Jump to content

tlumice a vse kolem nich


Guest houmik

Recommended Posts

V 14. 8. 2019 at 12:26, Konny napsal:

@Garrett Peto, pak mi posli udaje co nameris. Rekl bych ze mi auto casem sedlo, ale asi mam vysku v poradku podle toho co pise Martin ASV.

Ty uz budes menit tlumice?

Ne, nebudu. Prozatím asi pořád ještě OK.

Po neděli změřím a napíšu to sem, třeba se to bude ještě někomu hodit. 

Link to comment

Holt asi nejezdite na tankodromu (Praha), ale ja jsem na tlumice trochu uchyl, to je pravda 🙂 A vlastne jedna sada tam byla jen asi 15.000km. Zlata Kayaba Ultra SR. Na dobry silnici nebo s nalozenym autem to byl naprostej narez, ale po Praze mne z toho bolely zada a zuby 🙂

Link to comment
před 9 hodinami, VenousekVesely napsal:

To máš najeto 296t km na původním podvozku???No je asi vidět,že ty poslední kusy "TOUR 2010" asi nic moc!

Ano, na puvodnim podvozku mam tolik najeto a porad funguje dobre, jen kdyz je auto hodne nalozeny, tak citim ze uz se houpe, jinak uplne v pohode, i kdyz rezu zatacky apod. 

Uz ale pokukuju po novym podvozku, nechci cekat, az uplne odejde...

Link to comment
před 3 hodinami, krysarr napsal:

To uz musi byt jak na jachte, to houpani 😉

Normalne v pohode, ale kdyz vzadu sedi 2 nebo 3 lidi a mam treba jeste naklad v kufru (50-100kg), tak se zadek uz dost houpe, ale s takovym zatizenim se houpat asi bude i novy podvozek...

Před hodinou, Garrett napsal:

Dnes jsem konečně změřil slíbenou výšku: předek 380mm, zadek 365mm.

Měřeno od středu kol 16".

Vzadu 2 dětský sedačky, rezerva s výbavou a 3/4 nádrže. 

Auto vyrobeno 12/2009, najeto 149 t.

Ten zadek ti podle me Peto nejak sedi, mel by byt nastejno s predkem...

Link to comment
  • olisoft changed the title to tlumice a vse kolem nich

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...