Jump to content

tlumice a vse kolem nich


Guest houmik

Recommended Posts

Tlumic k vysce taky dopomuze!!! Jednou dedovi vytekl zadni tlumic na felicii a auto bylo min. o 5cm niz. S novym tlumicem byla vyska zase OK, takze spatny tlumic muze auto nadzvednout popr. pokud jsou unaveny pruziny, tak se podle me muzou vic vytahnout nez nove pruziny...

Link to comment

Když jsem kupoval na Bilsteiny na svoje, tak jsem vybíral podle tohoto katalogu 

https://www.bilstein.nl/downloads/catalogues/BILSTEIN-product-catalogue.pdf

Ale jak zmínil jk79 tak podle toho jsou určené pro všechny motorizace... 

V prvním příspěvku si zmiňoval že se ti zdá že ten předek moc nedrří na silnici. To se změnilo po druhém rozebrání a poskládání?

Edited by rusty333
Link to comment

Tak jestli to dotahoval zvednutý,je to jasný!!!!!  To se překrucují selentbloky. Ty by odešly hned a vytahali by z tebe další prachy.To se dotahuje sednutý na zemi,zatížený. Tvrdím,že špatně smontovaný.  Povolit stabík na ramenech,povolit ramena v nápravnici,zatížený na zemi vše dotáhnout!!!!.

Zvládneš to sám. Jinak 4 mechanika.

Link to comment
V 25. 9. 2019 at 12:17, Martin ASV napsal:

Tak jestli to dotahoval zvednutý,je to jasný!!!!!  To se překrucují selentbloky. Ty by odešly hned a vytahali by z tebe další prachy.To se dotahuje sednutý na zemi,zatížený. Tvrdím,že špatně smontovaný.  Povolit stabík na ramenech,povolit ramena v nápravnici,zatížený na zemi vše dotáhnout!!!!.

Zvládneš to sám. Jinak 4 mechanika.

😀

Link to comment

Já si zvedám auto nůžkovým heverem za rameno mezi čepem a stabíkem. Tam jde sundat kolo a ke všemu se dostat.

Je vidět,že neznáte technologický postup výroby nového auta,tam je náprava v přípravku,kde ramena jsou vodorovně k nápravnici (nic na ně netlačí) s pružící jednotkou a stabíkem a pak se celá tato sestava montuje do karosérie. Najděte si videa,takto se montují auta od doby p.Forda.

Jestli servis tvrdí opak,jsou to hlupáci a jen tahači peněz. Technologický postup hovoří jinak. Poslat tam na kontrolní opravu DEKRU a zavřou jim to.

Od kud jsi? V Praze v neděli na parkovišti sídliště (kde si dělám i svoje) Ti to mohu překontrolovat,přetáhnout. Cena 600,-/hod.

Link to comment

je v tom obrovský rozdíl,já nyní měnil ramena,tyčky,horní uložení a ten pseudomechanik co mi to měnil před 3 roky to samozřejmě dotáhl vyvěšené,auto snad ani zvedlé nebylo,jak popisuješ, ale zato ložisko v horním uložení totálně na padrť,pokroucené ,zdeformované špatnou montáží , po výměně ramen je auto úplně někde jinde.Dříve to bylo tvrdý jako koza,nyní nic netluče,komfort jinde a samozřejmě nové šrouby všude,dotaženo při odlehčeném rameni . Podle mě ,když se to dotáhne vyvěšené,tak mě změní i tvrdost podvozku,protože je neustále napružen silentblok v rameni....

Link to comment

Až to zvedneš a povolíš,sedne si to,případně trochu propérovat. A chtělo by to zkontrolovat zaražení tlumiče do těhlice,povolit šroub,přípravkem roztáhnout a dotlačit,zřejmě to tam padne vlastní vahou.

Výška se měří metr svisle hrana blatníku-střed kola,samozdřejmě,až to projedeš a na rovině. Obě kola cca stejně a cca 38cm. Zadek by měl být také 38cm.

Link to comment
V 26. 9. 2019 at 11:04, Martin ASV napsal:

Až to zvedneš a povolíš,sedne si to,případně trochu propérovat. A chtělo by to zkontrolovat zaražení tlumiče do těhlice,povolit šroub,přípravkem roztáhnout a dotlačit,zřejmě to tam padne vlastní vahou.

Výška se měří metr svisle hrana blatníku-střed kola,samozdřejmě,až to projedeš a na rovině. Obě kola cca stejně a cca 38cm. Zadek by měl být také 38cm.

😀

Link to comment
  • olisoft changed the title to tlumice a vse kolem nich

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...