Jump to content

tlumice a vse kolem nich


Guest houmik

Recommended Posts

Guest houmik

Brzo me ceka vymena minimalne prednich tlumicu, spis rovnou asi vsech, kdyz uz to bude na dilne, tak se vas chci zeptat, co doporucite za tlumice. Mam vyhlidnuty Bilstein B4, ale na aute jsou pruziny -40mm tak mam strach, aby neodesly po jednom roce jezdeni... ;) Vim, ze o tom na starym foru bylo docela dost, ale mame novy, tak by nebylo spatny, aby to tady bylo taky pro novacky :P

 

budu moc rad za kazdou radu, panove.... :lool:

Link to comment

Taky by mě to zajímalo :lool: mám asi 83tis a zdá se mi že mi v předních rachotí. Já chci jít dolu max. 300mm už ted občas beru tak to nechci přehánět. Tak bych rád vybral dobrou a kvalitní značku asi nejspíš celýho stavitelnýho podvozku. Je špatná značka JOM? Na kolik vyjdou ty Bilstein B4?

Link to comment
Guest houmik

Ano, jen samotny tlumice Bilstein B4... ale ty B4 by mely byt na standartni pruziny, proto se ptam, jestli kdyz je dam na ty kratsi, tak aby neodesly ty tlumice za 15tisic km. ;) jinak tech -40 uz je tak akorat, vcera jsem jel pres Prahu a kolikrat se mi sviraly pulky strachy... :lool:

Link to comment

houmik: Když už máš kratší pružiny tak bych pokukoval aj po skrácenejch tlumičích. Sice se říká, že origo tlumiče (delkově) nemaj problém do -35mm,ale když už budeš měnit tak bych volil něco kratšího... Můžu se ti zkusit poptat na KONI štelováky. Ale tam fakt těch 1100,- nepočítej no...

Link to comment
Guest houmik

jenze B8 od Bilstein je sakra draha... :( tak chci vedet, jestli se mi to vyplati

 

B8 jsem nasel za 4.900 Kc jeden :lol:

Edited by houmik
Link to comment
  • 1 month later...

Já mám taky koupenou sadu Bilstein B4, teď jen čekám na nový péra pro zatížení náprav 1020 a 1000 kg! Měli by to být asi KW. Tak že až to namontuju, podám reference...

 

Ty moje stávající HR jsou jen do 910 kg. ...Budu je pak prodávat. Hodili by se na nějakou Octu 1.6 55 nebo 74 kw. Ta je lehčí, tak že ty péra tak nezmáčkne, jako ta moje 1.8 20V.

Link to comment
  • 4 years later...

Na jaře 2013 jsem měnil na své (1.9TDi, 66kW, lift) komplet vše (tlumiče, pružiny, uložení, ložiska, prachovky, dorazy, nový šrouby a matky, prostě vše co je společného s tlumičem) a stálo mě to 8000 Kč a nějaký drobný + pak ještě nějakou stovku za geometrii. Práce nic nestála, dělal jsem to sám s kamarádem.

Link to comment
  • 5 months later...
  • 2 months later...

zdárec kluci tohle sem načel od bilsteinu jestli vám to pomůže

1) B4 obyč - obdoba sériového tlumiče pro standartní podvozek
2) B4 sport - pro vozy se sport paketem originál - něco jako RS Oct I tzn těch 15mm max dolů, nebo jako náhrada standart série tlumiče.
3) B6 sport - pro vozy bodu 1-2 + snížení do max 25mm - lepší chrakteristika při rozdílném provozu, město vers rychlá jízda okresky apod
4) B8 sprint - zkrácená délka pístu oproti B6 - pro vozy se snížení 30mm a více

Link to comment
  • 9 months later...

Ahoj kluci, v dohledné době budu měnit tlumiče,dorazy, pružiny a uložení u své octavky 81kw combi a chtěl bych jít tak o 35mm dolů. Chtěl bych poradit jaký podvozek kupovat. V tomto se úplně neorientuji... vím, že stavítko nechci, chci zachovat pohodlí. A cena do které se vejít je tak okolo 10 tisíc. Pročetl jsem zde spoustu vláken, ale moc lidí nedá, zda to měnili u liftbacku nebo combi. Někdo mi říkal že to je stejné, někdo ze jsou podvozky jiné. Takže otázka zní, jaký podvozek na octavii 81kw combi, podmínka je statik, cena kolem 10 tisíc. Díky za odpovědi :)

Link to comment
  • 8 months later...

Můžete mi prosím pomoci se správným výběrem pružin ?

 

1.8T,AGU, kód podvozku (ten poslední 3 místnej kód ze štítku v kufru auta) 1GE.

 

Když hledam po eshopech tak narazim na zkratku "pro PR-cislo: 1GE+U42" - co znamená to U42? nebo 1GE/U42

 

Díky za pomoc.

Link to comment
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Podle údajů co si napsal těžko říci, není to ani tak o kódu motoru, jako o typu podvozku a roku výroby. Může ta být asi tohle:

1U0413031

1J0413031N

1J0413031S

1J0413031T

JZW413031F

1J0413031AM

JZW413031B

a pak jsou ještě verze pro sportovní podvozky, podvozky pro špatné cesty atd.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • olisoft changed the title to tlumice a vse kolem nich

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...