Přejít na obsah

Čidlo teploty


metwe

Doporučené příspěvky

Chlapi,jak bude chodit motor,když odpojím čidlo teploty chladící kapaliny?Před rokem mi začly kolísat volnoběžné otáčky,tak jsem dal nové čidlo a vše ok,po roce ten samý problém,tak jsem dal nové čidlo vše ok a po třech týdnech opět,což už není normální.Tak že to začnu nějak řešit a napadlo mě prozatím čidlo odpojit,ale otázka,jak bude šlapat motor bez čidla???

Odkaz ke komentáři

Ty cidla teploty, to je jeden velky pruser, nic totiz nevydrzi. U me 1.6/74kw jsem za 16 let menil asi 15 cidel. Zkousel jsem ruzne znacky a vzdy vydrzelo max. 2 roky, nekdy jen par mesicu nebo bylo hned z vyroby spatne. Posledni cidlo mam koupene primo ve Skoda salonu za dardu penez a to funguje uz asi rok, tak snad vydrzi dlouho 😉

Odkaz ke komentáři

Ze zoufalství jsem koupil čidlo ve škodovce,1200 korun,jsem myslel,že mi jebne 🤦Vydrželo rok a půl 😅 Před třemi týdny jsem měnil,dnes po třech týdnech ráno cestou do práce si otáčky dělaly,co chtěly ...Cesta z práce,motor šlapal,jak hodinky,já už fakt nevím 🤷🤣🤣🤣

Odkaz ke komentáři

Já zkoušel čidlo několikrát odpojit,připojit,prostříkal jsem sprejem na kontakty a nic.Dal jsem nové čidlo,na poprvé připojil a vše ok.Včera jsem o tom mluvil s dvouma automechanikama,co jsou opravdu machři a nikdy se prý s ničím takovým nesetkali 🤷Zajímavé je,že originál čidlo mi tam vydrželo devatenáct let 🤷

Odkaz ke komentáři

Loni jsem řešil u jiného auta klakson. Pořád nešel, nešel ani s jiným 100% funkčním, tak už jsem zvažoval externí tlačítko. Fakt jsem to důkladně  mechanicky očistil a zakonzervoval a pak se to rozešlo (stejné s motorkem ostřikovače). Po půl roce opět bez funkce, pomohlo přepinování. Teoreticky to může být podobné.

Odkaz ke komentáři

Diagnostika neukázala nič? Myslím kontrola teploty pri postupnom ohreve motora. Ináč kolísanie otáčok môže spôsobiť viac vecí ešte aj diera na výfuku. Ja som mal dierku medzi stredným a zadným dielom a na križovatke si mysleli ostatný že chcem vystreliť prvý na semafore tak behali otáčky. 

Odkaz ke komentáři

Čidlo na servu sleduje tlak, který dává čerpadlo. P5i zatížení je vyšší a tím musí dát info ŘJ, aby přidala možná plyn, možná bohatost - netuším, každopádně něco, aby neměl motor tendenci hlavně při volnoběhu zdechávat. Má to většina moderních aut s mechanickým servem a taky dost často praskne a vystříká tudy olej ze serva ... .

Odkaz ke komentáři

Moja ovečka je už staršia pani už cez 360tis a sem tam sa stane že zastanem na semafore a začnú behať otáčky a keď naskočí zelená tak motor zhasne takže už to robím tak že akonáhle začne poskakovať od cca 400-1500 tak vypnem , zapnem na kontrolky pár sekúnd počkám a štart a otáčky už drží v pohode spraví to možno raz za 500 alebo 1000 km . Robilo to častejšie keď lambda sonda bola na svojom mieste ale už pár rokov ju mám nad nápravou za motorom tak to robí oveľa menej. Teplotný snímač už má možno aj 10 rokov 

Odkaz ke komentáři

Já už jsem taky bezradný.Nove čidlo je tam asi měsíc a od té doby to udělalo dvakrát,jinak otáčky drží a chodí plynule,úplně ukázkově.Kdyz to zablblo naposled a otáčky byly hrozně nízké,zkoušel jsem pohybat konektorem a kabelama k čidlu,vůbec žádná reakce.Vypnul jsem motor,znovu nastartoval a vše ok 🙈

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím, tak jsem vyměnil ten pomocný spojkový válec a je to celkem v pohodě 😉 ale zjistil jsem že mi sákne ta trubka co jde do toho válce od hlavního válce....těžko se dostávala ven byla docela "zarostlá" a teď bohužel prosakuje kapalina 😞 snažím se sehnat celou tu trubku ale tvarově mi vychází jen ta z modelu Octavia 1,6 viz přiložené obrázky a podle VIN tam má být tvarově úplně jiná tak fakt nevím jestli koupit tu samou co tvarově odpovídá nynější nebo jenom zkusit vyměnit ten těsnící "O" kroužek na té přírubě co jde do válce....díky za pomoc 😉 
    • Zdravím, mám na své O2 před FL aktuálně kola 8Jx19 ET32, které v podstatě dosloužili a budu kupovat nové. Aktuálně koukám na kola které jsou širší tedy 8,5Jx19 ET35. Řeším jestli i tyto širší kola budou ok a nebudu nijak drhnout či jestli někdo máte zkušenosti s touto šířkou jak moc budou lézt ven atp.  
    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
×
×
  • Vytvořit...