Přejít na obsah

Konnyho stokoňová 1.6


Doporučené příspěvky

Zavodnik: tak ta spona u tebe už je pěkně jetá :D , jinak přední sponu co spojuje přední díl se středovým dílem už mám taky měněnou, protože mi praskla... ;) Co se týká značky dílů, tak ano, v drtivé většině kupuji originální díly, protože si v tomto potrpím na kvalitu a radši si připlatím :palec: , ale tentokrát jsem výfuk koupil od Tyll a s kvalitou jsem velmi spokojenej. Origo na cc-autodílech za 2500,- a Tyll po slevě necelých 1100,-, tak nebylo co řešit ;) , jinak ventilátor a termospínač na Š105 jak jinak než originál a palivák na octu taky :D

 

herrkomisar: jak už jsem napsal, výfuk mám od Tyll a jsem velmi spokojenej, je krásně tichej a na volnoběh jde slyšet jen motor, výfuk ne... Jen musím ještě pořádně utěsnit spoj mezi středovým a zadním dílem, protože i když to mám stažený sponou, tak to tama lehce fouká. Nejsem ani jistej, zda mi jELDA poslal správnou sponu, protože mi psal, že ji vyměnili za jinou, než co jsem měl v objednávce. Spona má jen jeden rozměr tzn. 49,5mm a já bych asi potřeboval 49,5/45mm, musím ještě pozjišťovat, která spona tam přesně patří :(

Upraveno uživatelem Konny
Odkaz ke komentáři

Dnes se opět opracovalo na octě, takže už je doplněná a zkontrolovaná klimatizace (při příštím doplnění chladiva se bude muset vyměnit výměník) a dále se pracovalo na škrtící klapce, tzn. vyčištění a nastavení. Takže klima už chladí a volnoběh opět drží tak jak má :palec:

Odkaz ke komentáři

pěkné :) vyčistit a doplnit klimu mě asi čeká taky.. kdepak sis to nechal dělat?

 

Kamarád mi doporučil jednoho šikovnýho chlápka (autotronika) v Kulířově (18km od Vyškova) a jsem rád, že jsem ho poslechl. Je to fakt dobrej a pohodovej člověk, který opravdu ví co dělá. Zkontroloval mi UV světlem těsnost okruhu klimatizace (při tom zjistil, že prolíná expanzní ventil od klimy), potom i celý okruch chlazení motoru, mašinou doplnil klimu (vše mi při různých procesech co dělala mašina vysvětlil), potom co jsem se zmínil že mi kolísá volnoběh, tak mi ještě vyčistil škrtící klapku a nastavil přes VAG a za to všechno si řekl 800,- :palec:

 

Pěkná údržba Konny ! Mít 16 let životnost výfuku je hodně slušné ! :palec:

 

Díky, snažím se, aby ''babička'' byla stále v kondici ;) . Jinak výfuk je nyní kromě zadního dílu stále originální a vypadá to, že nějaký rok bez problémů ještě vydrží :palec:

Odkaz ke komentáři

Ahoj Marto,jmenuje se ten sikovnej kutil v tom Kulirove Martin Kocourek?

 

Vím, že se jmenuje Martin, ale příjmení ti neřeknu. Má takovou domácí dílnu u bývalého družstva... Znáš ho? :)

 

Martine dej pak vědět jak je to s LEDky vs. technická :) popřípadě jestli ti něco řeknou na ty dvojité obrysové světla.

 

Jasně, pak dám vědět i ty dvojité obrysové světla nechám, jen odpojím ty dvojité brzdovky, ať neremcají... ;)

Odkaz ke komentáři

Zdravím, můžu poskytnout zkušenosti z STK. Minulý týden jsem ji absolvoval tam, kde pracuje kamarád, nicméně na ledky říkal, že jsou řazeny pod "béčkové" závady, tedy vážné závady a dvojité obrysové světla taky, takže určitě před tím něž tam pojedete vyndejte ledky a odpojte dvojité obrysovky :palec::pivo:

Odkaz ke komentáři

Říkal mi, že je to zasahování do elektroniky auta a podle předpisů to může být i nebezpečné (při tom je to spíše bezpečnější, že jdeš lépe vidět), ale bohužel je to podle předpisů no a ledky jsou neschválené pro pozemní komunikace... Určitě ty ledky vyndej a ty světla odpoj, budeš to mít hotové do 5ti minut a nemusíš se strachovat jestli si toho všimnou nebo ne a jestli ti to dají :palec: natož pak platit znova technickou, kvůli dá se říct blbosti :wallbash:


A můžu se ještě zeptat jak máš připojené ty dvojité brzdové světla? :lol: máš to udělané tím samým způsobem jak obrysovky? a není tam problém s mlhovkou?

 

Díky :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Tady máš návod http://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-dvojita-obrysova-a-brzdova-svetla-pro-octavia-i-700.html . Na nosiči žárovek se jen silnějším drátem propojí vodivé cesty brzdovky a mlhovky. Dále je ještě jen potřeba dát na propojovací dráty usměrňovací diody, jinak by ti při zapnutí mlhovky svítily i brzdy a na napájecí kabel mlhovky (co jde do levého světla) je taky potřeba přiletovat usměrňovací diodu, jinak by ti při šlápnutí na brzdu svítila na palubovce kontrolka mlhovky ;)

 

Co se týká STK, tak i když jsem byl rozhodnutej tam ty ledky a světla nechat, tak je asi radši oddělám, protože mám ledky nad SPZ, ledky v předních světlech, přádavný dálkový se 100W žárovkama a zdvojené zadní světla... :D


vlades: byl jsi rychlejší, jinak návod je i na stránkách OC ;)

Odkaz ke komentáři

S tím ti neporadím, nikdy jsem je zatmavené neměl, takže nevím... Ale jestli jsou zatmaveny jen trochu, že nesnižují svítivost a blinkry blikají opravdu výraznou oranžovou, tak by problém neměl být (ale pozor opravdu na ty dobré žárovky v blinkrech na to si potrpí, protože většinou se časem blinkrové žárovky oloupají a svítí hodně lidem bíle jak zpátečka a na to si na STK dávají pozor, protože je to zas hodně o bezpečnosti)...

Odkaz ke komentáři

 

Vím, že se jmenuje Martin, ale příjmení ti neřeknu. Má takovou domácí dílnu u bývalého družstva... Znáš ho? :)

 

 

 

 

Jj znam ho je to on u toho druzstva, delal mi nejake zabezpeceni a tenkrat jeste klimu nedelal tak sem jel k druhemu kamosovi do Senetarova a spokojenost u obou :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...