marekczek Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 no jako kam to patří? na ty madla u stropu? 0 Quote Link to comment
raym0n Posted June 20, 2016 Author Share Posted June 20, 2016 Jj, brzdi to ty madla, aby se ke stropu zpomalene privrely, neprikleply. 0 Quote Link to comment
raym0n Posted June 20, 2016 Author Share Posted June 20, 2016 k čemu to ej dobré? ja myslim, ze aspon +0.5hp za kazdy madlo ;) 0 Quote Link to comment
Ol@f Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 Cece ty ty koně honíš jak já na atmosféře :-) 0 Quote Link to comment
Hanzl Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 to na ty madla je dobry :D pujde to implementovat i na jednicku? btw nebyl jsi dneska kolem pul 5 v okoli IBM? tam dole jak je billa a rubin? 0 Quote Link to comment
raym0n Posted June 21, 2016 Author Share Posted June 21, 2016 @Hanzl: No, muzem zkusit, ale borec v popisu ma Octavia, Bora, takze verim, ze by sednout mohlo. Jinak ano, byl jsem, z Institut of Black Magic jsem vyzvedaval polovocku a kousek od Rubinu mam nocleh ;) 0 Quote Link to comment
Hanzl Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 tak jsem te videl po ceste z prace :P nekdy rekni jak tu pojedes dame kafe :) 0 Quote Link to comment
phob Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 brzdiče madel už mám v Octě něco přes rok, pro osobní radost super, ale jinak si toho nikdo nevšimne :D ve VW jsem to měl z výroby, nevím proč to v octě není od výroby, asi musí šetřit i na takových malých věcech, a asi i aby měl VW pořád navrch i v takových detailech... 0 Quote Link to comment
raym0n Posted June 29, 2016 Author Share Posted June 29, 2016 @phob: nespletl sis tema? :) 0 Quote Link to comment
tomiq07 Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Martin myslim ze nesplietol :D 0 Quote Link to comment
raym0n Posted June 29, 2016 Author Share Posted June 29, 2016 Ahaa.... :) brzdice madel... v 10 jeste nezapusobilo kafe.... nekdy si fakt rikam, ze je to se mnou tezky :jelen: 0 Quote Link to comment
phob Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 hehe, no nespletl ale dostal jsi mě, jsem přemýšlel proč jsem to tady vlastně psal :D 0 Quote Link to comment
raym0n Posted July 7, 2016 Author Share Posted July 7, 2016 Tak autu se asi nelibilo, ze jsem mu nestihl dat brzdy madel, tak si reklo, ze pozlobi.. aktualne tedy na motoru BKC hlasime 77kW do minusu. Udelalo to v ne uplne vhodnou chvili a jeste v mene vhodnem miste, ale uz jsme u "lekare" a novy GARRETT by mel cestovat. Diky patri opet pohotovemu Alessimu za par zachranych doporuceni!! 0 Quote Link to comment
p2p Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Úplně se rozpadlo nebo jenom velká vůle.... Nezapomeň vytáhnou a vyčistit inyercooler a hadice okolo, aby tam nezůstal bordel jestli se to rozstřelilo.... 0 Quote Link to comment
raym0n Posted July 7, 2016 Author Share Posted July 7, 2016 Napraskla hlavni hridel mezi kompresorovym a turbinovym kolem a uloupl se maly kousek jedne lopatky, jinak to vypadalo "jako novy". IC nakonec cistej. 0 Quote Link to comment
p2p Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Jj to je důležité aby se kousky turba neflakali v trubkách.... 0 Quote Link to comment
raym0n Posted July 8, 2016 Author Share Posted July 8, 2016 Novy Garrett dneska odeslan mym smerem a nakonec se rozhodnulo i pro novy intercooler, ktery by mel byt az pristi tyden v utery u me, takze snad koncem pristiho tydne bude vsechno zase na svem miste B) 0 Quote Link to comment
ketys Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 a bude aspoň "větší" to turbo, když starý kleklo? :D 0 Quote Link to comment
Ol@f Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 jj mel jsi uz trosku zainvestovat a trosku prikoupit koniky 0 Quote Link to comment
lubinob Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 presne tak.. ja toho ľutujem že som nedal väčšie :( 0 Quote Link to comment
raym0n Posted July 9, 2016 Author Share Posted July 9, 2016 Ja se o tom bavil, jak jsem kupoval novy, dokonce to byla prvni vec, co mi prodejce nabizel (vykonejsi turbo s moznosti do 250ps a svody, co by sedly na muj BKC motor), ani necekal, ze vezmu seriovyho Garretta, ale auto se na hodne, hodne procent bude behem prazdnin prodavat, tak ho chci motorove v serii. Podle me bych prestavbou odradil urcitou skupinu moznych zajemcu, ktery by za tim videli kdo vi co a investice by se mi urcite nevratila. Kdyz bych s autem pocital na roky jeste pro sebe, tak do toho jdu. Jedno turbo bylo, myslim, z golfu GTD na 170hp na upravenych svodech - Garrett 757042 a druhe.... Garrett 3-503.03-2 hybridni, ktere ma jit na 245-250.Otazka je, co by na to rekl motor, nebo hlava dlouhodobe. 0 Quote Link to comment
raym0n Posted July 15, 2016 Author Share Posted July 15, 2016 Tak od dnesniho rana snek i IC uz u mechose, koncem pristiho tydne max komplet a ja uz se nemuzu dockat, az presedlam z fabky na balonech na ten svuj strep 0 Quote Link to comment
bmp Posted July 17, 2016 Share Posted July 17, 2016 Vím, že jdu s křížkem po funuse, ale ten prodejce ti teda nabízel pěkné blbosti :) Vstřikovače na BKC jsou při rozumném úhlu vstřiku schopny dát naftu maximálně pro ~180 koní, takže hybrid do 250k i turbo ze 170k motoru jsou pro danou aplikaci úplně zbytečné. Pokud jsi kupoval originál GARRETT pro BKC, tak za stejné peníze by bylo 1749VB ze 150k PD, které na BKC pasuje plug&play a pro 180k je použitelné s velkou bezpečnostní rezervou. A v případě prodeje by se turbo na sériovém softu chovalo jako běžný repas sériového turba a nikdo by ani nemusel vědět, že tam je. Teď už je to jedno a vím, že v podobné situaci není čas na nějaké velké spekulování, ale obecně na 105k a 140k motorech v případě havárie turba není úplně nejlepší nápad vracet zpět sérii :) 0 Quote Link to comment
raym0n Posted July 18, 2016 Author Share Posted July 18, 2016 Cau, to jsou proste moje chybejici zkusenosti, az se to povede priste, tak si na tebe asi vezmu kontakt ;) 0 Quote Link to comment
ketys Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 Na VB měl borec s O1 i lehce přes 200ps :) 0 Quote Link to comment
rayx Posted August 4, 2016 Share Posted August 4, 2016 Nakonec jsme sli opacnou cestou, plastove rozperky jsme dali primo do skla, volne dali stahovacku do dveri, Jura drzel stahovacku ke dverim, ja s neznosti nam muzum vlastni zatlacil z vrchni casti sklo do stahovacky, az tam krasne zacvaklo, tadaaaaa... Jestli s nepletu, to je standardní postup i na lince, stejně tak jako u ostatních z koncernu. Před montáží se do skla vloží a zajistí rozpěrky vycentrovaně vůči sklu, sklo se nasune do těsnění ve dveřích a zajistí páskou. Po namontování modulu stahovačky do dveří pak sklo odjistíš a zazvakneš do stahovačky, plastové držáky stahovačky je nejlepší mít opět proti otvorům aby na to bylo vidět B) V DP starších VW to bylo popsáno také, nové DP na to ... 0 Quote Link to comment
raym0n Posted August 4, 2016 Author Share Posted August 4, 2016 @rayx ... co ti budu povidat, necekal jsem, ze neco tak trivialniho, bude nakonec takova zabiracka, priste ;) 0 Quote Link to comment
raym0n Posted August 16, 2016 Author Share Posted August 16, 2016 Moji milovane modre "bloody DSG Marry" pomalu zvoni hrana, slouzila roky velmi dobre (v listopadu by to bylo vyroci 6 let v mych rukou), delala radost a ted pujde pozvolna do sveta zase delat radost nekomu jinemu, timto po snad dvou letech prestavam konecne sledovat vlakna "Jaké 2,0 TDI koupit" a "Co je kde na prodej včetně ceny" :) P.S.: Jeste mu musim vymyslet jmeno a podekovat Fidovi za pomoc a trpelivost mnohonasobneho otce, se kterou se mnou kolem aut travil cas. A taky vlastne... Happy b-day to ME!!! Letos na dobre vlne, rozbaloval jsme cely vikend :) 0 Quote Link to comment
jirka3 Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Vypada moc pekne;-). Tak at slouzi stejne dobre jako Octa 0 Quote Link to comment
raym0n Posted August 16, 2016 Author Share Posted August 16, 2016 Diky, diky, uz ted mam po vikendu misto usmevu na hlave rohlik, snad se nam blbove na silnici a ruzna smula budou nadale obloukem vyhybat. 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.