ferda25 Odesláno Březen 3, 2013 Sdílet Odesláno Březen 3, 2013 U MR2012 stačí jen aktivovat a vše ovládat přes Maxi-Dot. Nemusí se nic nikam natahovat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Březen 11, 2014 Sdílet Odesláno Březen 11, 2014 Takze asi 3 dni uz beham na letnych a zatial nevyhodilo ziadnu hlasku, TPM som neresetoval. Prechod bol z 195/65 R15 (2.3bar) na 225/45 (2.2bar) R17. Cize tato ficurka aspon u mna nefunguje...teda este som zatial nezistil ako ma fungovat, resp. kedy. Defekt som zatial este nedostal, takze neviem posudit, ci mi to nejak pomoze kedy ma. Edit: takze dnes mi hodilo hlasku, ked som sfukoval gumy, nakolko sa mi zdali moc tvrde. Takze to funguje :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jokir Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Ako máš riešený reset ? Dorábal si tlačítko alebo cez maxidot to : ferda 25 Je možné upraviť budíky tak , aby sa reset dal robiť cez maxidot ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Odpoviem za ferdu: ano ide resetovat aj cez maxidot, sam to mam tak :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jokir Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Mám G6 ,5/11 , aktivoval som si to cez ABS aj v prístrojovke , ale ponuku v maxidote nemám žiadnu . Je ešte niečo potrebné urobiť aby mi fungoval reset cez maxidot ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 V tom ti neporadim, robil mi to Ferda takze skus kontaktovat jeho :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Ako máš riešený reset ? Dorábal si tlačítko alebo cez maxidot Reset je rieseny ako z vyroby, cize cez tlacitko na palubovke, maxik nemam :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Z jakého roku máš budíky?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jokir Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Golf variant 5/11 Adresa 17: Přístrojová deska (J285) Labely: SVO\5K0-920-xxx-17.clb Řídící jednotka SW: 5K0 920 871 A HW: 5K0 920 871 A Díl: KOMBI H23 0210 Revize: X0023007 Seriové číslo: Kódování: 170900 Dílna #: WSC 11111 111 111111 ASAM Dataset: EV_KombiUDSMM9RM10 A04203 ROD: EV_KombiUDSMM9RM10_VW36.rod VCID: 2C53306F47ED8F7E18B-8079 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ferda25 Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 Tak tohle je starej typ tady jen tlačítko... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jokir Odesláno Březen 14, 2014 Sdílet Odesláno Březen 14, 2014 (upraveno) OK , vďaka Ešte jedna otázka Je možné do mojich budíkov nahrať novší soft ? Upraveno Březen 31, 2014 uživatelem jokir 0 Citovat Odkaz ke komentáři
puntoii Odesláno Září 1, 2014 Sdílet Odesláno Září 1, 2014 Ahojte , tiež by som sa zapojil do tejto diskusie... Som majiteľ rodinného kombíka 1Z , rok výroby 2010 , čize facelift. Voz som si doviezol a má celkom príjemnú výbavu (DSG , ovládanie na volante s F1 , Webasto z výroby , vyhrievané sedadlá , polokoža , šíber , radary , xenony...). Na stredovej konzole mám takisto tlačidlo SET (..!..). Pri stlačení sa objaví na prístrojovke spomínané ikona a po pustení gombíka sa stratí , žiaden tón. Voz je z prvej ruky , bol pravidelne servisovaný v centre Škoda , no viem , že pred kúpou sa vymenili pneumatiky na voze za zošlahané (nakoľko ich mal skoro nové) a tento úkon už riešil predajca-bazár. V kódovaní centrálnej elektriky je opcia ,,hlídani tlaku v pneu,, odškrtnutá = nevybratá , neaktivovaná. Z mojich čias predajcu koncernu sa pamatam , že vozy bez kontroly tlaku v pneu mali tento gombík tiež , ale slúžil ako signál pri prekročení určitej rýchlosti , pri ktorej ju vodič stlačil. Táto opcia tu tiež nie je funkčná. Otázka je , ako formou presne zistiť ako to vlasne na mojom voze je ? Resp. ako sa táto novodobá kontrola chová , ako je to s maxidotom resp. akou formou sa tlak kontroluje ? Je to ešte cez čidlá v kolese (čo by mohli odstrániť pri výmene pneu a následne upravili kódovanie aby nebola signalizácia zapnutá) alebo je to už cez čidlá ABS na zaklade poćtu otáčiek kolesa resp. túto funkciu moje auto nemá ? Ďakujem Vám 0 Citovat Odkaz ke komentáři
witt Odesláno Září 1, 2014 Sdílet Odesláno Září 1, 2014 tak kdyžtak mě někdo opravte: * tlačítko se musí podržet déle, jinak nepípne * kontrolka tlaku se kóduje v jednotce abs, případně v budících, ne v centrální elektrice * "vozy bez kontroly tlaku v pneu mali tento gombík tiež , ale slúžil ako signál pri prekročení určitej rýchlosti , pri ktorej ju vodič stlačil" - tak to jsem nikdy neslyšel a dost o tom pochybuji *"Je to ešte cez čidlá v kolese alebo je to už cez čidlá ABS na zaklade poćtu otáčiek kolesa" - tak přesnější podle mě je, že to je ještě přes ABS a bohužel to ještě není přes čidla v kolech (to má tuším až OIII) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 A co tak zobrat do ruky manual a precitat si ho <_< 0 Citovat Odkaz ke komentáři
puntoii Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 Witt , dakujem za odpoved. Dnes dam asi skusku s pneu vypustim... Kyselinka , s manualom som stotozneni , nakolko tie vozy som roky predaval... To vsak nemusim vediet , na akom principe novsie vozy pracuju. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 Samozrejme, ze to nemusis vediet...prave od toho je manual, kde to je uvedene. Staci otvorit a citat ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
witt Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 a teď teda ještě přemýšlím, jestli to po dlouhém stisku tlačítka vlastně vůbec pípne, nebo jen zhasne kontrolka. Zas tolikrát jsem to nenastavovala, v každém případě se to pozná, že to je nastavené, auto nějak zareaguje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 Pipne to Stiskněte tlačítko ⇒ obr. 140 na dobu delší než 2 sekundy. V průběhu stisknutí tlačítka se rozsvítí kontrolní světlo. Zároveň dojde k vymazání paměti systému a spuštění nové kalibrace, což je indikováno akustickým signálem a následným zhasnutím kontrolního světla. Auto nijak nezareaguje, jedine zhasne dana kontrolka :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
puntoii Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 U mňa sa tá kontrolak rozsvieti len na tú dobu , čo držím tlačítko. Ak držím sekundu tak sekundu , ak viac , tak viac... Bez tónu , bez hocičoho. Preto ma to troška zneistilo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 Ani po 5s. drzania tlacitka resetu (po otoceni kluciku do polohy 1), ti kontrolka nezhasne a nepipne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
witt Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 U mňa sa tá kontrolak rozsvieti len na tú dobu , čo držím tlačítko. Ak držím sekundu tak sekundu , ak viac , tak viac... Bez tónu , bez hocičoho. Preto ma to troška zneistilo... to je divné, to už se pak zdá, že to tlačítko je jen vypínačem té kontrolky :-). Zkus podržet dlouho a pokud nezhasne. Tak výpis závad, případně kodování ABS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
puntoii Odesláno Září 2, 2014 Sdílet Odesláno Září 2, 2014 Nahustil som pneu podľa mojich požiadaviek , dal kľúč do polohy 1 , podržal tlačidlo = objavila sa ikonka na palubovke , ozval sa gong , ikonka zmizla. Všetko sa zdá , že funguje ako má. Ďakujem za nasmerovanie , vysvetlenie a pomoc Vám obom ! Patrí Vám moja vďaka. Nesklamal som sa vo fóre :) OT: Mal by som ešte jednu maličkosť ohľadom XEN svetiel , komu a kde by som ju mohol smerovať ? Ďakujem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janci222 Odesláno Červenec 5, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2015 Zdar chlapi,dorabam tpm do svojej O2 tour MR2012,vsetko mam nakodovane a potrebujem zapojit tlacidko na reset.Viem ze jeden kabel musim napinovat do RJ abs pin 7 v 26 pinovom konektore,ale neviem kam zapojit ten druhy kablik z toho reset tlacitka.Vie niekto poradit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Červenec 5, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2015 zbylé 3 dráty z tlačítka napojíš na tlačítko ASR ke stejným pozicím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janci222 Odesláno Červenec 5, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2015 Diky Rolbař,no z tlacitka mam len 2 draty,staci zapojit len ten jeden na asr,ci musim dorobit aj tie chybajuce 2? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Avanti Odesláno Březen 2, 2016 Sdílet Odesláno Březen 2, 2016 Vím, že se tu řeší víceméně dodělání kontroly tlaku. Já mám OII rok 2005, kde je kontrola tlaku již od výroby, bohužel co jsem auto koupil, tak mě tam svítí kontrolka tlaku (momentálně odkódováno). Při pokusu vyresetovat jen problikne kontrolka a svítí pořád dál. ABS i ASR funguje bezchybně, zkoušel jsem i kontrolovat pomocí diag., zda jsou shodné otáčky jednotlivých kol (přes ABS), ale otáčky sedí... Nevěděl by někdo co s tím? Proč to nefunguje? O víkendu se pokusím znovu nakódovat a napíšu sem jakou přesně to hlásí chybu (už si nepamatuju...) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
trsoft Odesláno Září 5, 2016 Sdílet Odesláno Září 5, 2016 Zdravim, dokazal by mi nekdo poradit co se musi kde aktivovat, aby mi fungoval TPMS pres maxidot (auto systemem vybaveno nebylo, dle VINu jde o MR2013)? ABS je identifikovana jako Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb Part No SW: 1K0 907 379 BL HW: 1K0 907 379 BL Component: ESP MK60EC1 H31 0152 Revision: 00H31001 Coding: 113B401C0A2B0003880B02E6501C0042350000 Shop #: WSC 73430 790 00098 VCID: 7DF661DBE4E2C9D636-8028Budiky jako Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.clb Part No SW: 1Z0 920 843 S HW: 1Z0 920 843 S Component: KOMBI H06 0608 Serial number: 00000000000000 Coding: 120E01 Shop #: WSC 73430 031 00999 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK35.rod VCID: 4898C00FF3A05C7ED5-801C 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Avanti Odesláno Září 22, 2016 Sdílet Odesláno Září 22, 2016 Vím, že se tu řeší víceméně dodělání kontroly tlaku. Já mám OII rok 2005, kde je kontrola tlaku již od výroby, bohužel co jsem auto koupil, tak mě tam svítí kontrolka tlaku (momentálně odkódováno). Při pokusu vyresetovat jen problikne kontrolka a svítí pořád dál. ABS i ASR funguje bezchybně, zkoušel jsem i kontrolovat pomocí diag., zda jsou shodné otáčky jednotlivých kol (přes ABS), ale otáčky sedí... Nevěděl by někdo co s tím? Proč to nefunguje? O víkendu se pokusím znovu nakódovat a napíšu sem jakou přesně to hlásí chybu (už si nepamatuju...) Tak už vyřešeno: Číslo chyba 02214 - nejde resetovat, svítí kontrolka, při pokusu resetovat jen blikne, bez akustického signálu. Nutnost provést základní nastavení: - brzdy (03) - základní nastavení (04) - skupina 042 - START - aktivovat základní nastavení (ZAP/VYP/Další) - Zpět - Ukončit nastavení (06) Kontrolka bude blikat. Zmáčknout resetovací tlačítko a 2s. Ozve se akustický signál a kontrolka zhasne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Per Odesláno Říjen 10, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2016 ako zistim,ze moje auto ma funkciu kontorly tlaku v gumach ? budem teraz na zimu prezuvat a asi by bolo dobre,aby to mechanik vedel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tragedie v JZD Odesláno Říjen 11, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2016 Pokud mas O2 (soude podle vlakna) tak mechanik to vedet nepotrebuje, resp nijak to do jeho prace nezasahuje. Na o2 je sledovani tlaku jen elektronicke. A poznas to jednoduse - mas tam tlacitko "tpms"? Mas -> mas, nemas -> nemas. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.