Lucasse Odesláno Srpen 6, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2013 Chci se zeptat tech zkusenejsich ohledne podlozek pod kola.. je velky rozdil mezi ceskymi podlozkami za necelych 1000kc a drazsimi podlozkami Eibach apod? Ma cenu jit do tech levnejsich? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Srpen 6, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2013 (upraveno) Spíš jestli má cenu jít do těch dražších ne ? Kolečko z duralu s pár dírama... dle mého názoru je to jedno jestli jsou vytvořeny z dobrého materiálu a s dobrou přesností Upraveno Srpen 6, 2013 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SirMike Odesláno Srpen 6, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2013 Tak nove OIII RS uz jsou celkem k potkani v Praze a okoli - dnes vecer me jedna predjizdela na vyjezdu D1 u Chodova - nejaka stribrna Combi. A opet ne S RZ, ale prazske. Mozna to souvisi s SA design studiem, ktery je relativne nove v Praze. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TOMCAT Odesláno Srpen 6, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2013 U nás sa už dá aj povoziť na novej RSke http://www.pocar.sk/predaj/skoda/detail?car_id=134 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Srpen 6, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2013 Tú cenu trochu prestrelili :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Garfield Odesláno Srpen 7, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2013 A ako bonus dostaneš nalietaných 2000km :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martyp Odesláno Srpen 7, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2013 No jooo, ty jses moc narocnej. Ja jsem skromnej chlapec z venkova:-)) I prd velebnosti.. :D šak já su taky chlapec z venkova.. :D :D :D Ale tak je fakt, že DSG na tý cenovce udělá svý no.. B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Srpen 7, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2013 Na základe rozhodnutia vyššej moci zamykám tému "Octavia III" v Novinkách. Prosím presťahovať sa do dávno pripravených sekcií v novej časti "Octavia III" a pokračovať v diskusiách tam. V rámci poriadku prosím správne zaradiť príspevky to jednotlivých tém. Zmysluplné príspevky z tejto diskusie budú postupne presunuté na relevantné miesto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalF Odesláno Říjen 20, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2014 Netusi nekdo, proc nema O3 CNG k dispozici DSG, pripadne zda se to nechysta ? EDIT: http://www.skoda-auto.cz/news/2014-03-05-octavia-g-tec-cena 0 Citovat Odkaz ke komentáři
technikus Odesláno Prosinec 5, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2014 Od kdy se u O3 nabízí motor 1.2 77kw v 5Q i 6Q? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Prosinec 5, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2014 (upraveno) 6Q je nabízen jen za příplatek společně se Start/Stopem pro tuto motorizaci minimálně od 25.4.2013. Základní převodovka je pětistupňová. Upraveno Prosinec 8, 2014 uživatelem Pawouk 01 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Prosinec 6, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2014 To je fakt zoufalost už 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Prosinec 6, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2014 zoufalost ani bych neřekl ale cenovej úlet, jo to jo :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Prosinec 6, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2014 (upraveno) To je fakt zoufalost už Nejak se na cenu korejcu dostat musis a tohle je asi ta nejlepsi volba. Tedy, mnohem lepsi nez ojebavani materialu. Priplatek je 5000,- nezavisle na stupni vybavy. Upraveno Prosinec 6, 2014 uživatelem Laurin Klement 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stickler Odesláno Prosinec 6, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2014 (upraveno) Zvláště v OIII je kvalita materiálů docela tristní, známý, který ve Škodovce pracuje (vývoj) říká, že když vidí, jak se dnes všechno "ojebává" jen aby se ušetřilo, nikdy by si současnou Škodovku nekoupil. Co se ceny týče, Korejci jsou zase nesmyslně drazí, cena je už srovnatelná - není v tom nic jiného, než vlastní zisk. Bohužel to ale dnes není jen u Škodovky, ale globálně. Vyjma prémiových značek jsou výjimkou možná právě ti korekci, kteří musí přesvědčit a nemohou si dovolit udělat například takový příšerný hnus, jako Škodovka v případě výplní dveří, například... Ale to je jen plkání do větru, je to holt tak a nic se na tom nezmění.. Upraveno Prosinec 6, 2014 uživatelem Stickler 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Prosinec 6, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2014 Denis, snáď neveríš tomu, že kórejci to robia lepšie... možno na prvý pohľad to vyzerá inak, ale inak je to o tom istom, mne napr príde interiér nového Ceedu lacný aj keď je v plnej výbave... horšie je, že nevieš čo kúpiť... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Prosinec 6, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2014 (upraveno) co se ti víc líbí vzhledově víc, tak to si dnes kup a po záruce to pošli někam... Upraveno Prosinec 6, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zikmeister Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 No materialove to jde vic a vic do kopru no..Sem zvedavej jakej bude trend treba za 4-5 let a myslim ze jeste horsi.. Bohuzel si myslim ze ty nova auta nezvladnou ani poradnej najezd. Bude zajimavy pak casem kupovat bazarova auta.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Ati Odesláno Prosinec 31, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2014 mne napr príde interiér nového Ceedu lacný aj keď je v plnej výbave... Osobne som v novom Ceede sedel a dovolím si tvrdiť, že interier Ceedu pri OIII vyzerá "luxusne" (od volantu, dverí, stredovej konzoly, až po panel) a vôbec nemusí byť v plnej palbe a o pocite sedenía v interiéri ako takom je škoda aj hovoriť, tam je rozdiel ešte väčší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Prosinec 31, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2014 ja mam zatim zkusenost je se starsimi, po 4 letech Ceedu, ktery bl pouzivan stejne jako moje Octavie sluzebni, se na Ceed nedalo divat. Octavka je porad stejna, nikde se nic neshrnulo, neprodrelo apod. mozna jinym ridicem, ale porad mam taka nejak pocit, ze ti korejci jsou uvnitr hezky tak 2 roky a pak fuj. ale mozna u novych to bude zase o neco lepsi. kazdopadne pocit v novem Golfu a v nove Octavii nesrovnatelny... Golf je levnejsi a prijde mi ze sedim v aute drazsim o jednu nulu malem :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Ati Odesláno Prosinec 31, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2014 Interiér predošlého Ceeda pri dvojkovej Octávke už ako nový, pôsobil veľmi lacno, ako v aute o triedu nižšie, vrátane použitých materialov. Čo sa týka Golfu, odvážnejší exteriér by mu určite neuškodil, ale interiér je myslím si na vrchole triedy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Prosinec 31, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2014 kazdopadne pocit v novem Golfu a v nove Octavii nesrovnatelny... Golf je levnejsi a prijde mi ze sedim v aute drazsim o jednu nulu malem :D jj, konečně jsi na to pane prezidente přišel, Golf variant v highline je móóóc pěkný auto a navíc ... o dost levnější jak O3 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Prosinec 31, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2014 hlavně ten plánovaný variant v Rku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zikmeister Odesláno Prosinec 31, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2014 Ty jo a kde na ty ceny chodite? Ja kdyz sem si jentak klikal v konfiguratorech tak me vysla L&K levneji cca o 50 tkč se stejnou vybavou :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 1, 2015 Sdílet Odesláno Leden 1, 2015 U vyšších motorizací a výbav se ceny blíží, ale 50.000,- se mi zdá nějak moc .... jsem to narychlo zkusil, každopádně když si dáš limit třeba 500.000,- a začneš konfigurovat, tak vždy skončím u Golfa, samozřejmě beru, že pro mě není zásadní rozdíl ve velikosti kufru, má zkušenost je taková, že ať je kufr jak chce velký, tak na dovolenou je stejně plný .... a čím větší kufr, tím víc zbytečných věcí :D G7.pdf O3.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zikmeister Odesláno Leden 1, 2015 Sdílet Odesláno Leden 1, 2015 Asi sem si naklikal jeste neco navic no :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 1, 2015 Sdílet Odesláno Leden 1, 2015 anebo já něco nedoklikal, ale myslím, že by to mělo +- být ok ..., navíc tedy jak píše Vitto, interiérově Golf o třídu výše, plus nějaké ty sračičky navíc jako polomasážní sedadla, ambientní osvětlení interiéru a hlavně - zadní náprava, ale zase jen 17´´ kola proti 18´´ na O3, ale to už je na rozhodnutí každého soudruha, u Golfu si pak můžeš ještě připlatit za adaptivní nastavení podvozku nebo 4motion 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Leden 1, 2015 Sdílet Odesláno Leden 1, 2015 ako to myslíš jardo s tými kolesami? 18ky na G7 idu aj z výroby a mám pocit že v TP má aj 19 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 1, 2015 Sdílet Odesláno Leden 1, 2015 jako ano, jdou, ale nejsou v ceně v tý konfiguraci, highline má základ 17, O3 LK 18, tolik info pro porovnání těch konfigurací, jinak samo G7 18´´ příplatkově má a v TP jsou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Leden 2, 2015 Sdílet Odesláno Leden 2, 2015 jj, konečně jsi na to pane prezidente přišel, Golf variant v highline je móóóc pěkný auto a navíc ... o dost levnější jak O3 ja jsem proti golfu nikdy nezbrojil. interier O3 mi vesmes nevadi az na nejake disproporcni chyby a veci, ktere me vylozene stvou, ze nezustaly z dvojky. ale dostavam se do situace, kdy si za 550t musím vybrat auto, ktery ma mit silny diesel, xenony, multifunkci s BT volanim, zadni parkovak a vyhrev sedadel a mela by se tam vejit brankarska hokejova taska :D u O3 Combi at jsou lehce ojety do 50 tkm se proste nejsem pomalu schopen dostat pod limit. o novem ani nemluve, to je predrazeny az hanba. kouknu na daswelt auto a hle, dokonce se mi podari najit combiky passaty v comforline a golfy v highline, sice obas jeden dva kousky, ale jsou tam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.