Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Bazy

"únik oleje" Sání vzduchu (podtlaková membrána....)

Recommended Posts

Zdravím Vás, hlavně ty co mají OII 2.0 TDi DPF 125Kw,

 

mám najeto cca 74 000 km a pokazilo se mi sání viz. foto.

 

nestala se mi nějaká vážná závada ale raději jsem díl vyměnil z duvodu uniku oleje, který kapal na alternátor a jeho okolí.

 

Olej unikal z podtlakové membrány kde bylo špatné těsnění. Těsnění bohužel nejde vyměnit tudiž jsem musel koupit komplet nový díl cca 10 500,- kč viz foto

 

Doufám že se Vám tato závada vyhne docela drahá sranda!!

 

Kdyby se Vám tato závada náhodou vyskytla tak mě klidně kontaktujte. něco málo jsem pochytil :smich:

 

Bazy

post-6667-1304025626_thumb.jpg

post-6667-1304025646_thumb.jpg

post-6667-1304025671_thumb.jpg

post-6667-1304025691_thumb.jpg

Share this post


Link to post

mne sa olej netratil ale planoval som sanie, egr ventil a klapku vycistit ked uz mam 165tis km. jak vidite na obrazkoch egr je riadne zajebane a tak isto aj cele sanie. na cistenie som pouzil specialny roztok finasol(asi nie je na nasom trhu)....pri skladani som zaslepil(vyskusal) egr aby mi do sania nesiel ten bordel. rovnako odfuk vackoveho priestoru mi nejde do vzduchoveho sania, kde sa v sani aj mastny vzduch a vyfukove vzplodiny lepia. kontrolka motoru sa rosvietila po par km. uvidim ci alebo vobec naskoci nudzovy rezim......ale stoji to za to. auto ma okamzite reakcie na plyn.pedal a vykon vacsi. nemam ani dpf filter uz par mesiacov tak je to fakt siiiiila

post-17236-0-64118100-1329395659_thumb.jpg

post-17236-0-87934000-1329395683_thumb.jpg

post-17236-0-81443500-1329395701_thumb.jpg

post-17236-0-05604000-1329395723_thumb.jpg

post-17236-0-77899600-1329395742_thumb.jpg

post-17236-0-09825900-1329395757_thumb.jpg

post-17236-0-61795500-1329395770_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Guest mojmirk

zdravím

jak se to sací potrubí sundává? Chtěl jsem ho taky sejmout a vyčistit, ale bál jsem se za to vzít, abych něco neutrhl. Je třeba vyměnit těsnění?

Díky.

Share this post


Link to post
Guest David.mikoczi

Zdravím Vás, hlavně ty co mají OII 2.0 TDi DPF 125Kw,

 

mám najeto cca 74 000 km a pokazilo se mi sání viz. foto.

 

nestala se mi nějaká vážná závada ale raději jsem díl vyměnil z duvodu uniku oleje, který kapal na alternátor a jeho okolí.

 

Olej unikal z podtlakové membrány kde bylo špatné těsnění. Těsnění bohužel nejde vyměnit tudiž jsem musel koupit komplet nový díl cca 10 500,- kč viz foto

 

Doufám že se Vám tato závada vyhne docela drahá sranda!!

 

Kdyby se Vám tato závada náhodou vyskytla tak mě klidně kontaktujte. něco málo jsem pochytil :smich:

 

Bazy

 

Ahoj chcem sa spytat na tie to sanie... da sa to aj inak vyriesit? nakolko mne to tlaci olej cez tu tycku co riadi tie klapky... a aky pocet tych klapiek tam am byt ? nakolko mi nevedeli odpovedat ani v servise skoda.

 

 

Diky moc za odpoved

Share this post


Link to post

ahoj,

 

neda se to nijak vyřešit angry.gifwallbash.gif je to drsné ale je to bohužel tak. Kvuli jednomu tesneni ktere je na te hřidelce se musi vyměnit celé sání sad.gif počet přesně nevim to není podstatné ..

 

Hodně štěstí palec.gif

Share this post


Link to post

ahojte tiez mam menti sproblem citit mi naftu z motora unikol mi trocha olej a mam mokro nad alternatorom... olej sa dostal na remenicu pravdepodobne a ta mi cape po motore..... pravdepodobne budemmat asi tiez problem z tesnenim na tom sani nie? zajtra pridam fotku kde to je mokre....

Share this post


Link to post

mne sa olej netratil ale planoval som sanie, egr ventil a klapku vycistit ked uz mam 165tis km. jak vidite na obrazkoch egr je riadne zajebane a tak isto aj cele sanie. na cistenie som pouzil specialny roztok finasol(asi nie je na nasom trhu)....pri skladani som zaslepil(vyskusal) egr aby mi do sania nesiel ten bordel. rovnako odfuk vackoveho priestoru mi nejde do vzduchoveho sania, kde sa v sani aj mastny vzduch a vyfukove vzplodiny lepia. kontrolka motoru sa rosvietila po par km. uvidim ci alebo vobec naskoci nudzovy rezim......ale stoji to za to. auto ma okamzite reakcie na plyn.pedal a vykon vacsi. nemam ani dpf filter uz par mesiacov tak je to fakt siiiiila

Po zaslepeni EGR ti porad sviti kontrolka motoru nebo ne? Uvazuju taky o zaslepeni a nevim jestli se nemusi prave kvuli chybe upravit SW

Share this post


Link to post

Ve SvětěMotorů jsem četl, že se nedoporučuje EGR zaslepovat, odchází při tom turbo, kvůli většímu namáhání..

ale co je na tom pravdy nevím..

 

Nicméně už mám také hliníkové sání a už žádný únik oleje, doporučuji vyměnit i tu membránu bývá většinou prasklá a nedrží

podtlak..

 

 

 

Share this post


Link to post

Zdravím Vás, hlavně ty co mají OII 2.0 TDi DPF 125Kw,

 

mám najeto cca 74 000 km a pokazilo se mi sání viz. foto.

 

nestala se mi nějaká vážná závada ale raději jsem díl vyměnil z duvodu uniku oleje, který kapal na alternátor a jeho okolí.

 

Olej unikal z podtlakové membrány kde bylo špatné těsnění. Těsnění bohužel nejde vyměnit tudiž jsem musel koupit komplet nový díl cca 10 500,- kč viz foto

 

Doufám že se Vám tato závada vyhne docela drahá sranda!!

 

Kdyby se Vám tato závada náhodou vyskytla tak mě klidně kontaktujte. něco málo jsem pochytil smile.gif

 

Bazy

 

Ahoj,

Chtěl jsem se zeptat, řeším stejný problém - jaký díl přesně mám objednat?

Kód motoru je BMN.

 

Děkuji

Share this post


Link to post

Lehký součet na výměnu sacího kolektoru na RSII TDi PPD:
Kolektor sání hliníkové číslo dílu: 03G129713H = použité od 1.400,- do 3.000,-
Těsnění pro hliníkové sání číslo dílu: 03G129717D = od 80,- do 120,-
Dóza podtlaku (doporučuji vyměnit nebo odzkoušet zdali drží tlak) číslo dílu: 03G129061C = o 300,- do 500,-

Šrouby lze použít jen spodní třeba cca 1cm zkrátit

Share this post


Link to post

Ahoj všem,

 

mám problém s mizejícím olejem, při poslední výměně oleje jsem si všiml tohoto místa z boku motoru kde zjevně olej uniká, je to přes nějakou membránu od sání, ale nevím přesně co to je. Známý mi akorát říkal, že bude na výměnu asi sání ale bohužel nic více mi k tomu nedodal. Dokázal by někde poradit s řešením ?

 

Díky moc

post-57498-0-76980100-1490636365_thumb.jpg

post-57498-0-05582100-1490636374_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Olej prolíná kolem hřídele výřivých klapek, tak tě v brzké době čeká výměna celého sání.

Doporučuji použít hliníkové jak je psáno výše, to nezlobí.

Doporučuji také zkontrolovat tu podtlakovou baňku zdali drží podtlak, bývá často prasklá membrána..

 

 

Share this post


Link to post

Olej prolíná kolem hřídele výřivých klapek, tak tě v brzké době čeká výměna celého sání.

Doporučuji použít hliníkové jak je psáno výše, to nezlobí.

Doporučuji také zkontrolovat tu podtlakovou baňku zdali drží podtlak, bývá často prasklá membrána..

 

 

 

Ahoj,

 

děkuji za odpověď. V nejbližší době seženu hliníkové sání a udělám výměnu. Nemáš tipy na to, jak to rozebrat a co vše je potřeba sundat ? Dneska jsem prohlížel, kde všude jsou šrouby a co bude třeba všechno sundat, takže by se rada pro ujištění hodila.

Share this post


Link to post

Mám stejný problém - mám najeto 115 tis. km , ale nevím kde seženu hlinikové sací potrubí .Doufám že půjde objednat u VW. Originál plastový škoda je za cca 16000 s dph. Popřípadě někde sehnat použitý hliníkový.

Poradí někdo?

 

Share this post


Link to post

podle ETKY už je náhrada za hliníkové 03G 129 713 H právě to platové s číslem 03G 129 711 AR

cena 15500,-

 

to hliníkové starší v super stavu se pohybuje kolem 1500,- což je sakra rozdíl a to už přežije celé auto..

 

nové plastové zase max 100t km

Share this post


Link to post

Když se mi podaří sehnat někde to hliníkové do týdne tak ho vemu. Jinak budu muset jít do nového. Pomůže někdo zakoupit na allegro.pl ?

Share this post


Link to post
V 1. 8. 2016 at 12:02, Rosta RS napsal:

Lehký součet na výměnu sacího kolektoru na RSII TDi PPD:
Kolektor sání hliníkové číslo dílu: 03G129713H = použité od 1.400,- do 3.000,-
Těsnění pro hliníkové sání číslo dílu: 03G129717D = od 80,- do 120,-
Dóza podtlaku (doporučuji vyměnit nebo odzkoušet zdali drží tlak) číslo dílu: 03G129061C = o 300,- do 500,-

Šrouby lze použít jen spodní třeba cca 1cm zkrátit

Ahoj,

 

tak konečně jsem sání sehnal a čeká mě výměna. Vše připraveno jen bych potřeboval poradit s tím, který spodní šroub by se měl zkrátit ? Je myšlen šroub který prochází skrz sání do hlavy nebo jiný ?

 

Díky

Share this post


Link to post

Ahoj, hliníkové sání jsem koupil přes asistovany nákup na allegru, celkem mě to vyšlo na 1000kc a přišlo přesně za týden od objednání což je super.
A chtěl jsem se zeptat jestli kromě samotného těsnění k hlavě jste dávali i nové těsnění klapky a EGR?
Jinak už tam budu mít třetí sami, to první vydrželo do 140tkm a teď mám 260tkm.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post

Ahoj pánové. V servisu mi vyměnili plastový sání za hliníkový, ale samozřejmě držáky ze sání na hliníkové nepasují. Většina z vás tu psala, že se musí upravit. Můžete mi poradit jak? Jsem ochotný i někam sjet (Praha a okolí) teď to mám tak, že mám držák měrky oleje atd chycený stahovačkama:( nechci to zadarmo


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post

Sani jsem pred nedávnem měnil a držáky se upravovat ani nemusí. U toho levého jsou ubrousil kousek žebra na sání, které tomu držáku prekaželo.
Kryt motoru nejde nasadit úplně rovně, ale mě to nevadí.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...