Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

V pořádku jak to myslíš? :D Jediný problém mám s nějakou hadičkou :-/ Vag hazí pokles tlaku mezi škrtící klapkou ... bla bla :D Není na to teplo si prolézt ty hadice. Dole bílá nahoře černá 1.8T IC jako kráva :D Machorval že mu hrabe i 3ka

Tyhle starší jezdí super všechny, ještě se tak neřešili emise.

Odkaz ke komentáři

Tak todle mi hlava nebere . . . maji krizi a muzou si tohle dovolit. Kazdopadne zpet k chipovani. Myslim si, ze ten motor pujde chipnout lip nez klasika, pac tam jen prece nejake ty komponenty budou jine. Coz ale nic nemeni na tom, ze se do klasicke RS da udelat taky, jen prece jak tam pisi i oni, 1,8T 20V je vyaben v siroke skale druhu motoru o ruznych vykonech a "prohazovani" soucastek mezi nima je skoro normalni. Ale je to jen muj nazor :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

:blink: ještě chvíli strašte a budu jezdit raději klasikou.

-mám octu 1 18T20v 110kw AUM rv 2002 plánuji tak březen/duben chip od Sportmotor Praha byla mi fa doporučena bývalým majitelem a známým co jezdí rally(má od nich chip v golfu)velmi spokojen než tam pojedu tak se snažím vytáhnout co nejvíce info...ať pak z nevědomosti ze mě netahají peníze.

-sem proto ochoten slušně zaplatit za odpovídající chip...kvalitní bezproblémovou jízdu a STK. :huh:

-poradí kdo má otevřený názor a ne zaujatost na určitý firmy?

Odkaz ke komentáři

no bylo by dobrý kdyby sis nechal změřit výkon někde na brzdě ještě než tam pojedeš třeba tu http://www.mereni-vykonu.cz/mereni-vykonu.html a pak po chipu znova na tu samou brzdu aby byl vidět výsledek a skutečný nárůst. Je totiž taky možný že před chipem na brzdě zjistíš že není něco v pořádku takže by to pak znehodnotilo skutečný nárůst výkonu, stačí třeba i prasklá hadička někde a může to mít vliv na výkon, hlavně 1.8T jsou na to prý dost choulostivý, nejlíp se zjistí stav motoru když si ho necháš změřit ještě před chipem. Osobně to tak taky plánuji, jen ještě nevím ka na chip, takže doufám že pak podáš info ;) a u toho spormotoru plnánuješ to nechat zvýšit na těch jejich udávaných 150kw?

Odkaz ke komentáři

no bylo by dobrý kdyby sis nechal změřit výkon někde na brzdě ještě než tam pojedeš třeba tu http://www.mereni-vykonu.cz/mereni-vykonu.html a pak po chipu znova na tu samou brzdu aby byl vidět výsledek a skutečný nárůst. Je totiž taky možný že před chipem na brzdě zjistíš že není něco v pořádku takže by to pak znehodnotilo skutečný nárůst výkonu, stačí třeba i prasklá hadička někde a může to mít vliv na výkon, hlavně 1.8T jsou na to prý dost choulostivý, nejlíp se zjistí stav motoru když si ho necháš změřit ještě před chipem. Osobně to tak taky plánuji, jen ještě nevím ka na chip, takže doufám že pak podáš info ;) a u toho spormotoru plnánuješ to nechat zvýšit na těch jejich udávaných 150kw?

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=218957&p=2439055&hilit=motorpowerovi#p2439055

Jinak děláno právě u těchto dvou firem. Napište klidně uživateli red devil

A u měření výkonu nikdy neříkejte zda jste před či po a nenechte se přemluvit na doúpravu. Pouze vysávají sw. Ověřeno to mám, přijede li k nim nějaká hrůza, tak jí ještě zvětší.

K sportmotoru mám pouze toto, firma která nabízí filtry K+N pro motory VW s turbem a měřičem hmotnosti je šit. A ještě něco..na posouzení zda je auto v pořádku je nejlepší diagnostika.

Při správných hodnotách se dá výkon garantovat.

Odkaz ke komentáři

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=218957&p=2439055&hilit=motorpowerovi#p2439055

Jinak děláno právě u těchto dvou firem. Napište klidně uživateli red devil

A u měření výkonu nikdy neříkejte zda jste před či po a nenechte se přemluvit na doúpravu. Pouze vysávají sw. Ověřeno to mám, přijede li k nim nějaká hrůza, tak jí ještě zvětší.

K sportmotoru mám pouze toto, firma která nabízí filtry K+N pro motory VW s turbem a měřičem hmotnosti je šit. A ještě něco..na posouzení zda je auto v pořádku je nejlepší diagnostika.

Při správných hodnotách se dá výkon garantovat.

 

ano diagnostika jistě vše odhalí, ale já prostě chci před chipem vědět kolik tam ve skutečnosti je, jak je motor zajetý... se rovnou zeptám je lepší výkon měřit na válcové brzdě nebo v Kpower?

Už jsem na tebe slyšel dřív kladné ohlasy tak třeba nakonec zavítám k tobě, nejdříve mě ale čekají rozvody. Do té doby to tu budu sledovat a doufám že se tu tedy ukáží nějaké grafy a důkazy jak to kde dělají ;)

Odkaz ke komentáři

ano diagnostika jistě vše odhalí, ale já prostě chci před chipem vědět kolik tam ve skutečnosti je, jak je motor zajetý... se rovnou zeptám je lepší výkon měřit na válcové brzdě nebo v Kpower?

Už jsem na tebe slyšel dřív kladné ohlasy tak třeba nakonec zavítám k tobě, nejdříve mě ale čekají rozvody. Do té doby to tu budu sledovat a doufám že se tu tedy ukáží nějaké grafy a důkazy jak to kde dělají ;)

 

Za ideálních podmínek tj. bezvětří a rovný úsek lze i s Kpowerem. Dřív to tak dělali všichni.

Odkaz ke komentáři

Tak u "nas" v Ostrave je MAXCHIP a nabizi hodnoty po chipu prave tech 165kw (http://www.maxchip.cz/?option=com_jumi&fileid=3#info) a ma i valcovou zkusebnu, takze pokud by to i odbrzdil, tak bych si to zasel asi precipovat. Uvidime. Kazdopadne se tam snad tento tyden zastavim :)

Tahle hodnota je se sériovými komponenty nereálná, trošku půjde o podfuk. Doporučil bych přebrzdit u Funa, navíc není důležitá maximální hodnota , ale průběh. Ze stejného důvodu jsou softy např. od sportmotoru nepoužitelné např s tempomatem.

Odkaz ke komentáři

U Sportmotoru se mi nelíbí v zásadě to, že rozebírají ECU a chipují hardwarově. Člověk u toho není, nevidí to a kdoví co mu tam udělaj za bastl. Dále po napíchnutí na diagnostiku tam vybíhá místo čísla softu ECU jméno SPORTMOTOR, což by mě taky sralo. Podivné houpání zde potvrdilo více lidí, nejen na tempomat. Myslím, že nemá cenu dále se bavit o této firmě, neboť důkazy mluví jasně.

Kdosi tu psal, jaká je záruka, že chip je proveden tunerem dobře. Záruka není. Jediná záruka je výrobcem auta udělaný chip, ale i tam se občas objeví nějaká ta chybka.

Odkaz ke komentáři

Já mám chip od motorpower, ale bohuzel motor nebyl v dobrem stavu takze nebylo nic moc poznat. O vikendu vymenim N75 a regulator tlaku paliva a jednu prasklou hadici a dam vedet jak to jede. Uz by to snad melo byt dobre. Kdyz jsem mel pujceny jiny N75 tak jsem na 4q solidne ujel seriove RS, ze DEKO? :lool:

Se mnou se chipovalo jeste kamosovo GIV GTI AUQ 132kw a to bylo v kondici a jelo/jede paradne a majitel je max. spoko.

Na jaro to mozna necham odbrzdit tak bych pak hodil graf.

Odkaz ke komentáři

moje octavka 1,8T byla u sportmotoru nacipovana pred 4-5 lety najeto tak zhruba 100 000 km. Bylo nas tenkrat asi 15-20, hromadna akce na skodahome. Ze by nekdo mel nejake problemy si nepamatuju. Jinak ve vagu normalne mam cislo jednotky(zadny napis sportmotor) pajeni jsem videl a provedeno kvalitne. Jednu jednotku jsem si delal sam a opticky se mi to tak nepovedlo.

 

Narust vykonu znatelny, zadne houpani jak tu popisujete neznam. Jedine problem bylo kolem 220 000km s tesnosti celeho systemu... natlakovani kompresorem ukazalo vsechny netesna mista(pohled nestaci)... hadice odvetrani, hadice turbo, hadice podtlak, sedla vstrikovacu. Pak jsem menil skoro vsechny cidla a na jare me ceka lambda, ktera uz taky tak rychle nereaguje.

 

Tenhle motor je strasne slozitej, takovej gulas z hadic se jen tak nevidi... No a kdyz si sve 10let stare auto ktere ma najeto stovky tisic km nechate ocipovat tak vylezou problemy na povrch... proto neco houpe

 

Ti co ted Sportmotor tady verejne zatracuji pred 5 lety chip na 1,8T nabidnout ani neumeli...

Odkaz ke komentáři

Já je nezatracuji, já po nich opravuji. Pokud houpání necítíš, tak musíš mít dřevěnou prďku. Je zajímavé , že situace se opakuje, nyní houpou motory TFSI. A to i když když jsou tatřka nové. Čím to vysvětlit?? Že kolegovi asi něco uniká.

Jinak k mému slíbenému grafu, zatím se odkládá... jsme pod slíbeným výkonem. Nutné výměny regulačních členů na motoru.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...