Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

0,7l oleje na 14 tkm je OK. Máš nové svíčky, nové cívky, nevíme, kolik km celkem. Vrchní modul odlučovače oleje společný s PCV může zlobit, detaily jsou na foru. Ale to, co popisuješ, je situace, kdy se zahřívá katalyzátor. Jediný problém je v tom, že píšeš, že těch cca 30sec. po startu to jede jen 800ot./min, a pak jen na chvilku 1100ot./min, to je špatně. Chtělo by to nalogovat.

 

Technické produktové informácie 2028088_2.pdf

Technické produktové informácie 2029868_1.pdf

Technická produktová informace 2038459_1.pdf

Odkaz ke komentáři

Tak to je člověk na správným místě ... Jeden z důvodů, proč autorizákům nevěřím (tedy konkrétním lidem, co tam pracují, i tam jsou čestné vyjímky, ale nejdřív je musíte najít) a vše co jde si vždy ověřuju, ať už přes jiné kontakty či online ETKA, a že jich je na netu spousty, lepší a horší, takže už nemám důvod instalovat a hlavně updatovat, když to nepotřebuju narozdíl od autorizáku každý den. A těm je to stejně málo platný a šíří mezi zákazníky bludy ...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

tak update k nízkému tlaku oleje

 

sundala se ložisková stěna...

první co mě zarazilo tak je číslo dílu... na faktuře od autorizáku je 06H103144J na díle 06H103166G, ale ok zatím nepanikařím že to nafakturovali a nevyměnili :D...

 

Sítko je na svém místě neporušené, plošky kolem něj se mi zdají divné, na jedné straně je matná a na druhé je úplně lesklá stěna s hranou.

Na fotkách to skoro vypadá až hrůzostrašně jak jsou ty stěny pro hřídel vydřené, ve skutečnosti rýhy nejsou moc hluboké, ale přejetí prstem je to poznat nerovnost.

 

podle těch žářezů usuzuji že jim to nešlo nasadit po dobrém, tak použily kladivo

 

může takhle vypadat díl po najetí 20 000km a způsobovat nízký tlak?

 

fotky http://imgur.com/a/TBQTq

Odkaz ke komentáři

jeste se chci zeptat, kdyz se sundava olejova vana tak se musi menit plastova mezistena? V DP to pisou teda casto u vseho mozneho tak to beru s rezervou

 

"Na mezistěně je plastové žebrování, které se při dotažení trvale zdeformuje. Plastové žebrování zaručuje, že mezistěna dosedne těsně a necvaká. Z tohoto důvodu je třeba mezistěnu vždy vyměnit."

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím Vás!

 

Po přečtení všech 61 stránek co se týče tématu 1.8 tsi jsem se přes všechny rady, problémy a neduhy také rozhodl ke koupi jedné Octavie II fl s tímto motorem a rovnou s ''vychvalovaným'' motorem cda :-D .Někdo určitě podotkne (další blázen) , ale byla to láska na první pohled.Co se týče aut, tak jsem na tom celkem špatně a mám problémy si vymenit brzdové destičky..auta mi prostě ůplně nejdou.

 

Co jsem ale zvládl bylo se podívat dle vašeho návodu (díky za něj) na stav rozvodů nebo spíše napínáku.Rok výroby auta je 2010 ,ale kdy je vyrobený motor nepoznám.Někdo tu psal, že je štítek na motoru, jen nevím kde přesně hledat.Zjištěním napínáku jsem poznal, že tam není ten co se dával jako první a vypadá to na tu další sérii, ale ten typ K to nebyl a kouká jeden zářez ven...čekal jsem, že to tak bude, ale přeci trochu zklamání tam bylo.Při mém ohledání jsem našel v té široké ''hadici'' nejspíš co jde k turbu malý náznak oleje a tím nastává otázka.Jak jsem se dočetl, tak to vypadá pravděpodobně na špatný odlučovač oleje v lepším případě,Chci se zeptat mám objednat ve ŠA originál nebo jsem našel nějaký německý a stačil by tam?

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06h103495e-odlucovac-oleje-de-23374.html

 

Další věc.Dnes jedu do autorizáku zeptat se na rozvody s prací kolik by si za to představovali.Po ujištění servisu, že to opravdu není nutné měnit, že je tam řetěz (bohužel to netvrdil jen jeden člověk tam) jsem si trval na svém mi řekli nepříjemnou částku a když se mi to nezdálo začali předhazovat různé slevy až jsem se dostal na částku lepší.Jenže se mi nelíbilo jejich jednání, když mi začali dva technici tvrdit, že se musí měnit i vodní pumpa a ty ozubené kola co pohání řetěz jsem zbystřil a přestal jim tak trochu věřit.Ujistil jsem ty dva techniky, že vodní pumpa kterou mi cpou v případě tohohle motoru není součástí rozvodové sady (díky tomuto tématu), tak poté zbystřili zase oni.Ani nevěděli, že kryt rozvodů se nesundá myslím bez poškození, takže mi ho po sléze nacenili taky.Ze servisu jsem odcházel v divném rozpoložení a nevím jestli se jim dá auto svěřit a zda ho opraví, tak jak mají.Z toho všeho vyplývá další otázka.Neznáte prosím někoho šikovného někde u Hradce Králové, který by udělal rozvody?Já jednoho kluka mám, ale má toho hodně a je to na dlouhý lokte.A ještě mám jednu otázku na vás.Když se dělají rozvody musí se vyměnit olej po opravě rozvodů nebo ho můžu vyměnit dříve a rozvody udělat potom.Chci přejít na olej 5w40 od BP, snad na značce tolik nezáleží a bude to splňovat určité normy.Jinak jak je na tom moje auto se žraním oleje zatím nevím, mám ho chvilku, ale co jsem zatím vypozoroval ,že to 2x při mírném vytočení studeného motoru černě zakouřilo.To by mohlo být tím olejem v hadici k turbu asi ne a svíčky taky nevypadají nejlépe, ty jsem zvládl vyndat taky :)) .Na straně myslím 60 někdo dával fotky a ty mé vypadají hůř a to jsou prý měněné ve ŠA na 98 tis. a teď je na tacho 107 tis., takže mě napadlo, jestli se na to v servisu nevy... Jinak se omlouvám, jestli píšu do špatného tématu a snad jsem vše vysvětlil k pochopení všech.Díky K.

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...