P2M Odesláno Březen 26, 2010 Sdílet Odesláno Březen 26, 2010 Dane a proč to tam chceš dávat, když (pokud vím) máš najeto pár tis? Tohle bych řešil někdy po 100tkm snad nejdříve a stejně bych pochyboval o přínosu. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Březen 26, 2010 Sdílet Odesláno Březen 26, 2010 Kamarad mel sluzebniho Golfa V combi, motor 1,4 TSI-103 kW, jelo to vyborne. No a po 2 rokach a 90ti tis. km se totalne potkal motor, 2 tydny po zaruce. Oprava asi 45 tis, vydrzelo to tyden a znova.......tak sel Golfik do sveta, asi spatnej kus 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Březen 26, 2010 Sdílet Odesláno Březen 26, 2010 Dane a proč to tam chceš dávat, když (pokud vím) máš najeto pár tis? Tohle bych řešil někdy po 100tkm snad nejdříve a stejně bych pochyboval o přínosu. :) Protoze jsem to nasel doma, tak jsem myslel, ze to tam vyleju a u toho cervenyho myslim pisou, ze se muze kazdych 1500km a to cerny kazdych 5000 km coz oboje uz mam ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Duben 27, 2010 Sdílet Odesláno Duben 27, 2010 Tak nevim, zda ten problem hledam, ale neni to asi uplne normalni, bud to tedy drive nedelalo, nebo jsem si toho absolutne nevsiml. Pri startu motoru, po delsim stani (treba 8 hodin) i pri techto teplotach venku (12-17 st.) po nastortovani vyskoci otacky nad 1200 a takovych 20 vterin drzi, potom rychle spadnou, proste bych to prirovnal k praci sitice, ale zda se mi to divny, jelikoz se to stava i pri stani auta venku treba hodinu a naslednem startu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Červen 3, 2010 Sdílet Odesláno Červen 3, 2010 ja když ráno nastartuju, tak mi to taky pár vteřin jede na vyšší otáčky a než zavřu bránu, tak to klesne... sice mám jiný motor, ale píšu to jen tak pro zajímavost... mám najeto 75 k km... a dělá to odjakživa ... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 18, 2010 Sdílet Odesláno Červen 18, 2010 A vzdy?? A i pri teplem motoru? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 18, 2010 Sdílet Odesláno Červen 18, 2010 chip? no teď bylo v SM, nechali naměřit tenhle motor na brzdě a měl tuším 110 kW normálně 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 20, 2010 Sdílet Odesláno Červen 20, 2010 Tahle udavana 90kW??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Červen 20, 2010 Sdílet Odesláno Červen 20, 2010 Dane: za kolik Ty jezdíš průměrně s timto motůrkem po městě? 8-9litřiku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 20, 2010 Sdílet Odesláno Červen 20, 2010 Tahle udavana 90kW??? jj, v SM ji měli na nějakém delším testě a na závěr ji nechali změřit na Jarově 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 20, 2010 Sdílet Odesláno Červen 20, 2010 Dane: za kolik Ty jezdíš průměrně s timto motůrkem po městě? 8-9litřiku? Ja jezdim jen mesto ted v lete na 17" kombinovane (jednou ostre, jednou v klidku) za 7,9.... Celkem si to seda... Najeto 10000km.Jede to lepe nez 1,6 a to mi zralo 8,7 na 16" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červen 28, 2010 Sdílet Odesláno Červen 28, 2010 Dane, tak jsem to i znova našel, po 32.000 km naměřili 115kW a 230 Nm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Červen 28, 2010 Sdílet Odesláno Červen 28, 2010 Kde se to Jardo pise? Se asi vydam na brzdu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Srpen 30, 2010 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2010 TAK JSEM SE S TÍM "ZÁZRAKEM" DNESKA SVEZL. Kolega si po letech s 1,9TDI koupil OII 1,4TSI jako náhradu po zvrakované OII 1,9TDI. Někde jsem tady o tom, jak ho FII zbourala psal. No je to nový, tak se s tím jede příjemně. Tah tam nějakej je, ale v porovnání s 2,0TDCI prohrává. Jinak pro zajímavost, u tý zbořený OII pojišťovna překvapivě napsala, že vyplatí 300tis. Jelikož zbývalo tuším asi 6 leasingových splátek(36měs. leasing) a leasingovka nám vyplatí 250tis. By mně zajímalo, kterej magor to za ty prachy koupí :) Obě nápravy urvaný a celej bok v hajzlu, nejspíš hnutý... Takže 250tis jde na nový z pojistky a dalších 250 jsme doplatili. Ta nová je Elegance a z cca 600tis šel prodejce na 500 vč. DPH, což jsem taky čuměl jak puk. Kupoval to někde v ČB. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Květen 7, 2011 Sdílet Odesláno Květen 7, 2011 Kde se to Jardo pise? Se asi vydam na brzdu :lool: náhodou jsem to našel, sice pozdě, ale přeci 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Červen 22, 2011 Sdílet Odesláno Červen 22, 2011 Ma uz niekto skusenosti s LPG prestavbou O2 s 1,4 TSI? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
makidlo Odesláno Říjen 19, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 19, 2011 Ma uz niekto skusenosti s LPG prestavbou O2 s 1,4 TSI? Chcel si to chipnut a teraz uvazujes o LPG. nechapem. Bud alebo. Maki. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Cjoctavian Odesláno Březen 22, 2012 Sdílet Odesláno Březen 22, 2012 doba sa meni - narast cien PHM 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Duben 19, 2012 Sdílet Odesláno Duben 19, 2012 Má někdo zkušenost s kombinací 1.4TSI a DSG? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Březen 13, 2013 Sdílet Odesláno Březen 13, 2013 ahoj, nějaké nové zkušenosti s tímhle motorem? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Červenec 15, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2013 Ahoj,včera padlo prvních 50 000 km (r.v 04/2010) bez poruch a závad na motoru. Jediné,co jsem musel udělat,kromě výměny oleje a filtrů,tak v 46 000 km dolití cca 1 dcl chladící kapaliny. Pro zajímavost otáčky motoru při vysokých rychlostech ("nevytočitelný" šestý rychlostní stupeň manuální převodovky). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Listopad 7, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 7, 2016 Právě najeto 100 000 km. Rozvody si občas škrtnou, dvakrát za tu dobu doplněna chladící kapalina (vždy po 1 dcl), jinak na motoru vůbec nic. Olej nemizí ani nepřibývá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 8, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2016 super, takže to samé jako u mě .... rozvody jsem pak dělal ve 180K km, to už byly fakt slyšet, olej zatím taky OK, chladící kapalina se pohybuje asi tak stejně jako tobě .... dnes jsem právě uzavřel najetých 211K km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luki Odesláno Listopad 8, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2016 Takto rád čtu, zatím mám aktuálně 133... km, do 211 daleko ;) při nájezdu cca 13tis ročně :D PS: motor bez problémů, auto mám krátce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lifman Odesláno Listopad 15, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2016 Rád bych se také podělil o zkušenosti. O2 1,4 TSI mám od června 2016, za tu dobu jsem najezdil 13tis km, celkově má najeto 166000km a nějaké drobné. V červnu při 156tis km jsem nechal vyměnit rozvody bez přestavovače vačkové hřídele, protože je podle kódu v poslední modifikaci. Zároveň jsem nechal vyměnit olej v převodovce, abych měl klid. Za dobu, co auto vlastním, se mi na autě objevily dvě závady, přičemž se jedna vyřešila sama, prostě zmizela. Šlo o závadu, kterou jsem tady na fóru popisoval, při prudkém zrychlení v rozmezí 1800 - 2000 otáček mi vypadl na cca 1 vteřinu výkon a na maxidotu zhasla zařazená rychlost. Tak tato závada mi sama odezněla. Druhou závadu jsem nechal řešit minulý týden, bylo vadné ložisko na vodní pumpě, bylo hodně hlučné. Zároveň jsem nechal vyměnit napínací kladku a vodící kladku, abych měl klid. Řemen byl prý hodně v dobrém stavu, tak se ponechal. Myslím si, že na ten nájezd, co auto má za sebou, je to v pohodě. Jen co mi vadí, ale to se tu taky hodně řešilo, ale je to vlastnost, je ohřev vody. Teď v mrazu musím ujet i 15km, než se dostanu na provozní teplotu. Toť jsou mé zkušenosti :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 15, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2016 jj, pumpu jsem měnil taky, cca v tolika km co ty a to ohřívání mám stejně, ale to jsem vyřešil webastem, což je sice řešení, ale není to zrovna levná záležitost Jinak se mi sjíždějí rychleji zadní desky na brzdách než přední, i přes toto mě brzdy vydržely hooodně moc, zadní jsou teď na výměnu a přední pořád origo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lifman Odesláno Prosinec 6, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2016 Ahoj Jardo, chtěl jsem se zeptat, kolik dní trvalo, než ti tam to nezávislé topení udělali? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Prosinec 6, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2016 jeden den, delší jeden den 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honzikk Odesláno Květen 11, 2017 Sdílet Odesláno Květen 11, 2017 Dneska jsem myl auto a všiml jsem si, že v pravé(po směru jízdy) koncovce výfuku je výrazně víc černého bordelu(saze?), než v levé koncovce, je to normální a máte to tak taky nebo mám začít někde hledat problém? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Romerro Odesláno Květen 24, 2017 Sdílet Odesláno Květen 24, 2017 Mám to jako ty... i na volnoběh, když přiložíš ruku k výfuku, tak fouká jenom pravá strana. Je to normální :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.