Přejít na obsah

Žebříček

Oblíbené příspěvky

Zobrazuje obsah s nejlepším hodnocením od 14.12.2012 in Příspěvky

  1. Ještě sharnu nějaké fotky, co si nechal udělat Petr z Royal Detailing Olomouc pro svůj instagram jako referenci :-) Kdyby někdo sháněl detailera z Olomouce, kterej mu dá káru dokupy, tak doporučuju! :-)
    4 points
  2. Je chvilka casu, tak sepisu par dalsich poznatku a zkusenosti. Boruvka ma mnou najeto necelych 1200km, prumerna spotreba nafty 5.8l a el. 3.5kWh, ciste na elektrinu ujeto 227km. Doma nedobijim - jeste jsem nedoresil jak protahnout kabel nebo instalovat wallbox, tak jedine kdy to pichnu na nabijecku je kdyz jsem na nakupu. COz neni uplne casto. Na nejake fundovane poznatky je jeste brzo, ale kdyz to srovnam se stribrnakem. Pozitiva - jede lip, ma mnohem pohodlnejsi podvozek a obzvlast ted po prezuti na letni je o dost tissi. Komfortni funkce super. Negativa - komplikovanejsi infotaiment ale na ten si asi brzo zvyknu. Dotykove plochy na volantu nejsou tak presne jako mechanicke na predchozim volantu a musel sem dat do auta hadr, protoze je videt jak se upatlava. Kufr ma mensi kapacitu, ale nastesti zatim nebyl problem neco nalozit. Otravuje me pipani pri couvani - nejde vypnout. Chybi sitka u nohou spolujezdce na odkladani treba novin. O chybejicim ovladani sedadla spolujezdce od ridice uz jsem psal. Veci k vyreseni - porad cekam na finalni termin vymeny dekoru, neco obcas rezonuje u motoru - asi kryt - budou to resit. A pak musi prelakovat "spoiler" patych dveri - auto nebylo zavoskovane, podelal to ptak a vyzralo to lak. Az zajedu motor, tak by to melo vyjit tak, aby zacalo byt hezky a pak ho zkusim vizt na nejaky delsi vylet s pruletem pres Nemecko, at vidim jak se chova pri vyssich rychlostech a jaky je komfort na dlouhe ceste.
    4 points
  3. Krize středního věku dolehla i na mě, takže jsem si udělal radost touhle hračičkou na výlety. Není to teda žádná hand-made V8, ale mně osobně je zvukovým projevem ta V6 sympatičtější a dělá to ten správnej randál... a i ten výkon je pro mě teď úplně z jiný dimenze, na něco takovýho jsem nebyl zvyklej. Mám s tím zatím najeto asi 400km a úsměv na tváři mě nepřechází :-) Dneska jsem tomu dal i cestou z evidenčky střechu dolů a je to krása, co vám budu povídat ... dojel jsem k pojišťovákovi s pěkně vyfénovaným hárem :-) Nejaky technicky info...je to teda AMG C43, do provozu 07/2021, najeto teďka lehce přes 6 000km ... pod kapotou tomu bije V6 s biturbem o výkonu 390ps ... a co se výbavy týče, řekl bych, že to má snad asi všechno, ale možná mě Mezonek opraví a najde nějakej prvek, kterej tam chybí :-))) Už aby bylo jaro, o vikendu umyvam a pujde asi pod plachtu s tim vyhledem na pocasi ... po zime popremyslim o nejakych ochrannych folii na kapotu a naraznik minimalne... a jinak to necham byt tak, jak to je :-)
    3 points
  4. Tak nabito, dotankovano, projeto, schovano 🙂 to “projeto” jsem před Vánoci potreboval, v práci zaprah do poslední chvíle to vypada, do toho resit vánoční úklid a dárky…aspoň jsem na chvíli vypnul a užíval si zvuk z laufů 🙂
    3 points
  5. 3 points
  6. Žijem žijem 😄 Bohužiaľ toto sú fotky štaré asi rok. Chcel som to tu ešte rozpisat postupne ale už ked si načal túto tému tak ju rád dokončím. Bohužiaľ pútala veľkú pozornosť poväčšine ale u policajtov... Takže ma zastavovali tak 2x do mesiaca. Väčšinou sa to vyriešilo slovne a vrámci zapísaných veci bolo všetko v poriadku aj keď vás zo začiatku berú ako vraha. Celkom ma to začalo stresovať. Niektori chceli odomna zapisat rs kridlo do tp. Iný mi citujem povedal "nemôžete obuť 18" gumy na 19"disky". Okrem toho že to bolo stresujúce kedy kto ma zastaví, bolo to často aj zdĺhavé a "zabil" som snimi minimálne polhodinu. Raz mi z maleho TP nevedeli skontrolovat rozmery gúm a že či nemám pri sebe velky TP (na SK musis mat pri sebe malý a veľký doma odložený) samozrejme som nemal ale tym ze sa im nedarilo tak som volal domov aby mi cez smsku poslal fotku veľkého TP a tak to skontroloval policajt na mojom mobile 🤣.Bohužiaľ to prišlo do bodu že mi zobrali TP za zošuchaný rozmer na zadnych gumach. Že nemôžu teda skontrolovať rozmer. Čo by nebol problém a rozumel som tomu aj som to nejak cakal ale dufal som že to obkecám. No a toto bol začiatok môjho "konca" kedy pri vyzdvihnutí TP a oprave závady začal kontrolór vytahovat ďalšie nelegalne veci (nezapisany podvozok). Tak vtedy som si povedal že mi to za to moc už nestojí a zohnal som si iné kolesá ktoré nemám vobec zapísané ale nikto si ma nevšíma 😄. Musím však povedať aj že ma párkrát zastavili policajti len preto ze sa im to páčilo a chceli pokecat a pokukať s obdivom :). Môžem len povedať že chcem sa k tym kolesam a takemu stavu vrátiť ale asi nie ako auto na každý deň. Prikladám fotku aktuálneho stavu, myslim že hezka ale decentná 😄. Sú to r18 zo skoda scala.
    3 points
  7. 3 points
  8. Dnes 60tis a pravdepodobne posledni dlouha cesta
    3 points
  9. Auto asi uz pujde pod plachtu. Tak jen mala ochutnavka novych kol. Jeste to pak vyvezu ven na nejakou tu fotku. Na jare pujee na auto podvozek KW nebo D2 nebo Eibach. Takze to pujde trosku niz.
    3 points
  10. 3 points
  11. Tak a máme přezuto na letní, kompet nová sestava. Kovaná originální kola VW Belvedere + Michelin PilotSport5. Celou dobu jsem měl obavy, z toho jak to bude vypadat, přecijenom černá kola na černém autě není úplně snová kombinace, celou dobu jsem měl obavy, že to vypadat nějak takhle. Což se naštěstí nepotvrdilo, a musím říct, že se mi to docela i líbí. Ty stříbrný 19" byly sice hezčí, ale jizdní komfort a celkově podvozek dostával strašně na zadek. Stojím si za tím, že na OIII je strop 18". Na víc ten podvozek nemá. Vím že je spousta lidí, co by se se mnou hádali ale 100lidí, 100 chutí. Co se mi ale líbí a je obrovsky znát je ušetřená váha. Jen pro představu, kompletně nastrojené kolo, včetně středové pokličky včetně žvejky Michelin PS5 váží 16,84kg. Extrémy 19" jsem nestihl zvážit, ale co mi přišlo v rukách, tak tam bude kolo kolem 30kg. Tzn, že budeme určitě přes 50kg ušetřené neodpružené hmoty, a to už samosebou znát orpavdu. je. dokonce zimní 17" jsem odhadoval tak o třetinu těžší, to můžu kdyžtak ještě zvážit.... Gumy zatím nevím, ještě jsem z nich neojel ochraný nátěr 😄.. Rozčiluje mě jak se na ně všechno lepí a střílí to do podběhů, jinak subjektivně mi to přijde tvrdší, ještě zkusím si pohrát s tlaky.. Jinak kde je ten úbytek hmotnosti nejvíc znát, je jednoznačně brždění, ne že by to před tím špatně brzdilo, to ani omylem, auto brzdí podle mě ze všech škodovek nejlíp. Teď je akorát ten brzdný účinek ostřejší, a nástup strmější. Takže za mě spokojenost. Uvidíme co dál.. Jinak mám k tomu i středový pokličky s logem Škoda, ale asi kvůli tomu červenému kroužku nechám ty VW se mi to tam líbí..
    3 points
  12. V pondělí jsem se stal majitelem Octavia 1 RS Combi ve žluté barvě. R. V. 2004 najeto 270000km Letní kola Spider 17" Zimní kola Spider 16" Dekodér výbavy: E0A = Žádné akční provedení 1D0 = Bez závěsného zařízení 3BS = Vnější zpětné zrcátko vlevo, elektricky seřiditelné, vyhřívané, asferické 3AF = Vnější zpětné zrcátko vpravo, elektrickyseřiditelné, vyhřívané, konvexní 2ED = Kotoučové brzdy zadní 6FB = Vnější zpětné zrcátko v barvě vozu 1AT = Elektronický program stability ESP 3FA = Bez střešního okna (plná střecha) 1N6 = Posilovač řízení 1NL = Se zakrytím pro kola z lehké slitiny H6U = Pneumatiky 205/55 R16 91W 4UF = Airbag řidiče a spolujezdce s vypínáním airbagu spolujezdce 4R4 = Elektrické ovládání oken s pojistkou proti sevření B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO 3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu, s přitahovačem, výškově nastavitelný 4X1 = Boční airbag vpředu 4A3 = Vyhřívání předních sedadel s oddělenou regulací 8L3 = Střešní anténa J1L = Baterie 280A (60Ah) 7AA = Imobilizér elektronický 8GD = Alternátor 90A 6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti 9AK = Climatronic s regulací vzduchu, bez freonů 8RM = 8 reproduktorů (pasivní) 7Q2 = Navigační systém s barevným displejem 8AY = Rádio pro navigační systém 8QK = Klíč pro zamykání vozu 8X1 = S omývacím zařízením světlometu 4K3 = Centrální zamykání s dálkovým ovládáním a safesystémem B01 = Země typových zkoušek-NĚMECKO G35 = Tlumení přední 3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel 9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu Q4H = Sport-komfortní sedadla vpředu 7X1 = Pomocné parkovací zařízení 9ZG = Příprava pro mobilní telefon s vestavěným mikrofonem 8WD = Mlhový přední světlomet (integrovaný) 7A2 = Vestavba CD-měniče 3GA = Bez nákladové podlahy QG1 = Prodloužený servisní interval 0GG = Exhalační předpis EU4 L23 = Okruh pérování 23 7P4 = Bederní opěra v předních sedadlech, ručně nastavitelná F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení Fotky dodám až nějaké budou.
    3 points
  13. Twl, Máro, jak vy dlouho řešíte tu pojebanou otevírací klapku nádrže pro cisterny v Čáslavi? Rok? ... A pořád nechodí jak má.
    3 points
  14. Michale, to se me ptas zatim na moc komplikovane veci 😄 Ale urcite zjistim casem. Jinak po tech pomerne negativnich a rozpacitych zazitcich jsem mel dnes rano poprve usmev na tvari. Potreboval sem na ceste do skoly rychleji odbocit pri rozjezdu z krizovatky a projel sem to bokem 😄 kombinace studenych zimaku a 700Nm prijemne prekvapila.
    3 points
  15. Mám za sebou prvních asi 40 km a je to super. Výbava následující - canton, tažné, paket pro spaní, nezávislé topení, sedadla Suedia - Top, asistovaná jízda 2.0 Top, funkční paket Top.
    3 points
  16. Tomáši, zuříš a brečíš tady nad každým škrábanečkem nad autem, který parkuješ na ulici, ano, stálo ranec, ale tak to prostě je..... horský kolo za dvě kila by sis asi taky nedal do společný kočárkárny/kolárny s tím, že ho nemáš kam jinam dát........bud bys vyřešil kam ho dát, nebo by sis ho nekoupil. opečováváš a hlídáš si svoje a v jiným vlákně píšeš, jak je vlastně dobře, že mladá nebourala fiestou, ale služebákem a nad autem poškozenýho "jen malá oděrka", takže v podstatě nic......... mě by zajímala tvoje reakce, kdyby nějaká pipka 18letá e-autem ti takhle nabourala éčko, jak by si nad malou oděrkou zuřil........
    3 points
  17. Update prveho postu😉
    3 points
  18. Jednou jsem to zazil, kdyz jsem byl s veteranem Skodou 105 co mam po dedovi v Lidlu a kdyz jsem daval nakup do auta, tak jsem si vsiml, ze me pozoruje starsi chlapek a kdyz jsem sel zaparkovat vozik, tak za mnou prisel, pochvalil mi stav auta a zacal vzpominat, ze mel taky Skodovku a jak s ni jezdil s rodinou do tehdejsi Jugoslavie atd... Taky jsme nejakou dobu splkli a na chlapikovi bylo uplne videt, jak rad na to auto a tu dobu vzpominal 😃👍
    3 points
  19. Dnes jedna rychlá akce. Sundat nápisy, odstranit lepidlo a přeleštit. [emoji4]
    3 points
  20. Hele, je to blbý, ale já bych ho v rom nechal vymachat, tři měsíce vydrží a bude mít čas přemýšlet... Proč? Protože to bylo v obci... Ať lítá po dálnici, státních nebo okresních, ale v obci by měl mít respekt...
    3 points
  21. ...ked uz bol vlak rozbehnuty [emoji2369] preco zastavovat...[emoji2357] Pribudli lakovane kryty spatnych zrkadiel a hagusy v piano black, a nove kolesa [emoji3541] gemini antracit s pneu bridgestone turanza t005 [emoji6]
    3 points
  22. Tak když jinak nedáte... bude to velká paráda kluci.
    3 points
  23. tak dnes na den přesně 6 let co jsem si ho dovezl domů, máme za sebou 208tkm na kterých mě nikdy nenechal ve štychu, všechno projel, sjel a vyjel, a viděl jsem díky němu a komunitě kolem těhle aut místa která jsou užasné. Pořád si myslím, že je to komfortní přibližovadlo a budou- li provozní náklady pořád jen v řádu spotřebního materiálu tak nemám důvod předpokládaný prodej po 300tkm posunout na třeba 400tkm. Jsem poslední půl rok koukal za co by se dalo vyměnit a zjistil jsem, že ceny aut v tomto segmentu jsou tak vysoko, že by to bylo zbytečné vyhazovaní peněz. Takže dnes STK bez potíží po poctivé přípravě .... vtipné že 20km po odjezdu se rozsvítila kontrolka brzdového obložení takže další spotřebák ...
    3 points
  24. Nazdárek, aktuálně je přidána možnost výběru auta Octavia I, Octavia II nebo Octavia III v profilu uživatele. Časem určitě přidám všechny verze a typy, aby si každý navolil přesně ten vůz který má... Aktuálně to nechám jen takto v základu. Jde o dobrovolnou možnost, pokud nechcete využívat nemusíte. Případně připomínky či náměty pište sem, budu za ně rád. Díky všem a užívejte červen 🙂 Ondra Auto se zobrazí pod profilem viz zde:
    3 points
  25. Dneska svižný přelet do Olomouce na servis B 🙂 počasí krasny, jízda v tricku i přes Karlovu Studanku na pohodu…a auto prý v top stavu, jako nový 🙂
    2 points
  26. Jasná věc, mu dám ten manuál co postoval Raďas. Nejdřív ale budu servisovat SII, Polo je v pořadí. Každopádně dostalo jarní péči a hned to lépe jezdí 😄 Auto na důchod pro tatíka je ready, jen nasadit kloubouk a vyrazit 😎
    2 points
  27. Vcera prisel ten den, kdy jsem se rozloucil se Stribrnakem (dekuji EU) a poridil nastupce, ktery je castecne na baterky. Nejake info uz probehlo ve vlaknu o Stribrnakovi, takze tady udelam uz jen zakladni shrnuti. W213 MY21 E300de kombi (143kw nafta + 90kw el.) Barva, cavansite blue, avantgarde.. Poskladal sem si to tentokrat trochu netradicne ( a v ramci toho co jde vymyslet v nelogickem konfiguratoru - porad nechapu, ze nektere zakladni veci z vybavy nejde mit mimo balicky kde je vetsina veci co nechces). Hlavni duraz byl tentokrat na pohodli a bezpecnost, takze oproti Stribrnakovi ma navic HUD, laminovana skla, ortopedicka masazni sedadla, nezavisle topeni/chlazeni, Burmeister audio, keyless, slunecni roletky, pripravu pro montaz prislusenstvi pro zadni sedadla, navigaci s rozsirenou realitou, vestavenou palubni kameru a extra airbagy pro zadni sedadla, 90kw elektromotor, baterie a 327kg navic... Co naopak chybi, panorama, nappa kuze, AMG packet, zatmavena zadni okna, pomerne hodne mista v kufru a sex-appeal. Bohuzel se jim podarilo pri objednavce udelat chybu, kdy dekor interieru neni z sedeho matneho dreva, ale z kartacovaneho hliniku s cernou stredovou konzolou - za me asi nejhorsi mozna kombinace, takze to bude jeste vyzivne. Nicmene smlouva je podepsana s poznamkou, ze tuhle zmenu neakceptuju a ze musi prijit s resenim... Zatim jsem toho nestihl moc najezdit. Vidim ze zrusili nektere funkce ktere mely predprodukcni modely a i predchozi generace a jeste se uplne neorientuju v MBUX, ale to prijde 🙂 Co jsem si zatim vsiml za tech par km jizdy - vaha navic znat neni - auto je tissi, pohodlnejsi a zrychluje moc pekne. Pedal brzdy je mnohem mekci nez ve Stribrnakovi a ma i delsi chod - ale uvidime, az najdu rekuperacni rezimy, jestli se to nejak zmeni. Co je prijemna zmena - novy volant se povedl - ma malinkato uzsi venec a prijemne se drzi. Zmenily se mu ovladaci prvky, ale na ty jsem si zvykl rychle, takze zadny problem. Parkovaci kamery maji nove senzory, takze obraz je jeste lepsi nez driv a kamery maji funkci sw nataceni, takze pokryje lip prostor. HUD ukazuje co je potreba, je dobre videt a jde dobra nastavit. Sedacky nebe a dudy oproti predchozim sportovnim - Operky genialni, stejne i nastaveni sily sevreni bocnicemi. I dynamicke bocnice pro "sportovni" jizdu funguji dobre - funkci jsem ale vypnul. Co zatim moc nemusim a uvidim, jestli si na to zvyknu - po nastartovani se primarne rozjizdi na elektrinu a uz jsem nekolikrat znovu startoval, protoze jsem neslysel motor... pri couvani - zase primarne na elektrinu - auto pipa jak dodavka (to me vytaci hodne a predchozi generace 300de to nemela - opet dekuji EU jak chrani muj zivot a zivot vsech ostatnich). Nejvetsi vyzva bude naucit se pracovat s hybridem, jak na to prijdu, tak se podelim o zkusenosti. Stejne tak casem prijdou i lepsi fotky - hned jak vycistim uloziste 🙂
    2 points
  28. Po roce a půl hledání se mi splnil můj sen a přivezl jsem domu ve čtvrtek 13.9.2018 z obce Stonava (Ostravsko) bestii s dětským názvem ŠMOULINKA. Vůz je po prvním majiteli,koupený v ČR což by mě nenapadlo ani ve snu jelikož podobná auta jsou z 90% v ČR rozstřeleny nebo ve špatném stavu.Modelový rok 2015. Výbava vozu: Najeto 139 800km, byly prováděny poloviční servisní intervaly, nikdy nehavarováno. Výbava: el. sedačky včetně bederní opěry a nastavení šířky opěradla, čalounění v kůži s kontrastním prošitím, navigace professional, vyhřívání sedadel, dešťový senzor, sledování mrtvého úhlu, dělená zadní sedadla, zpětná zrcátka s tlumením odrazu, nastavitelná tuhost tlumičů, příplatková 19´´ kola, couvací kamera a senzory, dvouspojková převodovka, velurové koberečky, head-up display, čtení dopravních značek,podsvícené kliky dveří a sportovní sedačky které jsou naprosto Boží. Automobil je stále v plné tovární záruce navic je tam předplacený servis na 4 roky.
    2 points
  29. Kdyz bylo na tachometru 222222 km, tak jsem si rikal, jestli vubec uvidim 333333 km a dockal jsem se 👍👍
    2 points
  30. Na Hané je blaze prej 😂
    2 points
  31. Pobrali jsme odmeny tak jsem si udelal radost. Život je nekdy fajn 😁
    2 points
  32. Roman nema na zimaky, tak to pres zimu holt stoji v garazi😂
    2 points
  33. oba nárazníky, na páté dveře stříšku, kola spider 16, tmavé blinkry v blatnících, o 1.5 cm nižší podvozek, pouze 4 barvy, koncovka výfuku, obvykle to mělo xenony, takže i ty a ostřikovače,označení rs vpředu a vzadu, namodralá skla v zrcátkách, zelené brzdové třmeny,dále celý interiér
    2 points
  34. Tak jestli je to na ukor bydleni, tak to naprosto chapu. I kdyz toho auta bude hrozna skoda....
    2 points
  35. Jj uz jsem vytahl toho anabolického sportovce ven. Ted o vikendu predstavovali nové emkové řady ale bohužel jsem se nemohl zučastnit i přesto ze jsem mel pozvánku. Vypadaji zepředu strasne divne. Zadni čast vozu nové M3 je nadherna vcetne interieru ale predek nedavam a ani casem asi nezmenim názor na ty nafouklé ledvinky.
    2 points
  36. Tak zrcátka hotové [emoji4]
    2 points
  37. Souhlas, je to naprosta petelice👍
    2 points
  38. r@pid: nemůžu si pomoct, ale největší trotl tady budeš ty, když si tady h*níš ego nad Octavia 1. Užij si to 👍
    2 points
  39. 2 points
  40. Po Octavii a jejím vláknu se přesunu sem, neboť nástupcem se stal Superb v kombíku a výbavě L&K. Barva je červená corrida, která se dnes již nenabízí. Nejedná se o nové auto, ale o roční vůz (02/2017), který jsem bral s nájezdem 37tkm. Motorově to je 2,0TDI 140kW se šestistupňovým DSG a pohonem všech kol. Výbavu to má slušnou, co chybí, tak je konektivita (ŠKODA Connect se do Superbů dostal až od KT 22/2017), ale nějak se to bez toho přežije. Oproti Octavii to má hodně tvrdé sedačky (s výhřevem a větráním), obě jsou elektricky nastavitelné, ale na druhé straně zase hodně měkký podvozek (v mém případě s DCC). Většinu nerovností na silnici bere suverénně, co se autu ale vůbec nelíbí, tak jsou hrby přes krátký horizont a se zatáčkou (např. na silnici mezi Kravařemi a Úštěkem: https://goo.gl/maps/6PahGoBV8pE2). Tam se začne dlouhá záď hrnout vpřed, ale dá se to docela rychle dostat pod kontrolu. Jinak dobré je otevírání elektrického kufru funkcí Easy Open, kdy stačí "kopnout" s klíčem v kapse pod zadní nárazník a kufr se otevře. Naprosto excelentní je funkce Smart Light Assist, kdy se za tmy dá jet pěkně se zapnutými dálkovými světly a protijedoucí auta jsou vykrývána pomocí clon. Je jasné, že když jsem v Octavii měl ACC, tak že je i zde. Tady je varianta až do 210km/h a navíc ve spojení s DSG, takže paráda. Díky spojení ACC, Lane Assistu a elektronické parkovací brzdy, nabízí Superb i systém Emergency Assist - v případě nějaké zdravotní indispozice řidiče, dokáže auto samo v jízdním pruhu postupně zastavit a zabránit tak nechtěnému opuštění silnice. Na moje dlouhá cestování je to, si myslím, velice užitečný prvek. Jelikož jsem s autem od středy najel už téměř 1000km, tak se podařily i nějaké spotřeby. Je zajímavé, že na ECO-mód jezdit neumím - tam je spotřeba někde kolem 6,0-6,5l/100km. Plynový pedál je v tomto případě velice vláčný a nemám pocit, že by i převodovka z této kombinace byla extra nadšená; hodně často a nesmyslně se přeřazovalo nahorů/dolů. Výtečná však je funkce volnoběžky. Ve chvíli, kdy jsem se pohyboval ve sportovním módu (byť jsem řazení přepnul klasicky do pozice "D"), tak jsem jezdil stejnou trasu za 5,2l/100km. Protože se dalo velice pěkně s motorem kooperovat a například před stoupáními včas jemně přidat plyn (bez nutnosti zrychlovat), což se v tom ECO-módu blbě dávkuje. A největší odvaz je GreenScore... abych jezdil na 80-95%, tak pojedu takovým způsobem, že naseru všechny okolo a ještě jedu za 6 litrů. Když si jedu podle sebe a se spotřebou do 5,5l, tak se pohybuju na hranici 35-40 bodů. Jinak jsem si na autě dokódoval i některé drobnosti; například vzhled budíků á la Kodiaq s barevnými (zelenými) linkami oddělujícími displej, svítící zadní světla při denním svícení, vpředu navíc svítí i "řasy", přidal se ukazatel offroad (je to přece čtyřkolka, ne? ) a nějaké další maličkosti - jako např. úplné vypnutí světel v pozici "0", plně vypínatelné ESP apod. A nějaké ty fotky Spotřeby: Úpravy: No a už máme namotáno přes 38tkm a v dalším týdnu padnou určitě další 2-3tkm...
    2 points
  41. Na přání správce přidávám fotky své Octavie combi 1, 1,9 TDI 81kw... Nedávno jsem jí pořídil od kamaráda, trochu práce na ní je, ale to by mě ani jinak nebavilo... Jsem fanda téhle značky, Škodovkář celým srdcem... Mám nejen tuto Octavii, ale ještě retro stroje - Š 110 L z roku 1972 a Š 120 L-M - 5q z roku 1988... Můj zánovní mazlík...
    2 points
  42. Ahoj musím se mrknout zda ještě nějaké mám v šuplíku. Dám vědět přes SZ. 😉
    2 points
  43. Řešil jsem problém s tachometrem. Už jsem myslel na budíky, ale nakonec byl problém viz. odkaz. Díky za toto forum. Třeba to někomu pomůže.
    2 points
  44. Draci zdar, je to tak, ano, měsíc dopředu Vám všem dáváme vědět termín srazu. Nebylo to jednoduché, ale domluvili jsme se tak... Místem naších srazů se stane restaurace Na Kocandě mapa: https://goo.gl/maps/QLtLPevrgKB2 U hospody je velké parkoviště ideální přesně pro nás, naše lásky, auta, plechovky (to není podstatné) jsou zde v bezpečí Termín srazu je stanoven na druhý čtvrtek - tedy 14.3.2019 od 19:00. A protože hospoda má omezenou kapacitu, pište prosím sem, že dorazíte, budu se těšit na viděnou...
    2 points
×
×
  • Vytvořit...