Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Jo jo.., je to 2010, najeto 31.100 km, motor CDAA, původní napínák nevím, nový je s "K" . Oprava i s vyjádřením ze Škodovky trvala cca týden. Skočilo to o zub, tak se to nepotkalo a dělali se jen rozvody. Pro nízký stav najetých km opraveno zdarma na kulanci.

Odkaz ke komentáři

Rozvody mám konečně vyměněny. Řětěz byl už natáhlý, takže dobře že jsem vyměnil. Napínak se zdál být v pořádku. Spolu s rozvody jsem měnil i vodní pumpu, která tekla. Rok výroby 2007 (MR2008) najeto 115.000km.

 

Nyní by veškeré neduhy tohoto motoru měly být opraveny, tak jen doufám, že "K" napínák už bude v pořádku :)

Odkaz ke komentáři

Páni, pomôžte mi identifikovať v čom je problém, motor 1.8 TSI BZB 2008 (75 000km) dal som preventívne vymeniť rozvody (pred tým žiaden problém) menená reťaz + napínak K + guferro + 2-krát lišta v autorizáku a odvtedy má motor takýto zvuk. Jedná sa mi o ten klepot na pozadí pri klesaní otáčok,nerobí to vždy, ale je to často počuť. Pri prvom naštartovaní studeného motora to vôbec nepočuť ale po odstátí po určitom čase (cca 20min) to klepe. Otázka je,či niečo páni majstri zle zložili alebo mi práve zhodou okolností niečo odišlo. Motor ťahá, nič nesvieti, spotreba OK. Od výmeny najazdené len 200km + vymenený olej.

Na nahrávke to dobre počuť pri štarte a potom až neskôr ku koncu. Zvuk je trochu ostrý, pretože som dal dole plastový kryt z motora a mobil bol položený na batérii (pri čerpadle). Prosím, kto sa tomu rozumiete, vyjadrite sa mi k tomu. Ďakujem.

 

Link: http://youtu.be/8o9F9jGcKxw

Odkaz ke komentáři

Nemôže to robiť podtlaková pumpa? Na rozvody sa mi to nezdá, ten zvuk má dosť malú frekvenciu. A keby to bolo na rozvodoch, tak by na to asi nemalo vplyv, či je to prvý štart, alebo je to pár minút po odstávke - teda asi vplyv teploty motoru. Čo vy na to? Pokiaľ boli rozvody robené v autorizáku, najlepšie by možno bolo zájsť tam. Aj keď pochybujem, že v tom budú mať hneď jasno ....

Odkaz ke komentáři

Ďakujem za reakcie,len pre upresnenie-klepot počuť len a len po teplom štarte,neskôr,keď má motor prevádzkovú teplotu a nevypínam ho,tak to nespraví skoro vôbec.Za pomoci "závozníka" som zistil že klepot vychádza z miesta horného krytu rozvodov,podľa schémy sú tam dve ozubené kolesá,kolo prestavovača vačky a reťazové kolo výfukových ventilov-bližšie k oknu spolujazdca-vychádza to s toho druhého.Do servisu na diag.pôjdem,len nechcem tam auto nechávať keď ,,,,,veď viete.

Odkaz ke komentáři

Takže sa pridám aj ja... V 57000 menený motor (skoceny rozvod) našťastie ešte na záruku, teraz pri 75000 odišla mechatronika, výmena 1400e. Kulanciu mi škoda zamietla, o problémoch s elektronikou v mechatronike kvôli agresívnemu oleju v dsg že vraj nič nevedia :-(. Ináč je to 06/2009...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...