Jump to content

vrzganie a pukanie prednej napravy.....


Mr.Freezer

Recommended Posts

nazdar chlapi... na jar som mal octu rozbitu, ked sme ju dali dokopy na prednej naprave daco pukne ked strmo prejdem cez zakrutu... napriklad vbehnem do kruhoveho objazdu a "puk"... a taktiez mi strasne vrzga predna naprava... ked sa auto zahupe zavrzga to.. aj ked auto stoji a zakyvem s nim, vrzga to... poradte co to moze byt.. aj pukania a vrzganie...

 

PS: mali sme povolene sroby co drzia napravnicu na kasni a motor bol kompet von, takze aj poloosy... vrganie by mohli byt kosti stabilizatora?? diki

Link to comment
  • 2 weeks later...

takze vcera som zhodil kosti stabilizatoru.. pokyval autom a bolo ticho... ked som lahol pod auto a kyval stabilizatorom, pukalo to... takze uz so nasiel zavadu.. gumy na kostiach som namazal, lebo nove budu len po vyplate.. nahodil.. dotiahol... ked som auto zodvihol na zdvihak v gumovom ulozeni stabilizatoru som mal riadnu fugu.. takze tam je problem tiez... takze po vyplate to vsetko pojde nove... aj tak diki..

Link to comment
  • 3 years later...

Zdravim chlapi. Uz asi mesiac hladam nejaku odpoved na moju zavadu. Kupil som octaviu 2 RS combi a mam velmi podobny problem ako je nacrtnute hore avsak s malymi odlisnostami. Objasnim ako to zacalo:

 

menili mi ulozenie tlmicov pretoze mi pukalo v naprave daco a bolo to citi aj na volante vzdy ked som vytocil volant do strany. To sa vymenou v podstate vyriesilo. Ale zase mi zacalo tak praskat pri zatacani hlavne v kruhacoch. Dokonca mi to zacalo robit aj pri brzdeni aj pri rychlom pohnuti dopredu. Ale robilo to intenzivne cize pri zatoceni to puklo 2 -3x. Tak som sa vratil do servisu a povedali ze mi dotiahli napravnicu ze bola uvolnena. Praskanie prestalo tak som bol spokojny ale po asi 3 tyzdnoch sa to objavilo znova ale uz v mensej intenzite. Niekedy to puklo len raz. Najcastejsie to pukne ked zacuvavam do boxu. V servise su zomna uz chory lebo som tam bol uz 3x a dotiahli vsetko co mohli aj napravnicu. Po asi tyzdni mi to zas prasklo. Teraz sa to prejavuje v podstate uz len ked prudsie zatacam ale predpokladam ze za 2 tyzdne to bude uz viac robit. Proste nieco ako keby sa tam furt uvolnovalo alebo neviem.

 

Rovnako aj stou napravnicou mi nejde do hlavy to, ze ju celu pozreli a nic nenasli. Myslite ze by to mohol byt problem v tych stabilizatoroch? Proste nech mi kuknu to gumove ulozenie stabilizatorov?

 

Je to taky zvuk ako keby plast praskol (ale ide iba o charakter zvuku, plast to nieje) alebo take daco ale evidentne to vychadza z lavej strany podvozka. Proste som ztoho uz chory, ani autorizovany servis nevie kde by mohla byt chyba co uz je fakt fail. Na mieste mi to nerobi napriklad.

 

PS: tiez ma napadlo ze ci by ste mi nato niekto nevedeli hodit ocko niekto kto sa vyznate ak ste z okolia BA, pretoze buduci tyzden idem na dovlenku v stredu a mozno by bolo fajn to doriesit dovtedy. V servise hovorili, ze to nevyzera na nejaku vaznu zavadu, kedze kukali ten podvozok a nic nevyzera byt uvlonene ale nikdy neviete, ja im moc neverim teda.

 

Diky za pomoc.

Link to comment

Přihodím též pár postřehů. Na O1 švagrové cosi ťukalo na přední nápravě. nápravu jsem v STK nechal prohlédnout, vše bylo OK, tak jsem nechal vyměnit tlumiče a ten zvuk tam byl stále. Nakonec mě napadlo vyměnit gumy stabilizátoru na nápravnici a byl klid. U druhého auta zase začalo cosi vrzat při ca 100tis., po chvíli zjišťování jsem objevil, že je to pravý spodní čep, protože jsem již nepočítal s jeho velkou životností, tak jsem na prase propíchnul manžetu a nastříkal WD. Světe div se, auto má 270tis a čep je stále stejný a již nikdy nevrzal. Obecně je tam na podvozku vše původní, jen jsem i tady měnil při asi 180tis. gumy stabíku (je to 1,6C, 2004).

Link to comment

Přihodím též pár postřehů. Na O1 švagrové cosi ťukalo na přední nápravě. nápravu jsem v STK nechal prohlédnout, vše bylo OK, tak jsem nechal vyměnit tlumiče a ten zvuk tam byl stále. Nakonec mě napadlo vyměnit gumy stabilizátoru na nápravnici a byl klid. U druhého auta zase začalo cosi vrzat při ca 100tis., po chvíli zjišťování jsem objevil, že je to pravý spodní čep, protože jsem již nepočítal s jeho velkou životností, tak jsem na prase propíchnul manžetu a nastříkal WD. Světe div se, auto má 270tis a čep je stále stejný a již nikdy nevrzal. Obecně je tam na podvozku vše původní, jen jsem i tady měnil při asi 180tis. gumy stabíku (je to 1,6C, 2004).

 

Ahoj, cize myslis ze by to mohli byt tie stabilizatory? Umna je ten problem ze to tak praskne alebo pukne. Nieje to tukavy zvuk ani nic co by buchalo kov o kov alebo podobne. Jednoducho to pukne vacsinou pri prudsom zatacani. Ked som sa dnes prudko rozbehol, tiez to puklo aj ked prudko zabrzdim to pukne. Zaujimave je ze ked mi menili ulozenie, tak to pukalo ovela krat castejsie aj viac krat v zakrute. Ked mi podotahovali spodok, tak uz to nepukalo, az po case to zacalo a len sem tam. Ale jednoducho sa to stale vracia. Ide to tak z podvolantu.

Link to comment
  • 8 years later...

Zdravím klubáci.

Týka sa to praskaniu v prednej náprave a výsledok? Ma ohromil🤨

Dnes som išiel reklamovať"prácu"jedného automechanika,povedal mi,že nech mu odstavím auto a pozrie sa potom na problém.Bolo 16:00.S tým som nesúhlasil,tak som sa otočil na opätku a išiel som do iného servisu,keď to dali na zdvihák,tak by mi zastrúhaný vlas do zadku nevošiel.On ma normálne ohrozil na živote včetne mojej rodiny☝️😡

Život na jednej skrutke aj tak by sa to dalo povedať,viď priložené foto.

Ako by ste naložili s takým "automechanikom"?

16A314DA-4689-482C-B418-40DA8B6DECBC.jpeg

C464975F-E4A9-4E49-AF2E-21998C034E32.jpeg

086AA0C5-2D66-4AB2-9281-7838D341CF58.jpeg

Link to comment

Pokud máš fakturu a záznam o servisním zákroku z problémového servisu, tak samozřejmě reklamovat.
Na druhou stranu, když jsi odjížděl ze servisu, tak v tomto stavu to snad ani nemohlo normálně fungovat a měl jsi na to upozornit hned na místě.

Link to comment
  • 3 weeks later...
V 22. 9. 2023 at 5:51, Radas napsal:

Pokud máš fakturu a záznam o servisním zákroku z problémového servisu, tak samozřejmě reklamovat.
Na druhou stranu, když jsi odjížděl ze servisu, tak v tomto stavu to snad ani nemohlo normálně fungovat a měl jsi na to upozornit hned na místě.

Žiadná faktúra,ale keš do vrecka😏Chlapa mi poradili z neďalekej umývarky.Toto bolo zvláštné,že pri odchode od Supermana sa to neprejevalo,až následne.Chybu si nechtiac uznal,že mi preplatí ten kotúč🤷‍♂️

V 30. 9. 2023 at 8:53, HONZAV1 napsal:

Vůbec tomu nerozumím. Evidentně to nebylo v poslední době rozmontované, podle obrysů koroze původně v rameni čep byl, teď není a šrouby nevypadly ... .

Tomuto ani ja nerozumiem,ako sa mu to"podarilo"

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Dobrý den, jdu za váma s otázkou. Mám Škodu Octavia 2 combi. 1,9 TDI 77kw rok 2008, s nájezdem 48 tis. Km. V zimě nejeta. Jakou může mít v dnešní době cenu. Díky za info Petr Vajnar 
    • Ahoj, a jak je to s tou komfortkou AH..? Motordiag ji nedá... A jde dojezd oken případně přes vag..?
    • Tak vyřešeno, problém byl v příliš dotáhlé ruční brzdě. Po výměně všeho stále hřaloleve zadní kolo tak jsem povolil o dva zuby ručku a je klid. To mě nenapadlo zkoušela se jestli chodí na doraz a zda brzdí pak se šlo cestou zatáhnout na jeden zub a pokračovalo se dál tak se povolila trošku a je klid ..
×
×
  • Create New...