macomh Odesláno Leden 10, 2012 Sdílet Odesláno Leden 10, 2012 Zdravím všetkých. Mám takýto problém na octavke 1,8T AGU motor: Pri zošliapnutí plynu začna motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom trhne s autom a začne to ťahať ako besné a po cca pár 3-4 sekundách to urobí zas. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadatelné. Bolo vymenené turbo za jazdené/moje pošlo/, kľuka na výbruse, nové ložiská, VAG neukazuje nič. Vymenil dve hadice odvetrania, lebo boli roztrhnuté. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Niekto s podobným problémom, alebo nejaký nápad??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Únor 3, 2012 Autor Sdílet Odesláno Únor 3, 2012 Vymenil som aj sviečky a tiež nič. Pokračuje ďalej so škubaním a slabším ťahom. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajiN Odesláno Únor 3, 2012 Sdílet Odesláno Únor 3, 2012 No neco podobneho taky resim :) ze to v tech 3tis otackach jakoby se zadusi na chvilku a potom to streli jak urvane z retezu :D Muze to byt obtokovy ventil turba, nebo senzor pricneho zrychleni nebo tak neco. Ikdyz tech senzoru a kravin je tam milion. Svezl jsem s tim souseda, dela mechanika ve skodovce a rikal ze to mechanicka zavada neni, ze je to nejake elktronicke cidlo nebo podobne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hornetik Odesláno Únor 7, 2012 Sdílet Odesláno Únor 7, 2012 Zdravím všetkých. Mám takýto problém na octavke 1,8T AGU motor: Pri zošliapnutí plynu začna motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom trhne s autom a začne to ťahať ako besné a po cca pár 3-4 sekundách to urobí zas. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadatelné. Bolo vymenené turbo za jazdené/moje pošlo/, kľuka na výbruse, nové ložiská, VAG neukazuje nič. Vymenil dve hadice odvetrania, lebo boli roztrhnuté. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Niekto s podobným problémom, alebo nejaký nápad??? Zdravim, mám octavii 1.8 turbo asi měsíc a to stejný, škube to, cuká to..., napíchli sme to a klasický závady, který už tady popisovalo spoustu lidí. Nebyla prdlá hadice 13A, ale 9, objednali jsme novou, už to nedělají z gumy, ale z plastu, stála asi 900 kč. Právě na tom maká mechanik, tak pak písnu, jak to dopadlo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
janek530 Odesláno Únor 10, 2012 Sdílet Odesláno Únor 10, 2012 Zdravím všetkých. Mám takýto problém na octavke 1,8T AGU motor: Pri zošliapnutí plynu začna motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom trhne s autom a začne to ťahať ako besné a po cca pár 3-4 sekundách to urobí zas. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadatelné. Bolo vymenené turbo za jazdené/moje pošlo/, kľuka na výbruse, nové ložiská, VAG neukazuje nič. Vymenil dve hadice odvetrania, lebo boli roztrhnuté. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Niekto s podobným problémom, alebo nejaký nápad??? Běž do autorizovaného servisu. Škodovka vydala novou servisní akci i pro staré oktávy. ZADARMO ti vymění zapalovací moduly, pokud tam máš vadné. I kontrola je zadarmo v rámci akce. To platí pro všechny oktávy 1,8. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Únor 12, 2012 Autor Sdílet Odesláno Únor 12, 2012 Běž do autorizovaného servisu. Škodovka vydala novou servisní akci i pro staré oktávy. ZADARMO ti vymění zapalovací moduly, pokud tam máš vadné. I kontrola je zadarmo v rámci akce. To platí pro všechny oktávy 1,8. Mohol by si mi upresniť, kde to nájdem OFICIÁLNE vyjadrenie od škodovky. Nechcem tam totiž vyzeraž ako blbec. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal70 Odesláno Únor 12, 2012 Sdílet Odesláno Únor 12, 2012 zdravím,navazuji na problém zap.cívek u škoda-servis.Byl sem nucen tam zajet na geometrii kvůli sport.podvozku/sníženo o 25mm/a tam mi byla doporučena výměna start.cívek mám 18T20v motor AUM byla prý zjištěna častá závada těchto cívek a je možnost je nechat vyměnit. ;) doporučuji jinak na vlastní náklady by to stálo_6000kč za cívky+práce asi250-400kč. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
boxxer Odesláno Únor 17, 2012 Sdílet Odesláno Únor 17, 2012 Dělá mi to taky a jelikož mám v autě i LPG a na to to jede čistě tak to bude někde v palivové soustavě. Dostal jsem tip na čerpadlo, vstřiky, lišta...jako první jsem vyměnil palivový filtr, ale nepomohlo. Na járo vyměním to čerpadlo a uvidím....Cívkou to dle mě nebude. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hornetik Odesláno Březen 14, 2012 Sdílet Odesláno Březen 14, 2012 Zdravim, mám octavii 1.8 turbo asi měsíc a to stejný, škube to, cuká to..., napíchli sme to a klasický závady, který už tady popisovalo spoustu lidí. Nebyla prdlá hadice 13A, ale 9, objednali jsme novou, už to nedělají z gumy, ale z plastu, stála asi 900 kč. Právě na tom maká mechanik, tak pak písnu, jak to dopadlo. Zdravim, vyměnil jsem hadici 9, byl chvíli klid, možná tím, že venku slušně mrzlo, ale jakmile se oteplilo na plusové hodnoty, auto zase začalo škubat mezi 2500 a 3000 otáčkami. K tomu se přidaly špatný starty, auto drželo pár sekund 1200otáček a pak to spadlo na cca 500 otáček, po zahřátí jen mírné škubání. Mechanik měl podezření na vstřik, protože to pořád psalo ve válci jedna příliš chudá směs, jako by to jelo na tři válce. Jinej mechanik to napíchnul, řekl, že hodí vstřik z prvního válce do druhýho a pokud to napíše ve válci dvě příliš chudá směs, budem doma. Vstřiky jsou v cajku, nakonec zjistil, že je špatná lambda sonda, ta před katalyzátorem, vyměněno a auto šlape. Ještě vyčistil a nastavil škrtící klapku. Tak snad bude chvíli klid. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Březen 24, 2012 Autor Sdílet Odesláno Březen 24, 2012 Aj ja som vymenil lambda sondu a pokračuje cukanie ďalej. Pri prudkom šliapnutí na plyn pri 2300 ot prudko zdusí motor až potiaľ, že to strelí do sania. Pri tom ako mi odišlo TURBO, tak vycuclo aj olej z motora a preto aj bola kľuka na výbruse. Nemohol sa posrať napinák reťaze /058109217B/ náhodou, čo robí to časovanie ventilov, alebo niečo v hlave? Olej to nežerie a z chladiacej neubúda. Už neviem fakt na čo sa mám zamerať. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Březen 25, 2012 Sdílet Odesláno Březen 25, 2012 Tohle mi dělalo na Bravě. Bylo to horší a horší, až to přestalo jet úplně. Bylo to jak říká boxxer palivové čerpadlo. Já tam měl LPG, tak jsem vždycky protrpěl chvíli, než se to přeplo na plyn a pak to jelo normálně. Jezdil jsem tak úplně zbytečně skoro 3 roky, přitom stačilo vyměnit čerpadlo. Pokud ti to střílí do sání, tak je to chudou směsí. Problém bych hledal první v dodávce paliva. Vyměň první palivový filtr (myslím ale že tím to nebude), pročistil bych vstřikovače benzínu v ultrazvuku (když už nic, tak jim to udělá dobře). A zkontroloval tlak paliva v systému. Mělo by to být 2,5b na volnoběh a když odpojíš podtlakovou hadičku od regulátoru tlaku paliva, mělo by to narůst na 3b. Nebo nejlíp sehnat od někoho na zkoušku palivové čerpadlo. Mělo by to být tohle, je tam v popise tabulka, ve které je uvedeno použití pro různé typy aut. http://www.cc-autodily.cz/jednotka-cerpaci . Ještě jen pro sichr kdyby přece jen náhodou.... Zkus odpojit váhu vzduchu a potom N75, jestli se to nezlepší. Jinak kontrolní otázka, co cívky, svíčky a zapalovací modul na airboxu? Tohle máš prověřené a OK? Pokud ti provozní náplně nemizí a nikde nic nemlátí, tak bych určitě do motoru nelezl. K tomu časování..... jedině zkusit prohodit hallův snímač (čidlo vlevo na straně rozvodů pod víkem ventilů). Kdyby byl špatný napínák, tak ti bude řetěz chrastit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Duben 3, 2012 Sdílet Odesláno Duben 3, 2012 Aj ja som vymenil lambda sondu a pokračuje cukanie ďalej. Pri prudkom šliapnutí na plyn pri 2300 ot prudko zdusí motor až potiaľ, že to strelí do sania. Pri tom ako mi odišlo TURBO, tak vycuclo aj olej z motora a preto aj bola kľuka na výbruse. Nemohol sa posrať napinák reťaze /058109217B/ náhodou, čo robí to časovanie ventilov, alebo niečo v hlave? Olej to nežerie a z chladiacej neubúda. Už neviem fakt na čo sa mám zamerať. Jak to dopadlo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Duben 9, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 9, 2012 Čerpadlo mám vymenené, sviečky tiež, filter palivový aj vzduchový tiež. Cievky až po smrť TURBA fungovali ok, aj zapaľovací modul na airboxe. Ten Hallov snímač mi chodí v hlave, že ten skúsim asi najprv, ale zatial na to nebol čas ani financie. Keď to poriešim, tak určite sem napíšem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Duben 9, 2012 Sdílet Odesláno Duben 9, 2012 Váha vzduchu Gumové hadice Vyčistění škrtící klapky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Duben 9, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 9, 2012 Klapka vyčistená, váha tiež fungovala ok, až po koniec turba a meral som aj teraz na VAGu a hodnoty ok, lambda sonda je vymenená pred pár dňami a 2 hadice som vymenil tiež, lebo boli deravé. Ešte toľko, že ten motor nejde plynule ani na voľnobehu. Napadá ma ešte taká vec, či to nemôže byť zatrepaným olejom v katalyzátore alebo vo výfuku? Lebo ako mi odišlo turbo, tak vycuclo olej z motora a išlo von cez výfuk pravdepodobne. Či s tým náhodou nemá niekto skúsenosť? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Duben 17, 2012 Sdílet Odesláno Duben 17, 2012 Klidně to tím být může, mohl se olejem poškodit, respektive shořet. To mě nenapadlo, ale fakt to tím být může ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
carloskh Odesláno Leden 30, 2013 Sdílet Odesláno Leden 30, 2013 sice to není aktualní, ale chtěl jsem se zeptat macomh jestli ten problém nějak vyřešil. mě trápí u mé 1.8RS to samé, ještě k tomu špatné starty v chladném počasí. na vagu jsem nezjistil nic. váha vzduchu funguje jak má, lambda sondy v pořádku, palivová soustava žádné chyby nehlásí, tak už nevim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
macomh Odesláno Únor 2, 2013 Autor Sdílet Odesláno Únor 2, 2013 Stále to nemám vyriešené. Môže to byť tesnenie po saním, alebo aj posledný dotaz od jedného mechanika, že to môže robiť aj škrtiaca klapka. Nemám druhú na vyskúšanie, takže neviem a novú kupovať určite nebudem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest doublesteav Odesláno Únor 18, 2013 Sdílet Odesláno Únor 18, 2013 Na AGU nastal ten samý problém u mňa. Lambda nová, klapka vyčistená. Mne je jasné, že je to so vzduchom, len niekde presne neviem. Skúšal som ako tak pozerať hadice, ale nikde som nezaznamenal únik vzduchu a ani podtlak. Samozrejme mi to začalo asi po 500 km po vyčistení klapky. Ak by niekto našiel problém pls. sem s ním. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal1181 Odesláno Leden 24, 2014 Sdílet Odesláno Leden 24, 2014 Někde jsem četl o stejném problému u octavie 1.8T a myslím že se vše vyřešilo když se zkontrolovali ventily a sonda váhy vzduchu,myslím,že to spolu nějak souviselo,proto se do některého válce nedostávalo tolik vzduchu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rohatej Odesláno Březen 28, 2014 Sdílet Odesláno Březen 28, 2014 Teď jsem opět začal řešit také ten problém. Nastartuje to možná na popáté, kolem 3000 otáček to začně chcípat nebo se to pocukává a pak to vyletí jak zběsilý. Jenže... když se přidává pomalinku, polehoučku, tak v pohodě. To špatný startování se vždycky začínalo dít, až když bylo pod půlkou v nádrži. Takže osobně si troufám tvrdit, že by to mohlo být fakt pal. čerpadlo. Co myslíte? Věci, jako váhy, hadice, čidla, škrt. klapka, atp. se řešily už v minulosti. Hadice pomohly. Vyčištění škrt. klapky celkem taky. Ale starty a občasná díra v tahu ne. Hodně pomáhalo občasné odpojení baterky a dobu od toho byl klid. A teď se to už fakt vyhrotilo, že jsem to auto zavřel do garáže a jezdim Felicií. BTW, z VAG už toho moc nevyčtu. Notoricky známé chyby, a když si člověk dovolí na ten plyn šlápnout, tak halda dalších, co už se nikdy neobjeví a místo nich se objevují jiné, apod. To už asi vyloženě ze zmatku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal1181 Odesláno Květen 23, 2014 Sdílet Odesláno Květen 23, 2014 Ano je možné že to je čerpadlo,ale na druhou stranu se divím chybám ve VAGU že jsou jiné,to by mohla bejt i špatná řídící jednotka, ale nechci strašit přesně nevím co to může dělat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8t michal Odesláno Červenec 5, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2020 Čau mám stejný problém, akorát ten motor 1.8t AGU mám ve Felicií a každý mechanik se chytá za hlavu už před otevřením kapoty... nevim jakou by to mohlo mít spojitost , ale pokaždé co jsem nechal vyčistit vstriky ultrazvukem tak to ujelo 30-50km bez cukání a vynechání , hned co se to projevilo se to začalo zhoršovat : držel sem plný plyn a auto jako by mělo launch kontrol, drmolilo, střílelo do výfuku a nechtělo zrychlovat.. vymenil sem palivové čerpadlo , nechal čistit několikrát vstriky , kupoval další vstriky , vstrikovaci listu , regulační ventil , nové přívodní palivové hadice , benzinový filtr, svíčky , zapalovaci cívky. kdyby byl někdo zdatný na tyhle motory v okolí Zlína, uvítal bych pomoc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Červenec 6, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2020 Nerozpadaj se ti ty hadice odvetraní motoru plus sou tam takový dvě klapky Na obrazku čisla : 2,5,6,9,10 Ja to měnil bratrovi normalne se po doteku rozpadly a ty klapky byly k.o. Tady za to chtěli raketu sehnal celej komplet na e bay za cca 300kč Dodej prosim naký fotky tý tvý feldy stim motorem 1.8t ja to ještě neviděl 😂 dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
NameNotFound74 Odesláno Červenec 6, 2020 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2020 To musí být raketa ve feldě 😯 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.