Přejít na obsah

Nová koupě


Doporučené příspěvky

nohic: Ja kdyz tomu sakra davam, tak jedu za nejakych 5,7. :wub:

jj, 4x4 žere o litr v průměru víc ;) když jsem měl 81kW, tak to byla větší paráda... ale teď bych nedal na PD dopustit...

 

To jsem jen dodal, když já jedu 150Km/h, kdybych takto jezdil pořád nestěžoval bych si, ale ta spotřeba právě při jízdě 50/90/130 je stále vysoká.

Co se týče toho čidla, tak to mam v plánu už dýl, protože mi za velkých mrazů po nastartování chvíli bliká, jen jsem na autě závislej tak to je s dáním do servisu těžký, tak hned zítra to tam hodim a necham vyměnit ty svíčky tebou doporučené a termostat s čidlem teploty....

Vzduchový filtr je už vyměněný za MANN...

neboj, tu spotřebu dáš dolů! B)

Odkaz ke komentáři

Kdybych to neoddělával tak si toho ani nevšimnu, nejvíc mě s..., že mi to zatajil původní majitel(jestli to věděl). Ale nedalo mi to a šel jsem do garáže a aspoň ty svíčky vyměnil..

A přišel na další nedostatek :-(.

Když jsem odpoledne chtěl měnit orig. repro za nově koupené, ke kterým není zavedená kabeláž, tak jsem narazil na jeden nezapojenej konektor, o ktrým jsem si myslel, že to je zavedený(o starost míň)ale neni to repro nýbrž problém, kterej jsem objevil.

Nemám vůbec světlo v kufru, tak jsem zjistil, že to je ono.

Zkusil jsem dát žárovku a otevřel kufr, ale žárovka se nerozsvítila. Ani v kabině se mi světlo nerozsvítí když otevřu řidičovo dveře, u ostatních to jde...????

Odkaz ke komentáři

Co třeba cc-autodily.cz nebo skoda-dily.cz ? Nebo radši servis ŠA, tyhle drobnosti tam nemají zas tak drahý a ušetříš na poštovným, pokud máš servis někde blízko max. do cca 30km.

Zleva dorava by to mělo být: 4B0867276 - N90434802 - N90093601 pokud je to svorka do horní krycí lišty - matice co drží boční panel (co je v něm reprák) - knoflík, kterým se přišroubuje koberec (2ks těsně za opěradlem).

Odkaz ke komentáři

Heleme se další AEEčko. A další modrásek tady.

 

S tou střechou je to mazec-ale to víš jsme v česku...no...zase než blbě vyklepané a vytmelené, tak je lepší to uříznout a navařit z jiného...pokud je to udělané dobře, tak budiš

 

Se spotřebou to není normální. Tolik AEEčko běžně nežere.

Mám je 4 roky-tak už bych snad mohl mít nějakou zkušenost s jeho apetitem

 

Loni v únoru na krátkých trasách 7-10Km jsem jednu nádrž vyjezdil s průměrem 9l-to je fakt

Před třemi lety jsme jeli v pěti lidech a narvaném plném kufru na dovču celkem ujeto 620Km a spotřeba 7,85l

Ta samá cesta o rok později ve třech lidech a možná méně spěšně za 6,5l

 

Třebíč-Krnov a zpět=550Km

 

(přes Tišnov, Svitavy, Mohelnice, Zábřeh, Šumperk, Rýmařov, Bruntál)

v říjnu na letních ve třech lidech za 6,8l

v listopadu na zimních ve dvou lidech taky za 6,8l

 

v lednu po (D1-Brno, Olomouc, Šternberk, Bruntál)za 7,2l

 

Vše vypočítané, ale více méně to souhlasí s pal. PC

Takže nejezdí za 5,5 jako TDI, ale zase tolik co uvádíš opravdu nežere-když je v cajku B)

 

Ale to se vyřeší :palec:

Odkaz ke komentáři

Teď už to nezměníš, že máš opravované skládané auto, ale koukni se i na A a B sloupky jak je to udělaný. Každopádně to vypadá, že buď na auto spadl kus ledu třeba z projíždějícího kamionu nebo ze střechy (v tom lepším případě) nebo že auto šlo na budku........ A třeba je vyměněn jen vnitřní plech střechy (to podle těch svarů co jsou skrytý těsněním dveří). Každopádně to začíná reznout, chce to nějakou antikorozní opravu.

Odkaz ke komentáři

Zdravím a vítám, koukám na značkách "H" to jsi z hradecka jako já... :palec:

Hele to s tou střechou je mazec, ale já měl u mojí první Octy, shodou okolností taky AEE z r. 1997 zase takhle navařený oba zadní blatníky až po prahy, vylezlo skrz lak až po druhý zimě, ale nebylo nic hnutý, tak se to jen opravilo a cajk.

Ale jak píše kolega, hned to něčím ošetři, uvnitř se sráží vlhkost, aby ti to neprolezlo skrz lak.

Zkus odstrojit komplet strop a plasty, udělat kontrolu a ošetři sváry.

Odkaz ke komentáři

Někteří tvrdí, že je to práce na 15-20 minut odstrojit plasty ABC sloupků, demotovat madla, clony a světýlko, odchlípnout těsnění u všech dveří. Já to nedělal, ale zas tak složitý to nebude a těm minutám věřím. Doporučuju knížku ŠKODA OCTAVIA od R.M.CEDRYCHa a vydavatelství GRADA, stačí taková ta jednoduchá všepopisující, tam je skoro každý díl kastle a hlavně introše popsán a vyobrazen, jak je přidělán.

Odkaz ke komentáři

Osobně bych z toho nějaké velké drama nedělal. Velká většina aut je po nehodách a svařuje se to stejně, ať je to stará O1 nebo Cayene :palec:

 

S tou rzí asi takhle. Když jsem před lety poprvé viděl, že Škodovka má v palubce nanalakovanou, negalvanizovanou výztuhu z výroby, tak jsem se taky divil. Tedy za mě je nutné hlavně ošetřit z vnitřní strany vnější plech dutinovým voskem, aby to nerezlo venku a neloupak se kit pod barvou. A v podstatě by stačilo tenhle vnitřní plech taky přetřít voskem, to auto to přežije. Před mnoha lety mi rezkl rám okna pod gumou na Felicii a v servisu mi to vybrousili a natřeli Resistinem. Auto to přežilo.

Na zinek se vysrat, stačí klidně obyčejná základovka a vrchní barva. Zinek je v podstatě ok, ale mám zkušenost, že nedrží a barva se pak loupe.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...