Davon Odesláno Červen 22, 2009 Sdílet Odesláno Červen 22, 2009 Tak zalozim i toto tema jako majitel tohoto motoru, sice ne v Octavii ani Supu II, ale postrehy a spotreba je dle me shodna, je to i ve stejne tezkem voze :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Prosinec 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2009 Takze asi 1. problem a rekl bych ze velmi BRZY!!! Zajimalo by mne, co muze byt za pricinu u 6 mesicu stareho auta, nejeto 5000km. 1. rychl. stupen tahne normalne, 2. rychl. stupen tahne take normalne a zaradim 3. kolem 2000ot., turbo sepne, je citit tak 2 vteriny a pote tah jde dolu az mam nohu na podlaze a jede to rucicka otacek jede pomalinku nahoru, na 4. to dela to same, pri dosazeni cca 80 a zarazeni 5. to zase chvillku tahne a pak to spadne... doufam, ze to neni to, co si myslim... Byl jsem to ted zkusit a studeny to zase normalne tahlo, parkrat zaskubalo na 3. Uz vidim jak jsem zase koupil nejakej bastl... Jako Octavka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 7, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2009 Tak to by mne zajimalo taky co to je??? turbo?? regulace??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Prosinec 7, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2009 chtělo yb to píchnout na diagnostiku Dane a pak se uvidí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Prosinec 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2009 No chtel jsem ti volat Jardo, zda by jsi vedel co by to mohlo byti, zda treba benzinem, bordelem, ale je divny, ze jen od 3ky vyse... Pokud to bude pretrvavat, hodim to ze skaly?? :) (dovezu to do autorizaku) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Prosinec 8, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2009 Tak to jeste vice zamotam. Od rana najeto 70km po Praze a nepostrehl jsem ani jednou to, o cem zde pisi... Vsechno funguje, auto tahne normalne ani jeden skubanec, vypadek, nic... Ja osobne jsem velmi rad, ale ted mi to jeste vice lezi v hlave!! Zatim to necham, pokud se to objevi znovu, dam to umelcum :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Prosinec 9, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2009 To, že se to projevuje u vyšších rychlostí je podle mě dané převodovkou, na nižší stupně to utáhne, ale na vyšší ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Prosinec 10, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2009 Dobra uvaha, jedu ke Spanelum pro novou, asi rovnou DSG ne? ;) :lool: ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Prosinec 10, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2009 Tak to jeste vice zamotam. Od rana najeto 70km po Praze a nepostrehl jsem ani jednou to, o cem zde pisi... Vsechno funguje, auto tahne normalne ani jeden skubanec, vypadek, nic... Ja osobne jsem velmi rad, ale ted mi to jeste vice lezi v hlave!! Zatim to necham, pokud se to objevi znovu, dam to umelcum ;) Máš holt náladové auta jako já, tyhle závady jsou nejhorší - jak to chvíli blbne pak zase jede normálně, mechanik ti řekne desítku součástek které to mohou způsobovat, by se jeden zcvokl. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 10, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2009 Na 1.4 TSI bolo nejaké predbežné info ohľadne riešenia nejakého problému, zajtra sa pozriem, čo presne to bolo. Určite bol už jeden flash, ale okrem toho bolo ešte niečo, len si nespomeniem, čo presne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 13, 2009 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 Tak tá druhá vec sa týka len 1.4 TSI v kombinácii s DSG - "Hluky při volnoběhu z oblasti setrvačníku, zhasínání motoru"... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Prosinec 13, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2009 Aha, ok, diky Igore :o Od te doby je naprosty klid... snad se to umoudrilo, ale radsi ted nez po zaruce :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 2, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 2, 2010 Tak dnes cestou do prace po 10ti km jizdy pri padani snehu (stejne jako minule) naprosto stejna situace. Na dvojku plny tah, na 3 a vyse jen nekolik sekund sepnuti turba, potom upadek... Stavoval jsem se pro neco u dealera, tak mu to rikam a pry to je to nejhorsi, kdyz to dela jen nekdy, ze se to blbe hleda... Coz me moc neprekvapil! Fakt me to zacina srat!!!! Najeto 5800 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 3, 2010 Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 tohle tvojeTSI ma jaky vykon? 90 kw? Jak to budou resit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Leden 3, 2010 Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 90 kW a myslím, že řeknou, že je třeb přijet až se to projeví, nebo že si auto na týden vezmou a uvidí jestli se to projeví... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 3, 2010 Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 faktem je,ze tyhle zavady se v servisu tak blbe popisujou... :) no snad ti to dopadne dobre!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 3, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 3, 2010 Je to shodny motor se Supem II - 92kW... Nevim, oficialne v servisu jsem s tim jeste nebyl, dnes 150km a ani jednou se to nestalo. Mechanik z rodiny rikal, ze toto stejne se mu projevovalo na Octe, taky jen nekdy, potom casteji a nakonec odesla vaha vzduchu, ale mel najeto 90000 a ne 15x mene... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 4, 2010 Sdílet Odesláno Leden 4, 2010 no dobře... ale sám víš, jaký prolbémy s těma váhama vzduchu jsou... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 6, 2010 No prave ze nevim, neco mi unika? :) :) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 6, 2010 Sdílet Odesláno Leden 6, 2010 no já to myslel všeobecně... že se hodně často objevovaly problémy s váhama vzduchu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Leden 6, 2010 Sdílet Odesláno Leden 6, 2010 pišeš na sněhu, nekecá ti do toho esp, že by odstavilo plyn? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Leden 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Leden 6, 2010 No Jime, tohle mne napadlo, i jsem nad tim premyslel kdyz to kopalo (vynechavalo) ale kontrolka neblika... Nebylo to vylozene na snehu, jen snezilo, silnice vsak suche... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 6, 2010 Sdílet Odesláno Leden 6, 2010 obávám se, že tím sněhem to fakt nebude! ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Braný Odesláno Červenec 19, 2011 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2011 Ahoj, tak mám taky jednu závadičku. :) Při startu asi tak dvě sekundy, ať při teplém či studeném motoru a ne pokaždé, něco zadrčelo v motoru. Nějakou dobu jsem to sledoval a pro klid v duši jsem raději zajel do servisu. Tam mi řekli, že si to nechají do druhého dne, aby se jim to klepání (drnčení) projevilo. Prý se to zrovna neprojevilo. Ale že prý to je nejspíš mazáním a budou měnit nějakou vačku v motoru, které zlobí jak v 1,2TSI, tak v 1,4TSI a že je nějaká nová vačka, co už tento problém nedělá. Jinak říkali, že častá závada na 1,2TSI je, že se písty potkají. Paráda, snad jsem přijel včas. Mám najeto 16500 km, auto má necelé 2 roky, co je sotva zajetý motor. Naštěstí vše hrazeno garančkou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Habakuk Odesláno Březen 25, 2012 Sdílet Odesláno Březen 25, 2012 Ahoj, tak mám taky jednu závadičku. :) Při startu asi tak dvě sekundy, ať při teplém či studeném motoru a ne pokaždé, něco zadrčelo v motoru. Nějakou dobu jsem to sledoval a pro klid v duši jsem raději zajel do servisu. Tam mi řekli, že si to nechají do druhého dne, aby se jim to klepání (drnčení) projevilo. Prý se to zrovna neprojevilo. Ale že prý to je nejspíš mazáním a budou měnit nějakou vačku v motoru, které zlobí jak v 1,2TSI, tak v 1,4TSI a že je nějaká nová vačka, co už tento problém nedělá. Jinak říkali, že častá závada na 1,2TSI je, že se písty potkají. Paráda, snad jsem přijel včas. Mám najeto 16500 km, auto má necelé 2 roky, co je sotva zajetý motor. Naštěstí vše hrazeno garančkou. Aby to nakonec nebylo tohle http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4-tsi-vytahany-rozvodovy-retez-65864 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest dano98 Odesláno Duben 1, 2012 Sdílet Odesláno Duben 1, 2012 ja som mal presne taký problém ... auto raz ťahalo raz nie ... a problem bol vo vzduchovom filtri (podotýkam auto som kúpil nové a problém sa vyskytol asi pri cca 6 alebo 8000km) ... tesnenie filtra už od výroby nedosadalo zvnútra na hrdlo airboxu a motor sal bordel ... turbo bolo zadžubané od prachu a pod. ... filter sa vymenil problém zmizol ... ALE ... teraz mám 22 000km a prednedávnom sa zasa ten istý problém objavil znovu ... znova do servisu a odpoveď zo škodovky - vadný blow off ventil (alebo ako ho nazvať) ... tá čierna súčiastka hore na turbe do ktorej ide konektor, prichytená troma skrutkami ... potom som najazdil už asi cca 1000km a zatial sa problem nevyskytol, tak som zvedavý dokedy ... mali sme ešte podozrenie na wastegate ale ktohovie... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Duben 24, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 24, 2012 Aby to nakonec nebylo tohle http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4-tsi-vytahany-rozvodovy-retez-65864 No tak tohle pozuruji ja... Takze to jdu resit, autu budou 3 koncem cervna, tak bych mohl stihnout opravu hrazenou dovozcem, ci kdo to hradi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Braný Odesláno Duben 27, 2012 Sdílet Odesláno Duben 27, 2012 No tak tohle pozuruji ja... Takze to jdu resit, autu budou 3 koncem cervna, tak bych mohl stihnout opravu hrazenou dovozcem, ci kdo to hradi... Ahoj Dostal jsem z autorizovaného servisu odpověď ohledně problémového řetězu. "V suočasné době není od ŠKODA-AUTO žádné TPI ani D.A. na klepání z rozvodů která by se týkala rozvodového řetězu,je pouze TPI na přestavovač vačkové hřídele." Což mi také provedli a klepání přestalo. Tak snad to nebude tak uplně odvěci. Určitě děj vědět, co ti zjistili. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Davon Odesláno Duben 27, 2012 Autor Sdílet Odesláno Duben 27, 2012 Ja jsem psal rovnou na import a nejak se se mnou ani bavit nechteji... Kazdopadne se to nejak priostruje!!! http://www.auto.cz/kauza-tsi-vw-rozsiruje-kulanci-na-znicene-motory-66621 Nevim co s tim... Obcas se to proste ozve... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Košičan Odesláno Květen 4, 2012 Sdílet Odesláno Květen 4, 2012 Na mojej Octavii 1.4 TSi sa tiež objavilo rachotenie rozvodovej retaze pri studenom štarte.Auto mám 3 roky a najazdené 33800 km.Takže sa potvrdzuje fáma o vadných rozvodových retaziach pri motoroch TSi.Som sklamaný z prístupu zástupcov predajcu Skoda-auto na Slovensku,ktoré odmietlo hradiť výdavky na opravu resp.výmenu rozvodov na mojom aute.Ešte,že páni v servise Moris Košice majú dobré vztahy so Škodou Mladá Boleslav a vybavili mi aspoň zľavu na material - 70 percent.Aj po tejto zlave ma bude oprava stáť 450 eur.Inak by ma oprava stal cca 950 eur. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.