Přejít na obsah

plánuje někdo OIII


Doporučené příspěvky

Právě že ta možnost příplatku se tu už někde nakousla, věřím, že to mladoboleslaváci budou muset udělat. Když ne je to tak - VW má přednost. Na druhou stranu oktávka vypadá trochu robusněji, dospěleji. Budu pár měsíců čekat, třeba se nějaká další informace vyloupne :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Slovensko nesleduju, ale v ČR se za září a říjen dostaly registrace na úroveň 2000ks. Tam byly naposledy v první polovině loňského roku a to včetně Octavie Tour. V druhé polovině loňského roku byly prodeje bez Touru na úrovni cca 1600ks, normální model se prodával za zvýhodněné ceny. Rapid měl letos v září i říjnu cca 800ks registrací a ubral hlavně Fabii.

 

Čekací lhůty jsou prodloužené, na RS zhruba 6 měsíců. Musím bohužel potvrdit, protože já RS do Vánoc s největší pravděpodobností taky nedostanu. A pro oživení dodám jeden závazek z tohoto fora, který podle podpisu asi už nebude úplně pravda :D

 

Na záver napíšem jediné a posledné k tejto téme:

1.) v mojej garáži OIII nikdy parkovať nebude, pretože OII nechcem vymeniť za horšie auto

2.) OII/OIIFL bola nateraz posledná dobrá škodovka, odteraz to bude už len horšie a horšie

Čas ukáže, že v bode 2.) mi dáte za pravdu. Nebude to zajtra, ani o mesiac, ale možno o rok, alebo dva. A potom vám pošlem odkaz na tento starý príspevok s dovetkom "A mal som pravdu" :wub: Howgh k téme OIII!

Odkaz ke komentáři

bojler: Na tvrdení v bode č.2 stále trvám, aj keď teraz po priamej a intenzívnej skúsenosti s OIII to nevidím tak čierne. Sú veci, ktoré naozaj nie sú lepšie a takisto sú aj veci, ktoré v podstate nie sú zlé, sú len proste iné než na aké bol človek zvyknutý. A nájdu sa aj lepšie veci, je ich pomenej to je fakt, ale sú aj tie.

A čo sa týka bodu č.1, tak v živote sa veci častokrát dejú inak, než človek plánuje a chcel by, aby sa diali. Ale o tom je život, keby bolo všetko pevne a jasne dané vopred, asi by nás to rýchlo prestalo baviť :rolleyes: A ešte jedna ľudová múdrosť - medzi slepými je aj jednooký kráľom B)

 

Čo sa týka dodacích lehôt na RSy, tak potvrdzujem, je tú fakt zúfalé. Pre SR klesli kvóty na týžden na 2 ks - 1 lift a 1 combi. Takže ak v 1 týždeň objednajú 3 ľudia combi, každý dostane automaticky +1 týždeň naviac, než ten človek, čo ich predbehol :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Igore, je potřeba věci vnímat bez emocí. Navíc jak tak poslední půlrok měním auta jako ponožky, tak mnohem víc než na generaci (nebo dokonce modelu) podle mě záleží na konkrétní motorizaci, výbavě, karoserii. Až se všechno vrátí do normálu a přivezou RS, tak snad změním pro změnu já názor na model Octavia. Zatím jsou to podle druhé generace velmi rozpačité dojmy(vždy combi Elegance, 1.6FSI nebo 2.0TDI).

 

Na 1.4TSI/103kW jsem zatím slyšel samou chválu, takže bych byl zvědavý na podrobnější hodnocení.

Odkaz ke komentáři

bojler: Je to tak, ako píšeš. Niet nad vlastnú skúsenosť. O to horšie sa argumentuje potom ľuďom, čo dané auto poznajú maximálne tak z časopisov alebo sedeli v ňom pár minút na showroome a napriek tomu ho považujú za to najlepšie pod slnkom. O3 je proste iná, treba ju skúsiť. Buď ju človek bude akceptovať tak ako je, alebo bude musieť hľadať v inom showroome. Takisto platí, že nemôže nikto povedať "fuj špenát", keď ho nikdy neochutnal B)

 

1.4TSI som objednával ako mačku vo vreci, bez vyskúšania. Ale som veľmi príjemne prekvapený, podľa mňa je to ideálny motor pre O3. Takmer identická cena ako 2.0 TDI, takmer identické parametre, akurát neporovnateľne lepší akustický komfort. Za mňa palec hore :palec:

Odkaz ke komentáři

160R: šel bys do nové RS v benzinu? Mám docela lákavou rodinnou nabídku ale pořád váham a nechci prodávat bawo pod cenou.Jaký je Tvůj názor na trojkové ereso?

 

Mám ji slíbenou na dva dny tak jsem zvědavý ale už ted vím že se mi ten interier moc nelíbí(viděl jsem ho naživo v showroomu)

 

:) včetně těch integrovaných sedaček

post-81-0-64966200-1385585057_thumb.jpg

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

160R: šel bys do nové RS v benzinu? Mám docela lákavou rodinnou nabídku ale pořád váham a nechci prodávat bawo pod cenou.Jaký je Tvůj názor na trojkové ereso?

 

Mám ji slíbenou na dva dny tak jsem zvědavý ale už ted vím že se mi ten interier moc nelíbí(viděl jsem ho naživo v showroomu)

 

:) včetně těch integrovaných sedaček

 

Romane, chtěl jsi znát můj názor...

 

Pokud máš možnost si to auto odzkoušet, tak do toho jdi. Teprve pak zjistíš, zda ti to auto tak říkajíc sedne.

Motorově určitě zklamaný nebudeš; na dané podmínky a "slitiny" pod kapotou dobrý výkon a zajímavý dynamický projev.

Interiér a zejména integrované sedačky se nemusejí každému líbit, ale mně osobně se v nich sedí dobře. Ale je fakt, že já jsem v ramenou o 1/3 užší než ty :D Stejně tak v těch sedačkách není problém jet na jeden zátah delší štreku. Já měl teda na začátku dost problém najít adekvátní nastavení, ale spíš je to dané mým stylem sezení - opěradlo téměř kolmo. No, sem tam jsem to cestou z Prahy do WOBu přenastavoval.

Velikostí interiéru je auto hodně bohaté, i když vpředu ten pocit mít nebudeš. Kufr je obrovitánský a je otázkou, zda jej celý využiješ. Zkrátka ho vždy "taháš" s sebou.

 

Jízdní vlastnosti jsou - z mého specifického úhlu pohledu - velice jisté a čitelné. Velkou zásluhu na tom má XDS. S autem můžeš jet klidně, ale když se v tobě vyklube čertík, nechá tě i pořádně na hraně zablbnout.

 

Ke zvukovému projevu se vyjadřovat nebudu, to je "kapitola" sama pro sebe :lol:

 

Rok výroby 2013 a najetých 5000km, by mohlo být už teda MR2014 ne? Pokud jo, tak je to lepší, protože se jisté a citelné změny opravdu odehrály - viz některé příspěvky Igora.

 

Pokud tě láká jít do něčeho nového - a zatím na českých silnicích vcelku neokoukaného - a nabídka je opravdu hodně dobrá, tak jí po vyzkoušení vem. Ale rozhodnutí je na tobě.

 

Jako na každém autě, tak i zde některé mouchy najdeš. Kdo hledá, ten nachází. Ať to bylo u BMW stísněný prostor vzadu, tak tady to jsou drobnosti(pro někoho drobnosti, pro někoho "zásadní" věci), které jako uživatel ne vždy vidíš. A ani nemusíš vidět. Pro tebe je důležitý, že to jako celek funguje.

Vím, že mi za tuto větu a náhled zdejší servisáci "utrhnou" hlavu, ale je to tak. B)

 

Co možná bude limitující, tak by mohla být velikost nádrže v případě divočení. To pak na dlouhé dálniční přesuny plnou parou vpřed není, resp. je, ale musíš znát rozložení čerpaček např. napříč Německem :D

Odkaz ke komentáři

Honzo dekuji Ti za nazor. V soucasne dobe je cekacka na trojkove RS bez rozdilu motorizace cca 4 mesice a kdyz si clovek zacne vymýšlet a dovybavovat tak o mesic az dva vice. Dnes jsem přebíral služ.Fabku tak jsem se na to ptal.

 

Jinak by se jednalo o MR2014

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Giancarlo: Tak tak, červená RS už jazdí u nového majiteľa. Sú životné situácie, kedy sa človek musí rozhodnúť a počúvať svoj rozum a nie srdce. Taký je život :o

Nechápem ale, prečo je každý s prepáčením pos*aný z hociakého bavoráku len preto, lebo to má modrobielu vrtulku na prednej kapote. Mám pocit, že aj keby tú vrtulku dakto nalepil na Daewoo Nexia, razom by z toho bolo najlepšie auto na svete. Áno, priznávam sa, na písmenká BMW mám neskutočnú averziu a vôbec sa tým netajím. Ale bohužiaľ si za to môžu daktorí ich majitelia...

 

romario: Ja by som do RSy šiel, ale rozhodne len do benzínu. Vadí mi ale ten interiér, konkrétne tie akože škrupinové sedačky mi prídu absolútne otrasné a pôsobia desne lacno. Exteriér auta sa mi tiež nepáči. Všade hrany, a zrazu vzadu oblé krídlo a oválne koncovky výfuku, zaváňa to tuzingom. Ale to je len môj názor! Určite ak máš možnosť si to auto požičať a poriadne odskúšať, tak to sprav a urob si vlastný názor. Hlavne si polož otázku, či si tým v porovnaní s BMW polepšíš, alebo pohoršíš. A ešte jeden "šroub" do hlavy - nové auto je nové auto B)

 

Ak je to RS, tak na 100% je to už modelový rok 2014!

Odkaz ke komentáři

Mame BMW aj SKODU poviem to asi tak, kazde auto ma nieco doseba. Musim, ale uznat, ze BMW je v niecom o krok vpred. Bohuzial v jeho neprospech hra cena, v zaklade nieje nic, treba par tisic eur aby to za nieco stalo. V RS mate bixenon ako zaklad v BMW za 1000 eur. Par aut od BMW sme vystriedali, ale neodvazim sa povedat, ze to je najsamlepsie auto na svete, ma svoje muchy ako kazda automobilka. Velku vacsinu aut BMW si kupuju mlady myslia si, ze maju najuzastnejsie auto na svete, potom to tak aj vyzera. Mohli by sme tu pokracovat na dalsich 50 stran, takze nieje to o aute, ale o ludoch,babskych reciach pri pive, kde sa dozvedame s usmevom na tvari novodobe legendy. Podstatne je to ako auto sluzi,funguje,ake ma chyby. Reci o dvojlitrovej spotrebe a dalsie scifi informacie zazil asi kazdy.

 

Romarioo: za mna asi tolko vyskusaj ta benzinova je uplne v pohode

 

160R: presne tak nove je nove, zaruka atd...

Odkaz ke komentáři

Giancarlo: Tak tak, červená RS už jazdí u nového majiteľa. Sú životné situácie, kedy sa človek musí rozhodnúť a počúvať svoj rozum a nie srdce. Taký je život :o

Nechápem ale, prečo je každý s prepáčením pos*aný z hociakého bavoráku len preto, lebo to má modrobielu vrtulku na prednej kapote. Mám pocit, že aj keby tú vrtulku dakto nalepil na Daewoo Nexia, razom by z toho bolo najlepšie auto na svete. Áno, priznávam sa, na písmenká BMW mám neskutočnú averziu a vôbec sa tým netajím. Ale bohužiaľ si za to môžu daktorí ich majitelia...

Aha, no skoda jej, bolo to pekne auto.

Ja to vidim s tymi BMW tak nejak podobne. Nemozem povedat ze by som mal averziu na znacku, len mam averziu na 2x - rocnych chalanov, ktori nejak naskrabu (pozicaju si) na vylietane bmw a tvaria sa ako najvacsi pani a tak aj jazdia. Rovnako tak aj Audi. Ale musim priznat, ze neznasam X a Q rady B) .

Len proste vidim to tak ze OIII RS neponukne Romarioovi nieco viac oproti tomu, co ma teraz. Ale ano, nove je nove :pivo: .

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ja si plánujme kúpiť O3 ale s motorom 1.8TSI ale aj to až ked bude namiesto reťaze remeň...Nechcem skončiť tak ako ostatný ktorý majú reťaz a ten sprostý hydraulický napinák ktorý pri štartovaní nemá hned dostatočný tlak a práve preto si počkám dokým už budú dávať remeň... :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...