Přejít na obsah

plánuje někdo OIII


Doporučené příspěvky

  • o rok později...

Právě zvažuji koupi nového vozu. Rozmýšlím mezi octavii 1,2 tsi a G7 Variant se stejným motorem. Nakonfiguroval jsem to na stejnou výbavu a u octávky je cena 530000 Kč a u G7 570000 Kč. U ŠA jsem se po slevách dostal na 495 000 a u G7V na 540000. Nevím jak jste přišli na to, že G7 vyjde levněji. Výbava Oc je ambition fresh +


"SUNSET" (PH7) 4 700 Kč


"CLIMATRONIC" - dvouzónová klimatizace s

elektronickou regulací včetně kombi- filtru s aut.

cirkulací a chlazenou schránkou u spolujezdce

(PHB)

18 000 Kč

Kola z lehké slitiny "ILIAS" 6,5J x 16" - 4 ks (PJ1) 0 Kč

Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné), zvedák

vozu, klíč na kola (PJB)

1 600 Kč

Koženka na zadní straně opěry předních sedaček -

Ambition (PLD)

500 Kč

Malý kožený paket (3 ramenný sportovní

multifunkční kožený volant pro rádio a telefon)

(PLU)

2 300 Kč

Infotainment Amundsen 6,5" s navigací (včetně

mapového podkladu), Bluetooth, Apple konektivita

(PNC)

13 000 Kč

Komfortní telefonování s hlasovým ovládáním

(PT3)

500 Kč

"LIGHT ASSIST" s "DAY LIGHT", dešťový senzor,

osvětl. prostoru pro nohy vpředu a vzadu (WAJ)

5 300 Kč

Bi-Xenon.světl.s AFS a s LED den. svícením,

výsuv. integ.ostřik.světel a před. mlh.světl. černé

(WB1)

25 000 Kč

PŘÍSLUŠENSTVÍ - Gumové koberce LHD (YDC) 625 Kč

Zásuvka na 230 V (9Z3) 2 500 Kč

Zadní sedadlo nedělené, zadní opěradlo s loketní

opěrou dělené a sklopné (3NU)

1 400 Kč

Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním (4L6) 1 000 Kč

Odkládací schránka v kufru vpravo i vlevo,

cargoelement vpravo (3N9)

300 Kč

REAR VIEW CAMERA (KA1) 8 000 Kč

Zadní světla s LED diodami (8SK) 3 500 Kč


Co poradíte? Pokud někdo poradí kde dají nejlepší cenu, budu rád.

Odkaz ke komentáři

podle mě golf i leon všude multilink určitě nemá.

fakt ne...

U golfu je možné mít vzadu buď víceprvkové zavěšení multilink, nebo jednodušší zadní nápravu s vlečenými rameny spojenými torzně pružnou příčkou, která je určena pro varianty s výkonem motoru do 90 kW.

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

ono to neni tak jednoznacny.. G7 Var. ma napriklad vzadu viceprvkovou napravu, kdezto O3 ji ma az od 132kW. Dalsi veci je liftback vs. kombi a kdyby sis nakonfiguroval O3 kombi, tak ta cena je stejna.

 

Podle toho, ze si prave O3 konfiguroval v liftbacku soudim, ze ti to staci (vc. toho motoru), takze bych sel do ty O3. Rozdil 45k je znat..

souhlasím, kombi asi vyjde stejně. Mě jde o velikost kufru a proto srovnávám liftback s kombi G7. Komfortem je na tom G7 určitě líp (lepší sedačky, odhlučnění a pár dalších maličkostí), ale pokud se nedostanu na cenu O3, jdu rozhodně do O3, při nájezdu 15000 km ročně jsou to pro mě pouze detaily. Proto kdyby někdo věděl o prodejci, který je ochoten dát slušnou cenovou nabídku, předem děkuji.

podle mě golf i leon všude multilink určitě nemá.

fakt ne...

U golfu je možné mít vzadu buď víceprvkové zavěšení multilink, nebo jednodušší zadní nápravu s vlečenými rameny spojenými torzně pružnou příčkou, která je určena pro varianty s výkonem motoru do 90 kW.

 

Děkuji za info, já myslel, že G7V má multilink a není odstupňován výkonem.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

 

Jo, s OIII liftback 1.2 TSI DSG 77kW mam jezdi uz pres rok. Najeto cca 29 000 km. Co by Te zajimalo?

 

ja som sa pytal na tu 81kw verziu, ci s tym niekto jazdi na kombiku a ako to slape...ale asi tam nebude nejaky podstatny rozdiel medzi E5 77kw a E6 81kw....

 

objednal auto a teď se ptá co je to vlastně zač? :D

 

Ha, ha ha

 

inak povodna cena 19821e, po zlave 18900e - v tejto cene je aj rezerva, zadne senzory + bonus od predajcu - povinna vybava, gumove rohoze a repro vzadu

 

este nerozumiem pojmu: s dialkovou regulaciou polohy svetlometov - co toto znamena?

Odkaz ke komentáři

to ja nevim a je mi to fuk jako cela Korea a honibrk V. Vosicky. Skodovka tim udavanim vseho moznyho nejspis reaguje na lzivy praktiky ostatnich znacek, jinak si to vysvetlit nedokazu. Jeste nedavno bylo na netu video s docela znamym clovekem v jakoze nezavislem testu a porovnaval i30 vs. O3.. kdyz zacal porovnavat tak vsechno co bylo ve prospech Octy bud prekroutil a nebo rekl ze to je zbytecnost, dokonce i sunset pomlouval, jaka je to kravovina a ze stavitelnej volant v O3 je za tezkej priplatek (jenomze my vime ze kazda Octa ho mela a ma uz v zakladu). Naopak i30 byla podle nej ve vsem lepsi. Proste tendencni divadylko.. a video uz je smazany a asi vim i proc..

 

Odkaz ke komentáři

...daju tomu nazov jak hovado a je to bezna vec...

 

...do vyvrtky ma skor dostava fakt, ze v dnesnej dobe este stale davaju do aut kluky na okna a za elektriku si priplacas...tiez tie sumy za farby a ten spracovatelsky poplatok, co si pytaju pri financovani (3% z uverovej sumy) to je masaker....ides si k nim kupit karu a este zato od teba vypytaju 500e...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...