Přejít na obsah

1.8 20V Turbo + 132 kW RS Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

Ahoj, mám O1 1.8T AGU a dneska jsem málem neodjel do práce, chytlo to až na 6tý pokus. Při odjezdu z práce jsem natočil video. Motor zdechne a dělá to co na videu, zadaří se až s plynem u podlahy. Při delší jízdě (100km) žádný problém, zahřátý motor chytne na první brnknutí.

 

VAG nic neukazuje :/, pohledem na motor nikde nic neplandá, neteče. V prosinci jsem kupoval nový origo startér, nové svíce a čistil škrtící klapku. Mám podezření z logů, že je lambda kaput, ale to by nemělo s tímto souviset.

 

Když už se podaří motor nahodit tak běží na volnoběh cca 30 vteřin, stabilně kolem 900 ot. a pak si "odfrkne". Auto se otřese, otáčky klesnou na 300 a za 1-2 vteřiny už je zase vše ok. Děje se to periodicky.

 

 

Nesetkal jste se s tím už někdo? Začalo to dnes z čista jasna.... :(

 

Díky za každou radu.

 

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Tohle tema se u těhle motorů objevuje celkem pravidelně :D .. mě to taky dělá ale zatím nevím čím to je .. mě to dělá jen když mám méně jak půl nádrže (mám podezření že jak mám 4x4 a rozdělenou nádrž na 2 tak to bude palivové čerpadlo které je taky rozdělené na dvě části do obou polovin)

Jinak u mě při startování pomůže (když nemám ani půl nádrže :D) že startuju už s trochu sešlápnutým plynem (ale jen trošičku) a hned jak chytne tak ho podržím malinko na plynu tak ke 2500ot a pak pustím plyn a motor běží naprosto hladce. Ale je zajímavé že stejně jako tobě mi to na zahřátém motoru startuje napoprvé - takže když nad tím přemýšlím asi to nebude palivové čerpadlo - jedině že by regulátor tlaku paliva ztratil tlak což se projeví až po delším stání.

 

Také jsem viděl téma kde to nakonec vyřešil majitel tím že byla chyba v odvětrání klikového hřídele zpět do sání (nefungoval takový ten podtlakový regulátor) to stojí za zkouknutí protože tohle diagnostika neodhalí

Odkaz ke komentáři

Ahoj, díky za odpověď.

No došlo to do stavu, že už sem to nenastartoval. Ale v diagnostice se naštěstí objevila chyba o nesmyslné hodnotě čidla teploty chladící kapaliny (pro řídící jednotku). Má tam být ještě někde pro budík, ten ne. Skákl jsem si ho koupit a vyměnil jsem ho sám za 5 min na parkovišti. Od té doby motor naskakuje opět na první pokus. Taková blbina za 200 Kč (origo) 60 Kč (Čína) a způsobí, že zůstaneš někde viset :/

 

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Nekdy kdyz nemuzes nastartovat pomuze odpojit cidlo a podarilo se mi mnohem lidem zachranit prdel. Nekdy to jde nekdy ne. Doporucuji kupovat prvovyrobu nebo original dily. Vyvaruje se clovek zbytecnym problemum.

Cerpadlo a 1.8t je nekonecny pribeh. U vetsiny aut je obcas dobre vymenit i palivovy filtr spousta lidi nemeni a pak se divi. Vsechno jde do.... proto vymeninit filtr a pak zmerit tlak. Pokud malo tlaci vetsinou chyba ze clovek jezdil na doraz paliva atd...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

potrebuju diagnostikovat jeden zvuk, mam s tim problem celou dobu co mam auto a zatim nevyreseno, na volnobeh to moc simulovat nejde, ale na videu jsou ty pazvuky v 27s a 31s cca. Dela to jen v nizkych otackach do cca 1200,projel jsem uz nekolik 1.8T i vylitane mrchy, ale ani jedna to neudelala. Menil jsem dvouhmot,remenici na klice, napinak,remen, servo, spojku na kompresoru.

 

Jeste mam podezreni na rozvody, sice mam na 15tisic ale pro jistotu udelam kontrolu

 

https://youtu.be/1vnb5C_8ES8

Odkaz ke komentáři

Abych řekl pravdu, mám na autě podobný zvuk. Rozvody mám dělány letos, ale podobný zvuk mě už provází cca rok a zatím jsem to taky nediagnostikoval. Zaměřil jsem se i na silentbloky motoru, reakční vzpěru, ale nic z toho to není. Naposled jsem si všiml, že je vlnovec výfuku na spodní straně "odpletený" ze spoje, tak jedině že by ještě to mohlo dělat podobný zvuky.

 

Na ten vlnovec se prosím tě koukni v jakém ho máš stavu a napiš. Ať i já vím kde hledat možnou příčinu pazvuků...

 

PS: dělá mi to v nízkých ot v tahu, pak kolem 1600ot a zejména při studeným startu...

 

Odkaz ke komentáři

Dnes jsem se trochu hrabal v motorovým prostoru a zkoumal ten vlnovec a dole jsem přiložil foto. Na spodní hraně ( označeno ) kolem celého vlnovce je to pletení uvolněné. Navíc když se spodní částí ( pod vlnovcem ) trochu silou zahýbu, tak dochází k dotykům. Předpokládám, že to jsou ty pazvuky v nízkých ot a při studeným startu, které mě už dlouho provází, co myslíte?

post-51831-0-98948200-1500485657_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ahoj, řeším problém na 1.8T 132 KW, sice APP ale mělo by to být stejný jako RSa. Jde o to, že zničehonic klesl výkon o přibližně 30kw (nechával jsem měřit na brzdě). Diagnostika neukazuje nic špatně, hadice jsou v pohodě, BOV v pohodě, svíčky nový. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, možná se to trochu zlepšilo, ale pořád to nejede tak, jak by mělo. Nevíte, co by to mohlo dělat nebo jak to vyřešit?

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...

Pánové nevíte někdo co může být příčinou pomalého padání otáček? Při jakékoli zařazené rychlosti?

 

Prostě při normální jízdě když řadím třeba kolem 3000ot ( a to řadím pomalu ), tak vždy už mám přežazeno na vyšší kvalt a pouštím spojku a otáčky ještě stále drží +- na těch cca 3000ot. Po uvolnění spojky klesnou standartně k cca 2000ot u vyššího kvaltu.

 

Za jízdy si připadám jak začátečník...

Odkaz ke komentáři

 

 

 

Zajimala by me vydrz tech motoru,hlavne u rs co takhle 230 t.km najezdeno ma nekdo?

 

Ahoj.

Toto by aj mňa zaujímalo nakoľko práve pozerám inzerát na jednu RS-ku a má 230 000 km nájazd. Ale zas je to dovoz zo Švajčiarska. Samozrejme záleží na majiteľovi ako sa k tomu autu chová..

Má tu niekto takú Octu s podobným nájazdom?

Odkaz ke komentáři

To asi bude mít nejeden majitel. RS zrovna mladice není, tak si myslím, že tohle nebude žádný výjimečný nájezd. Budou mít i více. Já mám minimálně 250 tisíc. Dohledatelné jsou i 1.8T s nájezdem přes 500 tisíc, i milion jsem snad viděl v zahraničí. Když se člověk stará, není problém s motorem. 1.8T je povedený motor.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o rok později...
V 3. 7. 2016 at 15:11, Maggots napsal:

Ahoj, nesetkal se nekdo s mym problemem ? :

Auto mi pri zarazene rychlosti a otackami kolem 2000 ot/m cuka, kdyz mam sundanou nohu z plynu, staci malicko pridat a necuka to, ale jinak musim vyrazovat, protoze to je strasny, delalo to nejprve jen na trojku a ted uz to dela na vsechny rychlosti, chybu PC zadnou nepise :/

Zdravim. Mam velmi podobny problem ako popisuje kolega ale riesenie som nedohladal. Tiez AGU 2001, najazd 128 tisic. Objavuje sa to sporadicky skor pri zohriatom motore, resp. ked po dlhsej jazde chvilu postojim a zas vyrazim. Prvy krat pomohlo vymenit sviecky a bol asi rok klud. Mesiac dozadu to zacalo robit zas. Vymena sviecok za NGK trojbodove, nastavena skrtiaca, vymeneny PCV ventil, skontrolovane hadice, filtre menim pravidelne a robi to stale. Pri dlhsej jazde na 2100-2200 ot. Pri pridani sa auto neberie, akoby zavibroval plynovy pedal. Pohupem sa na plyne alebo podradim, tak ide zas normalne. Tiez to zacalo robit naprv na 3 ale teraz to uz robi aj na 4,5. Diagnostika neukazuje vobec nic. Mechanik tvrdi, ze keby to boli cievky alebo zapalovaci modul, tak to proste odide a robi to stale, alebo to ide na 3 valce, myli sa? Tvrdi, ze by to mohlo byt cerpadlom. Kazda rada dobra. Vopred dakujem.

Odkaz ke komentáři

Zkusil bych to čerpadlo. Měl jsem na svém autě podobné příznaky a vyměnil spoustu věcí, a až palivová pumpa pomohla. Není to zase až tak velká investice a je dost pravděpodobné, že to je ten problém. Při nejhorším tam můžeš vrátit tu původní a novou si nechat do budoucna. Dříve nebo později stejně budeš muset pumpu vyměnit.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...