LadikRS Odesláno Únor 18, 2017 Sdílet Odesláno Únor 18, 2017 Tak od víka ventilů k hornímu kraji to mám cca 12,4mm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mr.Messik Odesláno Únor 24, 2017 Sdílet Odesláno Únor 24, 2017 Ahoj, mám O1 1.8T AGU a dneska jsem málem neodjel do práce, chytlo to až na 6tý pokus. Při odjezdu z práce jsem natočil video. Motor zdechne a dělá to co na videu, zadaří se až s plynem u podlahy. Při delší jízdě (100km) žádný problém, zahřátý motor chytne na první brnknutí. VAG nic neukazuje :/, pohledem na motor nikde nic neplandá, neteče. V prosinci jsem kupoval nový origo startér, nové svíce a čistil škrtící klapku. Mám podezření z logů, že je lambda kaput, ale to by nemělo s tímto souviset. Když už se podaří motor nahodit tak běží na volnoběh cca 30 vteřin, stabilně kolem 900 ot. a pak si "odfrkne". Auto se otřese, otáčky klesnou na 300 a za 1-2 vteřiny už je zase vše ok. Děje se to periodicky. Nesetkal jste se s tím už někdo? Začalo to dnes z čista jasna.... :( Díky za každou radu. Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Únor 27, 2017 Sdílet Odesláno Únor 27, 2017 Tohle tema se u těhle motorů objevuje celkem pravidelně :D .. mě to taky dělá ale zatím nevím čím to je .. mě to dělá jen když mám méně jak půl nádrže (mám podezření že jak mám 4x4 a rozdělenou nádrž na 2 tak to bude palivové čerpadlo které je taky rozdělené na dvě části do obou polovin) Jinak u mě při startování pomůže (když nemám ani půl nádrže :D) že startuju už s trochu sešlápnutým plynem (ale jen trošičku) a hned jak chytne tak ho podržím malinko na plynu tak ke 2500ot a pak pustím plyn a motor běží naprosto hladce. Ale je zajímavé že stejně jako tobě mi to na zahřátém motoru startuje napoprvé - takže když nad tím přemýšlím asi to nebude palivové čerpadlo - jedině že by regulátor tlaku paliva ztratil tlak což se projeví až po delším stání. Také jsem viděl téma kde to nakonec vyřešil majitel tím že byla chyba v odvětrání klikového hřídele zpět do sání (nefungoval takový ten podtlakový regulátor) to stojí za zkouknutí protože tohle diagnostika neodhalí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mr.Messik Odesláno Únor 27, 2017 Sdílet Odesláno Únor 27, 2017 Ahoj, díky za odpověď. No došlo to do stavu, že už sem to nenastartoval. Ale v diagnostice se naštěstí objevila chyba o nesmyslné hodnotě čidla teploty chladící kapaliny (pro řídící jednotku). Má tam být ještě někde pro budík, ten ne. Skákl jsem si ho koupit a vyměnil jsem ho sám za 5 min na parkovišti. Od té doby motor naskakuje opět na první pokus. Taková blbina za 200 Kč (origo) 60 Kč (Čína) a způsobí, že zůstaneš někde viset :/ Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Únor 27, 2017 Sdílet Odesláno Únor 27, 2017 Neo: To bude čerpadlo, změř si tlak paliva. Tohle jsou běžné symptomy ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mareo Odesláno Únor 27, 2017 Sdílet Odesláno Únor 27, 2017 Nekdy kdyz nemuzes nastartovat pomuze odpojit cidlo a podarilo se mi mnohem lidem zachranit prdel. Nekdy to jde nekdy ne. Doporucuji kupovat prvovyrobu nebo original dily. Vyvaruje se clovek zbytecnym problemum. Cerpadlo a 1.8t je nekonecny pribeh. U vetsiny aut je obcas dobre vymenit i palivovy filtr spousta lidi nemeni a pak se divi. Vsechno jde do.... proto vymeninit filtr a pak zmerit tlak. Pokud malo tlaci vetsinou chyba ze clovek jezdil na doraz paliva atd... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Březen 19, 2017 Sdílet Odesláno Březen 19, 2017 predelaval nekdo civky u AGU za ty novější aum/auq? ventil viko uz mam sehnane, ale jedna se mi o kabelaz a pak odstraneni toho ridici modulu na airboxu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Červenec 2, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2017 kdyby chtěl nekdo na AGU novější cívky, tak neni problém. viko sem nechal stare drží to jen na svíčkách, ale daji se koupit i redukce. ted uz jen sehnat filtrbox bez toho bazmeku a sem spokojeny :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Červenec 18, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2017 potrebuju diagnostikovat jeden zvuk, mam s tim problem celou dobu co mam auto a zatim nevyreseno, na volnobeh to moc simulovat nejde, ale na videu jsou ty pazvuky v 27s a 31s cca. Dela to jen v nizkych otackach do cca 1200,projel jsem uz nekolik 1.8T i vylitane mrchy, ale ani jedna to neudelala. Menil jsem dvouhmot,remenici na klice, napinak,remen, servo, spojku na kompresoru. Jeste mam podezreni na rozvody, sice mam na 15tisic ale pro jistotu udelam kontrolu https://youtu.be/1vnb5C_8ES8 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Červenec 19, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2017 Abych řekl pravdu, mám na autě podobný zvuk. Rozvody mám dělány letos, ale podobný zvuk mě už provází cca rok a zatím jsem to taky nediagnostikoval. Zaměřil jsem se i na silentbloky motoru, reakční vzpěru, ale nic z toho to není. Naposled jsem si všiml, že je vlnovec výfuku na spodní straně "odpletený" ze spoje, tak jedině že by ještě to mohlo dělat podobný zvuky. Na ten vlnovec se prosím tě koukni v jakém ho máš stavu a napiš. Ať i já vím kde hledat možnou příčinu pazvuků... PS: dělá mi to v nízkých ot v tahu, pak kolem 1600ot a zejména při studeným startu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Červenec 19, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2017 Dnes jsem se trochu hrabal v motorovým prostoru a zkoumal ten vlnovec a dole jsem přiložil foto. Na spodní hraně ( označeno ) kolem celého vlnovce je to pletení uvolněné. Navíc když se spodní částí ( pod vlnovcem ) trochu silou zahýbu, tak dochází k dotykům. Předpokládám, že to jsou ty pazvuky v nízkých ot a při studeným startu, které mě už dlouho provází, co myslíte? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Červenec 20, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2017 ja mam vsecko nove, ulozeni motoru i prevodovky,spodni drzak, vlnovec taky novy. dneska sem pridal na altik volnobezku protoze z vyroby to maji jen nafty nechapu proc to tam nedali taky... no a sklidnilo se to hoodne, napinak uz nelita a skoro stoji, ještě cekam na origo remen a dam pak vedet 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Červenec 20, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2017 Tohle si měnil? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06b109477-napinaci-element-rozvodoveho-remene-ina-snr-9263.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Červenec 20, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2017 to sem delal s rozvodama, ale o vikendu to asi omrknu znova zda se mi ze ten remen je preply 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Červenec 20, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2017 ok, dej vědět. Já se po víkendu vrhnu na ten vlnovec, tak jsem taky zvědav... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Červenec 26, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 26, 2017 hanys888: vlnovec vyměněný, ale beze změny. Dělá mi to pořád to samý. začínám být bezradný. V pátek jedu k Motorpowerovi na brzdu, třeba na něco příjdeme. Mohl bys nafotit ten napínák u alternátoru? Rád bych se na to podíval. Klidně to dej sem nebo do SZ. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Červenec 28, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2017 hele ja uz sem bez pazvuku :-) pridana volnobezka a novy řemen 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Červenec 31, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2017 To já jsem na tom pořád stejně. Vlnovec beze změny. Mohl bys nafotit tu volnoběžku? Řemen si jaký měnil? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Srpen 1, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2017 tu to máš ;-) remen samo ze klinak 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dan-Hal Odesláno Srpen 7, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2017 Ahoj, řeším problém na 1.8T 132 KW, sice APP ale mělo by to být stejný jako RSa. Jde o to, že zničehonic klesl výkon o přibližně 30kw (nechával jsem měřit na brzdě). Diagnostika neukazuje nic špatně, hadice jsou v pohodě, BOV v pohodě, svíčky nový. Zkusil jsem vyměnit váhu vzduchu, možná se to trochu zlepšilo, ale pořád to nejede tak, jak by mělo. Nevíte, co by to mohlo dělat nebo jak to vyřešit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Srpen 8, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2017 Zkus jet s odpojenou váhou vzduchu. Pokud se to zlepší, je špatná i ta nová. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Září 6, 2017 Sdílet Odesláno Září 6, 2017 Pánové nevíte někdo co může být příčinou pomalého padání otáček? Při jakékoli zařazené rychlosti? Prostě při normální jízdě když řadím třeba kolem 3000ot ( a to řadím pomalu ), tak vždy už mám přežazeno na vyšší kvalt a pouštím spojku a otáčky ještě stále drží +- na těch cca 3000ot. Po uvolnění spojky klesnou standartně k cca 2000ot u vyššího kvaltu. Za jízdy si připadám jak začátečník... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Září 10, 2017 Sdílet Odesláno Září 10, 2017 Může to být způsobeno čipem? Bylo mi totiž při úpravě na brzdě řečeno, že mám pomalý náběh turba, tzn že může být turbo v pytli? Nebo prasklý obal turba? Nebo ještě obtokový ventil na turbu? Dá se to nějak rozumně ověřit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mareo Odesláno Září 10, 2017 Sdílet Odesláno Září 10, 2017 A kdo ti to delal na brzde? Tyto veci by ti rekl ze mas turbo na konci zivota kdyz to reknu slusne. Hlavne by to neodladil kdybys mel ho v .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fincik16 Odesláno Září 15, 2017 Sdílet Odesláno Září 15, 2017 Zajimala by me vydrz tech motoru,hlavne u rs co takhle 230 t.km najezdeno ma nekdo? Ahoj. Toto by aj mňa zaujímalo nakoľko práve pozerám inzerát na jednu RS-ku a má 230 000 km nájazd. Ale zas je to dovoz zo Švajčiarska. Samozrejme záleží na majiteľovi ako sa k tomu autu chová.. Má tu niekto takú Octu s podobným nájazdom? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Září 15, 2017 Sdílet Odesláno Září 15, 2017 (upraveno) To asi bude mít nejeden majitel. RS zrovna mladice není, tak si myslím, že tohle nebude žádný výjimečný nájezd. Budou mít i více. Já mám minimálně 250 tisíc. Dohledatelné jsou i 1.8T s nájezdem přes 500 tisíc, i milion jsem snad viděl v zahraničí. Když se člověk stará, není problém s motorem. 1.8T je povedený motor. Upraveno Září 15, 2017 uživatelem LadikRS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hanys888 Odesláno Září 19, 2017 Sdílet Odesláno Září 19, 2017 Ja mam 356tis. a motor v plne sile :-) a v serii to nemam, u tech vyssich najezdu to ale bude brát olej pres kruhy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Říjen 19, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 19, 2017 Dnes jsem odpoledne startoval svý RS a při chytnutí motoru auto docela cuklo dopředu. Může být problém ve startéru nebo v nějakým silentbloku motoru? Reakční vzpěra měněna před měsícem za novou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
aliento Odesláno Prosinec 17, 2018 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2018 V 3. 7. 2016 at 15:11, Maggots napsal: Ahoj, nesetkal se nekdo s mym problemem ? : Auto mi pri zarazene rychlosti a otackami kolem 2000 ot/m cuka, kdyz mam sundanou nohu z plynu, staci malicko pridat a necuka to, ale jinak musim vyrazovat, protoze to je strasny, delalo to nejprve jen na trojku a ted uz to dela na vsechny rychlosti, chybu PC zadnou nepise :/ Zdravim. Mam velmi podobny problem ako popisuje kolega ale riesenie som nedohladal. Tiez AGU 2001, najazd 128 tisic. Objavuje sa to sporadicky skor pri zohriatom motore, resp. ked po dlhsej jazde chvilu postojim a zas vyrazim. Prvy krat pomohlo vymenit sviecky a bol asi rok klud. Mesiac dozadu to zacalo robit zas. Vymena sviecok za NGK trojbodove, nastavena skrtiaca, vymeneny PCV ventil, skontrolovane hadice, filtre menim pravidelne a robi to stale. Pri dlhsej jazde na 2100-2200 ot. Pri pridani sa auto neberie, akoby zavibroval plynovy pedal. Pohupem sa na plyne alebo podradim, tak ide zas normalne. Tiez to zacalo robit naprv na 3 ale teraz to uz robi aj na 4,5. Diagnostika neukazuje vobec nic. Mechanik tvrdi, ze keby to boli cievky alebo zapalovaci modul, tak to proste odide a robi to stale, alebo to ide na 3 valce, myli sa? Tvrdi, ze by to mohlo byt cerpadlom. Kazda rada dobra. Vopred dakujem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Prazdroj Odesláno Prosinec 17, 2018 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2018 Zkusil bych to čerpadlo. Měl jsem na svém autě podobné příznaky a vyměnil spoustu věcí, a až palivová pumpa pomohla. Není to zase až tak velká investice a je dost pravděpodobné, že to je ten problém. Při nejhorším tam můžeš vrátit tu původní a novou si nechat do budoucna. Dříve nebo později stejně budeš muset pumpu vyměnit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.