Přejít na obsah

1.8 20V Turbo + 132 kW RS Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

má tu někdo 1.8T předelanou na face ? kvůli světlům se tam nevleze ten origo nasavac vzduchu tak mi to saje u baterky a nemůžu si pomoct, ale prostě to nejede jak je venku třeba 30stupňů, pod kapotou bude tak 50, mám tam chip na 140kw, potřebuju nějak vyřešit přísun vzduchu, nechce se mi dělat díra jak to ma face za blatníkem

Odkaz ke komentáři

Serie, ale když jsem delal přestavbu, tak jsem o tomhle četl, nicméně žádnou změnu jsem fakt nevypozoroval. Nedávno jsem jel cca dve hodiny v horku, se zapnutou klimou a slapalo to fajn tak nevim.

 

Ps. Máš nějaké foto, jak to vypadá normálně u faceliftu jen pro porovnani?

Upraveno uživatelem pulsik
Odkaz ke komentáři

Koukam, to je dira kam? Taky sem musel vybouchat to sání a ted to mám vedle baterky jak rikas no, nicmene zatim jsem ztratu vykonu nezachytil ale verim tomu ze pokud by sani bylo lepe udelane nez je ted po prestavbe tak je to lepsi.

Jo uz vim jak to je. No tak takhle by to bylo supr ale delat diru do kastle se mi moc nechce:D

Odkaz ke komentáři

Jen tak ze srandy si zmer teplotu nasavaneho vzduchu pres vag za jizdy na petku zrychle treba z 80 na 160 ve vedrech. Uvidis i hodnoty pres 90 stupnu a to se na vykonu hodne podepise. Pokud mas kolem 200 koni chce to na leto uz vetsi ic a poresit sani treba pres cda filter a nasavaci otvor dat na celo steny jak ma treba oct 2.

Odkaz ke komentáři

Větší IC nutně potřeba není, sériové IC ustojí i 200ps (pro Stage 1 potřeba není). Pokud to blbě saje, tak to větším IC nevyřeší ani nějakým sportovním filtrem, obzvlášť ten sportovní filtr nic nepřidá. Navíc ten filtr každý nacpe hned vedle motoru bez odstínění (samozřejmě nemluvím o BMC CDA, Pipercross Venom/Viper - filtr v obalu s přivedenou hadicí, Carbonio a jeho kopie s vývodem do podběhu) a vesele to saje horký vzduch. V autě jsem měl jak BMC CDA, Pipercross Viper a teď Carbonio a oproti serii žádná změna. IC to nějak ochladí, ale nevyřeší původ problému.

 

Já bych normálně přivedl hadici od nárazníku pod světlem k airboxu. Nevím teda, jak to má předface, ale předpokládám, že v tomhle místě se to moc lišit nebude. Hadici by jsi tam procpat měl, já tam mám vyvedené sání a mám i xenony. Viz foto.

post-31880-0-35386100-1470775593_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

no nevim dovolim si oponovat mam odbrzdenych 190 koni na standartnim IC, a provedenou kupu mereni za jizdy a pokud je venku okolo 30 stupnu je teplota dle diag stale okolo 40 stupnu, behem zrychlovani nemam problem ve spicce byt okolo 90 a vice stupnu.

pocitove auto netahne, spatne se rozjizdi a je celkove mdle. pokud teplota venkovni padne na 10-15 jsme razem nekde jinde a teplota vzduchu kupodivu neklesa linearne ale spise exponencielne, duvod nevim pouze jsem to vypozoroval.

co se filtru tyce konusy jsou kravina s nejakym odstinenim. zkousel jsem cda a pokud mozno zkratit vstup napriklad husim krkem rovnou na stenu a okolo odstinit.uz tento krok pomohl zrychlit reakci na seslapnuti plynu. problem je na steneje treba vyrobit z plastu mezikus ktery na jedne strane bude obdelnikovy a na druhe kulaty pro napojeni sani. na tom ted pracuji.

Odkaz ke komentáři

Teoreticky by už mělo mít seriové RS problém s chlazením, které má 180-190ps. Vrchol pro sériové IC je podle mě cca 210-220ps. Já mám taky chip a rozdíl mezi seriovým IC a FMIC jsem nějak zásadní nezpozoroval. V chladnějším počasí to lépe se seriovým IC trochu jede, ale nějak extra velký rozdíl mi to nepřišel. Rozhodně jsem neměl problémy s rozjezdy atd. Jezdit se s tím dalo úplně bez problému. Proti naměřeným teplotám nic nemám, to Ti věřím. Já spíš popisuju to, jaký z toho mám pocit.

 

Tak ono odstínit konus je docela pakárna, ideální je sehnat filtr s boxem nebo to vyvést do podběhu. Navíc sehnat materiál na odstínění je docela drahé, pokud člověk chce, aby to mělo smysl (tzn. nejlépe karbon nebo polykarbonát). Proto bych volil jedině CDA, Viper, AEM, K&N, Carbonio, kde je i zaručena nějaká kvalita filtru. Já mám Carbonio s filtrem AEM Dry (je suchý, takže nic nezasírá váhu). Vzhledem k FMIC ale nějak zásadní rozdíl v reakci na plyn nepozoruju, protože se musí natlačit vedení (navíc to mám vedené do podběhu a ne jako O2, na druhou stranu mi to zase bude sát studenější vzduch). Jediný rozdíl s otevřeným filtrem pro mě je akorát syrovější a hlasitější zvuk motoru. Jinak úplně přesně nevím, co máš na mysli tím napojením na sání.

 

Já spíš chtěl poukázat na to, že hanys bude mít asi problém jinde. Proto mi přišlo zbytečné řešit u něj IC a filtr.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Při studeným startu mi něco zepředu zavrže ( u teplýho startu nikoliv ) a ozývá se i vzrání, když nechám klesnout otáčky k 1000ot a přidám ( takto běžně nejezdím ). Při volnoběhu a za normál jízdy nic, auto jede normálně, spojka neklouže, dvouhmota nijak nevibrujem a motor je stabilní. Napadají mě snad jen dvě věci a to jsou buď nějaké silentbloky na motoru ( i když nevím, jestli to může nějaký z nich dělat ) a druhá věc je výfuk. S výfukem jsem se snažil hýbat, ale nikde na nic nenaráží, aby byl slyšet. Opakuji, že to jde zepředu, takže ještě svody, vlnovec? Nějaký nápad někdo?

Odkaz ke komentáři

Při studeným startu mi něco zepředu zavrže ( u teplýho startu nikoliv ) a ozývá se i vzrání, když nechám klesnout otáčky k 1000ot a přidám ( takto běžně nejezdím ). Při volnoběhu a za normál jízdy nic, auto jede normálně, spojka neklouže, dvouhmota nijak nevibrujem a motor je stabilní. Napadají mě snad jen dvě věci a to jsou buď nějaké silentbloky na motoru ( i když nevím, jestli to může nějaký z nich dělat ) a druhá věc je výfuk. S výfukem jsem se snažil hýbat, ale nikde na nic nenaráží, aby byl slyšet. Opakuji, že to jde zepředu, takže ještě svody, vlnovec? Nějaký nápad někdo?

 

co reakční vzpěra motoru s převodovkou? tohle dělá když cukneš z motorem (pravděpodobně vymyčkaná)

Odkaz ke komentáři


tu je krásné video jak vypadá vychozený, někdy stačí i menší vůle

 

jinak ladikrs tu má krásnou fotku : http://forum.octaviaclub.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=185295

 

zaměř se tady na toto, stojí to pár kč, ale moc to nevydrží, je lepší jinak šáhnout někdy po kvalitnějších

 

dá se to vyzkoušet zdali je to tím, přidat ubrat když jedeš a ono v tom cvaká, jinak tohle drží na třech šroubech. Navíc tahle věc čím tvrdší je - je lepší odezva od plynu, ale taky cítíš všechny rázy. Dají se koupit gumy dovnítř různých tvrdostí.

Odkaz ke komentáři

Ladik / Mareo: ještě když se koukám na to video, tak dobrá vzpěra se nesmí v té levé části vůbec hýbat ( žádná vůle )? Poznám to asi jen tak, když ji vymontuji ven?

 

Ještě když je řeč o gumě v tý vzpěře, tak myslíš tu gumu v kloubu? Nebude lepší koupit celou novou vzpěru? Našel jsem na netu tyto:

 

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0199851aa-vzpera-napravnice-zadni-febi-24311.html

 

http://www.cc-autodily.cz/vzpera-zadni-octavia

 

Vybral bys něco z toho nebo dají se ty gumy vyměnit zvlášť? A kde to koupit? Koukal jsem po netu, ale nemůžu nic najít...

Odkaz ke komentáři

uz se nekdo setkal s prasklym obalem na turbu? přidavam jednu fotku, praskliny jsou celkem 3. mam k03 motor AGU tak uz uvazuju rovnou nad K03s. jeste muzu mit turbo k03/53 ale to si nejsem jisty jestli je stejne,muze nekdo poradit? cislo turba 06A 145 704 S

Jj tohle se stava praskani vyfukove casti videljsem i vicero. na jaké palivo jezdíš? je divné, že to máš tak blé, jako blbá směs nebo je to nekvalitní foto?

 

Jako zalezi co chces od auta ja bych uz se do k04-001 a poznas to fest. Hlavně to sedí bez žádných úprav.

Ladik / Mareo: ještě když se koukám na to video, tak dobrá vzpěra se nesmí v té levé části vůbec hýbat ( žádná vůle )? Poznám to asi jen tak, když ji vymontuji ven?

 

Ještě když je řeč o gumě v tý vzpěře, tak myslíš tu gumu v kloubu? Nebude lepší koupit celou novou vzpěru? Našel jsem na netu tyto:

 

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0199851aa-vzpera-napravnice-zadni-febi-24311.html

 

http://www.cc-autodily.cz/vzpera-zadni-octavia

 

Vybral bys něco z toho nebo dají se ty gumy vyměnit zvlášť? A kde to koupit? Koukal jsem po netu, ale nemůžu nic najít...

Mel jsem moznost mit na aute tu z cc moc nevydrzela... byt tebou koupim jenom novy vnitrek poslu ti neco v sz at tu nedelam reklamu jeden borec prodava velmi dobre a ma ruzne tvrdosti

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...