Přejít na obsah

EGR VENTIL


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Bud autorizak, alebo taky clovek, ktory to uz robil, cize ma na to vybavenie a samozrejme aj samotny soft....a tych vela nebude.

Ja som radsej isiel do autorizaku. Sice som si zaplatil, ale aspon sa uz o to nemusim starat a zaruku mam ako na robotu, tak aj na samotny EGR.

 

P.S: k tej krytke

krytkakbknu.png

Upraveno uživatelem Kyselinka
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 5 týdnů později...

Ahoj, přečetl jsem tuto diskusi a usoudil jsem vyměnit ten ERG ventil, blikalo mi žhavení a auto padalo do nouzového režimu. Diagnostika psala potenciometr zpet. vedení vyfuk. plynu. Tak jsem doufal že jeto jasné a ono ne, po výměně je to stále stejné. Nemáte někdo nějakou zkušenost?

 

Jak si nakonec dopadl.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

 

diagnostika píše pouze:

7563 - Neznámý chybový kód 
          P046C 00 [237] - preruseni
             info o závadì:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 105901 km
                    Datum: 2062.14.29
                    Èas: 07:11:51


Readiness: 0000 0000

Většinou na fórech je závad více najednou. Myslíte si, že je to i tak egr ventil jako celek?

 

Díky.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj, zhruba ve 160k mi odšel egr najel jsem ještě 5K než se měnil, hned po výměně se při jízde ze servisu pustila regenerace, motor sebou neskutečně škubal na volnoběh ale při přidání plynu se okamžitě zklidnil. Ted mám 180 tisíc km při regeneraci už je škubání malé, ale pořád tam je, při zastavení na křižovatce cítit výfukový smrad, občas ho zacítím i při normální jízdě. Je možné že EGR který mě i s prací stál 8 tisíc (nový vizuálně vypadá) nefunguje správně, nebo těch 5k bez fungujícího egru přicpalo nenávratně DPFko a ted to smrdí do kabiny ? Žádné kontrolky mi nesvítí.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Ahoj, mohli by jste mi říct svuj nazor.

 

Mám problém při startování pod -4°C. Když je do -4°, nazhavim, zastartuji a vrčí. Když je pod -4°, tak nazhavim, zastartuji a vrčí, ale tak do 1,5vteriny chcípne. A takhe treba 10x, než chyti normalne. V servise řekli vadný EGR, je to možné? A taky občas když jedu, citim krátce zápach spalin do kabiny. Můžemto mit souvislost? Diky

 

Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Ahoj, mohli by jste mi říct svuj nazor.

 

Mám problém při startování pod -4°C. Když je do -4°, nazhavim, zastartuji a vrčí. Když je pod -4°, tak nazhavim, zastartuji a vrčí, ale tak do 1,5vteriny chcípne. A takhe treba 10x, než chyti normalne. V servise řekli vadný EGR, je to možné? A taky občas když jedu, citim krátce zápach spalin do kabiny. Můžemto mit souvislost? Diky

 

Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk

To co riesis riesim momentalne aj ja uz 3 mesiace ... auto po nastartovani zacne chrcat a zdochne a niekedy startujem aj na 20ty krat kym udrzi otacky

 

Dnes som bol u jedneho mechanika a egr sa brani napojeniu diag cize zrejme ko elektronika ... jedine co sa mu podarilo vycitat bolo ze pri studenom starte ostava otvoreny na 59% co je nepripustne a preto auto zdochina

 

Btw : reaguje ti vtedy auto na plyn ?

Upraveno uživatelem lumi
Odkaz ke komentáři

tak vtedy keď to nechce chytiť tak treba zhodiť vrchný kryt motora , imbusom povoliť objímku prívodu EGR do sania a odpojiť trubku , ak to chytí je to EGR ...je to celkom typická závada a kto ho nemá ešte menený za nejakú poslednú náhradu tak ho určite ešte vymení ...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...