Přejít na obsah

Start-stop systém OFF


kejml

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Nechci zakládat nové téma, proto píši sem. Mám také start-stop (2.0TDI) a už jsem si zvyknul na "dvojhmat" starování + tlačítkem start-stop vypnout. Zaujala mne ale jedna věc. Nevím, jestli je to chyba konkrétního kusu, anebo se tak systém chová standardně.

 

Jakmile systém vypnu, tlačítko se prosvítí oranžově a motor se nevypíná. Někdy ale se systém sám od sebe (dělá to po ujetí pár km od nastarování) zase opět aktivuje. Někdy si toho všimnu a zase jej deaktivuji tlačítkem, někdy ne a poznám to na první křižovatce. Když jej opět deaktivuji, pak už vydrží deaktivovaný až do vypnutí motoru.

 

Setkal se někdo s takovým chováním?

Odkaz ke komentáři

Mně se to sice ještě nestalo (já to tlačítko ani moc nepoužívám), ale napadá mě jedna věc. Když je ručně deaktivovaný, stojím na křižovatce, tak by měl vypnout, ale nevypne (díky ruční deaktivaci). Pak nastane situace, že by se měl motor sám nastartovat, aniž se rozjíždím (např. potřeba vyššího výkonu klimatizace, nebo sepnutí nějakého elektrického ohřevu). Naoko se nic nestane, protože motor stále běží, ale vnitřně došlo k překlopení do jiného stavu a ta logika je pak pozměněná a při první příležitosti se už vypne.

 

Chtělo by to vyzkoušet, zda se to nestává za těchto podmínek.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Cauko vsetci, mam start stop system off uz asi rok. Dnes sa mi stalo a to uz asi druhykrat, ze mi z nicoho nic vysvietilo EPC a hodilo motor do nudzoveho rezimu. Motor vobec nereagoval na plyn a na maxidote mi vypisalo : zavada start stop systemu. Ked som zastavil motor isiel nepravidelne a otacky kolisali medzi 600-1200. Hned som vypol a nasledne nastartoval a motor isiel ako ma. Na maxidote stale pisalo zavada start stop systemu, tak som stlacil tlacidlo na deaktivaciu a nevypisalo uz nic. Mate niekto takuto skusenost alebo podobnu? Po prvom probleme som to dal napichnut a nebola ziadna zaznamenana chyba. Moze to mat suvis s tym ze je motor chipnuty? Prvykrat sa mi to stalo po chipovani asi po 100 km. Pri skusobnej jazde a to fakt na plny plyn asi 20 km nic a potom to urobilo. Dik za reakcie

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš.
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
×
×
  • Vytvořit...