vincent Odesláno Červenec 31, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2014 Stalo se mě to poprvé po projížďce cca 15km a po vypnutí a zapnutí klíčku vše v normálu. Když jsem se bavil se ženou zjistil jsem že jí se to stalo taky. Otáčky stoupnou cca k 1500 a pak klesnou na cca 800-900 to se cyklicky opakuje. Nevíte čím by to mohlo být? (Cca 4000km mám LPG) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červenec 31, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2014 Kdy byla cistena skrtici klapka? Plyn totiz prichazi do motoru uz v plynnym stavu, takze dochazi k ruznemu vyreni a chod motoru na volnobeh je tedy choulostivejsi.Mam ted cerstve taky plyn a na volnobeh mi taky nekdy kolisaji otacky, sice jen asi +- 100 ot., ale kolisaji a to mam cerstve vycistenou klapku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vincent Odesláno Červenec 31, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2014 Tak tu klapku vůbec nevím. Dík za tip. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Červenec 31, 2014 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2014 Nech ji vycistit a nastavit do zakladni polohy a mohlo by to byt dobry ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stevo292 Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Zdravim mam octaviu 1.6 75kw, 2003, bfq. Najazdene ma tacho 145000 a real 300000+. kolisanie otacok trapi aj mna ale prejavuje sa to len na zahriatom motore a otacky nespadnu na volnobeh ale cykluju od 1000 do1500. cistenie klabky a nastavenie vagom nema vpliv, ale robi to viac pri vysej okolitej teplote. Cidlo teploty menene 2krat. Vag hlasi chybu 16514 rada valcov 1, sonda 1 el. zavada obvodu a snimac tlaku serva. niekto nejaky napad? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jaster-83 Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 v lete hlavne pri hodne horucich dnoch mi tiez par X "plaval" takto volnobeh na dojazdoch do krizovatky, po pridani plynu opat klesol na normal tak som to nejak neriesil a bolo to skor ojedinele, na diagnostike som ziadnu chybu nemal, podla jedneho clanku co som nasiel to moze suvisiet s EGR a karbonom, ci je to pravda tazko povedat, skor mi pride divne ze sa to objavilo len ked boli vonku naozaj neznesitelne horucavy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stevo292 Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 s tym karbonom je to zaujimave, ale ja obcas pozorujem, ked sa spojim vagom s motorom a klabkou tak sa stane ze klabka cykluje. Cize sa kuso otvara a zatvara a uhol mi to ukazuje 9 stupnov motor je vypnuty, mam podozrenie ze klabka uz nieje celkom ok, alebo blbne Rj motora? Aj ked sa snazim udrzat konstantne otacky napr. 3000 tak kolisu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Vypadá to, že je klapka KO, protože 9° už je moc. Pokud je navíc přes VAG nastavená, tak by se měl úhel otevření pohybovat okolo 3-4,5° (nevím to ale 100% jistě), každopádně těch 9° už je opravdu hodně... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stevo292 Odesláno Říjen 8, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2014 Tych 9 st. Tam nieje stale ale len obcas. Zopakujem. Auto stoji motor nebezi. Vag sopojim sa z motorom a 003 a klabka zacne kmitat hore a dole a ukazuje uhol 9 st. A pocut ako klabka cvaka a na pohlad sa pohibuje. Nerobi to stale . A ked stlacim plyn klabka sa otvori na plno a tiez kmita 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Říjen 8, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2014 (upraveno) řešil sem to samé před pár dny na felicii stačilo vyčistit klapku a nastavit počítačem do základu Upraveno Říjen 8, 2014 uživatelem pavel71 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stevo292 Odesláno Říjen 8, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2014 nastavoval som to cez vag viackrat aj cistil klapku chvilu to bolo lepsie a po case zase. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Říjen 8, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 8, 2014 Jak už jsem napsal, klapka má už svá léta asi za sebou a proto tak blbne. Asi bude už opotřebovaná odporová dráha nebo samotný motorek klapky bude KO... Nejlepší by bylo si od někoho, kdo má stejný motor klapku půjčit a pokud by u tebe šlapala, tak by jsi to měl 100% potvrzený, že je tvá klapka špatná :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 zdravim, taktéž mam problém s volnoběhem(jak na benzin tak na LPG) u své octavie 75 kw 2006. Prvně to začalo držením velkého volnoběhu to jest kolízání 1000-1600ot/min tak jsem se tady dočetl že když se vyčistí škrtící klapka tak to pomůže, ale nepomohlo to je to ještě horší tedka to kolísá mnohem víc je to mezi 400 a 1700ot/min, nacož to skoro chcípne přitěch malích otáčkách. jediné co se zlepšilo po vyčištění je akcerelace, ted jde auto krásně za plynem a jede krásne až na ten volnoběh. Mam najeto 277000km a klapka je nejspíš původní. Tak by mě zajímal váš nazor jestli je možné že je klapka KO a zda by takovou nezdobu udělal špatný šnímač teploty motoru? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 vono jí po vyčištění ještě musíš dát Vagem do základního nastavení 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Prosinec 7, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2014 vono jí po vyčištění ještě musíš dát Vagem do základního nastavení vím, mam toho celkem dost načtené ale někdo říká že to není potreba že se sama nastaví, ale já si myslim že když třeba byla špatně nastavená před čistěním tak po vyčistě ní seopět nastaví do špatné polohy, mám to v plánu co nejdrive zajet někam do servisu a nechat ji nastavit. To by měl mít každý autoservis co se zabívá Škodou, nebo ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
squirrelcze Odesláno Prosinec 10, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2014 Klapka by se mela nastavit sama po cca 50km, ale nastaveni pres pc je podle me jistejsi. Kabel ma dneska skoro kazdej a nastaveni je otazka chvilky kdyz jde vsechno jak ma. A nezapomen pred nastavenim klapky zahrat motor, voda musi mit aspon 80 stupnu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Prosinec 10, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 10, 2014 Klapka by se mela nastavit sama po cca 50km, ale nastaveni pres pc je podle me jistejsi. Kabel ma dneska skoro kazdej a nastaveni je otazka chvilky kdyz jde vsechno jak ma. A nezapomen pred nastavenim klapky zahrat motor, voda musi mit aspon 80 stupnu. hm tak to já už mam najeto 200km a je to čím dál horší jak kolísají otáčky, na volnoběh se to pohybuje mezi 500 a 2000ot/min kdy na spodní hranici už skoro chcípne motor . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Mamont Odesláno Prosinec 15, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 15, 2014 hm tak to já už mam najeto 200km a je to čím dál horší jak kolísají otáčky, na volnoběh se to pohybuje mezi 500 a 2000ot/min kdy na spodní hranici už skoro chcípne motor . Ahoj-já měl prasklou hadici co je na odvětraní ventílové skříně(jedna z nějčastějších závad těchle motorů-nová ve škodovce 1200,- a hlavně z Tourky,kde už je ta "harmonika" vychytanější. Při její výměně jsem zapoměl nasadit podtlakovou hadičku co je právě na téhle "harmonice" zespodu a otáčky na volnoběh mi kolísaly až skoro ke chcípnutí motoru. Nasadil jsem ji a je klid...... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
69venca Odesláno Prosinec 17, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 17, 2014 Stalo se mě to poprvé po projížďce cca 15km a po vypnutí a zapnutí klíčku vše v normálu. Když jsem se bavil se ženou zjistil jsem že jí se to stalo taky. Otáčky stoupnou cca k 1500 a pak klesnou na cca 800-900 to se cyklicky opakuje. Nevíte čím by to mohlo být? (Cca 4000km mám LPG) Vetsinou tato zavada byva vadna lamdasonda,která nedovede dobře urcit bohatost smesi a pak motor kolisa na volnobeh.Taky falesny vzduch v sani dela tento problém.Zkontroluj hadice u sani zda nemaji diru.Pokud mas moznost zkontrolovat přes VAG tak se podivej na hodnoty vzduchu a te lamdy.Udelej nastaveni nuly plynu,dale RGV ventilu,a testy sond.Tato zavada je vlastne nejčastěji nerovnomerne davkovani smesi.Motor se to snazi vyrovnat a kolisa. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Prosinec 30, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2014 Vetsinou tato zavada byva vadna lamdasonda,která nedovede dobře urcit bohatost smesi a pak motor kolisa na volnobeh.Taky falesny vzduch v sani dela tento problém.Zkontroluj hadice u sani zda nemaji diru.Pokud mas moznost zkontrolovat přes VAG tak se podivej na hodnoty vzduchu a te lamdy.Udelej nastaveni nuly plynu,dale RGV ventilu,a testy sond.Tato zavada je vlastne nejčastěji nerovnomerne davkovani smesi.Motor se to snazi vyrovnat a kolisa. zdravim dneska sem byl v servise, a tam mi vice meně rekli totež co pise venca, hadice kontrolovali a nic a pak skusili hodnoty lambd a nestačili se divit první lambda ukazovala 1,9971V a druhá 0,9953V. Tak sem ji objednal a co nejdriv ji vyměním a doufám že už to bude v pořádku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Únor 24, 2015 Sdílet Odesláno Únor 24, 2015 zdravim, moje octa (benzin+lpg) 1,6mpi mě už pěkně pije krev, už sem vyměnil první lalmbdu, váhu vzduchu, zkoušel jsem i škrtící klapku z jiného auta(mělo najeto 70 000km) , zkouška těsnosti sání.EGR zkoušen diagnostikou, aktivní uhlí taktéž, Vše je narosto v pořádku ale octa stále a stále zlobí :( na volnoběh kolísá 1000-2000ot/min, tak kdyby se našel někdo se stejným problémem byl bych velice rád kdyby se ozval a poradil jak tento problém vyřešil. děkuji za reakce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Únor 25, 2015 Sdílet Odesláno Únor 25, 2015 to žes jen měnil klapku nic neznamená zkoušels jí po výměně nastavit vagem do základu?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pohodycka Odesláno Únor 26, 2015 Sdílet Odesláno Únor 26, 2015 to žes jen měnil klapku nic neznamená zkoušels jí po výměně nastavit vagem do základu?? já sem mluvil s jednim servisnim technikem, že si to řídící jednotka pamatuje a tak to není zapotřebí to nastavovat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Únor 26, 2015 Sdílet Odesláno Únor 26, 2015 Tak to je ten servisák pěknej jouda. Jako po vyčištění se nemusí nutně klapka nastavovat, ale je potom jasné, že ti budou hodně lítat otáčky, protože klapka funguje v jiném režime, než v jakém byla nastavená. Sice se to po nějaké době spraví (musíš najet několik set kilometrů), ale vždy je lepší ji přes VAG nastavit. Je to práce na pár minut a máš aspoň klid od houpajících otáček :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Březen 22, 2015 Sdílet Odesláno Březen 22, 2015 Že je klapka v klidovém stavu nastavena na 3,5° je v pořádku? VAGem to nejde srovnat v nastavení. Je to normální? Tak to je ten servisák pěknej jouda. Jako po vyčištění se nemusí nutně klapka nastavovat, ale je potom jasné, že ti budou hodně lítat otáčky, protože klapka funguje v jiném režime, než v jakém byla nastavená. Sice se to po nějaké době spraví (musíš najet několik set kilometrů), ale vždy je lepší ji přes VAG nastavit. Je to práce na pár minut a máš aspoň klid od houpajících otáček :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 22, 2015 Sdílet Odesláno Březen 22, 2015 Já sice VAG nemám, ale jezdím ke kamarádovi a ten mi říkal, že snad to 5° (nejsem si ale 100% jistej) je to v pořádku :) Jinak pokud je klapka v pořádku, tak musí jít přes VAG vždy nastavit, pokud se to nastavení dělá tak jak má... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest p-pedro Odesláno Březen 24, 2015 Sdílet Odesláno Březen 24, 2015 Ahoj mám problém na Octě 1,6 75kw benzin Na volnoběh mám zvýšené otáčky na 990ot/min při zahřátém motoru. Byl jsem v servisu na dia hlásilo to pár náhodných chyb jako 1 lambda, výchozí čidlo teploty , něco s recyklací plynu- přicpané či co. Smazal chyby a vše ok. Nastavil hodnoty klapky, otáčky v normě a za minutu znovu na 990 ot/min. Nechal jsem to tam s tím , že vyčistí klapku , no dnes mi volal , že udělal vše co měl a otáčky se cca 5 minut držely v normě a pak zase 990 Takže dnes znovu nastavení klapky na vag u a je to v pohodě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pajaaa6608 Odesláno Duben 15, 2015 Sdílet Odesláno Duben 15, 2015 Ahoj mám problém na Octě 1,6 75kw benzin Na volnoběh mám zvýšené otáčky na 990ot/min při zahřátém motoru. Byl jsem v servisu na dia hlásilo to pár náhodných chyb jako 1 lambda, výchozí čidlo teploty , něco s recyklací plynu- přicpané či co. Smazal chyby a vše ok. Nastavil hodnoty klapky, otáčky v normě a za minutu znovu na 990 ot/min. Nechal jsem to tam s tím , že vyčistí klapku , no dnes mi volal , že udělal vše co měl a otáčky se cca 5 minut držely v normě a pak zase 990 Takže dnes znovu nastavení klapky na vag u a je to v pohodě Ahoj Pedro, tak to mam asi stejny problem. Pri zahratem motoru jsou otacky 1000ot/min a pri dojezdu do krizovatky po vyrazeni hapruji od 1000ot/min do 2000ot/min. Mam AVU 75kW nasvihane "jen" 220000km, skrtici klapka byla rucne cistena ve 180000km. VAG mi neukazuje zadne chyby. O vikendu zkusim vycistit EGR ventyl a uvidim jestli to pomuze. Kdyz ne tak pak uz me napada jen lambda. Prvni mi vydrzela jen 95000km. A tu druhou mam porad. Kdyby nekoho neco napadlo a prosim o rady. Diky Pavel 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pajaaa6608 Odesláno Duben 26, 2015 Sdílet Odesláno Duben 26, 2015 Tak uz to zase slape jak ma. Dal jsem novy EGR ventyl a taky jsem objevil ze jsem mel prasklou hadici na odvetrani klikove skrine (ta kratka harmonikova hadice co vede od nalevky oleje ke siroke hadici sani). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vikrs Odesláno Duben 28, 2015 Sdílet Odesláno Duben 28, 2015 Mě se zase u octavia 1.6 75kw, někdy zvýší otáčky když dobržďuju a šlápnu na spojku, tak na chvíli kolísají otáčky, nebo u zahřátého auta třeba po opětovném startování dělá to samé, nevím už čím by to mohlo byt? Klapka čištěná,chybu neukazuje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.