Přejít na obsah

Michův diamant OII Facelift


Mich

Doporučené příspěvky

Pardon, ty predni jsou cervena - zluta - fialova nebo cervena - zluta- ruzova. Je to z fotky a uplne kvalitni zrovna neni :(

 

melo by to byt z RS TFSI sedan. Jen to potrebuju overit, at me ten dacan neposle neco na kombika naftovyho :D

 

Kolik jsi za pruziny daval Miso?

A typ podvozku : stupnovita karoserie je sedan nebo combi?

Odkaz ke komentáři

RS FL TFSI sedan ma v predu 3x cervena a seda:

 

post-19535-0-55742500-1430226281_thumb.png

 

Vzadu ma 1x modru: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=14227&p=1557526

 

Tie co uvadzas, vobec neviem v etke najst :blink:

Skus poslat foto, ak sa da.

Neviem kolko vysli pruziny, tusim 70-80€ mam taky pocit, este ich nemam vykesovane :smich:

Stupnovita zad je limuzina.

Upraveno uživatelem Kyselinka
Odkaz ke komentáři

Takze tam mas cervena-biela-fialova a to podla etky je pruzina z RS liftback, s indexom DB (ako na mojom screene). Zadne takisto, modra-zlta su z RS, len neviem presne na aku motorizaciu, nie som momentalne pri svojom PC, ze by som skusil prekutrat etku.

Vyskusaj sa opytat vo vedlajsom fore, v topicu zistovanie cisiel dielov etky, alebo rovno tam napis SZ surimu, on myslim bude vediet viac ;)

 

Upraveno uživatelem Kyselinka
Odkaz ke komentáři

ty brďo, to bylo rychlý, měl jsem připravenou nápovědu :(

 

konzervace dutin voskem + komplet nástřik podvozku. Ten plastová ochrana proti kamenům je sranda, když není nastříkaný spodek. Zlatá O1 a S1, začíná se šetřit všude ! :unsure:

Odkaz ke komentáři

Když jsem se ptal kamaráda lakýrníka, moc radost teda neměl a nástřik spodku bez dutin mi chtěl udělat za přátelský 4 tis, ale moc se do toho nehrnul. Chtěl jsem oddělat kryty, podběhy a dutiny.

 

Tak jsem si to začal dělat na autech sám. Na tuto oktávku padlo 5x BODY 933, lepší než 950, protože obsahuje asfalt a vosk (nedá se lakovat) ale nepraská na rozdíl od jiných šitů, vyzkoušeno dlouhodobě.

 

teda materiál vyjde na cca 850 kč + vosk na dutiny tak cca 1100,-. Pak potřebuješ i fixírku, tento materiál se nenanáší pistolí na lakování.

 

Je to celý porod. sundat kola, podběhy, plastový kryty. Pak hodinu na wapu a oprat důsledně podvozek. Nechat den vysychat v teple. Nechat vyschnout, odmastit všechno technickým benzínem - nastříkám na celej povrch několikrát a pak to hezky sleze a všechno hezky vyčistím hadrou. Zase nechat půl dne vyschnout, ten techničák je za chvíli pryč. Pak teda udělám dutiny, oddělám krytky a pořádně to vypláchnu a nechám vykapat. Všechny spoje plechů na podvozku vezmu základovkou a nechám uschnout. Namáčku krytky do dutin a pak BODYčkem celej podvozek i za podběhama. Nechám den vyschnout v teple.

 

Už se lepším, tentokrát mi to zabralo přes 2 dny v tahu. Ale práce za to stojí a uděláš si to sám kvalitně, lakýra by ti to foukl tam kde vidíš a hotovo. Už jsem si takto dělal 1x O1, 2x S1, 2x O2, 1x S2. Je to ale jebačka a nehrnu se do toho.

 

Ještě hodím fotky ať vidíte, co je to za ubohou myšlenku šetřit na antikorozní ochraně. :wallbash: kvalitnější foto bohužel nemám, už jsem byl KO a tak jsem to jen cvakl na rychlo. Dělal jsem to ČT - SO večer

post-25754-0-33502200-1430758601_thumb.jpg

post-25754-0-92103500-1430758613_thumb.jpg

post-25754-0-10899300-1430758700_thumb.jpg

post-25754-0-43870800-1430758711_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Chlapci tak jsem si včera ze škodovky dovezl nový kolečka s pneu. Myslím, ze je nikdo na autě od nás nemá a doufám, ze to tak zůstane :) cvakl jsem to jen mobilem, auto je pred jarnim detailingem takze nemelo smysl mobilizovat fotak. V garazi vykukuje nova telka, ktera mi teda dela obrovskou radost, stejne tak i kola :D hadejte co jsou zac a jakyho auta

post-25754-0-52234600-1431501898_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...