Přejít na obsah

Automatické otvírání kufru


Doporučené příspěvky

Silnějši jsou červený a ty mám na autě, ale když bylo chladněji tak se otevřeli jen cca do třetiny. Teď jak je teplo už otevírají úplně, ale žádná vášeň to není. Asi pošlu písty ke Gorčákovi a bude klid.

 

Jinak cena celkem masakr já kupoval z Penty dvě modrý a dvě červený, ale cenu už si nepamatuju ale podobná šílenost a potom od našeho dodavatele tohoto materiálu za 400 jsem jich měl 10.

Upraveno uživatelem Mirouch76
Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Zdravím pánové,
já použil na moji O2 combi červené pružiny, namontoval, nic nepřekódoval, a asi i ty vzpěry mám v pohodě, jelikož to funguje parádně.

Při zavírání o trocha víc přitlačit, ale žádné trágo.

objednal jsem u Penty a na druhý den jsme je měl doma.
Kdyby někoho zajímala cena, tak:
SZ 8020.16x51 - modré je 121,- Kč / ks s DPH
SZ 8030.16x051 - červené je 133,- Kč/ks s DPH.
poštovné cca 120,- Kč.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...

tak lidi, použijte toto řešení (mně funguje perfektně!!) a už nemusíte nic špekuklovat, žádné problémy s moc silnými pružinami atd., použill jsem slabší modré, určitě by šly ještě slabší:

 

Automatic boot Skoda Octavia II Hatchback

 

funguje naprosto spolehlivě, přesně jak na videu

 

Součástky:

1) Renault Laguna III Grandtour vzpěry 670N

2) modré pružinky

 

už nikdy žádné otázky v tomto tématu, toto je naprosto bez problémové :)

Odkaz ke komentáři

jenomže .... tohle nepůjde na kombi !!! vzpěra z toho francouzského nesmyslu je dlouhá 569 mm a na O2 kombi je délka 490 mm.

ano, správně jsi dle obrázku pochopil, že se nejedná o combi :)

Hrozný... už jen jak na tom videu bije do očí ta mezera mezi víkem a lampou, takový dobrovolný ku****í auta :)

hochu, byla použita slabá pružinka narozdíl od červené. Modré a zelené pružinky nikomu kufr nezvedají (přečti si celé zdejší vlákno), na videu to asi už měl takové předtím, než konečně zjistil, jak na to.

A můžeš tiše závidět, jak bezproblémové se kufr otevře bez vedlejších efektů i na mém autě :)

Odkaz ke komentáři

klučino je to každého volba, jen vím, co pak opravuju, závěsy vzpěr nejsou stavěné na takovou zátěž a ač chceš nebo ne, tak za čas to nevydrží. Nemusím závidět tiše, alespoň je pak co opravovat :D

Je to jen moje doporučenía vím o čem píšu, těm co se ty vzpěry utrhly sem psát určitě nebudou :)

Odkaz ke komentáři

toto vlákno není jen pro tebe, tedy jsem neodpovídal tobě

... nevadí .. no ... :)

 

klučino je to každého volba, jen vím, co pak opravuju, závěsy vzpěr nejsou stavěné na takovou zátěž a ač chceš nebo ne, tak za čas to nevydrží. Nemusím závidět tiše, alespoň je pak co opravovat :D

Je to jen moje doporučenía vím o čem píšu, těm co se ty vzpěry utrhly sem psát určitě nebudou :)

to moc nechápu, přeci vzpěry nezabírají, když je víko dole a nahoře, zabírají jen uprostřed, takže na nic netlačí, nemá se tedy to utrhnout, a tato vzpěra je stavěná na takovou sílu "uprostřed" z výroby

otázka jsou spíš pružinky, ale ty při zavírání téměř necítím

no, uvidím za rok

Odkaz ke komentáři

no, kdyby jsi pořádně přečetl co napsal Rolbař, tak psal o závěsech, že to nemusí vydržet. Tlak 480N a 670N je sakra rozdíl. To je fyzika ... ta nepustí. Ale v pohodě, nech si je tam, pak napiš jaký to bylo :ph34r:

40 % navíc není moc, dimenzovaný to musí být na víc

kolik jste už viděli zničených závěsů z těchto důvodů? Jeden, dva, žádný?

Odkaz ke komentáři

tak, pro majitele kombi, co to chtějí, namontovány vzpěry z O1, mají stejnou délku jako ty na O2 kombi, ale mají tlak 520N, tzn o 40N větší než originál O2 kombi (480N). Pružiny jsem použil modré, ubral 3 otáčky, aby se tam hezky vlezly a hlavně neodtlačovaly 5té dveře směrem ven. Výsledek vidíte na videu níže, nic se neodtlačuje ven, vzpěry brzdí jak mají (a je to Čína z CC autodíly za 160 Kč/kus - tímto bych chtěl poděkovat ochotnému prodejci z CC autodílů, že mi zašel do skladu a porovnal délku pružin z O2 origo a těch čínských na O1). Pružiny jsem ubral s ohledem na to, aby tam nevznikala žadná mezera a nekuXvil jsem si auto.

 

Odkaz ke komentáři

tak, pro majitele kombi, co to chtějí, namontovány vzpěry z O1, mají stejnou délku jako ty na O2 kombi, ale mají tlak 520N, tzn o 40N větší než originál O2 kombi (480N). Pružiny jsem použil modré, ubral 3 otáčky, aby se tam hezky vlezly a hlavně neodtlačovaly 5té dveře směrem ven. Výsledek vidíte na videu níže, nic se neodtlačuje ven, vzpěry brzdí jak mají (a je to Čína z CC autodíly za 160 Kč/kus - tímto bych chtěl poděkovat ochotnému prodejci z CC autodílů, že mi zašel do skladu a porovnal délku pružin z O2 origo a těch čínských na O1). Pružiny jsem ubral s ohledem na to, aby tam nevznikala žadná mezera a nekuXvil jsem si auto.

 

Nechci bejt rejpavej, ale jak ti to funguje v těch mrazech?

Upraveno uživatelem Mirouch76
Odkaz ke komentáři

Mirouch to je bledá závist :palec: to video co jsem postnul je natočené v garáži v + 24°C ... možná, nebo určitě na přímém slunci to asi vyletí rychleji, ale vzhledem k tomu, že ty vzpěry krásně brzdí, tak to snad bude OK ... ad "o zuby" ... nechceš mi říct, že když otevíráš kufr tak se na něj díváš tak, aby ti vyrazil zuby ??? :smich:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...