Jump to content

Automatické otvírání kufru


Nicholas

Recommended Posts

Tak přidám i já svou zkušenost. Vlastním O2 face, kombi. Po přečtení fóra jsem se rozhodl pro variantu - vzpěru z Fabia 2 combi a odskakovacích dorazů ze Shirocca. Bohužel musím konstatovat že jsem vyhodil cca 1000,- Kč a to z důvodu vzpěr. Koupil jsem originál přes internet, bohužel když dorazili tak jsem si všiml že mají sílu pouze 440 N(tzn o 40 míň než originály na mojí Octě). Tím pádem vše špatně :(

Link to comment

To je smůla Soptiku. Ale neměl jsi to uchvátat. Pořádně vše přečíst.

Tak to zkus znovu prodat a vyřešit to správně.

 

Jinak já už mám vzpěry vyměněný, jen zkrátit o 2 závity pružinky, protože originál dlouhé to je opravdu natěsno a bojím se, aby mi to s kufrem něco neudělalo... :)

Link to comment

Já právě vycházel z příspěvku v tomto vlákně, kde se píše že ty vzpěry na fabii jsou silnější (tuším 560N). Na stránkách s prodejem originálních dílů bohužel nejsou údaje o N k dispozici, vzal jsem právě radši original nový... No nic, jsou tam pružiny na starých vzpěrách a otevírá to do 1/3. Nechám ty staré repasovat a navýšit, a tyhle Fabiacký mi posloužej jako náhradní. Objednal jsem pružiny z tý firmy v Litoměřicích, a vzhledem k tomu že 2ks vyjdou na 70,- Kč, tak jsem koupil jedny modrý, červený a modrý kratší. Rozdíl mezi vytlačením modráma a červenýma není nijak veliký (spíš bych řekl že skoro žádný), takže jsou tam modrý :)

Link to comment

S repasi byvaji spatne zkusenosti, po roce pry byvaji zase slabe. Ja tenhle tyden koupil vzpery jak radil Fireee a ty jsou fakt silny. Pruziny je potreba o kousek zkratit, otvira to jak divy, uprostred drahy az zbytecne energicky. Kazdopadne zduraznuju dukladne zabezpecit pate dvere (behem montaze), me padly na prsty a malem jsem se pos.. bolesti :-D

 

Link to comment

Já jsem pružinky teda taky zkracoval o jeden závit. Pak jsem koukl mezerou a pružina je pěkně zmáčklá. Originál dlouhá šla dost na těsno...

A jinak při montáži jsem to měl také o hlavu nebo rameno :) dlouho to netrvalo, byly za 5min vyměněný obě vzpěry :)

Link to comment

Zdravim panove,procitam toto vlakno. Ted jsem si dodelal otevirani kufru na dalku mam OI tour combi. Resim odskok kufru a chci se zeptat zda nekdo zkousel davat na OI dorazy z toho scirocca? Podle videi a fotek tam dat nepujdou, nebo ano?

 

Zitra se pokusim vymenit zapadku zamku za fabii,ta ma doraz s pruzinou a myslim ze by to mohko fungovat.

 

Ohledne vzper: mam origo a uz to maji za sebou. Mozna pujdou na repas, ale spis koupim nove od firmy HAHN maji i zpomaleni ke konci. Jen nevim na jakou silu je natlakovat,aby byly schopne ten kufr otevrit. Posl. Variantou by snad byly ty pruziny. Radeji bych byl pro reseni odskok-vzpery tak jako treba reseni od ecs tuning pro golf V.

 

Rad si prectu vase nazory a poznamky.

 

Link to comment

Takže konečně jsem to dal dohromady...tímto děkuji všem co zda dali nějaké informace.

Můj první pokus byl o nejelegantnější řešení : vzpěry z Octy I. (520N)+ odskoky ze Schirocca - bohužel to nefunguje, odskoky mají krátký chod který je nedostatečný pro překonání mrtvého tahu vzpěr.

Takže došlo na pokus č.2 : pokus č.1 + pružiny červené - opět nezdar, pružiny jsou dlouhé jak zde již pár lidí psalo, musel jsem je zkrátit o 3 závity. Víko zavíralo i otevíralo, bohužel bylo vidět odtlačení dveří což se mi vůbec nelíbilo :(

Došlo na pokus č.3: vzpěry 520N + modré pružiny zkráceny o 3 závity. Vše funguje jak má, žádné odtlačení není patrné. Jenom se mi nelíbilo jak tam ty pružiny lítají a cinkají :(. Takže jsem dojel do elektro obchodu a koupil "smšťovací tubus" (používají ho na izolaci obnažených částí kabelů). Pomocí horkovzdušné pistole se dá tahle věcička smrštit až o 2/3 původního průměru. Musím říct že to vypadá dobře, pružiny jsou schované a nikde nelítájí po pístnicích. Tady je krátké video:

 

https://www.youtube.com/watch?v=YxMwqe9iInM

 

 

Link to comment

Soptik, no, kdyby jsi to přečetl před tím, než si laboroval, tak jsi to dal na první dobrou :-)

ta bužírka asi fakt popraská, někdo to tady řešil myslím tavnou pistolí na plast, ale kde přesně to zatavil ... to nevím .... prohledat fórum a najít to řešení :-)

 

 

Link to comment

Já to právě přečetl celé :), ale informace jsou většinou neúplné, nebo není napsáno na jaké auto a hlavně někomu to funguje a někomu ne. Ale což...trochu jsem se s tím zabavil....Co se týče bužírky, uvidíme, ale vzhledem k potřebě 2*5cm a s ohledem na to že jsem ji koupil metr za 40,- Kč, tak mi snad chvíli vydrží :)

Link to comment
  • 6 months later...

Ahojte, pridám sa aj ja do debaty.

Kúpené modré pružinky z PENTY, namontované na origo vzpery (auto v popise) a funguje bez problémov. Akurát nemám ako schovať tú pružinku ktorá tancuje hore dole. Navyše je jedna plynová vzpera trošku hudobne založená a obe sú pod plastovou krytkou hrdzavé jak sviňa, tak som sa rozhodol kúpiť nové -tieto(odporúčal Fireee):

 

http://www.cc-autodily.cz/podpera-plynova-5-dv-2_2

 

Otázka na vás: pružinky dávate pod krytku vzpery (ktorú treba pracne najskôr demontovať), alebo len tak na vrch? Dík.

Link to comment

Zdarec chlapi,

 

jak to tak čtu, tak dáváte vzpěry z Oc1 + modré pružiny které zkracujete.

Nebylo by lepší objednat rovnou kratší pružiny?

 

Modré mají nestlačené myslím 51mm o kolik se zkrátí když je seříznete? Může to někdo změřit?

 

Co jsem koukal tak se dají objednat ty samé modré pružiny jen s délkou 44mm, to by mohlo odpovídat zkrácení původních o ty 2-3 otáčky ne?

 

Jen takovej nápad :-)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...