Přejít na obsah

Automatické otvírání kufru


Doporučené příspěvky

Tak přidám i já svou zkušenost. Vlastním O2 face, kombi. Po přečtení fóra jsem se rozhodl pro variantu - vzpěru z Fabia 2 combi a odskakovacích dorazů ze Shirocca. Bohužel musím konstatovat že jsem vyhodil cca 1000,- Kč a to z důvodu vzpěr. Koupil jsem originál přes internet, bohužel když dorazili tak jsem si všiml že mají sílu pouze 440 N(tzn o 40 míň než originály na mojí Octě). Tím pádem vše špatně :(

Odkaz ke komentáři

To je smůla Soptiku. Ale neměl jsi to uchvátat. Pořádně vše přečíst.

Tak to zkus znovu prodat a vyřešit to správně.

 

Jinak já už mám vzpěry vyměněný, jen zkrátit o 2 závity pružinky, protože originál dlouhé to je opravdu natěsno a bojím se, aby mi to s kufrem něco neudělalo... :)

Odkaz ke komentáři

Já právě vycházel z příspěvku v tomto vlákně, kde se píše že ty vzpěry na fabii jsou silnější (tuším 560N). Na stránkách s prodejem originálních dílů bohužel nejsou údaje o N k dispozici, vzal jsem právě radši original nový... No nic, jsou tam pružiny na starých vzpěrách a otevírá to do 1/3. Nechám ty staré repasovat a navýšit, a tyhle Fabiacký mi posloužej jako náhradní. Objednal jsem pružiny z tý firmy v Litoměřicích, a vzhledem k tomu že 2ks vyjdou na 70,- Kč, tak jsem koupil jedny modrý, červený a modrý kratší. Rozdíl mezi vytlačením modráma a červenýma není nijak veliký (spíš bych řekl že skoro žádný), takže jsou tam modrý :)

Odkaz ke komentáři

S repasi byvaji spatne zkusenosti, po roce pry byvaji zase slabe. Ja tenhle tyden koupil vzpery jak radil Fireee a ty jsou fakt silny. Pruziny je potreba o kousek zkratit, otvira to jak divy, uprostred drahy az zbytecne energicky. Kazdopadne zduraznuju dukladne zabezpecit pate dvere (behem montaze), me padly na prsty a malem jsem se pos.. bolesti :-D

 

Odkaz ke komentáři

Já jsem pružinky teda taky zkracoval o jeden závit. Pak jsem koukl mezerou a pružina je pěkně zmáčklá. Originál dlouhá šla dost na těsno...

A jinak při montáži jsem to měl také o hlavu nebo rameno :) dlouho to netrvalo, byly za 5min vyměněný obě vzpěry :)

Odkaz ke komentáři

Zdravim panove,procitam toto vlakno. Ted jsem si dodelal otevirani kufru na dalku mam OI tour combi. Resim odskok kufru a chci se zeptat zda nekdo zkousel davat na OI dorazy z toho scirocca? Podle videi a fotek tam dat nepujdou, nebo ano?

 

Zitra se pokusim vymenit zapadku zamku za fabii,ta ma doraz s pruzinou a myslim ze by to mohko fungovat.

 

Ohledne vzper: mam origo a uz to maji za sebou. Mozna pujdou na repas, ale spis koupim nove od firmy HAHN maji i zpomaleni ke konci. Jen nevim na jakou silu je natlakovat,aby byly schopne ten kufr otevrit. Posl. Variantou by snad byly ty pruziny. Radeji bych byl pro reseni odskok-vzpery tak jako treba reseni od ecs tuning pro golf V.

 

Rad si prectu vase nazory a poznamky.

 

Odkaz ke komentáři

Takže konečně jsem to dal dohromady...tímto děkuji všem co zda dali nějaké informace.

Můj první pokus byl o nejelegantnější řešení : vzpěry z Octy I. (520N)+ odskoky ze Schirocca - bohužel to nefunguje, odskoky mají krátký chod který je nedostatečný pro překonání mrtvého tahu vzpěr.

Takže došlo na pokus č.2 : pokus č.1 + pružiny červené - opět nezdar, pružiny jsou dlouhé jak zde již pár lidí psalo, musel jsem je zkrátit o 3 závity. Víko zavíralo i otevíralo, bohužel bylo vidět odtlačení dveří což se mi vůbec nelíbilo :(

Došlo na pokus č.3: vzpěry 520N + modré pružiny zkráceny o 3 závity. Vše funguje jak má, žádné odtlačení není patrné. Jenom se mi nelíbilo jak tam ty pružiny lítají a cinkají :(. Takže jsem dojel do elektro obchodu a koupil "smšťovací tubus" (používají ho na izolaci obnažených částí kabelů). Pomocí horkovzdušné pistole se dá tahle věcička smrštit až o 2/3 původního průměru. Musím říct že to vypadá dobře, pružiny jsou schované a nikde nelítájí po pístnicích. Tady je krátké video:

 

https://www.youtube.com/watch?v=YxMwqe9iInM

 

 

Odkaz ke komentáři

Soptik, no, kdyby jsi to přečetl před tím, než si laboroval, tak jsi to dal na první dobrou :-)

ta bužírka asi fakt popraská, někdo to tady řešil myslím tavnou pistolí na plast, ale kde přesně to zatavil ... to nevím .... prohledat fórum a najít to řešení :-)

 

 

Odkaz ke komentáři

Já to právě přečetl celé :), ale informace jsou většinou neúplné, nebo není napsáno na jaké auto a hlavně někomu to funguje a někomu ne. Ale což...trochu jsem se s tím zabavil....Co se týče bužírky, uvidíme, ale vzhledem k potřebě 2*5cm a s ohledem na to že jsem ji koupil metr za 40,- Kč, tak mi snad chvíli vydrží :)

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Ahojte, pridám sa aj ja do debaty.

Kúpené modré pružinky z PENTY, namontované na origo vzpery (auto v popise) a funguje bez problémov. Akurát nemám ako schovať tú pružinku ktorá tancuje hore dole. Navyše je jedna plynová vzpera trošku hudobne založená a obe sú pod plastovou krytkou hrdzavé jak sviňa, tak som sa rozhodol kúpiť nové -tieto(odporúčal Fireee):

 

http://www.cc-autodily.cz/podpera-plynova-5-dv-2_2

 

Otázka na vás: pružinky dávate pod krytku vzpery (ktorú treba pracne najskôr demontovať), alebo len tak na vrch? Dík.

Odkaz ke komentáři

Zdarec chlapi,

 

jak to tak čtu, tak dáváte vzpěry z Oc1 + modré pružiny které zkracujete.

Nebylo by lepší objednat rovnou kratší pružiny?

 

Modré mají nestlačené myslím 51mm o kolik se zkrátí když je seříznete? Může to někdo změřit?

 

Co jsem koukal tak se dají objednat ty samé modré pružiny jen s délkou 44mm, to by mohlo odpovídat zkrácení původních o ty 2-3 otáčky ne?

 

Jen takovej nápad :-)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...