Přejít na obsah

Automatické otvírání kufru


Doporučené příspěvky

Zdarec panove, tak jsem si to poridil, pruziny jsem koupil u brna, vice zde:

 

http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic...irani-na-dalku/

 

popsal jsem to vsechno, pruziny jsou zelene, je pravda kdyz je trochu zima, tak moje vzpery neotevrou, kufr odskoci do tretiny a konec, nemam ani kridlo ani sterac. Jedine co me napada u lidi co maji sterac a kridlo je vyuzit firmu na repasi a domluvit se s nima na navyseni tlaku vzper, maji to tam nekde napisane ze je to moznost, pak by to melo fungovat.

 

Preji hodne zdaru.

Odkaz ke komentáři

Jen mala poznamka - mohl by kazdy, kdo zde at uz nadsene ci rozmrzele reportuji (nebo uz reportovali) o te sve vlastni zkusenosti take vzdy popsat nekolik pomerne dulezittych faktu :

 

- provedeni auta (liftback/combi)

- vybavu vika zadniho kufru resp. 5.dveri - tj. sterac, roletka, destnik, RS kridlo atd.

- stari auta (resp. stari plynokapal. vzper, prip. jejich repasi)

- presny typ pouzitych pruzin

 

Jinak jsou nam i tem co se na to teprve chystaji taskove informace ZCELA k nicemu :-(

Diky.

Odkaz ke komentáři

Takze se hlasim do skupiny neuspesnych,kufr se zvedne tak do 1/4 dal nic :D

 

- OII lift 2005,240tisic najeto

- pate dvere ktere nemaji nic ani sterac

- pruziny jsem namontoval modre SZ 8020.16x51

 

zkousel uz nekdo jine na lift?

Odkaz ke komentáři

Myslim, ze zasadni problem nebude v pruzinach.

Vcera jsme se s technikem v servisu shodli na tom, ze vzhledem k tomu, ze modre pruziny zvednou viko u liftbacku az tak do cca 1/4 a 1/3 otevreni (zalezi na teplote), coz je docela dost, a melo by to dostacovat, pokud dal prevezmou praci vzpery. Me vzpery v 9 mesicu starem aute zaberou az cca nekde v polovine otevreni kufru (tezke viko, viz dale).

Tomu jiz zadne silnejsi pruziny asi nepomohou, musely by se tam dat tak silne, ze by to byl problem to normalne dovrit.

 

Problem spise vidim ve vzperach (ktere automobilka evidentne dava stejne ve vsech modifik. a vybavach), bud je viko pretizene dodatecnou vybavou (u me zadni sterac s motorkem a jeho prevodovkou, stinici roletka, destnik pod vikem v sitce, prip. dalsimi kramy na policce ), a nebo je auto starsi, a vzpery jsou jiz unavene.

 

Zkusim si domluvit (az tam pojedu) nejakou repasi ci upgrade vzper v te Ostrave. aby to nastavili trochu vice na miru hmotnosti vika a vysce, odkud maji zabrat.

Pokud by s nimi nekdo mel rychlejsi zkusenost, bude to zde jiste vitano...

Odkaz ke komentáři

Tak panove, pri dvoutydenim pozorovani vam davam dalsi info:

Pruziny zelene OII normal, kufr bez sterace a kridla: pod 5stupnu otvira jen do cca pulky, nad 5stupnu krasne az nahoru, zavirani se zlehcilo takze pohoda, vzhledem k origo vzperam a stari 5let a najezdu 255tis to de, pres leto to vydrzim na podzim repase a nemel by bejt problem ani v zime.

 

preji hodne uspechu.

Odkaz ke komentáři
Problem spise vidim ve vzperach (ktere automobilka evidentne dava stejne ve vsech modifik. a vybavach), bud je viko pretizene dodatecnou vybavou (u me zadni sterac s motorkem a jeho prevodovkou, stinici roletka, destnik pod vikem v sitce, prip. dalsimi kramy na policce ), a nebo je auto starsi, a vzpery jsou jiz unavene.

Tady bch tě trochu poopravil.

Rozhodně jsou jiné vzpěry pro liftback s křídlem a liftback bez křídla.

Auto s křídlem má vzpěry o síle 460N. U liftbacku bez křídla se stěračem 405N.

Upraveno uživatelem j0ska
Odkaz ke komentáři
Tady bch tě trochu poopravil.

Rozhodně jsou jiné vzpěry pro liftback s křídlem a liftback bez křídla.

Auto s křídlem má vzpěry o síle 460N. U liftbacku bez křídla se stěračem 405N.

Ehhh ?

Psal jsem, cituji : "...viko pretizene dodatecnou vybavou (u me zadni sterac s motorkem a jeho prevodovkou, stinici roletka, destnik pod vikem v sitce, prip. dalsimi kramy na policce ), ..."

Ani slovo o nejakem kridle...

Nicmene ty vzpery pro liftback s kridlem by asi byly ty spravne pro dokonalou funkci s modrymi pruzinami...

Odkaz ke komentáři

o slovíčkaření přece nejde.

vzpěry na model RS stojí 1400Kč jedna.

Když jsem dodělával manželce křídlo na sedanu, řešil jsem to tak, že jsem koupil na vrakáči dvě použité vzpěry za 400Kč a nechal jsem je repasovat (+ zvýšit sílu na 460N) na www.gorcak.cz za 500Kč.

Když došly repasované, tak jsem je vyměnil za původní a bylo to.

Kufr používá každý den, tak byl nesmysl původní vzpěry na týden vymontovat.

Upraveno uživatelem j0ska
Odkaz ke komentáři

zkusim teda nejdriv repas vzper a snad pomuze, zatim jsem poslal mail na pana Gorcaka jestli mu muzu pristi tyden vzpery poslat.

PS. kdyby nekdo vedel o stejne moznosti v Praze prosim napiste

Odkaz ke komentáři

snesvadbova@penta-edm.cz

 

Ty pružiny nejsou přímo na to, na co je chceme používat, takže asi jednoznačná odpověď není :-) Když jsem ji psal ten mail, tak řekla ať se kouknu ještě tady. V noci jsem nepřišel na to jak rozebrat tu vzpěru, tak jsem to nedokončil, ale koupil jsem modré, ty by měly fungovat. Večer, hned jak zjistím, jak se do toho dostat to zkusím na svém Combi a o víkendu na tátově krátké bez křídla... Pak uvidíme ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...