Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

No, tak to je zlý... manželka zrovna nastoupila na mateřskou, takže příští dva nebo tři roky to na vyskakovaní moc nebude, ale auto potřebovat budeme. Když ten olej řešit nebudu, dojde k nějakému zásadnímu průšvihu nebo jen budu platit víc a víc za olej?

 

Co všechno obnáší malá GO motoru a hlavně na kolik taková záležitost přijde?

 

Díky moc za ochotu.

Odkaz ke komentáři

Zdravím, nemáte někdo zkušenost s přípravky od firmy Liqui Moly mají přípravky při úniku oleje a na zlepšení viskozity oleje. Prej to docela funguje. Volal jsem i do centrály do Německa a mluvil s technikem a ten zná tento problém , tak mi doporučil nedříve vypláchnutí motoru před výměnou oleje. Mají přípravky co by měly ty usazeniny na píst. kroužcích rozpustit a pak s novým olejem dát ješte dvě přísady. Mluvil jsem z mechanikem z Brna a prý to dělají běžně a prý to funguje. Tak se chci zeptat jestli nemáte někdo nějakou zkušenost. Dík

Odkaz ke komentáři

Zdravím,

 

mam dotaz jak dopadla oprava 1,8TSI? Mam Š Yeti 1,8TSI motor CDAA R.V. 9/2009, momentálně najeto cca 70 000km. Jsem druhý majitel, vozidlo jsem kupoval před 2 lety s nájezdem 38 000km. Současná spotřeba oleje je cca 1 litr na 1 nádrž (600km). S kulancí to nedopadlo zrovna růžově, tak sháním jakékoliv rozumné řešení mimo autorizák. Tukas má sadu pístů a kroužků (docela darda) ale nejsou ojnice.

Dle přejímacího technika na Jarově auto zralé na AAA. Díky za každou dobrou radu. Prodej zatím není na pořadu dne.

 

Milda

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...