Přejít na obsah

Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)


Doporučené příspěvky

Dava Seva :

koupit auto a nevymenit olej? :( .. šupina kovová - plastová? .. vyměnit olej a změřit tlak oleje ..

osobně myslím že snad není ani technicky možne aby se cokoli ulomilo od kliky či ojnice.

Z "přidření" se neudělá šupina.u zadření se prošoupe,vytlačí či protočí pánve což by se okamžitě projevilo na chodu motoru.

sundáním olejové vany nic neuvidíš (vizz naše rozborka) mužeš max zkontrolovat čistotu olejového sitka .. aby bylo videt klika-ojnice musi dole převodovka.

okynkem nebo diagnostikou zjistiš vytahání rozvodu.lepši by i bylo se podívat okynkem jestli máš poslední verzi napínáku.pokud ne - vyměnit.rozvodum nevadí opětovné rozdělání ..

Ps : pokud jsi to ted koupil tak bych sundal vanu.vyčistil ji se sítkem a udělal rozvody.změřil tlak oleje a sledoval ..

 

Odkaz ke komentáři

Ano uživateli p2p, byl jsi to ty, už jsme spolu mluvili po tel., já totiž dost intenzivně myslím na to, že ti auto svěřím Jureckovi do Brna, pokud mi ho bude chtít opravit, samozřejmě až se vyjádří autobazar, pořád čekám na vyjádření. V garáži jsou už 4 vystátý důlky, ale nedá se nic dělat, musím čekat.

Odkaz ke komentáři

Zeptám se ještě ohledně motorového oleje právě do 1.8 TSI, ono v servisu mi do toho lijí určitě něco takového http://www.skoda-dily.cz/data/items/80/524334158f567.jpg a tohle mi i dali, když jsem po nich chtěl, aby mi prodali něco na případné dolití. Je nějaká lepší varianta, třeba Castrol Magnatec? Myslím si že to bude to samé ale nejsem si 100% jistý.

Upraveno uživatelem MartinV
Odkaz ke komentáři

Tak a ted to bude slozitejsi na orientaci (dalsi GO)... Dneska prijel kluk s O2 4x4 se spotrebou a ted se drzte 1.5 L na 360 km... Skoro neprijel jelo mu to po trech... Po diag a prehozeni zapal modulu a PCV vntilu jsme zjistili ze na 2 valci je KO svicka... Original NGK co maji najeto cca 500 km... Masakr :( :(

 

Postup je domluven, Jura mu dal odskousenej PCV a skusi mu to projet cca 100 km at vyloucime odlucovac oleje a jestli to nepomuze, klasika predelani pistu... Snad to pomuze a nebude muset majitel platiti za blbost druhych... Skoda se nechce spolupodilet na oprave formou kulance... Tak to zustalo na majiteli.. Auto pekne a najeto cca 160 tkm..

Prikladam foto svicek v poradi... 1. 500 km 2. 500km a palila a 3. najeto cca 60 tkm (to auto taky bastilo olej ale min)

 

2015-10-23 15.17.47.jpg2015-10-23 15.25.24.jpg

Odkaz ke komentáři

Dneska se melo kutit, ale neco bylo spatne... Firma co upravuje pisty neco opomela dodelat... tak rychly odvoz a uz jsou pisty eno nuno, jak maji byt... stane se... hlavne, ze se na to prislo... zapomel opracovat tlakovej krouzek :( :( ale uz je to 100 procentni..

 

Jinak jak jsme to pripravovali jsem si neco nasel... uz je znam i pachatel :) autorizovany servis, co mu menil vodni pumpu, asi neznaji momentak :( :( praskly obal na vodni pume... netece, musime se s majitelem domluvit co s tim... dokud je to rozdelany.. :)

 

 

2015-10-24.jpg

2015-10-241.jpg

2015-10-242.jpg

2015-10-243.jpg

Odkaz ke komentáři

Ahoj. Trochu jsem to tu nastudoval a chtel bych se zeptat zdejsich odborniku.

 

Minuly rok v prosinci mi skodovka menila komplet motor na zaruku, mel najeto 70 tisic. Vysla mi vahova zkouska presne 1l/1000km. Byl to bonus za servis ve Skodovce se sebemensi hlouposti. Ale ted k veci.

 

Novy motor ma najeto 30 tis km a k memo udivu jsem zjistil, ze si motor vzal jiz podruhe po 5tis km pul litru 5w30ky. Jasne, spotreba oleje je to zanedbatelna, ale uz z principu me zveda od stolu a to mam auto od novoty a menim olej kazdych 15 tis a jezdim na LL olej z duvodu abych nemusel kazdy rok platit drahou servisni prohlídku. Takto si to v polovine vymenim sam.

 

Dival jsem se na zdejsi rady a vsiml jsem si, ze mam orosenou trubku k turbu (vlevo nahore u motoru, tu s velkym prumerem) asi od PCV ventilu. Tak mi to nedalo a rozhodil jsem to s tim, ze ho vyzkousim, protoze je to vlastne jednocestny ventil. Kdyz jsem foukal do vystupu ke klapce prudceji, neslo to. Ale kdyz jsem do nej zacal foukat lehce, pak i vic, tak to normalne slo. Pak kdyz jsem foukl zase s vetsi intenzitou, stopnul se. Tak nevim, jinak na nem moc poz at nejde. Kdyz uz jsem mel civky venku tak jsem vyfotil svicku a myslim, ze nejak mokre nejsou. Toto bylo po cca 10km jizde kdy byl uz i olej zahraty.

 

Nejaky napad? Nutno rict, ze je nejaky zen olej i v trubkach od IC takze mozna neco pousti turbo, neco pcv a je to. Neverim, ze by tento inovovany motor zral, protoze jezdim vetsinou klobouka a vytocim ho poradne cca 1x za 500km, ale to mu davam cocku do kopce az do cervenyho, at nezlenivi.

 

Budu rad za kazdou pripominku, dekuji

post-47903-0-61220700-1445787650_thumb.jpg

post-47903-0-28084300-1445787676_thumb.jpg

post-47903-0-88981000-1445787699_thumb.jpg

post-47903-0-66733900-1445787726_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

To prosim te zjistim jak? Mam ti ho shora vyfotit, poznas pak verzi? Pcv tam bude asi starý, pokud ano tak by mel mit ted 114 tis km..

 

A mam jeste posledni dotaz pro ty, kdo ma auto po zaruce nebo ho chteji servisovat v autorizaku napr kvuli zaruce na kastli apod.

 

Kdyz prejdu na kratky interval, tak asi budu muset delat servisni prohlidky kazdy rok ze? Vymenit olej po 15 tis a jednou za dva roky na servisku pravdepodobne neprojde?

 

Nebo menit olej jako by LL servis s tim ze jim tam dam olej 5w40, po 15 tis si to vymenim sama pak zas na servisku s olejem 5w40. To asi taky nedopadne kdyz ro nesplnuje normu 504/507

Odkaz ke komentáři

Tvoje rada jednou vymen sam a jednou servis myslis ohledne oleje 5w30 ne? Tak jsem to delal doted. Myslel jsem jak to vyspekulovat kvuli oleji 5w40. Mam strach, kdyz si to necham prekrouzkovat, ze budou chtit at tam jezdim kazdej rok15tis ne jen na olej ale i znovu na prohlidku blazni :D to uz bych radeji delal LL po 10 tis, dalsi vymenu po 20tis a ve 30 to necham udelat servis. Otazka je, jestli neni fakt lepsi ten 5w40, ale to nevim jak udelat.

 

S pcv tomu rozumim, hned zitra to vyfotim a poslu

Odkaz ke komentáři

Dalsi den ...

 

Dneska se zatim davali pisty, vcetne krouzku :) a horni dil olejove vany... Dale kryci plech , new gufero pod setrvakem (rado tece), dvouhmota, lamela a pritlacak, new spojove hydraulicke lozisko do prevodovky a samotna prevodovka. Prevodovce se ale do auta moooc nechtelo, ale nakonec se to zvladlo... Zatim je to povesene, ale jak dame vzperu motoru a budem delat rozvody se jeste bude usazovat do spravne polohy motor i prevodovka... Dale pujde predni rozvodovka (musi se tam jeste doplnit olej :)) a potom same blbiny jako vyfuk, kardan, hlava, turbo, hlava atd...

 

Nejake foto:

 

2015-10-26 09.24.58.jpg2015-10-26 09.25.09.jpg2015-10-26 11.04.30.jpg2015-10-26 11.04.26.jpg2015-10-26 11.04.23.jpg2015-10-26 09.30.00.jpg2015-10-26 10.31.06.jpg2015-10-26 11.04.36.jpg

Odkaz ke komentáři

Dotedka jsem menil po 15 tkm LL 5W30 a ted tam dam 5w40 a znovu 15 tkm, v tvem pripade nechapu proc by se mel krouzkovat motor... Mel by si tam mit uz modifikovane streva... kdyz tak zavolej at nezasirame toto vlakno... dik

Jeste jsi chtel tu fotku PCV. Je z roku 10 jako auto takze novy nedavali. Da se z toho neco vycist?

post-47903-0-01679700-1445871205_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak a saga pokracuje... Jinak kdyby jste chteli vedet co dela majitel v teto dobe, kdyz ma auto rozdelane na prvocinitele a se mu Jura snazi smontovat dohromady :) ... Skuste hadat, kdo uhodne ma u mne pivo... :) jedno 0.5 L :) :)

 

Tak dale, spojka spojkuje, rozvodovka, napravnice , rizeni, torzni tyc, spodni ulozeni motoru (nemuzu si ted ani za boha vzpomenout, jak se tomu rika :) :)...asi mne navstivil ten nemec... no... aha alzheimer ...) a vsechny drzaky kolem turba a rozvodovky...

 

download_20151026_182718.jpgdownload_20151026_182722.jpgdownload_20151026_182729.jpgdownload_20151026_182739.jpgdownload_20151026_182745.jpg

Odkaz ke komentáři

Taky ho budu menit :-) ja jsem mel na CDAA pismeno Ecko ..

V 26. 10. 2015 at 18:57, p2p napsal:

Tak a saga pokracuje... Jinak kdyby jste chteli vedet co dela majitel v teto dobe, kdyz ma auto rozdelane na prvocinitele a se mu Jura snazi smontovat dohromady :) ... Skuste hadat, kdo uhodne ma u mne pivo... :) jedno 0.5 L :) :)

Tak bud je na dovolene, nebo ho to uz dostalo a je na psychiatrii. Zadna dalsi varianta neni mozna :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...