Přejít na obsah

chipovanie 2.0 TDI BKD


Guest stevo

Doporučené příspěvky

Já to mám na 125 kw,a to je asi tak akorát.

Já to mám taky prej čiplý. Do teď jsem o tom nevěděl, ale když ve škodovce logovali za jízdy turbo, ptali se mě jakej tam mám čip, že takhle dobře sériový BKD nejezdí. A když mi známej mechoš čistil regulaci, aniž bych mu cokoli řek, žíkal že to jede jako rso, takže tam mám asi taky 125 kW - a spokojenost, fakt to jede :palec:

Odkaz ke komentáři

A má někdo zkušenosti s DSG mám 116000km najeto motor BKD,ted mě čeká výměna rozvodů a v létě bych to chtěl chipnout,ale bojím se tý převodovky -píšou,že je dělaná do 320Nm a s chipem to má daleko víc, tak jestli netrpí

Na BKD namerim temer pokazde seriovy tocak 340-350Nm ladim je na 380-400Nm jedna se o maximalni moment v radu nekolika desitek otacek, nez zareguluje turbo, prevodovka zatim zadna nelehla. Bez brzdy to je ale nerealne pdecist ty hodnoty, kor u EDC16!!! Ted jsme tady mel ASV a BKD 2011 oct3 obe DSG..

Odkaz ke komentáři

Na BKD namerim temer pokazde seriovy tocak 340-350Nm ladim je na 380-400Nm jedna se o maximalni moment v radu nekolika desitek otacek, nez zareguluje turbo, prevodovka zatim zadna nelehla. Bez brzdy to je ale nerealne pdecist ty hodnoty, kor u EDC16!!! Ted jsme tady mel ASV a BKD 2011 oct3 obe DSG..

tak to tam v létě pujde škoda,že jsme tak daleko od sebe z Kladna to mám trochu z ruky i když na kladně máme dvě dobrý chipařský firmy POWER TEC a Diesel Technik jestli ti něco řikaj

Odkaz ke komentáři

zdravim, velka kola mne donutila premyslet o chipu... dle referenci bych nejradeji k TDIFUN, ale mam to 480km, coz je nerealne. zaujaly mne tyto firmy:

 

POWER TEC - www.chiptuning.cz

DIESEL TECHNIK - www.diesel-technik.cz

TDI CHIP - www.tdichip.cz

samozrejmne jeste dieselpower, ale zdaji se mi predrazeny i kdyz umi

MATE NEKDO JAKEKOLIV ZKUSENOSTI?

DIKY

Upraveno uživatelem kraclik
Odkaz ke komentáři

zdravim, velka kola mne donutila premyslet o chipu... dle referenci bych nejradeji k TDIFUN, ale mam to 480km, coz je nerealne. zaujaly mne tyto firmy:

 

POWER TEC - www.chiptuning.cz

DIESEL TECHNIK - www.diesel-technik.cz

TDI CHIP - www.tdichip.cz

samozrejmne jeste dieselpower, ale zdaji se mi predrazeny i kdyz umi

MATE NEKDO JAKEKOLIV ZKUSENOSTI?

DIKY

Čau chlape, jak to myslíš, že k chipu tě nutí velká kola? Ty tam máš 18", jak jsem koukal v TP, že?

Odkaz ke komentáři

Na BKD namerim temer pokazde seriovy tocak 340-350Nm ladim je na 380-400Nm jedna se o maximalni moment v radu nekolika desitek otacek, nez zareguluje turbo, prevodovka zatim zadna nelehla. Bez brzdy to je ale nerealne pdecist ty hodnoty, kor u EDC16!!! Ted jsme tady mel ASV a BKD 2011 oct3 obe DSG..

Ahoj, na kolik koní a Nm se to tak zvedne při nejakým "standartním" čipu u Octavia II 2.0 Tdi 103kW BKD?

Odkaz ke komentáři

Píšu že podle palubního počítače,ale reálně jezdím za 5,8.Když máš čip,tak to žere o něco méně!!!To je stará věc.

Jasně, že to s chipem vždycky žralo trochu méně, ale zkušenost jen s OI a když vidim, jak dokáže být rozežraný BKD 2.0 103 kW v sérii, když se pořádně svezeš, tak bych se nedivil, kdyby to žralo víc. Jinak 5,8 litru/100 km je taky pěkný, co máš za kola? Já mám na PP 5,5 a podle měřenýho tankování taky, ale mám 195/65/15 a v nejbližší době budu dávat 225/45/17, což hodí cca litr spotřeby navíc a kdyby ještě zvýšil spotřebu i chip, tak už jsem zralej na benzínový RS. A to mám řekl bych dost lehkou nohu, až to asi ani není zdraví :wallbash: .

Odkaz ke komentáři

Možná je to kus od kusu,ale jezdím normálně,žádný závodění (i když občas taky),ale taky se netáhnu jak želva.Kola mám 225/45 17.V zimě mám 15 a žádnej rozdíl na spotřebě nepoznávám.Měl sem Oi 81Kw taky čiplou(na 103Kw(a ta žrala o litr míň.

Odkaz ke komentáři

to urakve: nuti mne k tomu kola, protoze s nasazenim 18 mi to skocilo o 3/4l a predpokladam, ze pri stejnem stylu jizdy a narustu vykonu se dostanu zpet na svou spotrebu kolem 5,8 protoze s tim motor nebude mit tolik prace........je mi jasny, ze kdyz na to slapnu tak to bude papat, ale taky to pojede

 

jinak dnes vzdalenost cca45km okresky, prum rychlost kolem 70km/h a spotreba 9,1 v aute 3 chlapi

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Zdar pánové.

Mám chip 2 roky TDI 2.0 BKD. 400 Nm krouťák, 170 koní. Děláno ve 120 000 km, nová spojka, střiky. Spotřeba do 5,5L.

Dělali mi to kluci z dieselpoweru Chomutov. Nemá to chybu. Jede to jako prase. doporučuji. B)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Přeji Vám pěkný den, mám 2.0 BKD 16V - chip na 132KW, 420Nm, chip jsem dělal ve 200 000, mám na autě už 236 000. Auto jede výborně, pouze jsem musel vyměnit turbo - byla zalehlá regulace a odešlo :) Ani se nedivím po 200 000. Chip mám od PowerTecu a jsem Vážně spokojený. Jen podle mého názoru je důležité nedávat přasky za studena a ke konci jízdy motoru ulevit. Voda se mi neztrácí a motor jede jak má :) Jen olej podle mě je lepší měnit dříve - 10 -12 000 KM !!!!Motory se hlavne kurvy diky olejum long - na 30 000.....

 

http://chiptuning.cz...del.php?id=6296

Upraveno uživatelem Halbi
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...