Jump to content

O2 : Climatronik - ON/OFF tlačidlo


Washix

Recommended Posts

Climatronic - ON/OFF tlačidlo

 

Návod ako dorobiť vypínanie a zapínanie climatronicu tlačidlom OFF, ktoré majú autá VW bežne, ale ŠKODA na to akosi "omylom" zabudla... :-)

 

Nie je to vôbec zložité, chce to len šikovnosť, nejakú plastovú kartu(napr. kreditka), ostrý nástroj na rezanie a 2 minuty času.

Stačí postupovať podľa obrázkov a funguje to na 100%!

 

1. Pôvodný stav - "slepé" tlačidlá hore aj dole.

post-46097-0-43986200-1447684958_thumb.jpg

 

2. Hornú polovicu vypáčime jemným tlakom plastovej karty smerom von.

post-46097-0-33203300-1447685032_thumb.jpg

 

3. Zatial ešte "slepé" tlačidlo vyskočí von.

post-46097-0-11917800-1447685134_thumb.jpg

 

4. Tlačidlo sa dá potom pekne bez námahy vybrať.

post-46097-0-06641600-1447685198_thumb.jpg

 

5. Teraz už len stačí ostrým predmetom odrezať plastový výstupok označený červenou farbou.

post-46097-0-93346100-1447685277_thumb.jpg

 

6. Vyzerať by to malo takto.

post-46097-0-08174700-1447685327_thumb.jpg

 

7. Upravené tlačidlo vložíme naspäť, jemne pritlačíme aby zacvaklo a hotovo. Vypínanie a zapínanie jediným tlačidlom namiesto točenia ovládača je plne funkčné. :beer:

 

Snáď bude tento návod užitočný a takto malá úprava Vám urobí radosť...

Edited by Washix
Link to post
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jj tak mně to už taky funguje a podsvícení jde jen o to tam napájet diody dodat takový ten plastový světlovodič podle toho jak jsem koukal na jiná tlačítka, ten samy postup je i se spodním tlačítkem jen si musíme dodělat nezávislé topeni a to nevím kolik by stalo kór když mám benzin.

Edited by petrbungee
Link to post

Geniální vychytávka, netušil bych, že je něco takovýho možný. Že udělají tak primitivní blokaci nějaké, jinak plně funkční vlastnosti. Dnes jsem to udělal (zobáček jde opatrně odříznout žiletkou, musí se dát pozor na okolní dva zobáčky) a funguje. Víc takových tipů! Jinak ten nápis bych chtěl, jen mi připadá tohle zbytečně drahé: http://www.ebay.com/itm/VW-Golf-Jetta-MK5-Passat-B6-3C-climatronic-temperature-control-buttons-repair-/262285016077?hash=item3d1167bc0d:g:HxAAAMXQVT9SwWaL&vxp=mtr

Jen pro zajímavost, tajné menu: http://www.myturbodiesel.com/wiki/climatronic-menu-on-mk5-vw-with-dual-zone-automatic-climate-control/

Link to post

Geniální vychytávka, netušil bych, že je něco takovýho možný. Že udělají tak primitivní blokaci nějaké, jinak plně funkční vlastnosti. Dnes jsem to udělal (zobáček jde opatrně odříznout žiletkou, musí se dát pozor na okolní dva zobáčky) a funguje. Víc takových tipů! Jinak ten nápis bych chtěl, jen mi připadá tohle zbytečně drahé: http://www.ebay.com/itm/VW-Golf-Jetta-MK5-Passat-B6-3C-climatronic-temperature-control-buttons-repair-/262285016077?hash=item3d1167bc0d:g:HxAAAMXQVT9SwWaL&vxp=mtr

Jen pro zajímavost, tajné menu: http://www.myturbodiesel.com/wiki/climatronic-menu-on-mk5-vw-with-dual-zone-automatic-climate-control/

Asi nejsem zdatný angličtinar... Co se tam píše?

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...