Tavi Odesláno Září 9, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 9, 2016 Budíky přizpůsobeny, všechno fachá jak má, klíčky se zmátořily. Mám dva problémy: Počitadlo kilometrů ukazuje 239505km místo opravdové hodnoty 57520km. Budíky po vypnutí, vytažení klíčků ukazují hodiny a kilomentry. Jeden VAG po mě chce HEX kabel, druhej funkci na seřízení km nemá. VAG-Commander se nespojí s ŘJ motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Září 9, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 9, 2016 Tak,po úmorném boji, a s rosvíceným "Check engine " jsem se dobral konečně konce. Vag - commander (ne Vag com) v něm instrument cluster/immobilizer, změnit hodnotu v oddometru (tacho) a dát RESET ECU. Budíky se resetují a tradá! :jelen: Snad to někomu pomůže. Ale pořád mě štvou rosvícené kilometry a hodiny, nedá se to nějak vypnout? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Září 9, 2016 Sdílet Odesláno Září 9, 2016 Gratulace k rozchození budíků vlastní pomocí , co se týká těch hodin a kilometrů, proč to chceš vypínat, když je to normální, že to po vypnutí zapalování svítí...? :O U prvních octávek se asi budíky komplet vypínaly, ale později (asi od roku 1998), kdy už měly budíky černé číselníky na displeji se už nevypínaly, tak to nemá cenu řešit :) Jinak co kilometry a otáčky, vše sedí tak jak má? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Září 10, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 10, 2016 Tak fajn, to je tedy v pořádku. Nalezena další závada(?). Při vypnutém zapalování svítí kontrolka Check, svítí i když nastartuju. Vypne se když rozsvítím světla. Ovšem indikaci světel se mi nerozsvítí, jen mlhovky a dálkový. Už fakt nevím, je to z průseru do průseru :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Září 10, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 10, 2016 Domněnka potvrzena, majitel jí měl přendanou na pozici pro tažný. Obrysovky a parkovačky svítí. Ze starých budíku jsem vybrakoval žárovky a osadil všechny volné pozice. Uvidíme co se nám rozsvítí dál. Dvě neosazené patice u otáčkoměru. Nevidím že by tam byl průsvitný kousek, obrázek, takže.... na co tam jsou? Vadí to něčemu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Září 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 11, 2016 Budíky, nepřekvapivě, lžou. Rychlost 90km/h a budíky ukazují ~140km/h. Úžasná technologie. Dá se to nějak zkalibrovat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Září 17, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 17, 2016 Fakt to nikdo neví? :o Kurva nemůžu jezdit s budíkama co mi ukazujou 50 na 40 "Zvykni si" je rada na prd. Budíky akční členy 3000rpm 100kmh v pořádku, ale přeměřuje tachometr - na 120 jedu dle budíků 190. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dav82 Odesláno Září 18, 2016 Sdílet Odesláno Září 18, 2016 co vyměnit šablonu na budíkách za původní s max 200km? http://www.aluramecky.cz/e-shop/budiky-plastove/skoda/skoda-octavia-i-02-200km-5000ot-budiky-id:1602.eshop 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Září 18, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 18, 2016 Kupoval jsem budíky, abych se nemusel plácat s budíkama co jsou K.O a ještě na ně lepit šablonu. Šablona je hnusná a za tu cenu mám nový budíky který fungujou (ale bohužel si asi nerozumí senzor rychlosti a budíky). Dal jsem tam provizorně pozadí ze starejch budíků ale po překročení 60km/h se budíky nehorázně rozcházejí. Bohužel, se zastaralým VAGem a VCDS který nedokáže rozpoznat kabel nic jinýho dělat nemůžu. Leda že by se tady našel nějaký zkušený člověk kdo by konečně poradil kam šáhnout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hanzl Odesláno Září 19, 2016 Sdílet Odesláno Září 19, 2016 zkus napsat zdejsimu clenovi Pazduch 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Září 19, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 19, 2016 Dikes, napíšu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
botmel Odesláno Září 20, 2016 Sdílet Odesláno Září 20, 2016 ty mas furt piplacku s autom :))) Kupoval jsem budíky, abych se nemusel plácat s budíkama co jsou K.O a ještě na ně lepit šablonu. Šablona je hnusná a za tu cenu mám nový budíky který fungujou (ale bohužel si asi nerozumí senzor rychlosti a budíky). Dal jsem tam provizorně pozadí ze starejch budíků ale po překročení 60km/h se budíky nehorázně rozcházejí. Bohužel, se zastaralým VAGem a VCDS který nedokáže rozpoznat kabel nic jinýho dělat nemůžu. Leda že by se tady našel nějaký zkušený člověk kdo by konečně poradil kam šáhnout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Září 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 20, 2016 Představa, že je to dočasné řešení (v řádu x let) tak to takovej opruz není. Sednout do auta, otočit klíčkem, pustit si k tomu Retrowave a už to jede. Auto je pro mě druh odpočinku, i když se v procesu víc rozbije než spraví, ale tak to chodí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Loskutak Odesláno Listopad 23, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 23, 2016 Zdravim.. Mel bych dotaz asi hloupi.. Rad bych vymenil sve stare budiky z octavky 99 za rok 2000 a vis.. Jak je vse uz v otackomeru. Vnitrek je uz davno po faceliftu je takova moznost?? Je to moznost kdyby mi to nekdo udelal? Nebo to nejde?? Predem dekuji za odpovedi a za pripadnou pomoc.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Listopad 23, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 23, 2016 Sice jsem to já osobně docela dost pos.... podělal ale poučení je že vnitřnosti jsou stejný, jen jinej software na broukovi. Pokud budou budíky (vzhledově, km / ot) shodný tak by neměl být problém. Kupovat diesel budíky a pasovat je na benzín je kravina (jde to, ale, proč?) a naopak. Trošku to rozveď co chceš dělat, můžu trošku poradit. Pokud jde jen o přehození, tak si kup KKL kabel (někdo ho tu prodává za 500,- i s SW) a udělej si to sám, v nejhorším případě se tu zeptáš nebo to dáš někomu kdo to umí. 1U2 919 033 L jsou na 1.6 55kW 1U2 919 034 B jsou na 2.0 85kW / 1.8T 132kW (?) 919 je pro auta bez CANu 920 je pro auta s CANem 0xx X označuje výbavu/motorizaci, písmeno se mi nepodařilo vypátrat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JoseA Odesláno Prosinec 1, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2016 Ahoj. Není tady borec přes kódování budíků z okolí Vsetína, Zlína, okolí? Mám octavii 1,8T po faceliftu a budíky s polodotem. Ty ale za velmi horkých dnů blbnou tím způsobem, že znaky z displeje mizí až tam není nic. Jakmile se ochladí, znaky se zase začnou objevovat. Nejsou původní, ale koupil jsem je z Laurin a Klement a majitel mi je rovnou i předělal a přenastavil včetně stavu kilometrů a nakódování klíčů. Jenže to bylo v zimě a problémy se začaly objevovat až vysloveně za vysokých teplot v autě zhruba 30°C a víc. Podařilo se mi sehnat přístrojovku s maxidotem, o pin ještě zkusím prodejci napsat, zatím neodzkoušené, údajně funkční. Spoléhal jsem se, že mi je přenastaví stejný člověk, co mi prodal ty s polodotem, ale prý má špatný notebook, tak bych rád našel někoho kdo by mi s tím pomohl. Nevím, zda bych byl schopný to případně podle návodu dokázat sám. Mám jen obyčejný diagnostický kabel, s kterým si umím načíst pamět závad a smazat případné chyby nebo spustit hodnoty při běhu motoru. JoseA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ričina Odesláno Prosinec 1, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2016 JoseA: Čau, to by nebyl problém. Odkud přímo jsi? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JoseA Odesláno Prosinec 1, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2016 JoseA: Čau, to by nebyl problém. Odkud přímo jsi? Ahoj. Leskovec, okres Vsetín. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Prosinec 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2016 Pro ty co tápou, co jaký budíky mají za označení a co znamenají - Link . Že mě to nenapadlo dřív, já osel :wallbash: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olegpros Odesláno Prosinec 8, 2016 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2016 Tavi kde si doteraz bol s tým linkom??? :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Prosinec 8, 2016 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2016 Snažil jsem se to vydestilovat z VISu. Nebyl čas. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Prosinec 9, 2016 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2016 Teď jen jakej je rozdíl mezi 033 a 034 :unsure: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jawak Odesláno Únor 18, 2017 Sdílet Odesláno Únor 18, 2017 Ahoj napíšu to sem nechal jsem si vyměnit obyč budíky za budíky s maxidotem mám O1 rv. 2004 komfort 3G vše funguje jak má až na imobilizér který nefunguje jak má, k budíkům mám napárované nové čipy v jednom klíči už ho mám vyměněný v druhém mám stále ten původní nefunkční, problém je v tom že na ten nenapárovaný a tudíž nefunkční auto normálně jede jen na budíkách bliká kontrolka + hlášení imobilizér aktivní ale motor to nechcípne...Diagnostika v imobilizéru hlásí: nesprávná řídící jednotka - přerušovaně - testovací tabulka není k dispozici... Nevíte prosím co by mohlo být špatně?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Únor 18, 2017 Autor Sdílet Odesláno Únor 18, 2017 Napadá mě, že nejsou budíky spárovaný s ŘJ motoru, nebo je někde přerušenej kabel... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jawak Odesláno Únor 19, 2017 Sdílet Odesláno Únor 19, 2017 Zdravím taky mi to tak příjde... nevíte prosím kdo má VAG v Pardubickém kraji v okolí Holicka ?? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tavi Odesláno Duben 9, 2017 Autor Sdílet Odesláno Duben 9, 2017 Takže dnešní výměna 1U2 919 034L za 1U2 919 034B proběhla bezúspěšně. Budíky mají přerušený kontakt na rozsvícené světla, levou zadní mlhovku a navíc se v nich asi někdo hrabal. Budíky co neukazují dobře spotřebu a rychlost VS budíky co se jim zasekávají ručičky při vypnutí zapalování a nefunguje indikace otevření dveří VS budíky co jim nesvítí jedna z nejdůležitějších žárovek. :wallbash: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepin Odesláno Leden 13, 2020 Sdílet Odesláno Leden 13, 2020 Dobrý den, po výměně budíků za faceliftové u Octavie 1 (r.v. 2000) s motorem 1,9 tdi se na diagnostice objevila závada 4669 Kontrolka žhavení, Přerušení/zkrat-kostra a bohužel to nejde vymazat. Můžete mi někdo poradit, jak tuto závadu odstranit. Dočetl jsem se tady na fóru, že toto lze výměnou řídící jednotky motoru. Je někdo v Praze či okolí, kdo by tento problém byl schopen odstranit, jelikož s novějšími budíky jsem velmi spokojen, neboť nepadají ručičky a nebliká opakovaně kontrolka imobilizéru. Moc děkuji za každou radu či pomoc! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Leden 13, 2020 Sdílet Odesláno Leden 13, 2020 Vyser se na to,píše to závadu,ale funguje to. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepin Odesláno Leden 13, 2020 Sdílet Odesláno Leden 13, 2020 Máš pravdu, že to funguje, problém byl však při emisích, kdy to zjistil technik a odmítal potvrdit kladné emise, a tudíž pokračovat na TK, ale nakonec souhlasil s tím, že je nutné závadu odstranit. Takže mi samozřejmě zatrnulo, a proto se snažím toto vyřešit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.