Přejít na obsah

Sparovani klice s dalkou


czechfoto

Doporučené příspěvky

Ahoj chci se zeptat jestli je nekdo kolem Chomutova kdo by mi sparoval klic vag ne nepusti nemam hex kabel a navody tady a na netu sem projel vsechny a nic se nepovedlo jde mi o to ze si myslim ze proste to nepujde abych to stacil vratit prodejci ktery tvrdi ze je to vse v poradku a jit to musi pomuze nekdo? Rad prijedu diky moc

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Pokud ti nejde ani starý originál klíč s DO, bude na vině oxidace, pojistky nebo zkrat(kabeláž-kostra). Může být zoxidovaný integráč i v klíči. Také bude dobré zjistit generaci komfortky. Když říkáš, že originál klíč DO má, komfortka jej umět bude, ale nový vystřelovák musí být pro ni vhodný. Tuším, že do roku 2002 se používala frekvence 433MHz a od 2003 už 434MHz

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Druhý klíč jde? Co znamená zkoušel jsem vše? Bude to chtít asi přizpůsobit znovu klíče, všechny, nejlépe přes vag, tím je to opravdu nejlepší.

mám jen jeden klíč :( zkoušel jsem vložit do zapalování, s otočením i bez držet i mačkat při zamknutém autě.... neznám správnej postup, hledal jsem ale nic moc sem nenašel nebo nefungovaly. zkoušel jsem i odemykat a zamykat zámkem u řidiče a mačkat tlačítka ale stále nic.

Odkaz ke komentáři

Pokud to nechceš řešit přes diagnostiku, musíš mít aspoň jeden dobře funkční zámek dveří. Zamknout klíčem a odemknout a hned smáčknout zamykání a odemykání na klíči. Pak by mělo fungovat. Ale jak píšu, já to dělám přes vag, je určitě lepší, že to vidíš.

Odkaz ke komentáři

Pokud to nechceš řešit přes diagnostiku, musíš mít aspoň jeden dobře funkční zámek dveří. Zamknout klíčem a odemknout a hned smáčknout zamykání a odemykání na klíči. Pak by mělo fungovat. Ale jak píšu, já to dělám přes vag, je určitě lepší, že to vidíš.

takže zamknout a odemknout klíčem hned po sobě, pak vyndat klíč a hned zamykání a odemykání na klíči? Vyzkousím díky. Jinak přes vag nevim jak se dělá :/ a nikoho neznám, když někam půjdu tak to bude darda asi :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Ahojky, mám prosbu. Přestali mi fungovat obě orig. vajíčka - DO , tak jsem sehnal dle čísla náhradu. Potíž je v tom, že nejde naprogramovat dvě dálky 😞 vždy jen jedna - jak VAGem, tak i bez VAGu - postup - jeden klíč v zapalování......

pokaždé jen jedno DO, kterýkoliv z těch dvou co mám, ale vždy jen jedno DO

Poradí mi někdo jak na přidání druhého?

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Ahoj. Já když jsem měnil vajíčko za vystřelovák, tak jsem koupil tento klíč a fungoval spolehlivě. Že to bylo třítlačítko mi nevadilo. Měl jsem 2,5 generaci komf systému a r.v. byl 2000.

 

https://www.auto-moto-elektronika.cz/autoklice/skoda/dalkova-ovladani-skoda/klic-skoda-vw-seat-3tl-4339mhz-1j0-959-753-p.html?search_query=k1J0959753P&results=1

Na netu jsem dohledal, že s 2,5 generaci funguje spolehlivě pouze index P.

Proto to třetí tlačítko navíc.

 

Upraveno uživatelem michal55
Doplnění příspěvku.
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...