Přejít na obsah

Jak se dostat do O1


Dirck

Doporučené příspěvky

Zdravim, snad jsem trefil sekci tohoto tematu..

Volala mi zenska, ze zamkla auto (klickem s centralem) a nemuze vytahnout klic.. No, po nejake dobe se nam klic podarilo vyndat, ovsem auto zustalo zamcene.. Moje otazka zni.. Jak se do nej dostat? Je to Octavia 1 2000 rok, combi.. Navic jsem zjistil, ze ma kaput i zamek na vratech kufru. U spolujezdce zamek zaslepeny, DO nema. Dekuji za kazdou radu.

Odkaz ke komentáři

Pokud je porušena vložka zámku po vytahování klíčku jak zde popisuješ což se málo kdy vidí(stává) tak jediná rozumná varianta na otevření vozu zavolat asistenční službu, která je schopná v této situaci pomoci.

 

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři

Zamkla a klic uz nesel vytahnout, ted se protaci jen do prave, ale zamek nic, do leva ani nejde otocit.. Uz tusim, ze je praskly krouzek ve vlozce zamku, ale prvne se k nemu musim dostat.. A nekde jsem cetl, ze pokud je auto zamcene, tak nereaguji ani kolik zevnitr, tudiz nevim jestli rozbiti okynka bude efektivni.. Jinak to samozrejme prvne vyzkousim dratem okolo dveri a zkusit chytit kliku..

Odkaz ke komentáři

No pokud se to zamklo tak jak má, tak rozbití okna asi nepomůže, protože, ty zámky se zamykaj na dvakrát a pokud jsi zamknul zvenčí, tak to zevnitř nejde otevřít (pokud máš zámky v pořádku). Nebo takhle, tak jak jsem to popsal, tak to funguje u dálky, ale pokud se nemýlim, tak u dálky a centrálu jsou stejný zámky.
Neměly náhodou centrály zámek z obou stran z výroby?
Jinak vytáhnutí ,násilné, vložky by pomohlo, ale nikdy sem to nedělal a drží tam docela fest, takže nevim, jestli by sis tam toho neponičil eště víc. Jakmile bys měl vložku venku otevřeš to šroubovákem.

Odkaz ke komentáři

Uz je to nejaka doba, ale zkusil jsem se jednou zamknout v aute a kdyz jsem dal klicek do zapalovani a otocil aby rozsvitily kontrolky, tak se dvere odemkly ze safe locku (prestala blikat dioda ve dverich), takze pak stacilo 2x zatahnout za kliku a dvere byly otevreny ;)

 

Pro jistotu by to ale nekdo mohl jeste vyzkouset, nez dotycny bude rozbijet okno :)

Upraveno uživatelem Konny
Odkaz ke komentáři

Dnes jsem to testoval na své O1.

Otevřel jsem boční okýnko a zamknul přes kufr.Poté jsem zkoušel zatáhnout kliku dveří ze vnitř, ale čudl zajel vždy po uvolnění kliky do základní pozice(Sefe lock) Pokoušel jsem jej držet násilím, ale nepomohlo ani v poloze držení v horní pozici.

Pokoušel jsem se jak píše Konny zasunout klíč do zapalování, ale ve tmě jsem se netrefil a klíč mi spadl na podlahu.Musel jsem zajít pro druhý a otevřít přes páté dveře neboť nemám za potřebí se po 5 pivech v poloze vzhůru nohami do auta potentovat :beer:

Odkaz ke komentáři

Takze zena uz zase jezdi.. Jak je zde psano, do jednoho z nejkradenejsich aut se proste neda dostat jinak, nez nasilim.. Zkouseli jsme vyhnout dvere, protahnout drat a zabrat za protejsi kliku, po nekolika pokusech a nervovych zhrouceni se nam podarilo kliku chytnout tak, ze byla otevrena nadoraz, cudl vyjel nahoru a.. A prd! Dvere otevrit nesly! Po uvolneni kliky, cudl zase zajel zpet do diry.. Pak jsem jeste z nouze zkusil sundat gumu u okna a zkusit dratem vyhackovat cudl, po par pokusech jsem uznal, ze je to kravina a akorat po***vim stahovacku. Pak jeste posledni nenasilna moznost.. Silnym dratem zmacknout odemykani na ovladaci na dverich, samozrejme nereagoval. Takze, jedina moznost, jak se do tohohle auta dostat- vyvrtat zamek, otevrit sroubovakem a koupit novy zamek..

Tot nase, doufam posledni, zkusenost s nedostupnym autem.

Doufam, ze to alespon bude nekomu prinosem. Diky za rady!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...