Přejít na obsah

Kabrio s AMG znakem


ketys

Doporučené příspěvky

máš v autě detektor nebo něco co ti ukazuje napětí palubní sítě ? já teda pozoruju občas dost rozdíl mezi napětím za jízdy a při stání - takže otázka kolik stáním dobiješ. Nemluvě o tom že v tom motoru rozhodně není tolik oleje jako v f6 a určitě to má více stupňovou regulaci tlaku, dobře 5 - 10 minut stát ale pak bych jel. Přijde mi pořád nejlepší řešení ta druhá baterie - když tam bude mít v součtu třeba 120 Ah (nevim kolik ma serie) tak to musí dát i víc jak měsíc.

Řeším teď něco podobného na Zupře, mám v garazi 230V ale nabíjecí body jsou tak deb*lně přístupné že mám pocit že mít připojenou nabíječku a mít zároveň zavřenou kapotu a auto pod plachtou jaksi nepůjde.

Odkaz ke komentáři

Je to sice trochu jiny auto, ale nechat hodinu na volnobehu a nehnout s tim, to nedelam ani obycejny atmosfericky octe z roku 1998 🙂

Jinak by me fakt zajimalo, proc to ma MB reseno tak, ze kdyz se to na dalsi dobu odpoji, tak se vse vymaze, fakt mi unika duvod krome toho, ze se s tim pak musi vydelavat v autorizaku. Telefon nebo notas bez baterky taky udrzi vse.

Odkaz ke komentáři

vtipný je že vlastně jediný (co pro nás zapálené uživatele a tomu odpovídajícím znalostem / povědomí) můžou ty ECU jednotky zapomenout jsou adaptace vzniklé na základě jízdního stylu a když tam prostě nejsou mohlo by se to klidně chovat jako auto když sjelo z linky a dojelo na salon tedy nové. 

Odkaz ke komentáři

@Ol@f No, tak jednoduchy to neni - kdyz jsem se na to ptal, tak to byl jen jeden z duvodu - uzivatelska nastaveni a to jak se podle tebe to auto nakalibruje, potom Iddle setup, spousta elektronickych systemu (rikal obzvlast u kabria) potrebuje mit prisun proudu, jinak to jde do kytek, potom cache systemovych dat (prave ta sekvence startu ruznych jednotek), a nakonec rikal ze i start-stop je na to strasne haklivy...

Odkaz ke komentáři

Nechteji, nebo neumi - mozne je bohuzel oboji. Kdyz si vezmu, jake problemy maji v podstate vsechny znacky s tim, aby jim obecne fungoval obecne soft a k tomu infotainment, tak mam pocit, ze neco neskutecne podcenili...

Za me to melo posledni kapku v tom, ze jsem jim na pravidelnem servise rikal, at se podivaji na nastaveni sedadel, ze pomerne casto pri zmene z jednoho profilu na druhy, se sedacka zacne vracet do puvodni polohy... Kdyz vratili auto, tak nejen, ze prestal fungovat asistent spravneho nastaveni sedadla, ale pamet neudrzi nastaveni, takze se po kazdem zamceni auta vynuluje a navic ted ani nastaveni sedadla pres klasicke ovladani ve dverich nefunguje poradne - kdyz chci sedadlo posunout ve vetsim rozsahu, tak na to porad musim mackat jako blbec, protoze na jeden stisk "nedojede" tam kam ma. Takze ten co s tim neco delal jen prehral soft a ani to neotestoval. Doprcic, zakladni pravidlo IT je to, po istalaci change probehne verifikace jestli vsechno funguje jak ma a pokud ne, tak se udela rollback na predchozi stav. Tady nic. A v servisu se za to ani neomluvi, jen reknou, ze se teda na to musim znovu podivat, jen ze nevi, jak budou mit termin.

 

Jsou to ko*oti. 

Odkaz ke komentáři

S tím držením tlačítka paměti jsem si toho taky všimnul. Ale, u mě je to myslím vázané jestli auto stojí či jede. Pokud stojí, tak se to myslím nastaví po stisknutí tlačítka a pokud jede, tak to musím držet.  Tohle mi zrovna dává logiku. Omylem si zmačkneš za jízdy paměť manželky a sedačka tě přimáčkne na volant.

Infotainment je kapitola sama pro sebe. Kámoš má OIV a zadní senzory nefungují, tak jednou ze čtyř. Říkal, že přijel na chalupu a chladil. Odjížděl chtěl si zatopit. Infotainment za 80km vůbec nenaběhl, takže celou cestu klimatizoval. Já jsem byl svědkem, hrála muzika - u auta nikdo nebyl - muzika přestala hrát - za 5 min začala znovu hrát. Atd. 

Odkaz ke komentáři
před 5 hodinami, Mezonek napsal:

Doprcic, zakladni pravidlo IT je to, po istalaci change probehne verifikace jestli vsechno funguje jak ma a pokud ne, tak se udela rollback na predchozi stav. Tady nic. A v servisu se za to ani neomluvi, jen reknou, ze se teda na to musím znovu podívat, jen ze nevi, jak budou mít termín.

 

Jsou to ko*oti. 

jenže to je pravidlo IT a ne autoservis, tam jsou běžné hlášky tak pane těma dvěma sondama okolo katu to nebylo takže budeme muset hledat dál, ty sondy zaplatíte protože už jsou osazené = použité a asi to bude něco ještě dražšího.

Add tlačítko nastavení posunu sedadla napadlo mě něco podobné co píše kolega výše, já třeba na fordu nemůžu posouvat dopředu za jízdy pokud přidávám plyn, musím sundat nohu z plynu.

Odkaz ke komentáři

No, jenze to je v momente, kdy to auto stoji - zena je o vic nez ctvrt metru mensi nez ja a s jejim nastavenim si proste za volant nesednu... A neni to jen o tlacitku pameti, ale obecne o tech segmentech na posun sedacky jako takove. Proste co predtim fungovalo, to ted zmrvili a co nefungovalo, to nefunguje porad. Rikam si, jestli tohle byla ta povestna posledni kapka...

Odkaz ke komentáři
před 4 minutami, Mezonek napsal:

No, jenze to je v momente, kdy to auto stoji - zena je o vic nez ctvrt metru mensi nez ja a s jejim nastavenim si proste za volant nesednu... A neni to jen o tlacitku pameti, ale obecne o tech segmentech na posun sedacky jako takove. Proste co predtim fungovalo, to ted zmrvili a co nefungovalo, to nefunguje porad. Rikam si, jestli tohle byla ta povestna posledni kapka...

čistě uživatelsky: Jak postupuješ, když nastupuješ po ženě? Zmačkneš tlačítko paměti, odjede sedačka, nastoupíš, a pak vybereš svůj profil, kdy se donastaví vše ostatní?

Odkaz ke komentáři
před 5 hodinami, raym0n napsal:

tahle posledni stranka je presne jeden z duvodu, proc mam rad rozumnou ojetinu, protoze kdyz se neco po**re, tak uz se to pravdepodobne stalo a nekdo to za tebe uz SNAD i poresil 🙂

Hele nemyslim si ... byl jsem ted s Volvem v servisu, 2015 rocnik ... pane přehrali jsme vam software, auto je jinak v super stavu, bez problemu ... jedu domu, pripojim si telefon, pustim hudbu ze spotify a vsimnu si hned, ze sice mi to prepina pisnicky podle toho, jak cvaknu na volantu, ale na displeji se mi ta aktualne hrana pisnicka zobrazi asi tak za minutu od prepnuti ... takze kdyz to prepnes treba 3x za sebou, tak se ti nazev skladby zobrazi tak az kdyz skonci a to uz hraje neco jinyho ... je to drobnost, ale sere me to, protoze se to rozesralo :D 

Vase problemy s MB nemam, protoze to ridim jen ja. Spis mam na stole porad diskuzi ve stylu, ze je to moc napadny auto, ze drazdime sousedy, at to radsi prodam, ze mame ted stejne drazsi stavebni pozemek, tak by se ty penize hodily ... no jesteze to krypto letos povyrostlo, jinak bych nemel takovy paky k argumentaci :-D 

@Ol@f ale je to pekny, o tom zadna ... ja bych si nechal libit novy GT kupé nebo SL, ale to teď před stavbou neklapne. Chtěl bych si ale udelat ještě jednou radost s nejakym benzinovym motorem, nez to zakazou uplne ... tak třeba 35 mi bude za 3 roky, to jsou takovy pul kulatiny vhodny pro vetsi darek :-)))

Upraveno uživatelem ketys
Odkaz ke komentáři

Naprosto rozumím já cílím na rok 2026, nové GT se mi líbí ale jsem nestastnej z té ceny a toho displeje. Vypadá to že nové GT 4door už nebude... mám ještě v záloze další kandidáty ale blížící se limit odpočtu DPH mě víc než sere, věřím ale že do 2026 zmizí nebo se vrátí do módy přepážky.

Odkaz ke komentáři

To vím úplně přesně, jak to bude po stavbě 🙂 . Bude se investovat do dalších a dalších věcí, které předtím člověk nepotřeboval :). A navíc porostou děti a výdaje se se sakra zvýší. 

Já osobně si stěžovat nemohu, nějak jsem zvládnul stavbu i bez půjček, takže mě netíží hypo a podobné srandy. Takže jsem následně  investoval i do jiných věcí, než jen dům a jeho okolí 🙂  a vytvořil dostatečný finanční polštář pro horší chvíle ... . Přiznám se, na tato auta nemám koule ... . Hlavně už bych to neměl kde mít.

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...