Přejít na obsah

kočkova Oktávka


Doporučené příspěvky

Jo, černý stropnice a další věci jsou teď v módě :D

S flockem zkušenost nemám, ale kdysi jsem nad ním přemýšlel, když jsem jím chtěl nastříkat sloupky a strop. Pár let zpět to dost frčelo a měl to skoro každej. No nakonec mě od toho odradilo pár recenzí. Prý to s odolností proti otěru taky není žádná sláva. Nevím no.

Odkaz ke komentáři

Včera jsem od mé milované polovičky dostal dárek. Origo VW Trippling, přál jsem si ho už hodně dlouho, tak se mi to konečně splnilo :wub: A pánové, nepodceňujte ženy, páč nebýt mé přítelkyně, tak jsem ho snad ani nezapojil. "Banální" zapojení se v mém případě změnilo v peklo :wallbash: Na internetu jsem žádný návod nenašel, jen že se dá postupovat podle přiloženého návodu pro Passat B5, ale s malou změnou, barvy drátů totiž 100% nesedí. Takže jsem začal luštit z přiloženého návodu pro Passat B5. A jelikož k smrti nenávidím dráty, schémátka apod., tak jsem se v návodu po chvíli ztratil. Ještě k tomu, když návod pro B5 přesně nesedí pro O1. Nakonec převzala vedení montáže přítelkyně a za chvíli bylo hotovo :D .

 

post-178-0-64796600-1445323684_thumb.jpg

 

A odpoledne jsem se pustil do opravy dvojitého obrysového svícení. Jak je vidno, tak náš kocour taky přiložil ruku k dílu (ne, nikdo ho tam nevysadil, vylezl a ustlal si sám) :D

 

post-178-0-09649400-1445324134_thumb.jpg post-178-0-12777200-1445324156_thumb.jpg

 

Odkaz ke komentáři

original vw trippling je fajn vecicka, tiez ju mam a presne tak isto som pri zapajani pozeral,ze su inak farebne odlisene kable :lol: Tak som rychlo hladal zapojenie na nete,ale nasiel som,takze som to tiez uspesne dokoncil. Mna stvalo vypinovanie a prehadzovanie kablov, vobec sa mi to nedarilo . Remcanie zenskej poznam na sebe tiez ,hlavne,ked pred opravou tych zvukov, co som mal,alebo nejakych problemov, tak stale si rypala,ze vidis,to preto,ze do toho stale vrtas. Teraz je spokojna,lebo vsetko ide a prestal som na chvilu vrtat do auta zas :lol:

Odkaz ke komentáři

V pátek dorazil další díl skládačky. Abych ještě trochu využil potenciál VA turba, tak jsem pořídil sání z Fábie 1 RS a Intercooler z Avie A31 TURBO. Bohužel, abych napasoval IC do oktávky, tak budu muset nechat převařit boky na hlíník. Mám v plánu udělat vstup 50 a výstup 55 nebo 60mm. Už jsou objednány i nerezové trubky a kolena na vedení k a od FMIC, příští týden by snad měl materiál dorazit. Ještě v pátek večer jsem se pustil do čištění EGR. Pro EGR je připravená už i záslepka :D A musím uznat, že honit koně na rotačce je opravdu finančně náročnější :wallbash:

 

sání F1RS

 

post-178-0-36869500-1445759064_thumb.jpg post-178-0-18323300-1445759049_thumb.jpg

 

měnší čištění EGR

 

post-178-0-86955200-1445759153_thumb.jpg

 

IC Avia - porovnání série O1 vs Avia vs kocour :D

 

post-178-0-34839300-1445759084_thumb.jpg

 

post-178-0-02375100-1445759109_thumb.jpg post-178-0-58241000-1445759125_thumb.jpg post-178-0-89051400-1445759143_thumb.jpg

 

a záslepka pro EGR

 

post-178-0-80819200-1445759534_thumb.jpg

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

Pánové, díky moc :palec: Snad se vše podaří realizovat dle představ. Náhodou, nevíte někdo o někom, kdo by umí převařit plastové boky IC na hliník?

 

pekne pekne. Skoda,ze na moj motor lepsie sanie nie je. To kocurie IC by podla mna uchladilo najlepsie :lol: Len neviem,kde by si tam napojil trubky . Teda predstavivost aj mam,ale nebudem to tu rozmazavat :lol: :lol:

 

No jen blbni :lol: ten by to spíš pěkně ohřál, páč teď má pěknej zimní kožich :D

 

Dobře jedeš :palec:

 

toto si nenašel http://www.octaviaclub.cz/clanky/trippling-originalni-dil-vw-249.html

 

ten kocour je parádní :palec:

 

Díky :palec: no tenhle návod jsem našel na stránkách skodaoctavia.cz, ale nebyl u toho ten soubor ve wordu a udělat to tedy jen podle toho strohého popisu, tak to prostě nejde :( ale jak jsem psal, naštěstí to přítule vyluštila z přiloženého návodu.

 

No moc pěkně to ladíš :palec: , jsem moc zvědavý na výsledek ! Držím palce !

 

Díky :palec: sám jsem dost zvědavý, co z toho vyleze. Očekávám tak 165+PS a ke 400Nm, tak snad.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak opět trochu přidám něco nového. Dnes ráno jsem vyzvedl auto z dipování. Dělala se střecha a zrcátka z bílé na černou, vše v matné. Trochu jsem měl obavu, jak to bude vypadat, ale povedlo se to a mám z toho radost :) Odpoledne jsem pak vyzvedl balík z CC a konče vyměnil všechny totálně hnijící venkovní lišty pod okny na dveřích. Původní už měli skoro 15 let, takže už to chtělo :D . No a dnes jsem také dostal od přítelkyně předčasného Ježíška v podobě světelné podložky pod manuální klimatizaci. Koupeno v Led-Backlight-Cars a na přání komplet bílé podsvícení. Původní diodový modul, který byl pod kolečkem ovládání rychlosti větráku místo klasické žárovky, už po roce přestal úplně osvětlovat panel klimy, takže večer kroucení knoflíků poslepu :D

 

odjezd z dipu

post-178-0-31137400-1447865784_thumb.jpg

 

post-178-0-39368000-1447865806_thumb.jpg post-178-0-81386100-1447865871_thumb.jpg post-178-0-85383400-1447865887_thumb.jpg post-178-0-97532700-1447865927_thumb.jpg

 

jedno foto na náměstí ve Slaném, oktávka vypadá mezi těma polododávkama jak zapadlej vlastenec :unsure:

 

post-178-0-99404700-1447865947_thumb.jpg

 

diodová podložka klimy

 

post-178-0-47743400-1447865967_thumb.jpg post-178-0-94115500-1447865979_thumb.jpg

 

a instalace, místo toho průhledného světlovodu se dá podložka

 

post-178-0-59999200-1447865997_thumb.jpg post-178-0-61001700-1447866025_thumb.jpg post-178-0-49388200-1447866056_thumb.jpg

 

náš kocour si to opět nemohl nechat ujít

 

post-178-0-47379000-1447866082_thumb.jpg post-178-0-92128100-1447866405_thumb.jpg

 

a výsledek s celým interiérem

 

post-178-0-97082200-1447866143_thumb.jpg post-178-0-28962900-1447866214_thumb.jpg post-178-0-60085500-1447866226_thumb.jpg

 

post-178-0-00961100-1447866302_thumb.jpg post-178-0-23046700-1447866335_thumb.jpg post-178-0-20195000-1447866349_thumb.jpg

 

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...