Přejít na obsah

Coocova tERESKA


Cooco

Doporučené příspěvky

Tak ale puvodni kastle je taky prece svarena ne? tak snad to daji v poho dokupy...Coco ma to stesti v nestesti, ze mu vymeni predni blatnik, kdezto muj zadni se musi rezat :)

Ale je rozdíl svařování holé kastle před lakováním v ideálních továrních podmínkách a pak někde v servisu pro stolici, obroušení a ještě bůh ví za jakých podmínek. Já bych to asi nechal opravit a poslal z domu.

 

A co se týká podpory, podle mě je lepší říct nějaký názor k věci co může pomoct při opravě a ne soucitně kňourat jak Brandon nebo jak to říká vorlajz.

jeste jednou koukam na fotky a ten predni blatnik je tak divne macknutej ze nikdo dokud to neodstroji nemuze vyloucit ze neni neco i A

To mě taky napadlo.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

My new Ride :D Objem motora som skoro zachoval, akurat kone ubral

 

Dúfam že ma nepresmerujete do inej sekcie.

 

Je to 1,9 D a neviem čo je štandartná výbava. Toto má servo, kazetová rádio v dreve :( , vyhrievanie zadného okna. Aby som ju zútulnil stálo ma to 2 dni práce, tepovanie interiéru, vyprať poťahy, vyumývať palubovku, vanilková voňavka. Zajtra tam namontujem MP3 rádio Pioneer.

Jazné vlastnosti: skapalo tam asi celé stádo koní. Pri voľnobežných otáčkach rezonuje komplet celý interiér, tak neznesitelne, že musím na neutrále pridávať. Je to dosť komické, keď vidíte felíciu ako stojí na križovatke, a týpek túruje motor ako pretekár :( . Pri brdzdení ostáva visieť brzdový pedál a kolesá ostávajú zablokované, čiže po brzdení treba pedál podvihnúť nohou, čo je teraz v období poľadovíc nedocenená vec ;) ! A teraz výhoda toho auta - kúri ako bláznivá. Na studený motor je schopná vykúriť interiér do 10 minút. Do 20 je tam trenková teplota a po 20 minutách sauna. Blbé je že sa to nedá korigovať. Takže si to zopakujeme. ZIMA, FELICIA DIESEL, STIAHNUTE OKIENKO, OKOLO OKIEN SA VLNÍ VZDUCH OD TEPLA, Z REPRAKOV BZUČI HUDBA, A VODIČ NA NEUTRÁLE TÚRUJE MOTOR. tereskaaaaaaaaaaaaaaaaa kde siiiiiiiiiiii???????

post-351-1264607900_thumb.jpg

post-351-1264607956_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
To je Pimp my Ride jak sviňa :smich: ...viem čo to je s takou Feldou s nepresným radením a brzdami :D Mal som možnosť v lete a odvtedy mám rešpekt pred tými vodičmi :smich: :)

 

Skaja: to by dosť oživilo ten interiér, ktorý je už teraz dosť strohý :smich::smich:

No zas to nemůžeš takhle zobecnit.. ne málo Felicíí je v hrozným stavu, ale pokud se o ně majitel stará, tak se v tom dá v klidu jezdit. Interiér je taky ok na tu dobu, kdy se to auto začalo vyrábět, v porovnání s jinýma autama.

Odkaz ke komentáři
No zas to nemůžeš takhle zobecnit.. ne málo Felicíí je v hrozným stavu, ale pokud se o ně majitel stará, tak se v tom dá v klidu jezdit. Interiér je taky ok na tu dobu, kdy se to auto začalo vyrábět, v porovnání s jinýma autama.

Jasné, ale mne skôr ide, že tá technika je niekde inde. Minimálne posilňovač riadenia a bŕzd to tiež asi nemá, takže keď porovnávaš len s OI už to je skok, kdežto s OII to je úplne iná liga :smich::smich: Interiér by mi ani nevadil.

 

"Kúko" všetko najlepšie aj ja sa pripájam :smich: :smich:

Odkaz ke komentáři
Jasné, ale mne skôr ide, že tá technika je niekde inde. Minimálne posilňovač riadenia a bŕzd to tiež asi nemá, takže keď porovnávaš len s OI už to je skok, kdežto s OII to je úplne iná liga :smich::smich: Interiér by mi ani nevadil.

Tak samozřejmě, že je to jiná liga s jinou technikou, když je mezi těmi auty rozdíl 10 let a víme jak rychle to v automobilismu letí, ale taky jsem řídil jednu Felicii, která má najeto míň km než moje Octavka a ještě jednu, o kterou se majitel maximálně stará, neviděl jsem lepší Felicii a vím, že pak je diametrální rozdíl řídit takovej kousek a vykloktanýho zrezlýho pracanta. Posilovač to od určitý výbavy má a jede se s tím autem docela v pohodě.

Odkaz ke komentáři

Je potreba si uvedomit, ze mezi Felicii a Octavii II je rozdil 2 generaci, defacto 1-2 tridy a 10 let (po technicke strance jeste vic > Felicia je vyrazne modernizovany Favorit, stejne jako "stara" Fabia a "nova" Fabia).

 

Jinak doma mame dve Felicie a jednu Octavii II (viz odkazy v podpisu). Casto ty auta mezi sebou stridam a nikdy mi to nedelalo zadne problemy. I kdyz jsem docela rozmlsany rozsahlou vybavou v nasi Octavii, na Felicii nikdy nedam dopustit. Vzdycky s ni budu rad jezdit, protoze si jeji rizeni dokazu uzit. Ale verim tomu, ze jak si nekdo zvykne na Octavii a pak se vrati po dlouhe dobe do Felicie, zazije sok.

 

Jak pise Viki, na technickem stavu konkretniho auta zalezi nejvic. Jel jsem ve Felicii, ktera toho mela za sebou opravdu hodne a kdyz jsem se vratil do te sve udrzovane a pokucene, tak sem si myslel, ze jde to uplne jine auto.

 

Na zaver se taky pridavam ke gratulantum a preju, abys mel auto co nejdriv a co nejlepe opravene :smich:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...