jajiN Odesláno Leden 14, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 14, 2012 TDIfune, muzu jen dotaz? Mam jiz zminovanou RS, je tam chip (udajnde nejakych 220hp +-), najeto mam 180tis. Mel jsem na to bov, ktery nebyl nastavitelny a delal problemy, tak sel pryc. Ted jsem mel auto ve skodovce u znameho. Uz delsi dobu mi auto pri 3tis otackach jakoby cukne - dle mechanika neco elektronicky vypina turbo nebo neco a pri rychlostech nad 180km/h uz je to prubezne, tahne netahne a porad dokolecka, intervaly cca 1sec. Mam ted v planu udelat rozvody, koupit kit sani a stelovatelny BOV. Chtel jsem se zeptat, jestli by jses na to nekoukl, popripade to prechipovat a na kolik by vysla +-cena? Diky Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Leden 14, 2012 Sdílet Odesláno Leden 14, 2012 TDIfune, muzu jen dotaz? Mam jiz zminovanou RS, je tam chip (udajnde nejakych 220hp +-), najeto mam 180tis. Mel jsem na to bov, ktery nebyl nastavitelny a delal problemy, tak sel pryc. Ted jsem mel auto ve skodovce u znameho. Uz delsi dobu mi auto pri 3tis otackach jakoby cukne - dle mechanika neco elektronicky vypina turbo nebo neco a pri rychlostech nad 180km/h uz je to prubezne, tahne netahne a porad dokolecka, intervaly cca 1sec. Mam ted v planu udelat rozvody, koupit kit sani a stelovatelny BOV. Chtel jsem se zeptat, jestli by jses na to nekoukl, popripade to prechipovat a na kolik by vysla +-cena? Diky Jak jsem jiz psal, neladim tyhle motory. Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Leden 15, 2012 Sdílet Odesláno Leden 15, 2012 No jo, proto prejdu na naftu :D Odkaz ke komentáři
jedlis Odesláno Leden 15, 2012 Sdílet Odesláno Leden 15, 2012 Když to tady čtu a píšete, že pro RS je max. strop bez mechanických úprav po chipu oněch 155kW, tak jak se motor RS liší od motoru z jedničkovýho Leon Cupra R, kterej se dělá ve dvou provedení a to 154kW a 165KW v základu ..??? Odkaz ke komentáři
otmen Odesláno Leden 16, 2012 Sdílet Odesláno Leden 16, 2012 Prave tema mechanickyma upravama=turbo,vstriky atd. Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Leden 17, 2012 Sdílet Odesláno Leden 17, 2012 Když to tady čtu a píšete, že pro RS je max. strop bez mechanických úprav po chipu oněch 155kW, tak jak se motor RS liší od motoru z jedničkovýho Leon Cupra R, kterej se dělá ve dvou provedení a to 154kW a 165KW v základu ..??? No to je dobre, vono jde z 1.8T dostat i treba 700 koni. Ale tam je ten rozdil, vse je jinak :-) jako treba ten Leon, jen IC ma dva naprklad, vetsi turbo, vstriky, vyfuk, sani a buh vi co jeste. Az konecne nekdo da graf (korektni graf) Oktavie 1.8T se 155kw to budu moc rad.. Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Leden 18, 2012 Sdílet Odesláno Leden 18, 2012 Vydrz 3 tydny a pak dame svuj graf Uz by to melo vyjit :) Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Leden 18, 2012 Sdílet Odesláno Leden 18, 2012 Vydrz 3 tydny a pak dame svuj graf Uz by to melo vyjit :) Preventivne jsem se dovybavil dalsim chladicim zarizenim.. A je to fakt masakr :lol: Odkaz ke komentáři
Deko Odesláno Leden 18, 2012 Sdílet Odesláno Leden 18, 2012 Jak jsem volal, doufam ze mi auto neodletne :D Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Leden 28, 2012 Sdílet Odesláno Leden 28, 2012 Když je zde řeč o Sportmotoru, tak aby se na ně neházela jen špína..... Přidávám graf z mého měření. Motor AGU. Najeto cca 150k podle tacho. Reálně bych ale řekl, že víc. Veškerý HW v sérii. Jedním slovem spokojenost. Odkaz ke komentáři
Dexter 1.8T Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 tak to vypadá moc pěkně ;) , to sis nechal udělat to zvýšení na 150kw jo? Odkaz ke komentáři
stenly1972 Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 Tak jsem pročítal toto téma , a zajimavé . Kde se toto vše dá změřit a za kolik ? mám také čip , prý ze slovenska , co jsem se dozvěděl od prvního majitele , takže bych měl mít 192 . díky za INFO Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 tak to vypadá moc pěkně ;) , to sis nechal udělat to zvýšení na 150kw jo? Nene, já mám AGU, to je ještě lanko plyn. V ceníku to je označeno takto: 1.8 Turbo na 136 kW (motory AGU do r.v. 8/2000). Odkaz ke komentáři
Dexter 1.8T Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 takže máš naměříno vlastně víc než udávají jo, a kde sis to nechal změřit? Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 jj, je tam o něco větší krouťák. Když jsem to ale měřil, tak jsem měl KO lambdu + tlačí mi to malinko víc. Měření bylo prováděno na 4 st. a tlak při tom cca 1,2b max. Na tom grafu je jejich www ;) . Při tlaku 1 - 1,1b se to pohybuje +- tak jak to udávají. Záleží na kondici motoru atp. Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 AGU mělo ještě plynové lanko....a kdo ho ovládá?? Řidič a toho nezajímá špatný sw. U novějších motorů se jednotka utopí v korekcích. Proto jim nová auta nefungují. Odkaz ke komentáři
Kobrik Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 Já netvrdím, že to co píšeš jsou nesmysly. Nerozumím tomu tak, abych ti dal nějaký pádný argument a taky nechci říct, že tomu nerozumíš. Ale chápu, že je ve vašem kšeftu obrovská konkurence. Přijde mi že jsi konkrétně na sportmotor hodně vysazený. Co se týče AGU, jak vypadá u tebe? Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 29, 2012 Sdílet Odesláno Leden 29, 2012 Zhruba stejně, u tohoto motoru, ale není moc rozdíl dobrá a špatná úprava. Pokud tam máš patice není problém vyzkoušet úpravu ode mě. Co se týká mého vysazení, tak v CZ je 99procent firem typu umíme všechno, není problém. Když se však problém vyskytne, tak vyrukují maximálně s pojištěním na blbost. A cítím to tak proto, že mám pocit, že jsem opravdu sběrna problémů. Navíc nedávno jsem viděl v autorizáku doprzněného nového Touarega 4,2 L TDI, kde nateklo do jednotek, které byly drasticky otevřené metodou šroubovák a kladivo. Vylámané , vyštípané a pána stála oprava toším aspoň 80 tis. Doufám, že ještě zjistím jméno firmy. No a Sportmotor není taková škodná, ale TFSI neumí a prodávat KN filtry je diletantismus. Či spíš metoda jak ze zákazníků vydolovat nějaké peníze navíc. Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 (upraveno) Když je zde řeč o Sportmotoru, tak aby se na ně neházela jen špína..... Přidávám graf z mého měření. Motor AGU. Najeto cca 150k podle tacho. Reálně bych ale řekl, že víc. Veškerý HW v sérii. Jedním slovem spokojenost. No nahore nic moc, max vykon pada od 4800 to je jak u TDI :-) 170koni v 6000. Tady neco prihodim 6500ot jeste 180koni a i ten nabeh je tady lepsi.. V 2000otackach 20Nm Upraveno Leden 31, 2012 uživatelem TDIfun Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 No nahore nic moc, max vykon pada od 4800 to je jak u TDI :-) 170koni v 6000. Tady neco prihodim 6500ot jeste 180koni a i ten nabeh je tady lepsi.. V 2000otackach 20Nm Jenže jestli si někdo něco chválí u týhle firmy, tak právě spodek a oni to opravdu upravují jako TDI. Hold všichni chtějí spořit tak doba přeje těmhle šit firmám. Jaksi se zapomíná, že benzínový motor má nejlepší průběh právě ve vyšších otáčkách a delší rozsah použitelných otáček. Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 Zhruba stejně, u tohoto motoru, ale není moc rozdíl dobrá a špatná úprava. Pokud tam máš patice není problém vyzkoušet úpravu ode mě. Co se týká mého vysazení, tak v CZ je 99procent firem typu umíme všechno, není problém. Když se však problém vyskytne, tak vyrukují maximálně s pojištěním na blbost. A cítím to tak proto, že mám pocit, že jsem opravdu sběrna problémů. Navíc nedávno jsem viděl v autorizáku doprzněného nového Touarega 4,2 L TDI, kde nateklo do jednotek, které byly drasticky otevřené metodou šroubovák a kladivo. Vylámané , vyštípané a pána stála oprava toším aspoň 80 tis. Doufám, že ještě zjistím jméno firmy. No a Sportmotor není taková škodná, ale TFSI neumí a prodávat KN filtry je diletantismus. Či spíš metoda jak ze zákazníků vydolovat nějaké peníze navíc. Tak k tomu Touaregu ....upravoval T-servis 1čka v oboru v české republice. Na to asi majitel slyšel. Pro šťouraly...ještě stojí u klokočky. Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 (upraveno) Jenže jestli si někdo něco chválí u týhle firmy, tak právě spodek a oni to opravdu upravují jako TDI. Hold všichni chtějí spořit tak doba přeje těmhle šit firmám. Jaksi se zapomíná, že benzínový motor má nejlepší průběh právě ve vyšších otáčkách a delší rozsah použitelných otáček. To slysim porad .A UMITE ECOTUNING?? :lool: dobraj marketingovej tah, pritom se jedna o jedna a to same, nebo spis naopak, neumime vyladit tak tomu dame jinej nazev "ECOTUNING", at to trochu kopne, rozkalibrujeme to trochu v SW a palubak bude kecat :lol: P.S. nabeh ale tady to neni az tak fajn co dal ten graf ze sportmotoru, navic ja mam jinou predstavu o perfektnim prubehu turbenzinu,,, ani ten muj graf neni idelani ale ja nejsem ladic turbobenzinu, jen jsem aplikoval od kamarada ladenej sw do auta a lehoucce poupravil predzapaly. Upraveno Leden 31, 2012 uživatelem TDIfun Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 Tohle je ale jejich nejlepší dílo...to co nemá mechanické lanko, tak to je úplná katastrofa. Nedá se používat tempomat...houpe to jak na moři. A výkon v horním spektru lehce pod sérií. Odkaz ke komentáři
Gerdy Odesláno Únor 1, 2012 Sdílet Odesláno Únor 1, 2012 Jakou firmu na chip tuning O1 RS? Slyším hodně ohlasů a ne se rozhodnout, jedná se mi o cenu a kvalitu, spíš bych chtěl firmu co si s tím pohraje a ne že mi tam něco obrobí a do půl hoďky čau. Díky Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Únor 1, 2012 Sdílet Odesláno Únor 1, 2012 Příští týden přijeď a dáme sem i graf :D Odkaz ke komentáři
Gerdy Odesláno Únor 1, 2012 Sdílet Odesláno Únor 1, 2012 Nebyla tam náhodou starší A3 černobílá? Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Únor 1, 2012 Sdílet Odesláno Únor 1, 2012 Možná, nějaká noční akce /z Dobříše nebo Příbrami/i s výměnou jednotky.. Odkaz ke komentáři
Gerdy Odesláno Únor 3, 2012 Sdílet Odesláno Únor 3, 2012 Se mu rozlítla prý spojka z toho :D :D hele mám si počkat na sací hadici k turbu nebo to udělat bez ní? Bude to mít velký vliv? Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Únor 3, 2012 Sdílet Odesláno Únor 3, 2012 Lepší a nutné je mít auto v pořádku, u té Audi, jestli je to ta co si myslím, byl zázrak , že dojela domů :D Odkaz ke komentáři
Gerdy Odesláno Únor 3, 2012 Sdílet Odesláno Únor 3, 2012 V pořádku jak to myslíš? :D Jediný problém mám s nějakou hadičkou :-/ Vag hazí pokles tlaku mezi škrtící klapkou ... bla bla :D Není na to teplo si prolézt ty hadice. Dole bílá nahoře černá 1.8T IC jako kráva :D Machorval že mu hrabe i 3ka Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky