Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Chalanisko zo skodovky ktory ich uz par spravil, mi dal cenu 250 Eur (retaz, napinak, listy) a robota.

Bude to robit u seba v doma (trvanie max 2 dni).

 

Takze auto ma 77 000 a vcera mi chalanisko vymenil napinak za K, retaz, lyzinu.250 Eur

Na starom N napinaku neboli ziadane znamky poskodenia ani na retazi , ale sichr je sichr.

 

Panko robi retaze denno denne a povedal ze N vydrzi cca 100 000 Km po tom je to casovana bomba :wallbash: .

Odkaz ke komentáři

Mám OII FL 1,8 TSI 118kW(CDA)DSG 03/2009

Při stáří vozu 4 roky (takřka na den přesně) a téměř 80tkm nešel nastartovat motor.

V pondělí - ohledání v servise (bez rozebrání) - přeskočený rozvodový řetěz. Předpokládaná cena opravy do 25kKč.

Úterý - po rozebrání motoru zjištěn stav poškození vyžadující výměnu motoru (vlivem opakovaných pokusů o nastartování motoru byl řetěz přeskočen o 9 zubů). Podána žádost do MB o kulanci.

Středa - žádosti vyhověno, ve čtvrtek dodán shortmotor v ceně 140kKč (cena kompletního agregátu 190kKč) zaplacena montáž cca 5800,- Kč.

Odkaz ke komentáři

Takze auto ma 77 000 a vcera mi chalanisko vymenil napinak za K, retaz, lyzinu.250 Eur

Na starom N napinaku neboli ziadane znamky poskodenia ani na retazi , ale sichr je sichr.

 

Panko robi retaze denno denne a povedal ze N vydrzi cca 100 000 Km po tom je to casovana bomba :wallbash: .

 

Ponuka z autorizáku 422 E s dokladom a zárukou. Dám to vymeniť a nebudem riskovať 6 litrov za nový motor. Zlatý remeň :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Noční můra naplněna - dnes za jízdy přestala řadit DSG, musel jsem přejít na ruční řazení pádly, pocit ztráty výkonu (proto prestala DSG radit v auto rezimu), motor pod 2.500 ot s velkými vibracemi.

 

Dojezd do servisu - hned zjisteno, ze to jede jen na 3 valce. Rychla diagnostika, totalne upalena svicka (pred cca mesicem uplne nove svicky!) na 2. valci, valec ma nulovou kompresi (!). Pravdepodobne podpaleny vyfukovy ventil, mozna i vice...

 

Takovou zavadu pry nemeli, ale sestersky servis stejne firmy pry jiz zakaznikum 2x menil kvuli takove zavade celou hlavu. Pri poctu prodanych 1.8TSi a poctu takovych zavad (odhad 5-10%) v onom autosalone se nemohu ubranit pocitu, ze to je nejaka konstrukcni chyba, neni mozne abych po 100 kkm musel resit takove opravy, cena hlavy bez niceho dalsiho cca 37 tis. bez DPH (!).

 

Mam najeto kolem 100 kkm, pred cca 1 mesicem me skoncila prodlouzena zaruka (do te doby NIKDY zadny problem s agregatem), takze se jen modlim, aby automobilka na to uznala kulanci s nejakou moznou malou spoluucasti, jinak se mam pripravit na opravu za cca 50 kKc (!).

 

Mate nekdo podobnou zkusenost ?

Odkaz ke komentáři

Podle prvnotnich info ze servisu je podpalene sedlo vyfukoveho ventilu - udajne propalena dira jako detsky malicek (!).

Opakuji najeto 100 kkm, tankovan jen Natural 95 u OMV.

Minimalne se pry bude menit cela hlava (jen hlava cca 38 kKc bez DPH), nemyslim, ze je to normalni u motoru s takovym najezdem, mesic po zaruce (!) a celou dobu poctive servisovaneho v autor. servisu...

A to nevim, v jakem stavu jcou ostatni valce, mechanik prohlasil, ze nejlepsi by bylo menit cely shortmotor (!)...

No comment...

Odkaz ke komentáři

A teď si představ ty lidi, co koupí (bazarově) auto s tímhle motorem, nájezdem třeba jen o pár tisíc vyšším, již mimo záruku a při problému zjistí, že auto mělo třeba jen jednou přetaženo o pár km nebo jednou vynecháno a můžou jít pár let starý auto hodit ze skály. Nebo když někdo nemá prodlouženou z výroby. Mazec! Znám jedem případ. Vůbec nerozumim tomu, že si někdo dovolí vyrobit takhle nespolehlivou věc a krám. Je to vcelku šílený, co tu čtu.

Odkaz ke komentáři

Uz pred par lety resil Karlos3 problemy se svymi TSI (mel tri) s najezdem cca 250 tkm... a resil u nich vuli na panvych na klikovce... Olej menil po 15 auta jedila dalky atd... a stejne to mel u dvou ze tri... Podpaleny ventil muze potkat kazdeho, ale v tvem pripade by jsem hledal vinika ve vstriku... Zajimej se jestli ti budou neco s nema delat aby te to zachvilku nepotkalo znovu....

Odkaz ke komentáři

V autor. servise jsem jiz pomerne dlouho (jeste pred mesicem jsem mel zaruku!) upozornoval na zvysenou spotrebu oleje, z automobilky jim tehdy doporucili (sami toho delat moc nemohli) jen to jejich normovane zvazeni a rekli, ze to je v norme - nyni pripustili, ze to asi melo souvislost. Hlaseno nekolikrat jeste v dobe zaruky.

Samozrejme chci, aby prevzali odpovednost a vzali to na kulanci, ale v tuto chvili se jen modlim a doufam ve zdravy rozum...

 

Ted jsem zrovna dostal aktualni info od servis - z automobilky jim doporucili kompeltni vymenu cele hlavy, sady ojnic a vsech pistu (!)... O kulanci, nebo jak se k tomu postavi automobilka zatim nic nevedi, jeste v reseni.

Odkaz ke komentáři

No tak to teda je pekne... Podle toho jaky jsou "odbornici v Skoda servisech" a jak velky je to zasah do motoru ( ojnice, pisty atd... ) je to na masli... Budou delat vybrus?? Budou brousit ojnicni cepy teda vlastne celou klikovku?? Daji tam abnormalni ojnice a ojnicni panve a pisty po vybrusu valce, aby si to dobre sedlo??? Nejsem teda motorar, ale je to tak veliky zasah do motoru ze by jsem se potom radeji toho auta zbavil... Muj nazor...

Odkaz ke komentáři

Posledni vyvoj - automobilka priznala 100% kulanci na material (cca 80 kKc !), ale opravu (odhad cca do 10 kKc) musim hradit sam.

 

Pote co jsem vec konzultoval, byla pry evidentne souvislost mezi nahle zvetsenou spotrebou oleje a naslednou havarii motoru. Ja to osobne samozrejme nemam jak prokazat, ale servis to ma evidovane, konzultovali to tehdy primo s fabrikou. Udajne (domnenka) se olej (asi pres spatne krouzky) dostal do spalov. prostoru, jeho zbytky se usazovaly v prostoru vyfuk. ventilu, kde to postupne zpusobilo to, co se tomu nakonec stalo.

 

Jsem moc rad za to, ze to materialove pokryji, myslim si ale (trochu asi nevdecne), ze to mohli vzit kompletne i s naklady na opravu, prestoze to jiz nyni je po zaruce. Tu souvislost se zvysenou spotrebou potvrzuji vsichni. Udajne ruzne uspory na materialech krouzku atd... Jen se divim, ze treba v dobe, kdy jsem reklamoval zvysenou spotrebu oleje nenaridili vedle jen te vahove zkousky i napr. zmereni komprese valcu, to uz preci mohlo neco napovedet.

 

K te vymene - bohuzel jsem asi maly pan na to, abych pozadoval po zaruce ve 100% kulanci tovarny vymenu celeho shortmotoru, a neprijimat to reseni, ktere v ramci kulance nabidli...:-(

 

V patek snad budu mit auto jiz k dispozici do noveho zabehu :-)

Odkaz ke komentáři

tak na tobě vydělali 10000kč, nedal bych jim ani korunu. to chci vidět jak autorizák opraví motor, dyt se dotomu moc nikomu nechce, jenom pár servisáku.... se divím že ti nedají rovnou cely motor jenom by to přehodilo, auta bych se ihned zbavil jak psal p2P

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

uplne si ted vzpominam na tu tvoji vetu v tom videu jo a motor 1.8TSI to je taky zajimavy. :blink: :blink:

 

 

Ta veta se da vykladat dvema zpusoby ... :lol:

 

... jj zajímavý na ní je, že ji ujede TDI na APčku :P

 

omicron: tento přístup automobilky mě vždycky maximálně vytočí . Oni to poserou vyrábějí zmetky a zákazníka pak mají jako rukojmí, který nemá na výběr. Buď příjme co mu nabízí a nebo má smůlu :(

Odkaz ke komentáři

Dnes som zaviezol auto do servisu na preventívnu výmenu rozvodov. Meniť sa bude rozvodová reťaz, 3 klzné lišty, napínák, gufero na remenici a tesnenie pod krytom vačiek (alebo tak nejak). Zajtra by malo byť hotovo, tak uvidím, ako to dopadne. Napínák tam bude Kčko, takže dúfam, že budem môcť spokojne spávať. Výmena je čiste preventívna, žiadne pazvuky nebolo počuť.

Tá reťaz je naozaj ako z čínskeho bycikla. :blink:

Odkaz ke komentáři

Ted se jeste dohaduje, kdo a jak zaplati praci. Tech cca 10 kKc na kulanci nedali, kdyz jsem se po tom zacal pidit, automobilka zminila, ze by mohli jit do 50% tech praci, ale jen za podminky, ze druhou polovinu vezme servis. Nechapu proc ? Mylsi, ze oni nepochybili. A take to servis okamzite odmitl, ze nevedi proc...

Tak jsem nabidl, ze tech dalsich 50% zaplatim ja, a pry to nejde, pry se musi zainteresovat i servis. Opravdu politiku koncernu nechapu.

 

Jen mala uvaha -

chtel jsem jasne vyjadreni, cim to je zpusobeno. Bud je to konstrukcni vada, ci vada materialu, a melo by to CELE jit za nimi, i mj. proto, ze jsem nekolikrat reklamoval nedavno (jeste v zaruce) nahle zvedlou spotrebu oleje, evidentne s tim souvisejici.

Nebo je to stare a opotrebovane auto, a pote by asi bylo pikantni, ze Skoda povazuje 4 roky stara auta se 100 kkm najezdem, 1 mesicem po zaruce a puv. porizovaci hodnotou pres 3/4 milionu za srot, kde kazda oprava muze snadno vylezt na cenu pres 100 kKc (jen material je za 80 kKc !).

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...