kolers Odesláno Červenec 16, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2018 svíčky jsou nové, civky jsem obědnal, uvidíme, díky ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marek16 Odesláno Červenec 16, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2018 jakože, skoč si s tím do servisu za někým kdo se vyzná, bude to levnější než měnit půlku motoru náhodně... tohle byl jen tip co by to mohlo bejt :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 16, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2018 Kolik to najelo? Když jsi měl sání dole, jak to vypadalo v hlavě? No, já to tipuju na zasraný sací ventily ... Ale to bys jistě vyčistil, ne? PCV/odlučovač jsi zkoušel povytažením měrky při volnoběhu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 17, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červenec 17, 2018 Můj typ... Pcv 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kolers Odesláno Červenec 19, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2018 Tak PCV také nic, sací ventily vypadaly ok, zítra změřím tlaky a uvidim :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
indet Odesláno Červenec 19, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2018 V 19. 6. 2018 at 12:20, indet napsal: Ahoj chlapi. víte o někom komu by motor CDAA, nebo CDAB z období od 1.10.2008 do 30.4.2009 bral olej? Máme doma SII s motorem z 8.10.2008 a ve 169tKm zatím vypadá že olej nežere, tak zda si jej vzít od táty? Jezdi celou dobu na Mobil 1 ESP Formula 5W30 tedy C3 olej a na motoru se preventivně vyřešil napínák K s řetězem, je měněná vodní pumpa a před dvěma měsíci odlučovač oleje a Škodovka loni na kulanci vyměnila spojky a mechatroniku na DSG. Nebo řešil někdo jiny krom Karlose ( ale ten měl BZB) přidřenou kliku? Dik Tomáš Tak co chlapi myslíte že mě u tohoto roku výroby ta repase uniku oleje u motoru nemine? Jde o to že auto je jinak hezké, pěkně vybavené a hlavně jej znám od novoty. Musím se cca do konce měsíce rozhodnou. P2P, RYAX - šli by jste do toho? Děkuji za odpověď. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 19, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červenec 19, 2018 Záleží kolik si ochoten do toho investovat... Já TSI prodal a mám klid... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 20, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2018 @indet No, Ty máš přece nejlepší možné info k tomu autu, když ho jezdil táta a je to v rodině Si vem, co maj dělat neznalý lidi, co vybíraj v bazáru ... Stručně, jakou to má spotřebu oleje na interval? Najelo to 170tkm, tak si buď jist, že pokud by tam byly ty oblíbený písty/kroužky, tak už o tom táta i Ty víš Info z ETKA a informace od několika kolegů tady na foru říkaj svý, náběh modifikace pístů/kroužků nebyl od samého začátku produkce CDAA ... Proto samo VW na počátku problémů opravovalo taky písty z BZB viz tady vyvěšené TPI, protože to krom jiného měli ověřené z doby před náběhem modifikace ... Stále nedokážu pochopit, co je v 2011 při napravování průseru vedlo jen ke zvýšení stíracího kroužku a zachování stále nedostatečné drenáže kroužku jen vrtáním, která prostě na "znečištěný a zakarbonovaný" olej díky EGR a principu přímovstřiku nestačí ... evidentně nikdo netestoval a pustil to ven jen od stolu ... @kolers Tak pak písni, jaký komprese jsi změřil. Ale tohle problém nebude. Píšeš, že sací ventily vypadaly OK, to je dost obecný, ale dost bych se divil, kdyby byly čistý Že PCV taky nic, takže jak motor reaguje na povytažení měrky nebo sundání víčka? Nevím, jaká by na BZB byla vidět adaptace lambdy (když to nemá lambda regulaci ...), když by byla hlavní membrána v PCV/odlučovači hin ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
indet Odesláno Červenec 20, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2018 Pravě že auto olej nebere, ani ne litr na výměnu cca 12-15tKm, jen mě p2p postrašil že mě to asi nemine. Jedině co se na motoru řešilo je napinak s řetezem (prevence), vodni pumpa, přestavovač vačky (zaruka) a naposledy PCV/odlučovač. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hans74 Odesláno Červenec 20, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2018 Potom moc nechápu o čem vůbec uvažuješ. Pokud bys neuvažoval o novém se zárukou, tak velice těžko budeš hledat něco s tak jasnou historií jako auto od svého táty. Navíc přesně jak píše Ray...pokud bys měl problémové kroužky, tak to už dávno víte. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 21, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červenec 21, 2018 Jestli to má 100+ tak možná budeš mít štěstí na střeva BZB... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
indet Odesláno Červenec 23, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 23, 2018 Vim že auto bylo v letě 2008 objednané, jen se čekalo až se začne v řijnu 2008 vyrábět. Byl to jeden z prvních SII 1,8 TSI s DSG, ještě se zdrželo 14dni ve Škodovce, protože na něj dělali EURO5. Jinak by vyjelo jako EURO4. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Červenec 24, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2018 Euro 5 meli problemy s promenym tlakem cerpadla mazani tusim a dalsi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kolers Odesláno Červenec 24, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2018 Tak pánové byl to PCV ventil, ale shodou okolností odešla i nová cívka, děkuju moc za pomoc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Červenec 24, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2018 @indet to jako že na motoru dělali emisní normu? To asi neee, BZB (EU4) se výrazně liší od CDAA (EU5), že by si stáhli auta z linky na parking a špekulovali nad normou ... Navíc všechny evropský závody VAG tyhle motory braly z motorárny v Gyoru, assembly plants jsou jen montovny a zastaví to, co jim přijde Ale ani motorárna v tom asi neměla chvíli jasno, ty první CDAA a další z GENII jsou podle DP opravdu homologovaný jako EU4 s poznámkou, že splňují EU5 ... Že by TSI gate, kdy EU5 získali softwarově??? Všechna BZB maj neregulovaný čerpadlo, to regulovatelný, dvojstupňový patří až k CDAA a dalším z GenII. @kolers No vidíš Co to bylo za výrobce tý cívky, že klekla jako nová? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
indet Odesláno Červenec 24, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2018 Jen vyřizovali papíry, jak zmiňuješ homologovaný jako EURO4 s poznámkou, že splňují EURO5 ,tak jsme si na ty papiry počkali 14dni do 5.11.2008 . A diky skokové slevě 1.11.2008 auto plnilo EURO5 a zároveň o 50tKč levnější. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Červenec 24, 2018 Sdílet Odesláno Červenec 24, 2018 Jak muze byt auto s euro4 jen tak euro5 to mi neni nejak jasne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 24, 2018 Autor Sdílet Odesláno Červenec 24, 2018 Zeptej se VW oni to dokazou... samo i jine veci s emisema... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Srpen 7, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2018 V 24. 7. 2018 at 20:39, Henndry napsal: Jak muze byt auto s euro4 jen tak euro5 to mi neni nejak jasne... Jen tak ne, musí projít homologací a to není na dva týdny... Třeba měli problém s NOx, tak holt nejen pro homologaci upravili příslušné mapy tak, aby se recirkulovalo co to jen jde, pokud předchozí generace měla ještě nějaké rezervy ... Ono všechny benzínový přímovstřiky jsou ve spotřebě lepší, ale protože stejně jako diesly jedou s lambda > 1, tak díky spalování chudej směsi produkujou nadmíru NOx. Bojovat s ním můžou NOx zasobníkovými katalyzátory, to je ale jistě drahé, tak to pořešíme EGR ... Bohužel, díky EGR recirkulaci sice snížíme NOx, ale na druhej straně výrazně zvedáme PM saze ... Holt ty EU5 neřešila, to až EU6 a proto tu nově máme GPF / PPF / OPF filtry, obdobu DPF u dieslů ... No a takovej zatíženej olej plnej sazí ze spalování dušenýho EGR, to je jedna radost pro poddimenzovaný stírací kroužky a jejich drenážní otvory ... Variable valve timing leads to: - very effective inner exhaust gas recirculation, whereby combustion temperature and nitrogen oxides are reduced, and - also improved torque development. On FSI (=TFSI=TSI etc) engines, a high amount of exhaust gas recirculation is necessary to reduce nitrogen oxide emissions. In order that the amount of exhaust gas can be pushed up to its limit, it has to be calculated precisely. vzato z SSP296 pro FSI motory 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Henndry Odesláno Srpen 7, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2018 Tak to je teda vec :) Takze radeji Euro 4 BZB nebo novy auto s euro 6 To jsou vyhlidky... Jinak diky za peknou odpoved. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Srpen 7, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 7, 2018 VW patent ve smyslu "my víme, co to způsobuje, ale nemůžeme s tím nic dělat ...." Ano, VW v tom ale není samo, platí to pro všechny ... A possible solution would be to keep these sources of deposits away, for example, from the intake valve, by completely eliminating exhaust gas recirculation and the introduction of blowby gases into the intake port. However, with the combustion behavior of modern reciprocating internal combustion engines, at least external exhaust gas recirculation and the introduction of blowby gases into the intake port are absolutely necessary for reasons of emission control and fuel consumption, so that this approach is not possible. https://patents.google.com/patent/US6866031 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Srpen 8, 2018 Sdílet Odesláno Srpen 8, 2018 V 27. 7. 2017 at 14:20, rayx napsal: Jinak jen pro zajímavost, protože s tlakem oleje u Tebe to nijak nesouvisí, jeden ruskej driver si popsal schéma odlučovač+PCV. S drobnou korekcí podle SSP401 jsem tomu dal anglický popisky, tak kdyby to někoho zajímalo, viz schémata. Podtlak maj v motoru obě verze vytvářet stejný, cca 25mBar, jak 1.8 tak 2.0 začínaly společně na A a následující E verzi. Cca v polovině 2010 upravili verzi pro 2.0, která kromě par z hrubého odlučovače přivedených kanálkem v bloku "cyklónuje" i páry přímo z pod víka ventilů. Někteří experimentátoři v Rusku ho montli i na 1.8, výsledek ale neznámý ... Toto snad zcela objasní funkci regulační membrány (ta, co se tak ráda trhá) v odlučovači Vzato z HTP, princip stejný, jen na CDAA výstup rozdvojen na nízko- a vysokotlakou větev Při závadě ventilu regulace tlaku (např. protržené membráně) odpovídá vnitřní tlak ve skříni klikového hřídele podtlaku v sacím potrubí. Přes odvětrávání skříně klikového hřídele je tak nasáváno příliš mnoho oleje ze skříně klikového hřídele, což může vést k poškození motoru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 8, 2018 Autor Sdílet Odesláno Září 8, 2018 Furt se mne nekdo pta, jestli si ma kupit neoriginalni PCV... Pro Vsechny mam jednoduchou odpoved... Vzdy original... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 9, 2018 Sdílet Odesláno Září 9, 2018 Souhlasím, origo díl od Hengst není v tomto případě tak drahý Číňan taky může dopadnout takhle ... a trochu z jinýho soudku, přestože tohle je originál díl, taky to "pěkně" dopadlo, to se pak vršek motoru nestačí divit nejen při startech a hladina oleje na měrce lítá sem tam a lidi se nastačej divit proč ... Snová konstrukce, bez demontáže hlavy nevyměnitelné ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 9, 2018 Autor Sdílet Odesláno Září 9, 2018 jj na ten koukame taky ... uz jme jich par menili... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Září 24, 2018 Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Co to je za díl? Včera mi po nastartování zahlásilo kontrolu hladiny oleje. Doma jsem to nechal vychladnout a měrka byla na půlce. Ale jinak starty jsou normální. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 24, 2018 Autor Sdílet Odesláno Září 24, 2018 Ventil na hlave motoru... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luki8888 Odesláno Říjen 21, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 21, 2018 Vi nekdo cim je zpusobeno toto na tretim pistu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Říjen 21, 2018 Autor Sdílet Odesláno Říjen 21, 2018 Netesny vstrik... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Říjen 22, 2018 Sdílet Odesláno Říjen 22, 2018 Tak dnes jsem byl na stk a na emisích a jentatak jsem prošel, neboť poslední měření kde je napsáno lambda tak norma je 970-1,030 a ja mám 1,029, jak to máte vy? nějaký tip jak se dostat na lepší hodnotu? motor pracuje normálně jen se možná poslední dobou o něco zvýšila spotřeba. Jo a jakou máte spotřebu při jízdě na volnoběh? Já když stojím tak mám cca 0,8l/h ale když jedu z kopce na vyřazenou tak mi to létá klidně k 10litrům což mi přijde divné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.