Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Ahoj. Tak som sa stal majitelom O2 1,8 tsi rok 08. Ma to nalietane 109t km a myslim,ze na rozvody nebolo sahane. Motor slape pekne, ale pozoroval som po nastartovani a studenom motore take mensie vybracie do auta. Citimto ked sedim za volantom. Pri zahriatom motore na volnobeh u stojaceho auta je to o nieco menej. Je to normalne? Urcite necham co najskor vymenit napinak popr.retaz.Dik

Odkaz ke komentáři

Dalsi chybicka u me TSi...vcera jsem behem navratu domu zjistil, ze motor nelze vytocit vys nez-li nad 4000ot/min. Pripojil jsem to na diagnostiku a jedine co bylo v motorove jednotce za chybu, byla chyba systemu odvzdusneni nadrze. Posledni tankovani byl Shell VPower 100 v Praze. Muze to byt vada diky spatnemu palivu a nebo se jedna o neco horsiho? Protoze to i po smazani chyb proste nejde dostat na vyssi otacky.

Odkaz ke komentáři

Pote co jsem natankoval novy benzin a nalil do toho aditiva, tak uz se zadna chyba neobjevila, takze bohuzel jeji cislo nemam:(

Kazdopadne to doopravdy vypada na nekvalitni benzin, protoze ted se auto sklidnilo a jezdi zase jako driv.

Jedine co jsem ted vysledoval, ale nevim jestli to neni nejaka ochrana, tak motor nejde vytocit nad 4000 ot/min, kdyz stojim a je zarazen neutral...

Odkaz ke komentáři

Zdravím,

tak se take hlasim s problemem. V pátek se mi rozsvítila kontrolka motoru (takovy ten vrtulnicek). Po nacteni diagnostikou byla v jednotce motoru chyba:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

 

Chybu jsme vymazal a dnes se opet rozsvitila stejna kontrolka a po vycteni je tam stejna chyba.

Na chovani motoru to neni nijak znat.

Nesetkali jste se s touto chybou? Na co bych mel kouknout?

 

Diky za pripadne doporuceni

Odkaz ke komentáři

18447/P2015/008213 - Sací potrubí klapky Snímač polohy (Bank 1): nepravděpodobné signálu

 

Možné příznaky

 

Porucha Kontrolka (MIL) ONPower Ztráta

 

Možné příčiny

 

Sací potrubí Klapka faultyIntake potrubí Flap Motor (V157) uvízl / faultyEngine Control Module Version Software / Firmware faultyWiring a / nebo konektor (y) z / do sacího potrubí Flap Motor (V157) vadná

 

Možné řešení

 

Zkontrolujte sací potrubí FlapCheck / vyměňte sací potrubí Flap Motor (V157) Provést výstupní testy / Základní SettingCheck Zapojení a / nebo konektor (y) z / do sacího potrubí Flap Motor (V157)

 

Zvláštní poznámky

 

V některých případech může být problém vyřešen pouze tím, že nahradí celou Sací Manifold.The sacím potrubí Flap Motor (V157) a potrubí Runner snímač polohy (G336) může být součástí stejného Unit.When nachází v VW Golf / Jetta (1K ): 1,9 l PD-TDI (BRM), zkontrolujte, zda řízení motoru (ECM) Software Version: 03G-906-016-AB @ 7328 nebo 7550, jakož i 03G-906-

016-AC @ 7280 nebo 7551 to mají software Chyba, která vyžaduje speciální adaptace na sacím potrubí klapka Motor (V157), které v tomto okamžiku lze provádět pouze s nástrojem Factory.

Odkaz ke komentáři

Jj ja to resil ve svem topicu... je potreba vymenit senzor snimac pozice klapek sani... no senzor cca 2500 kc a prace je na tom hafo... cele sani musi ven...

V 157 na 1,8 tsi neni... ten senzor ma jenom 2.0 tsi a tfsi... myslim jestli se nepletu na 1.8 tsi je G63 nebo g65.. mam to ve svem topicu...

Odkaz ke komentáři

Diky za informace, moc jste me ale nepotesili. Cidlo je teda schovane paradne.

Da se ve VDCS nacist, jake hodnoty z nej lezou? Abych overil, ze kabelaz je OK.

 

Dohledal jsem spravne, ze se jedna o dil: 07L907386 ?

 

p2p: nekde jsem ve Tvem komentari k vymene g336 cetl, ze je k tomu potreba jeden specialni nastroj. O co se jedna? Je vymena realizovatelna i bez nej? Kolik casu zabere demontaz a zpetna montaz ?

 

Predpokladam, ze se s tim da nejakou dobu jezdit. Momentalne nemam cas to resit.

Odkaz ke komentáři

Jezdit se s tim da... kabelaz predpiklafam bude ok... neni problem ji promerit... na vyndani nic spesl nepotrebujes, jenom si sezrn new cidlo a gufero co tam je, jinak to budes menit velmi brzo... kup si i new podlozjy a krouzky na vstriky a nejake protahovatko na diry pi vstrikach.. a rovnou vycisti i saci ventily.. jak jsem psal v topicu

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahojte, dnes sa na mojej Octavii objavil problem s klepanim asi motora, zvuk, ktory je jasne pocutelny vo vnutri auta. Aj na volnobeh ked auto stoji sa z motora ozyva klepanie (nie je to kovove klepanie) v pravidelnych intervaloch, bum-bum-bum, vzdy asi po 0,5 sekunde, nie je to nejake rychle. V autach sa velmi nevyznam, auto ma najazdenych 45000 km, som prvy majitel, zatial bez zavady, tento tyzden dolievali v servise olej. mozem sa podla vas s autom hybat a ist v pondelok do servisu ? alebo mam pockat do pondelka aby to prisli pozriet (autorizovany servis ma taku sluzbu). dakujem za akekolvek rady. este dodam, ze samozrejme ziadne viditelne poskodenie v motorovej casti nie je, ani nevytiekla ziadna kvapalina. samozrejme ked som to pocul som postupne vypol vsetko co sa dalo, ventilacia, klimatizaciu, atd.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...