Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Hosi, mam dotaz. BZB, po PCV ventilu a oleje pred cca 4tkm. Dneska se mi rozla kotrolka oleje a podle merky je urcite olej pod minimalni hodnotou. Zatim jsem ho jeste nedolil, tak nevim presne kolik si papne. Cekal jsem, ze uz bude od dolivani oleje pokoj, pze BZB by nemel trpet nadmernou spotrebou. Muze mit na spotrebu oleje vliv jen jedna docela ostra jizda (vcetne maximalky, atd...)? To by mi prislo moc, ale pokud to tak je, tak nasadim klobuk a budu jezdit pomalicku :smich:

Odkaz ke komentáři

Je to rok.2009,celou dobu byl servis ve vw.

Ešte počkam a uvidím na co přidou

Protože jsi se konkrétně k rozvodům nevyjádřil, tak to je má asi ještě původní, že? Tak uvidíš, co Ti specialisti ve VW budou doporučovat, oni mají nejlepší informace, jak se o své výrobky starat. Jen ať Tě to moc nestojí, pokud jejich zásahy problém nevyřeší a Ty by jsi byl v identifikaci závady rychlejší ...

Ráno chci nastartovat a rozvítí se "závada na ESP", jakmile otočím klíčem, začnou mi světla blikat jak stroboscop, točí slabě motorem, ale nenastartuje.

No tak dotaz logicky zní - co baterka? Pokud je slabá, dělá to toto. Nech zkontrolovat, nabít případně kup novou. Tipuju, že to nic jiného nebude. Maximálně spínačka ale tu prověřuj až po baterce. Jo, a je to na 1.8 TSI?

 

Odkaz ke komentáři

Tak jsem dnes zkontroloval napinak ještě jednou i s kontrolou jeho vůle jak mi po tel. doporučil p2p,napinak pořád ve stejne poloze,kouká jeden zářez,ale při testu jeho vůle je to asi celkem na hraně,při zatlaceni klade napinak minimalni odpor,jde zatlacit cca.0,5cm pak sezarazi na pevno.Motor ohraty,ca.hodinu po jizde o delce 15km.Takze bych to videl ze auto radsi odstavim a.budu se modlit abych za klukama do Brna v pondělí na výměnu rozvodu vubec dojel :)))

Jooo kdo chce kam....ale vsak to znate :)

Odkaz ke komentáři

Takze ta malá zpětná vule cca.do 1cm je běžná a není důvod k panice? :)

Tam je důležitý to že se pak zarazí a nejde dál přes tu rohatku ne?O stavu rohatky to ale nevypovídá lautr nic.Musím se na ty tvoje fotky napinaku konečně už podivat abych vedel jak je to tam reseny

Co jsem prave pres tel.pochopil je to ze by to pri odtlaceni listy melo jit odtlacit (napinak)ale pri pouziti vetsi sily, tady mi to jde fakt dost z lehka

Odkaz ke komentáři

Diky.Nemas ve sve sbirce foto kde je detailne videt oznaceni napinaku?Ja na na svem vidim koncove T,takze bych mel aspon T ckovy napinak?

A jeste jedna otazka,nemeril jsi nekdy kolik kouka napinak ven treba kdyz je na 3-4zarezu?Nevim jak se tam podivat abych si byl 100% jisty,videt tam neni,malinkym sroubovakem se tam nedostanu,zrcatkem na ty zarezy taky nevidim,anebo jsem proste lempl :))

Odkaz ke komentáři

Takze omluva za mystifikaci,minule jsem se dival pomalu za tmy a bez poradneho svetla,dnes jsem si vzal poradnou diodku a lupu abych na to videl,bohuzel znisteni je takovy ze jsem na patem zarezu coz uz je nejspis tak jako tak celkem pruser :(

 

p2p - to pondeli na rozvody plati,leda ze bych lehnul ;)

Odkaz ke komentáři

všichni se za tebe budeme modlit :D dej vědět, jestli to do Brna dojelo :D

 

 

Prdelky prdelky....mám celkem nahnáno ale tak snad to nebude tak vážný :D

Kdyz nastartujes a nepotka se to uz to nechcipej... :)

Fakt umíš potěšit :D

 

Pořád doufám v to že by se snad řetěz na tom šeštým zubu aspoň trochu ozval :D

Odkaz ke komentáři

Ted vazne, neni ani tak dulezite na jakem zubu to je... jestli 6 nebo 4 je to jedno.... skoro... dulezite je aby fungovala ta rohatka, ta odchazela na 4 az 5 zubu... Samo zalezelo na tom jak s tim clovek jezdil... Potkavalo se to na N cca od 70 do 130 tkm... Ale znam TSI co meli 300 tkm a jezdilo to na N...

Odkaz ke komentáři

Takze omluva za mystifikaci,minule jsem se dival pomalu za tmy a bez poradneho svetla,dnes jsem si vzal poradnou diodku a lupu abych na to videl,bohuzel znisteni je takovy ze jsem na patem zarezu coz uz je nejspis tak jako tak celkem pruser :(

 

p2p - to pondeli na rozvody plati,leda ze bych lehnul ;)

Tak být Tebou to už raději nestartuju vůbec, na těch fotkách cos dal minule je jasně vidět, že napínák je téměř zatlačen, že kouká jen ta část před rohatkou. No a teď říkáš, že vidíš že je vyjeto cca 5 zubů. Jak jsem napsal, tak ta západka na rohatce omezuje krok napínáku jen o cca 2 a kousek zubu. Takže co z toho plyne? Na 99% mohu říct, že rohatka nebo západka je opotřebovaná a napínák nezajišťuje! Pokud na pístek napínáku skrz tu kontrolní díru z boku zatlačíš a nechá se zcela zamáčknout, víc jak 2,5 zubu, nebo víc jak 4mm, je to v ...

 

Napínák má pružinu, která pístek tlačí ven, její odpor není zas tak malý, abys při tom pokusu přes otvor necítil skoro nic. Jak píšeš výše, 1cm vůle na zatlačení znamené zajištění je po smrti ...

 

post-42591-0-29098300-1477498092_thumb.jpg

Takto vypadá komplet vyjetý napínák, tady typ AB. Princip je ten, že napínák vyjede co mu dovolí délka řetězu, při studeném startu do natlakování olejem mu rohatka dovolí zajet zpět o cca ty 2,5 zubu nebo 4mm MAX.

post-42591-0-12061200-1477505068_thumb.jpg

Jak se řetěz vytahuje, pístek může ve směru dopínání pod západkou poskočit o zub a víc, ale krok zpět je vždy ty 2,5 zubu MAX. No a tohle napínání rohatku opotřebovává až to někde povolí ... Třeba takhle

post-42591-0-83012800-1477502517_thumb.jpgpost-42591-0-42072400-1477505025_thumb.jpg

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=102001

 

Souhlas s p2p, ať je řetěz vytažen jak chce, napínák hlavně nesmí povolit při startu, jak povolí víc než má, jdeš se klouzat.

Odkaz ke komentáři

p2p pak prosím hoď detaily, pokud nebude Sweden proti. To bude jistě nejen mě zajímat, jak se potom bude domlouvat s původním vlastníkem, to vidím, že mu hned uděláte GO ... B)

 

Ještě co se týká kroužků, dávate nový jen stírací nebo měníte všechny a tedy pro všechny modifikujete píst? A, nepřemejšleli jste, že by jste dávali stírací kruhy s prořezy nebo skládané místo těch vrtaných?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...