Jump to content

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Recommended Posts

ciste ze zvedavosti ? novej motor znamena v podstate co? motor kterej by jinak putoval v celku do noveho auta na lince se zabali da do krabice a posle se do servisu a ten ho namonti do auta? Nebo jim snad de motor na dily a oni delaji sborku ?

Link to comment
ciste ze zvedavosti ? novej motor znamena v podstate co? motor kterej by jinak putoval v celku do noveho auta na lince se zabali da do krabice a posle se do servisu a ten ho namonti do auta? Nebo jim snad de motor na dily a oni delaji sborku ?

 

 

No já doufám, že to bude komlpet. Jinak by to snad ani nemělo cenu :-)

Link to comment

já to dělal vždycky tak, že prvních 5.000 klídek, pak vyměnit olej, dalších 10.000 do 3/4 otáček maxima, s důrazem na včasnost řazení, zejména plně naložený v kopcích, znova vyměnit olej, a pak už normálně jezdit na maximum, výměny olejů pak standartdně po 15.000

Link to comment

Měl jsem možnost dnes nahlédnou do ETKy... říkají tomu shortmotor - je to pouze blok s vanou a hlavou. Nemá to alternátor, potrubí, čidla, sací a výfuk potrubí, nemá to kola rozvodů a řemen a aní vodní pumpu.. Je to jen to, co je vevnitř... klika+písty a v hlavě vačky s ventilama Takhle to odpradávna, už na 120 to chodilo takhle...

 

Ceník nebyl aktuální, ale skvělo se tam 6200 s dph... netuším ale čeho korun je málo, ale éček ??? to by bylo 165000Kč??? No nekup to... :D

Link to comment

nene neutekla mi nula... právě proto že jsem nerozuměl té cifře jsem na to koukal dost dlouho...

Koukal jsem i na ostatní shortmotory a jsou tedy většinou levnější od 2000 do 4500...

Od každého motoru je tam ještě nějaká levnější varianta... obvykle za 60-70% ceny - myslím že to jsou ty fabrické repasované díly - výměným způsobem...

Link to comment
Měl jsem možnost dnes nahlédnou do ETKy... říkají tomu shortmotor - je to pouze blok s vanou a hlavou. Nemá to alternátor, potrubí, čidla, sací a výfuk potrubí, nemá to kola rozvodů a řemen a aní vodní pumpu.. Je to jen to, co je vevnitř... klika+písty a v hlavě vačky s ventilama Takhle to odpradávna, už na 120 to chodilo takhle...

 

Ceník nebyl aktuální, ale skvělo se tam 6200 s dph... netuším ale čeho korun je málo, ale éček ??? to by bylo 165000Kč??? No nekup to... :D

 

Říkali, že by cena motoru byla kolem 60 tis. Takže by to reálnější s tou nulou navíc. Taky jsem si myslel, že to nebude mít nic jinýho, než samotný blok motoru, jelikož zbytek by asi nemělo cenu měnit, tam by chyba být neměla. Tak teď už netrpělivě čekám, kdy to kluci dají dohromady. Dnes má motor dorazit. Pokud si neváleli šunky, tak to za včerejšek mohli rozhodit a nachystat. Už se nemůžu dočkat. Mám půjčenýho Roomstera v dieselu a nevím, jestli bych si ještě na naftu někdy zvykl. Možná tou spotřebou, ta je famózní. Na plnou nádrž to hlásí dojezd 1100 km. Což u toho mazla 1,8 asi nikdy neuvidím. Jinak spotřebu jsem měl tak kolem 7,5 litru. Kombinace město, D1.

Link to comment

Díky kolegáčci. Škoda, že už se nedozvíme příčinu, ale třeba se to někde ještě objeví. Takže hurá do pěknýho víkendu zajíždět a fotit. Zjistil jsem, že ji ani nemám pořádně zdokumentovanou :-) tak zítra pokud počasí vyjde, něco přihodím.

Link to comment
Přesně tak, nedá se to brát jako reprezentativní vzorek. Třeba to byl opravdu pondělní kus, co já vím. Nebál bych se toho. Ale jízdu si užívám náramně. Ještě 500 km a bude zajetá.

Pondělní kus? Vysvětlit prosím..... :smich:

Link to comment
Přesně tak, nedá se to brát jako reprezentativní vzorek. Třeba to byl opravdu pondělní kus, co já vím. Nebál bych se toho. Ale jízdu si užívám náramně. Ještě 500 km a bude zajetá.

Říká se, že pokud je nějaký auto (de facto i jinej výrobek) s vadami, tak byl dělán v pondělí, kdy to dělňasům po propařeným víkendu moc nejde od ruky :-)

Link to comment
Říká se, že pokud je nějaký auto (de facto i jinej výrobek) s vadami, tak byl dělán v pondělí, kdy to dělňasům po propařeným víkendu moc nejde od ruky :-)

Jo aha..takže páteční taky nebrat...to už se zase všichni těší na tu pařbu o víkendu... :smich:

Link to comment

Neviem ako v CZ/SR, ale tu vo FR Skoda zvolava 1.8 TSI Octavie na vymenu senzoru tlaku (neviem akeho, sorry). Dostal som doporuceny list od Skodovky, volal som tam a bookli ma na 7.maj, ze mi musia zadarmo vymenit senzor tlaku (capteur pression). Viac som sa nepytal...len ma celkom zaujima, ci sa to nahodou netyka aj vasich Octavii kupenych v CZ/SK. Len dodam, moje auto bolo vyrobene zaciatkom roku 2009, dostal som ho 5.3.2009.

Link to comment

sidzej: O servisnej akcii týkajúcej sa senzora tlaku zatiaľ nemám žiadne info... Ale teoreticky by to mohla byť výmena sacieho potrubia, v prípade ulomenia regulačných klapiek v ňom. Chyba je signalizovaná rozsvietením kontrolky motora a nepravidelným chodom motora. Týka sa motorov 1,8TSI / 118kw s kódmi BZB, CDAA, CDAB vyrobených pred 06/2009. Preventívne sa ale výmena nevykonáva, až pri výskyte závady.

Ak by sa ti v servise podarilo zistiť číslo prípadu TPI, vedeli by sme porovnať, či sa jedná o toto. Iné servisné akcie týkajúce sa 1,8 TSI nie sú, v minulosti bola len 2x aktualizácia SW v RJ motora.

Link to comment

160R: Vdaka za odpoved. Kazdopadne, ja sa v piatok 7.5. spytam, co mi to presne menili a preco a dam potom vediet detaily. Mne ziadna kontrolka nesvieti, nemam ani ziadny problem s motorom. Proste mi len prisiel doporuceny list s nazvom "Action de rappel" co je v podstate servisna akcia. V servise len povedali, ze v ramci prevencie idu menit ten snimac.

Link to comment

Jako majitel 1.8TSI jsme vcera v jednom nejmenovanem znackovem autosalonu prave mluvil na to tema s techniky (jsou opravdu dobri), ujistovali me, ze zadny takovy problem v nejakem hromadnem meritku vubec nikde neregistruji (Carlos mohl byt v ramci statisticke chyby), ze samozrejme jsou kus od kusu ruzne problemy, ale jinak me ujistovali ze jsem urcite neprohloupil pri prechodu na tento motoru, celkove je ten motor zatim nejmene problematicky z hlediska servisu ci udrzby (napr. zadna vymena rozvodoveho remenu), a naopak, viz dale...

 

Na jejich parkovisti jsem videl odstavenou RS s TDI CR motorem (s korejskymim zimnimi 15kami!) a nejakym protokolem z Bolky za prednim oknem (bylo to snad v tom stredisku analyzy zavad, ktere tak duverne znam), kde se povidalo o v podstate totalce motoru (nestartuje, kdyz jo, tak hned chcipne, bez vykonu, nouzovy rezim atd..) v dusledku dlouhodobe pouzivaneho spatneho paliva.

Technik se dal lehce do reci, a v podstate shrnul, ze majitel te O2 RS tankoval dlouhodobe u nejmenovane velmi levne benzinky vadny diesel (asi s nejakymi trafo oleji ci vodou), a v podstate ten motor znicil, mluvil prave o giganticke nachylnosti novych CR motoru prave na spatny diesel (ukazoval pritom na nejake drobne kovove ulomky v palivu, a mluvil o mikrotrhlinkach po celem bloku motoru ?)... Presnou povahu havarie onoho TDI jsem jiz bohuzel z nej nestihl dostat, nicmene me rekl, abych se CR motorum v pripadne budoucnosti vyhybal jak cert krizi, nebot maji i z ostatnich servisu v siti Skoda mnoho info o takovych potizich... Zlaty stary TDI s rotacnim cerpadlem...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...