Jump to content

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Recommended Posts

Takže se potkaly ventily s pístama. Ukrutnej pohled :-( Původně jsem myslel, že mi vymění komplet motor, ale zatím je pokyn k opravě. Tak jsem zvdavej, co bude dál... Ach jo.

Tak to je smutný ......., akorát nějak nechápu jak je možný, že se to po 50 tis. potká ...

Link to comment
Takže se potkaly ventily s pístama. Ukrutnej pohled :-( Původně jsem myslel, že mi vymění komplet motor, ale zatím je pokyn k opravě. Tak jsem zvdavej, co bude dál... Ach jo.

takže jsem měl pravdu, vymění ti hlavu, osobně bych trval na výměně motoru, s právníkem toho dosáhneš, ale je to běh na dlouho, jak je auto staré?

zřejmě asi varianta s problematickým olejovým čerpadlem?

Edited by jar_da
Link to comment

ještě že mám 1,8 od Forda, to bylo keců o cestování vlakem  :) , dělám si srandu, ale ona to není, hlavně pro postiženého, jestli je auto v záruce, tvrdě bych šel o výměně motoru, jestli je totiž auto staré 1,5 roků, tak to podle mě dost hrají na brzké vypadnutí ze záruky, auto se opraví, za půl roku je po záruce a co pak?

 

těžko ti dají na opravený motor další dva roky záruky,

 

taky by mě zajímalo jak chtějí zkontrolovat stav pístů, ojnic a kliky po potkání se s ventily

Link to comment

Tak s tou zárukou to bude asi sporný, ale proč bych neměl dostat "novou" záruku?? ...Pokud se mění některý díl v záruce, začíná na něj běžet nová záruční lhůta. A pokud by teoreticky teď měnili dejme tomu třeba to olejové čerpadlo, ventily, hlavu a já nevím co všechno, tak pokud by se to stejný stalo znova, mělo by se to dát na tu záruku uhrát.

 

Nicméně je jasný, že škodovka se z takovýchhle věcí vykrucuje jak jen to jde, na to už jsem si zvyknul, že než by přiznali chybu, radši to tisíckrát obkecají. Ale potom bych to začal asi natvrdo řešit jednak přes právníky a zkusit třeba přes TV, možná by je to nakopnulo :) V tomhle mě škodovka sere maximálně, viz moje DPF :smich:

Link to comment

no podle zákona dostaneš asi záruky na díly dva roky a na práci půl roku, ta práce je při takové opravě to nejdůležitější, v tomhle případě jim pak bude stačit přežít půl roku a bude to po záruce jak z fabriky, tak z práce opravy, myslím, že se budou snažit tam nechat původní skoro všechno, škodovka je škodovka a přesně jak píšeš ....

 

bušil bych do stolu za novej motor

Link to comment

To není o škodovce.... naprosto všechny firmy šetří (taky dělám v servisu). Novej motor neuhraješ ani náhodou.. opraví ho, ukážou jak krásně běží a o výměně motoru nemůže být řeč.... (né že bych ti ho nepřál...) O nějakém vztahu k zákazníkovi jim naprosto nikomu nejde.. je jim to naprosto jedno a nějaké řeči o tom že si příště škodovku nekoupíme jsou jim naprosto jedno (a je jim jedno že si ji fakticky nekoupíme) protože od ostatních značek přijdou naštvaní zákazníci se kterými zacházely ony značky naprosto stejně... Hezky se chovají akorát v okamžiku prodeje (občas...) Počítají s koloběhem zákazníků... tak proč by do nich zbytečně investovali nový motor...

 

Bouchat pěstičkou, volat právníky a TV můžeš... každému ukáží že motor je funkční v zákonné lhůtě...

 

Mám pocit, že už je to tady a na druhém foru několikátá 1,8 TSI co se v 50 000 potkala... Asi by bylo zajímavé vědět proč... jestli by se tomu dalo nějak předcházet... mám nějakou tuchu že jsem někde zaslechl něco o problému napínáku který je "poháněn" tlakem oleje... a přeskočí to při startu dřív, než začne čerpadlo tlačit a napínák vymezí vůle v rozvodu... ale nevím detaily... tenhle problém snad měly i Fábky 1,2.. nakonec jim ty napínáky nějak prodloužili... Jsou tu přeci servisáci, mohli by nám sem napsat šuškandu ze servisů...?

Link to comment

Pokud ta závada byla způsobená špatným mazáním (např. to olejové čerpadlo), tak bych taky trval na novém motoru, protože pokud to špatně mazalo, tak můžou být přidřené i ostatní součásti motoru (uložení kliky atd.) a pak je jen otázkou času kdy odejde něco jiného a na to bych to hrál, protože jak jednou motor špatně maže, tak dojde k trvalému poškození a nadměrnému opotřebení celého motoru a je jedno, která část se podělá jako první i ty ostatní budou už načatý ...

Link to comment

Uvidíme, co se v pondělí dozvím. Samozřejmě, že novej motor by byl asi jistota. Ale pokud vím, tak na opravu (práci) je půlroční záruka, na díly by měla být klasická dvouletá. Jinak auto jak jsem psal je z 10 měs 2008. Takže záruka ještě půl roku.

Link to comment

jojo.. karlos měl u jedné nebo dvou vyměněnou váhu a pak se mu jedna potkala... někde přes 100 000km to bylo. To byla přece poslední kapka po těch 2,0 tdi kdy začal kupovat ty hondy či co...

 

Je tam řetěz ale při uvolněném napínáku to přeskočí... to byl přesně ten problém Fabek 1,2 které mají taky řetěz..

Link to comment

Výměna komplet motoru? Hmm to není dobrý.... :) Pokud to je v záruce tak samozřejmě ano, ale znamená to že je to našrot - jinak by opravovali a asi vědí co za problémy do budoucna by přineslo to "tak -nějak" udělat jenom co je nejnutnější..... a že poctivá oprava všeho co by bylo potřeba se rovná ceně nového motoru a proto mění celý motor.... a potkat někoho tohle po záruce... to není dobrý....

Link to comment

Bolka tlačila do opravy, ale servis se k tomu postavil tak, že by se pod to nepodepsali, kdyby to bylo jen na opravu. Asi by to opravdu ve finále vyšlo šul nul. Těžko zjistím příčinu, když do motoru dál nepolezou. Jsem samozřejmě rád, že je to na výměnu, ale máme ještě Supa v tom stejným motoru a tam končí záruka v sedmým měsíci. Jestli se to tam vysype po, tak potěš... Zkusím vysondovat, ale ten mechoš co to rozdělával mluvil o možným špatným tlaku oleje. Ale je to spíš spekulace. Třeba to byl náhodný kus. Nebo ho nějaký zvíře blbě zajelo, když to byla referentská kárka.

Link to comment

podařilo se, novej motor  :smich: , servis se k tomu postavil správně, ono by to totiž do budoucna zůstalo na nich, v případě dalších problémů, navíc nevím jak by chtěli zkontrolovat zbylé věci jako ojnice, čepy, písty resp. kliku, tak ať se podaří vše zdárně dotáhnout do konce a hlavně, ať nikde nic nechčije a všechny konektory elektriky budou fungovat  :smich:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...