Jump to content

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Recommended Posts

P2M: Chápu že mi nemusíš věřit, taky jsem takovej že když něco sám nezažiju a nebo pokud nemám info od svého spolehlivého zdroje, tak moc lidem nevěřim, ale mrkni se nikdy na staré forum....to jak píšeš že jsem nikdy nic nepředložil (fakturu apod.), tak to se mně celkem dotklo, ze starého fora jsem právě jeden z mála co když někdo něco takového potřeboval, tak jsem to tam vždy dal a nebo poslal SZ...nemluvě o tom, když někdo potřeboval sehnat nějaký orig.díl za dobrý peníze, takových lidí kterým jsem tam buďto něco doporučil a nebo dal kontakt na mého dodavatele dílů bych snad už ani nespočítal, jen od takových to lidí mám min.20 děkovných SZ!!!....a že jsem se nikde nikdy zatim neukázal?..no, u mě je to bohužel těžký, když pracuješ 7dní v týdnu, do toho mi denně dorazí kolem 70emailů na které musim z 90%reagovat a do toho všeho týdně najet min.2500km a to je opravdu min., tak to je prostě fakt těžký, taky jsem vždy při nějakém srazu nic nesliboval, ale hned jsem upozornil že uvidim jak mi to vyjde.

 

 

Ahoj, neříkám, že nevěřím, ale opravdu si nevybavím jedinou fakturu, co bys tam dal. O nic nejde, jen poukazuju na to, že ne vše, co se kde píše, je 100% a není to mířený na tebe ale spíše na kluky tady, aby si uvědomili, že tu může být i fáma apod.

 

Pamatuju si tvoje i Jirkovy anabáze s 2.0TDI, na fóru jsem od r. 2003, kdy se nacházelo na skoda-board.net, takže jsem to sledoval od počátků. Stejně tak si pamatuju, že jsi radil klukům, kde co sehnat za líp a to ti neupírám samozřejmě. ;) Ber to jen jako že můj názor na tohle celý je takovej, že (a to jsem ti, myslím, psal i na ŠH kdysi) tvůj způsob použití a najíždění km není nic "normálního" ve srovnání s průměrem, pro kterej je to auto "spočítaný". :P Navíc mě teď napadla myšlenka - byl někdy problém s autem, se kterým jsi jezdil přímo a jen ty, nebo to vždy byly auta těch tvých zaměstnanců? Takže určitě nic ve zlým. :lol:

Link to comment
  • 3 weeks later...
A ty znáš karlose osobně, že mu tohle všechno na 100% věříš? Co já vím ještě z dob SH, tak tam sice psal dlouho, ale nikdy se nikde osobně neukázal, kopie faktury nedal atp. Nechci ho tímhle nijak zpochybňovat, jen upozorňuju, že internety snesou hodně, ne-li všechno...

pokud si dobře pamatuju, tak dával i ofocené faktury za ty 2,0TDI.

Link to comment

Tak panove neco jako protiobrana, byl jsem ve Skodovce ohledne mych problemu. Kecal jsem primo s majitelem servisu a docela slusne jsem si s nim popovidal. Karlosi nevim kdo ti to napovidal, ale s touto vadou by si v MB uspel tak ze by ti nejmene 70% hradili.

V sobotu jsem se pak setkal s kamaradem, ktery ma ve firme 5x1.8TSi v Eleganci, kupoval to ve stejnou dobu jako ja, tzn. MR08, ovsem ted to nejlepsi:

1. auto najeto 280 000km

2. auto najeto 220 000km

3. auto najeto 340 000km (menene turbo asi po 80tkm v zaruce)

4. auto najeto 330 000km

5. auto najeto 290 000km

ani u jednoho se mu popisovny problem Karlose neobjevil a ani to nenasvedcuje ze by se mu objevovali zvuky, tu s 290-ti jsem mel moznost si projet a nic, zadne zvuky. Nemeli krom jednoho turba s nima absolutne zadny problem. Tak a ted me reknete jestli mel Karlos hold smulu na vadu nebo jsou jeho ridici opravdu dobytci a nebo ten muj kamos ma velke stesti. Jinak jezdi mu s tim borci, kteri si to auto z 80-ti % zaplatili a on jim dava cestovni nahrady za soukrome auto, tzn. ze ridici se k tomu chovaji jako ke svemu, protoze veskere opravy si hradi sami. Ja opravdu v tuto chvili nevim co si o tom myslet.

Link to comment

No prave...statistika je tady v tuhle chvili absolutne bezmocna :palec:

Uvidim jeste budu mit za 14 dni sezeni s majitelem servisu, slibil mi ze se zepta na vsechny poruchy tohoto typu v Bolce, tyhle vetsi poruchy i kdyz je to po zaruce by meli vsichni hlasit do Bolky na kvalitu, tak uvidim, trebas se neco dozvim vic.

Link to comment
Guest Almazek

No ja už jsem vděčný nyní... :lool: protože o 1,8 TSI uvažuju do Superbu a Karlosovy zkušenosti mé rozhodnutí hodně nahlodaly směrem k 2,0 TDI CR... ještě že mám na volbu cca půl roku... Tak věřím, že se mezitím vyloupnou další informace.

Link to comment
  • 3 weeks later...
jak je to možný, Bladik vždycky tvrdil, že je to super a pohodička motor, ten nejlepší s maximálním výkonem a malou spotřebou?   :)

 

Jarousku ale ja to tvrdim dal, nemel jsem zadny problem s motorem, takze se tady nenavazej jo ;) :D

Motor mel akorat spatnou vahu vzduchu, kterou vyresili uplne na zacatku a ted menili palivove cerpadlo. Kdyby interier mel 2 chyby za 50tkm, ktere jsem najel s timto autem tak bych byl nejstastnejsi clovek na svete ;)

Link to comment

To jarda: Ja to taky tak psal :) :palec:

To wrccko: To co se tam ted popisovalo je podle me zapricinene jen jednou veci a to neschopnosti spravne prehrat soft u servisu Skoda, uvidime jak to nakonec dopadne.

Uvidime jak se ten motor ukaze az bude starsi, zatim jsem s nim velice spokojeny. Ten interier uz je bohuzel o dost horsi :lol:

Link to comment
  • 1 month later...

Pročetl jsem si všechny příspěvky a musím se podělit o zkušenosti. Mám O II po faceliftu 1,8 TSi, rok uvedení do provozu 10/2008, najeto necelých 50t km. Drobné cukání jak popsáno v dřívějších příspěvcích potvrzuji a dělá to i kolegovi na Superbu.

Do minulého pátku jsem byl (až na to cukání) nadmíru spokojen. Jenže.. Cukání se ten den začalo projevovat o malinko intvenzivněji, ale myslel jsem, že je to třeba jen benzínem. Tak jsem po konzultaci "s přítelem na telefonu" dokoupil nějakej ten sajrajt na vyčistění a do polovičky nádrže jsem ho nalil, následně dotankoval do plné. Ujel jsem nějakých 30-40 km, kdy jsem, v pohodě, dojel do místa určení. Po hodinové pauze jsem už nenastartoval. V motoru to škublo a bylo vymalováno. Odtažen do servisu na tyči (kdo nezažil, vřele doporučuji :-)) jsem s napětím očekával co se bude dít. Napřed byla vyprázdněna nádrž a vyčistěna celá palivová soustava (v servisu se mi snažili tvrdit, že jsem natankoval naftu). Když to nepomohlo, bylo zjistěno, že se něco s něčím potkalo. Zatím je to moc čerstvé a čekám na další info ze servisu. Tak jakmile se něco dozvím, dám vědět, pokud bude zájem. Hlavně doufám, že budu moci pět pochvalnou odu na servis, potažmo na škodovku. Protože, přijít v 50t km o motor je dost děs. Pro info, auto jsem bral jako předváděčku z Bolky. Měla najeto 4t km.

Před touto OII jsme měl OI 1,9 TDI 66 kw s chipem a naprostá spokojenost. Turbo odešlo až při nějakých 250t km. A lítá dodnes a to myslím má už hrubě přes 300.

Link to comment

Takže anabáze pokračuje tak, že auto jede z jednoho nejmenovaného servisu ze střední Moravy do Brna. Zatím vše v rámci Škoda asistence. Zítra se na to podívají u nás a uvidíme, co se bude dít dál. Zatím byl pokyn k odejmutí hlavy a zjištění rozsahu poškození motoru. Ale třeba to bude zítra zase o něco zajímavější, tak se pochlubím....

Link to comment
Tak to mas stesti, to je jeden z tech lepsich spis jediny tady v Brne. To cukani bylo jen pri rozjizdeni a nebo i pri jizde?



Bylo to i při jízdě, spíš v nižších otáčkách. Dnes tomu sundají konečně hlavu a mělo by se vědět co dál. Doufám, že pokud to bude něco zásadního, tak půjde motor komplet ven a bude novej. Uvidíme.

Máš pravdu. Jednak tam půl mechošů znám a vždy, když jsem tam auto dával (od Feldy v 1,6 po Octávy) nikdy nebyl žádný problém a i komunikace byla na výbornou. Tak doufám, že to budu moct za pár dní potvrdit.
Link to comment

Tak pri nizkych otackach se mi to nestavalo. Me to spis cukne kdyz tak ve 3000ot/min. slapnu naplno na plyn, tak to tak jakoby pocukne, ale to si myslim, ze je spis necim jinym :huh::rolleyes:

Pak dej urcite vedet jak si dopadl, by me zajimalo co s tim muze byt.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...