Matty117 Odesláno Říjen 16, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 16, 2011 Nazdárek pánové..;-) jen by mě zajímalo jak vám vaše octavenky topí... jak už je u TDi zvykem tak topení není žádná sláva tak by mě zajímalo jaké máte postřehy a nebo zkušenosti s tím aby lépe topila. Mě se totiž přes zimu běžně stává že ujedu 25Km do práce a teplota mi nestoupne nad 5Ostupnu a to topení je vážně niic moc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 16, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 16, 2011 Topí na H...o. Ale 25 km na ohřátí nepotřebuje. Zhruba po 10 až 15 km mám teplotu na 90O 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matty117 Odesláno Říjen 16, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 16, 2011 tak to ti docela závidím... když mám zaplý climatronic tak po těch 25km to nezahřeju na 90 ani kdybych se nevím co... co tam máš navíc oproti mě??:-D :-D když mrzne tak přidávám před chladič karton ale ani tak to není nic moc...:-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Říjen 16, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 16, 2011 vymen termostat a zkontroluj vyhrivaci svicky a rele... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 16, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 16, 2011 tak to ti docela závidím... když mám zaplý climatronic tak po těch 25km to nezahřeju na 90 ani kdybych se nevím co... co tam máš navíc oproti mě??:-D :-D když mrzne tak přidávám před chladič karton ale ani tak to není nic moc...:-D Nic navíc nemám. Nemám ani climatronic jen AC. Kartón dávám taky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doubeq Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 Zdravím, dnes při -1°C mi Oktávěnka topila na bernou teplotu po cca 6km a po 10km už mi bylo teplo, mám climatronic, teplotu nastavenou na 20°C ECON a foukání na sklo na plný koule, auto stojí venku. Mám od dubna, takže karton jsem zatím nedával. Jen sem mi trochu hádá motor při startování za teplot kolem 0, ale potom kdykoliv nastartuju tak je ok...je to normální? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 Ono záleží, jestli je cesta do kopce nebo z kopce a bez plynu, potom to dost chladne a teplota padá. Mně se to zahřeje na 90 po cca 7km, jezdím tak 25 km. Ono se to taky nesmí moc dusit a záleží taky na EGR trochu, jestli ho máte off, já teda jo. Taky dávám koberec před chladič v zimě, ale ještě sem to nějak nestihl, je to asi o trochu lepší, že na chladič nefučí tak ledovej vzduch. Mně se to taky mírně po startu hádá, ale tak 1 vteřinu a pak už pohoda, žhaviče mám všechny nový. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matty117 Odesláno Říjen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 nechci být za uplného blbce ale měly všechny 81kw ty vyhřívací svíčky?? Protože já jsem na motoru žádný nenašel :-(( termostat jsem měnil loni ale kdo ví co mi prodali za aušus takže leda koupit jiný nejlíp origo. protože už i ted když je třeba jen -2 tak dneska po cestě do práce jsem se nedostal nad 70°C a to nepatřím mezi lidi co to šetří nebo dusí... jezdím běžně mezi 2500 - 3500ot/min. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 a kolik to máš kilometrů? Tak při takových točkách by se to mělo zahřát do 5 kilometrů jak nic. Já ty svíčky na předehřev taky nemám. Mám ASV... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matty117 Odesláno Říjen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 já mám právš taky ASV a každé ráno jedu 25km a na 90° se nedostanu... možná když vypnu topení...:-D :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 ahojte, ako citam,ze davate karton pred chladic. Chcem sa opytat, nesposobi to nijaku skodu ,ked si tam tiez dam karton ,alebo nieco podobne? aj ked pojdem na dlhsiu vzdialenost? dajme 150km priamo a bude tam aj karton. Lebo som si vsimol,ze uz som mal pracovnu teplotu a na dialnici mi v tej zime zase klesla rucicka teploty. ..Dik za odpovede 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doubeq Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 Nemělo by se stát nic, karton jsem dával i na benzinovou 1,8 VW a nikdy sem nevařil, navíc pokud máš klimatizaci, tak to prostě neuvaříš pokud je vše v chlazení motoru v pořádku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SPEEDY_TDI Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 Mě to topí naprosto ukázkově Sice u nás ještě nebylo víc, než -3°C, ale po cca 5-7km mám teplo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matty117 Odesláno Říjen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 sakra tak to jsem asi jedinej jak tak sleduju... :lol: nemáte někdo nějakou radu čím začít abych taky mohl topit a nemuset si doma brát vaťák a palčáky na cestu do práce.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 Vyhřívaný sedačky jsou fajn. Aspoň něco 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matty117 Odesláno Říjen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 Mno těma moje Octavena není vybavena... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 Je mi tě líto. A bude hůř. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 No taky mě to dost štve.Dneškem to začalo,jedu do práce teplota -2 a po cca 19km teplota 70 stupňů.Z minulé zimy jsem při -20 netopil ani po těch 19 km.Ten předehřev by bodl,ale nejsem si jist jestli tam je nebo spíše nic se 3 žhavyčema jsem nenašel.mam AGR 66KW. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matty117 Odesláno Říjen 17, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 aspon někdo soucití... aspon někdo soucití... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sm0g Odesláno Říjen 17, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2011 to: Matty117: jak chceš zahřát na 90 stupňu auto když máš zaplé topení? :/ nějak to nechápu :D já zahřeju na 90 při plném proudu topení po cca 60km jízdy ale když jedu 30 a míň km a mám topení naplno sice mám teplo ale nedostanu to na 90 stupňu :) O1 81kw TDi před odjezdem do práce 15 minut nastartuju -2 stupně no vlezl jsem do auta vše rozmrzlé teplota 60 stupňu po cca 2km 90 nestěžuju si jen ten diesel nechat chvilku na místě brblat no :) při studeným startu chytá na brnk horší je když je to zahřáty :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Říjen 18, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 Pokud to nezahřejete ani po 25 km, tak bude někde chyba asi. Já mám od začátku topení na plno a po 2km to začíná topit pomale a zahřeju to taky.... A teda nechat auto ráno nastartovaný 15 minut mně přijde úlet(nebo foukáš brzdy):)....není to ani dobrý pro motor, špatně to maže. Má se nastartovat, nechat půl minuty minutu a pomale zahřívat jízdou. Ale je to tvoje věc a tvůj čas, nechtělo by se mně ráno vstávat o 15 minut dřív, jenom abych nechal auto brblat na volnoběh. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Golis Odesláno Říjen 18, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 Jj přesně když jsem viděl jak rychle topí a celkově se zahřeje motor u Mazdy 5 a Focusu II,tak mi nezbylo než suše závidět. Topení bych i oželel,ale to jak rychle se jim zahřeje motor na provozní teplotu je min 3x rychlejší než u octavky.Ale co jim ještě víc závidím je vyhřívané přední okno,což nějak VW koncernu utíká:(. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doubeq Odesláno Říjen 18, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 Asi mám opravdu vyjimečnej kousek, i se zapnutým topením se mi zahřeje po cca 6km kolem 0°C na 80 - 90°C, uvidíme v mrazech...a policejní Pasaty mají prej vyhřívaná čelní skla ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tommasAHC Odesláno Říjen 18, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 Nejen Passaty, dá se to najít například i na starých Fordech Siera. V Superbech to bylo snad také. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sm0g Odesláno Říjen 18, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 I audi A4 maj čelní sklo vyhřívané.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matty117 Odesláno Říjen 18, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 To: sm0g Nechci nic říkat ale to že je zapnuté topení ti nemůže omezit zahřívání motoru... musí být konstruován tak aby se malej chladící okruh zahřál ať máš nebo nemáš zaplý topení. a 25km je doost daleko aji na to že bude -15°C a budeš topt tak musí být motor zahřátej... svez se někdy s Feldou 1,3 nebo 1,6 nastartuj zapni topení naplno a ujedeš 5km Tak máš v autě skoro na tričko... :pivo: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sm0g Odesláno Říjen 18, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 Jo počkat ty máš benzín? On totiž benzín a diesel je trocha rozdíl víš? A třeba passat b5.5 se nezahřeje na 90 stupňu ani za 200km pač tam má (tu blbost co nasává tam někam rovnou vzduch :D) mám doma O1 mojí TDi vím co je diesel a mám ještě Opla 1.4 benzín já vím jakej je rozdíl v benzínu a naftě to že sedneš do benziňáka je -20 nastartuješ a jedeš a u nafty musíš aspoň 10 minut čekat a to jak tu psal Petan.VUT že to není dobrý na motor...Tomuhle člověku strčte do ruk benzina :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Říjen 18, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 Krajní řešení u TDi je asi dodělat předehřev cca 5000(u modelů co to nemají-můj případ) a nebo namontovat bufáč cca 15 000.Když to shrnu tak si nechám zajít chuť a počkám jak budou prašule a koupím novější model ,který už je v těchto případech vychytanější .Co se týče nastartování a Tdi-je pěkná blbost nechat auto chrochtat 15 min a poté jed-U dieselu je to opravdu jinak 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Matty117 Odesláno Říjen 18, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 Nemám benzína jinak bych to nepsal do tohoto tématu... ale prostě se mi nezdá aby byl problém s puštěným topením... když jedno TDi topí hned a na druhý budeš čekat pul dne a projedeš 500Km.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sm0g Odesláno Říjen 18, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 18, 2011 No muj názor co jsem si tak probral že asi bude chyba nakonec u tebe...A chrochtat NAFTU je uplně normální to není benzín prostě je ten motor robustnější nechci odrovnat mojí koktu kterou si cením abych s tím jezdil jako s benzínem jo když třeba zaspím tak musím sednout a jed ale přez 2tis. otáček nejdu. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.