Přejít na obsah

výfuk


KaJe

Doporučené příspěvky

Mají ty naše motory, hlavně myslím AQY, vlnovec na výfukovém potrubí? Nějak mi to začalo prdět, jen když je to teplé a hlavně v nízkých otáčkách. Jezdím po městě jak nějaký tuzingář. Všechny krycí plechy jsou dobré a dobře přichycené, výfuk se zdá od katu taky v pořádku, takže mě napadá už jen ten zbytek u motoru, ale vidět tam pořádně není a ten zvuk nemůžu nějak přesně dohledat odkud jde.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Zdravím, píšem trochu neskoro ale zaujíma ma na čo si prišiel, keďže ja som tiež dlho riešil ten problém prdenia kdesi pod zvodmi, a po komplet výmene výfuku som sa na to ... vykašľal.. :D

Tak podle etky motory AQY a APK asi vlnovec nemají a mají tam tu přírubu s pružinama. No nic, jdu na to mrknout.

 

Odkaz ke komentáři

Tak přišel jsem na to, že tam fakt žádný klasický vlnovec není a je tam ta dvojitá příruba s pružinami. Jinak jsem nakonec zjistil, že mi praskl střední díl výfuku a to tak, že to nebylo vůbec vidět, jen když se to pořádně zahřálo, takže jsme pod tím ležel a kámoš tůroval motor aby se to ukázalo a pak tam ta malinká prasklinka byla vidět a hlavně slyšet.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Osobně bych do toho ekonomu od Tyllu znovu nešel. Taky ho ta nyní mám. Dával jsem střed Tyll a ten koncák a nešlo to pořádně spasovat a klepal o krycí plechy, tak jsem je musel drobet prohnout. Napřed jsem tam měl střed Tyll a koncát Ernst, to sedělo perfektně. Střed mám již 3-tí, 2 krát Tyll a pokaždé upadla přívodní trubka pár měsíců po záruce, tedy tak po 40 měsících, naposledy jsem ho chtěl nechat zavařit, což by šlo, ale nemám svářečku, takže bych musel za kámošem a tak ho má v garáži nezavařený v záloze a dal jsem tam polský střed Polmostrow i s dopravou za rovných 300,- Kč, sedl přesně jak ten Tyll a rozdíl jsem zatím nepoznal. Uvidíme s životností, zatím ho tam mám jen půl roku, ale vypadá dobře. Ten zadní Tyll tam mám skoro přesně 4 roky a na přívodní trubce se již loupe koroze, uvidím co ještě vydrží, ale jsem rozhodnutý tam dát příště, taky Polmostrow, který je tvarově přesný jak originál a za dobré peníze. Trochu mě ten Tyll zklamal. Doufal jsem, že ty středy aspoň 5 let vydrží a ani to vzdali po třech letech. Na ten koncák jsem zvědavý, doufám že mi neupadne v létě cestou k moři. To jsou moje zkušenosti s výfuky na mé OI 2.0.

Upraveno uživatelem KaJe
Odkaz ke komentáři

Tak při troše snahy tam dostaneš každý výfuk. Já pak volil ten střed Polmo, když dával kolega na svoje auto taky výfuk od nich a chválil si ho, jak všechno pěkně sedělo, byl pěkně vystředěný atd., takže jsem ten střed taky vyzkoušel a nemůžu zatím proti němu říci nic špatného. Na manželky starou Corsu 1998 jsem dával to nejlevnější co jsem sehnal, myslím že Matrix, koncák, a byla to makačka, když jsem musel i drobet přiříznout nárazník, což mi na tomhle autě nevadí, ale na mojí OI bych to nikdy neudělal. Klidně se přijeď podívat, jsem kousek od Prachatic, nevím jak to máš daleko.

 

https://olejeobchod.cz/zadni-tlumic-vyfuku-polmostrow-2455

 

https://raglu.cz/zadni-tlumic-vyfuku-polmostrow-2455

Odkaz ke komentáři

Mě ten koncový Tyll sedí parádně,, prostě jsem uřízl starý konec (měl jsem ještě výfuk origo, takže byl v jednom celku) a nasadil nový konec, vše sedělo tak jak má a nikce nic nebouchá. Nevím jak dlouho vydrží, ale mám ho asi 2 roky a zdá se být v pohodě. Je pravda, že než jsem ho nasadil na auto, tak jsem všechny sváry na výfuku nastříkal zinko-hliníkovým sprejem, ale jestli to bude mít na něco netuším...

 

Nechci se Tyllu zastávat, třeba je ten Polmostrow kvalitnější, ale tenkrát když jsem výfuk kupoval, tak jsem chtěl českou výrobu a ne poláka ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

Tak hlásím, že se se mnou loučí zadní díl Tyll ekonomy a to bez 2 měsíců po 5 letech a asi 90 tisících km. Plášť jako vždy bez známek koroze, ale u vstupní trubky zase díra. Takže dnes objednán nový výfuk, jak jsem psal minulý rok, Polmo 24.55, tvarově stejný jako originál, tak snad tam padne dobře.

WP_20180603_14_30_14_Pro.jpg.e7b448f337972cad4605915cc2fd7022.jpgWP_20180603_14_29_12_Pro.jpg.01d95dd3644fc98a7c8e9e3f353d4be1.jpg

 

Upraveno uživatelem KaJe
Odkaz ke komentáři

Tak výměna proběhla dnes. Montáž nového Polmo 24.55 byla celkem bez problémů, padl přesně, nikde neklepe atd., takže z tohoto pohledu spokojenost. Starý Tyll se chová jak přesýpací hodiny, něco se v něm sype, jestli je to rez nebo jiný bordel zjišťovat nebudu, už jsem ho odvezl do sběrného dvora.

WP_20180607_12_00_21_Pro.jpg.951d2e3ab965acb83d1109737f7817b9.jpg

WP_20180607_09_54_07_Pro.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Ahojte, 

napíši mé zkušenosti s výfuky na 2.0i AQY. Nutno zmínit jízdní režim, který je 80% město 3 km do práce a zpět. Škoda Economy střední + zadní díl - montováno ve Škodovce,  rezonace okolo 2.000 otáček životnost 2,5 roku - TOTAL KO, cena cca 6.000,-Kč . Izawit rezonace okolo 3600-4000ot, nižší výkon - montováno v neautorizovaném servise, životnost 1,5 roku - cena kompletu 1.500,-Kč. Nyní jsem si sám namontoval střední + zadní díl Polmostrow, cena cca 1.800,-Kč, výkon vyšší než u Izawitu, ale hlavně je krásně tichý a bez rezonancí, potvrdilo mi to několik lidí, které jsem vezl. Takže Polmostrow = spokojenost, pokud vydrží min 2 roky, budu happy.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...