Přejít na obsah

Padajici ručičky na budíkách (O1)


swistik

Doporučené příspěvky

zdravím,

 

ptřebuji poradit, kdo by mi opravil budíky na octe(nejlépe okolí Prahy), po demontáži je vidět že už oprava probíhala, ale nejde se spojit s ničím jiným než s airbagem a jednotka motoru je zablokovaná.

 

jo a displej s hodinama neukazuje

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

jestli má někdo zájem ...opravuji tuto závadu... Olomouc a okolí...popř. Ostrava

 

Zdravím, stále opravujete? Jaká je cena? Budíky mi padají, čas od času zase naskočí. Ostrava by byla super, popřípadě některý víkend Olomouc.

Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Guest Matesbombar

zdarec chlapáci, potřeboval bych poradit, mám octu I s budíkama kde jsou diody jako osvětlení. Padl mi tacho a nefachá. Provedl jsem výměnu čidla a nic, žádná změna. Tady jsem našel opravu jen staršího typu tišťáku. Opravu bych mohl zvládnou sám, protože mikropájku, lupu, měřák a chuť to spravit mám. Díky za radu Mates.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Je třeba proletovat výkonový stabilizátor a součástky kolem něj a hlavně součástky z druhé strany desky. Stabilizátor je špatně chlazen a po čase způsobí odletování některých součástek blízko něj. Po proletování stabilizátoru a okolních součástek Vám budou budíky opět ukazovat jako nové !

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Je třeba proletovat výkonový stabilizátor a součástky kolem něj a hlavně součástky z druhé strany desky. Stabilizátor je špatně chlazen a po čase způsobí odletování některých součástek blízko něj. Po proletování stabilizátoru a okolních součástek Vám budou budíky opět ukazovat jako nové !

 

Dík za tip vše OK!

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Ahoj, chci se prosimtě zeptat jak si vyřešil tvojí závadu. Já před rokem koupil 1,9TDI facelift rok 2001 a začalo to takle: nejdříve po vytažení klíčku ze spínačky nerozsvěcelo stropní světlo, nebo rozvítilo se se spožděním několika sekund či vůbec. Potom se mi z ničehonic cca každých 50km ozvalo trojité pípnutí a problikly kontrolky ESP ABS a ruční brzda, jen na mžik. Auto jsem hodil druhý den do servisu, nenašli nic, diagnostika nic, možná prý vadný budíky, nový 18.000,-. Po pár týdnech kdy to dělalo občas a kašlal jsem na to se při vypínání motoru a vytahování klíčku ze spínačky zaseknou ručičky teploty a paliva a po chvilce cukavě spadnou, cvakne nějaké relé, vynulují se hodiny a všechny hodnoty počítače a k tomu když otočím zpět klíček na žhavení ručičky nenaběhnou, všechny kontrolky, které se rozsvítí jen pohasínají jak při polovičním napětí . Někdy i problikávají do polosvitu a cvaká dokola nějaké relé, jinak nastartovat jde a pak vše ok. No a nejlepší perla nakonec, dnes když jsem vytáhl klíček a stalo se to, tak při zamknutí na dálku začal houkat alarm a nešel vypnout ani klíčkem v zámku a zámky se zavíraly divně pomalu a ani po nastartování nepřestal alarm, nakonec jsem tedy chcíp motor, porachtal ve vypnuté poloze klíčkem, vystoupil, zavřel auto odemkl na dálku a alarm ztichnul, po dvou minutách ostudy v sídlišti, když jsem řval zlatá felície :-) . Když to tu teď pročítám tak mě právě napadá, že všechny tyto příčiny by mohla mít na svědomí ta spínačka. Nejsem žádnej automechanik, jen elektrotechnik, ale logicky mi vychází, že stropní světlo je asi řízeno kontaktem přes spínačku, to samé asi spínání budíků, takže to cukání ručiček může dělat neustálé přerušování napájení při otočení kontaktu spínačky do vyp. To že za jízdy probliknou ty kontrolky může být náhlé přerušení kontaktů a systémy jednotek se znovu načítají? To samé pokud při vytažení klíčku by některý z kontaktů zůstal v jiné než stanovené poloze, či v poloze která by se měnila vlivem špatného doteku kontaktu začalo by po zamčení auto houkat či se nechtělo zamknout? Je možné, že by si při zamykaní jednotka kontrolovala spínačku a její reakce by vyvolaly alarm spůsobený jakoby při krádeži při narušení spínačky? To samé když je klíček ve spínačce, deaktivuje se zamknutí na dálku, je možné že by byl zase problém ve spínačce a mohl udělat to, že si spínačka myslí, že je tam klíč a tak nedovolí zamknutí či mu brání? A při zapnutí budíků a kontrolek, kdy se klíč otočí a kontakt by neustále spojoval a rozpojoval tak by taky cvakalo relé a blikali či pohasínaly aktuálně zozsvícené kontrolky? Pokud by to bylo vše tou spínačkou tak by mi spadl kámen ze srdce, 18.000,- za budíky + práce to je na infarkt. Už jsem si užil se zámkem řidiče, měl snad všechny chybi co může mít(samovolné odemykání vozu, samovolné stahování oken v dešti, nefunkční stropní světlo při otevření u řidiče, nefunkční světlo na dveřích u ř., nefukční upozornění nezhasnutých světel, samovolné zamčení při nastoupení) jeden blbý zámek řidiče a tolik chyb! Tak doufám že budu konečně doma. Díky tobě i všem za jakoukoliv radu.

chci se zeptat, když vám spadnou ty ručičky, tak všechno ostatní funguje jak má? tím myslím čas, palubák atd? Mě se totiž dneska stalo, že se dneska začaly třást rafičky,postupně šly na nulu, k tomu začalo svítit EPS a ABS a airbag a všechno se mi vynulovalo. za vteřinu se to vzpamatovalo, akorát že airbag zůstal svítít s hláškou "závada na airbagu". Hodil jsem to na vag a vyhodilo mi chyby "18058 pohon datové sběrnice chybí odezva sdružených přístrojů, 17978 řídící jednotka motoru zablokována, 18062 vypište prosím pamět závad sdružených přístrojů" Pamět přístrojové desky je čistá. nevíte někdo co s tím?

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Omluva KULHISOVI, že vstupuju do jeho otázky.. ale mám dotaz ohledně výměny budíků za novější (a pokud to zde již bylo zodpovězeno, omlouvám se za tapetu)

 

Mám OCT 1.9 TDi 66kW, r.v. 1999 - palubka je prodloužená kaple, budíky mají oranžové podsvícení a světle šedou plochu (mimochodem také jsou už asi 3 měsíce v kuse mrtvé) - tyto např. neukazují režim dojezdu. Rád bych je vyměnil, ze novější, tak bych rád zjistil, zdali je to někdo ochotný je vyměnit za novější tak, aby tam již byla i možnost ukazatele dojezdu (btw: toto si vymyslela moje :) Samozřejmě pokud to jde, tak i orientační cena za celkové provedení + práce a čas... Jsem se severozápadu, ale není problém dojet do přijatelné lokality.. Předem díky za odpovědi a snad měla moje otázka hlavu i patu :)

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

čau pánové, rozebral jsem přístrojovou desku a vypadá to, že se o opravu již někdo předtím snažil. akorát nevím, jak tu mám připojit fotku. je tam šílená boule cínu, tak nevím....


opatrne vytocit (do leva nebo prava)a pritom tahat smerem nahoru

 

tak to vypadá, že to už někdo zkoušel opravovat, je tam boule cínu.....dal jsem to dnes známému, který se v tom vyzná víc, prý ale potřebuje mikroskop atd. (má silné brýle) a zítra mi řekne.

Je to opravitelné, nebo se musí koupit celá ta deska ? a kolik by stála ?


opatrne vytocit (do leva nebo prava)a pritom tahat smerem nahoru

 

tak to vypadá, že to už někdo zkoušel opravovat, je tam boule cínu.....dal jsem to dnes známému, který se v tom vyzná víc, prý ale potřebuje mikroskop atd. (má silné brýle) a zítra mi řekne.

Je to opravitelné, nebo se musí koupit celá ta deska ? a kolik by stála ?


tak to vypadá, že to už někdo zkoušel opravovat, je tam boule cínu.....dal jsem to dnes známému, který se v tom vyzná víc, prý ale potřebuje mikroskop atd. (má silné brýle) a zítra mi řekne.

Je to opravitelné, nebo se musí koupit celá ta deska ? a kolik by stála ?

post-40410-0-75457800-1412278199_thumb.jpg

post-40410-0-17055600-1412278319_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Dle dosti špatné fotky usuzuji, že je nahrazena přerušená cesta mezi odpory měděným drátem. Pokud je to pouze jedno místo opravy na tomto tišťáku tak bych neviděl problém v tom aby se to někdo pokusil opravit, ve skutečnosti je tato cesta propojena.Projdi si zde celé vlákno je tu i popsáno ,které místa je třeba ošetřit přeletováním i s fotkami

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravim. Mam octaviu 1,9tdi r. v. 2009 Facelift. Dnes mi po nastartovani zhasla cela palubna doska nefunguje na nej vobec nic neukazuje ani rychlost ani otazky proste 0 nesvieti nic. Ked otocim klucikom tak mi normalne zasvieti vsetko ale ked nastartujem vsetko zhasne.

Skusal som vedla baterie v poistnej skrinke vymenit poistku F6 nic sa nezmenilo ale dokonca my nabehla kontrolka esp a kontrolka posilnovac riadenia (volant orandzovi). Ked prudko otocm volantom palubovka blikne- zascieti aj budiky sa pohnu a znova vsetko padne.

Cital som ze okolo r 2000 mali oktavie taky problem s chladenim a vznikal studeny spoj. Som v zahranici tak tasko sa to tu riesi. Nevie niekto poradit? ? ? ? ?

Dik

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...